Je ziet inderdaad een heel andere instelling bij de bezoekende club tegenwoordig. Utrecht ging gisteren gewoon voor de winst, en dat gaat erg goed als je als tegenstander een beetje gestructureerd kan spelen. Dan krijg je zat kansen tegen het los-zand team dat Danny neerzet...quote:Op maandag 30 januari 2006 13:09 schreef M0NTANA het volgende:
Normaliter gingen de kleinere clubs naar Amsterdam om de schade zo beperkt mogelijk te houden, nu hoeven ze alleen maar te voetballen vanuit de verdediging en blijven dan gemakkelijk overeind, weten zelfs nog te scoren ook. Maar vind je het gek? Die wazige opstellingen van DB, er was gisteren geen enkele CREATIEVE speler opgesteld.
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kneus. Maar je mag weer oprotten, tot volgend jaar.
Dan winnen we weer 2 x in 1 seizoenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kneus. Maar je mag weer oprotten, tot volgend jaar.
Dat wordt degradatie dan, met 6 punten leg je het af tegen RBC en Sparta.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:18 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Dan winnen we weer 2 x in 1 seizoen![]()
Joris en Denny zijn nog allerminst een zekerheidje. Ik weet niet of PSV achter Landzaat aan zit (ik vermoed van niet), maar Mathijsen is één van de beoogde opvolgers van Alex. Daarnaast volgen o.a. HSV, Tottenham, Fiorentina (ze staan in Florence bekend als overbetalers), Barcelona, Real Madrid, Valencia, AC Milan en Arsenal deze spelers. Mathijsen wordt door al deze clubs gevolgd en Landzaat door HSV, Spurs, Fiorentina, Real Madrid en Arsenal.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met Joris, Denny, Kenneth, Julian en Gijs erbij zal het wel beter gaan, maar dat is logisch.
Dus?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:25 schreef Freak187 het volgende:
Nou nou... de utrechters zijn wel lievertjes zeker? Ik kan me nog wel de bekerfinale herinneren (met Wamberto) waar van te voren ook een minuut stilte was en dat de utrechters het "hamas hamas" aanhieven.
Tsja, om over het afscheid van Michael Laudrup maar te zwijgenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:25 schreef Freak187 het volgende:
Nou nou... de utrechters zijn wel lievertjes zeker? Ik kan me nog wel de bekerfinale herinneren (met Wamberto) waar van te voren ook een minuut stilte was en dat de utrechters het "hamas hamas" aanhieven.
Ze staan gewoon op 8,75quote:
Goh, bedankt voor je extra motivatie maar denk dat ie het inmiddels al doorhadquote:
Ach, wel ja. Het is niet echt een stijlvolle opmerking die ik zou maken, maar wij Ajacieden moeten altijd alles maar veroordelen, net als met die fnoord spelers waar iedereen 100x zn excuses voor aan 'moest' bieden en meer talloze voorbeelden. Ik word er een beetje moe van, kijk eerst maar eens lekker naar jezelf allemaal.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:25 schreef Freak187 het volgende:
Er is echt een persconferentie gepland voor vandaag?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze staan gewoon op 8,75En dat terwijl je ze met de beursgang van ajax voor 25 gulden (11,36) kon kopen.
Maar als er een persconferentie om 17.00 uur is dan moet de beurs gesloten zijn. Is dat het geval?
Neequote:Op maandag 30 januari 2006 13:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze staan gewoon op 8,75En dat terwijl je ze met de beursgang van ajax voor 25 gulden (11,36) kon kopen.
Maar als er een persconferentie om 17.00 uur is dan moet de beurs gesloten zijn. Is dat het geval?
Dan word er dus niemand ontslagen vandaag. Want bij elke grote verandering die Ajax doet moeten ze hun aandeelhouders inlichten.quote:
Nee, dat kwam uit de duim van een MSN vriendje van Tobbesquote:Op maandag 30 januari 2006 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er is echt een persconferentie gepland voor vandaag?
Dat zien we dan wel weer...quote:Op maandag 30 januari 2006 13:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het Ajax van volgend seizoen zal een geduchte concurrente van PSV worden, vrees ik.
Dat snap ik ook wel Mr. Wiseguy.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan word er dus niemand ontslagen vandaag. Want bij elke grote verandering die Ajax doet moeten ze hun aandeelhouders inlichten.
als het een belangrijke persconferentie is dan moet de handel in aandelen Ajax al stilgelegd zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 13:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze staan gewoon op 8,75En dat terwijl je ze met de beursgang van ajax voor 13,50 kon kopen.
zal dus gewoon als het waar is iemand gekocht / verkocht worden...quote:Op maandag 30 januari 2006 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als het een belangrijke persconferentie is dan moet de handel in aandelen Ajax al stilgelegd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |