Ik studeer.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je hebt een strafblad
Laat me raden, je hebt niet echt een vooruitstrevende opleiding of baan / denkt beiden ook nooit te krijgen
wanneer heb je dat afgeleerd?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:43 schreef kikoooooo het volgende:
ik heb niemand verkracht ofzo.
Ligt eraan wat voor studie je doet en of je bij een bedrijf solliciteert die strenge sollicitatie procedures heeft. Die checken echt wel je achtergrond na. Vooral als je met financien, mensenreddende situaties, wetshandhaving moet werken..quote:Op zondag 29 januari 2006 20:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik studeer.
Strafblad geldt voor 5 jaar, dan ben ik net klaaren anders nog kan ik me niet voorstellen dat een bedrijf daar _echt_ moeilijk over gaat doen... ik heb niemand verkracht ofzo.
Maargoed, ik heb er van geleerd
Ik was toch niet van plan bij de politie te gaanquote:Op zondag 29 januari 2006 20:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor studie je doet en of je bij een bedrijf solliciteert die strenge sollicitatie procedures heeft. Die checken echt wel je achtergrond na. Vooral als je met financien, mensenreddende situaties, wetshandhaving moet werken..
Ik wel, daarom weet ik datquote:Op zondag 29 januari 2006 20:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik was toch niet van plan bij de politie te gaan![]()
Dat is dus t probleemquote:Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef mazaru het volgende:
Het positieve van dit verhaal is, dat je in ieder geval na 1 bekeuring je lesje al hebt geleerd.
Wel voor ieder lesje een bekeuring, maar hoeveel verkeersregeltjes zijn er nou helemaal?![]()
quote:Steven zegt:
"ik heb geen moorden gepleegd, ik vind dat ik netjes oppas"
Voor hetgeen ik gedaan heb is het niet eeuwig...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef Mikkie het volgende:
Wel zonde van dat strafblad voor vuurwerk. Bij veel werkgevers is een strafblad een strafblad, en het maakt ze geen flikker uit wat erop staat. Maar ik dacht dat een strafblad eeuwig was... en niet na vijf jaar al kan vervallen?
Juist. Vanaf de super de boer/snackbar charlie naar de parkeerplaats van het station.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:49 schreef Koedie het volgende:
Met de auto over het busstation in Emmen? Ja dat is idd verleidelijk.
En terecht dattie meteen aan je reet hingquote:Op zondag 29 januari 2006 21:38 schreef Het_Biertje het volgende:
inhalen over vluchtstrook deed ik ook 1x en nooooooit weer. had meteen zo'n dikke KLPD v70 in m'n reet hangen
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
kikoooooo kerelvent, je bent een lul![]()
Ze zullen ook heel moeilijk doen voor vuurwerk.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je hebt een strafblad
Laat me raden, je hebt niet echt een vooruitstrevende opleiding of baan / denkt beiden ook nooit te krijgen
Wehehe, ik rij daar ook vaak langs...Het is het risico om gepakt te worden dat het zo aantrekkelijk maaktquote:Op zondag 29 januari 2006 20:37 schreef kikoooooo het volgende:
Afgelopen vrijdag. Ik moest mn vriendin halen van het station en nog een kratje bier halen voor mn pa. Ik was vroeg, dus besloot om de supermarkt naast het station maar te bezoeken. Die was dicht, en ik ging de route even afsnijden over het busstation. Wel vaker gedaan, maar nu kwam ik net weer politie tegen![]()
ja dat vroeg ik me ook al af.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:45 schreef Pony-Lover het volgende:
waarom heb je dan iemand verkracht?
De daadwerkelijke pakkans met 100 km/h op dat stuk is nog niet eens 10%quote:Op maandag 30 januari 2006 10:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wehehe, ik rij daar ook vaak langs...Het is het risico om gepakt te worden dat het zo aantrekkelijk maakt![]()
100 haal je daar niet eens, dan ben je dr al weer uitquote:Op maandag 30 januari 2006 16:00 schreef pekel het volgende:
[..]
De daadwerkelijke pakkans met 100 km/h op dat stuk is nog niet eens 10%
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:24 schreef Pietklaaso het volgende:
Neej dat is alleen als je een lada hebt
Daar hou ik je aan. Dit jaar weer geen ene shit, doordat m'n buurjongen gepakt wasquote:Op maandag 30 januari 2006 10:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ze zullen ook heel moeilijk doen voor vuurwerk.
En tip volgend jaar mij mailen als je weer gaat.![]()
Nope, nog nooit.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:20 schreef sjeppert het volgende:
had je wel steeds een legitimatie bewijs bij je, of ben je daar ook al een keer voor genaaid![]()
snelle auto als je op die 100 meter de 100 km/u haaltquote:Op maandag 30 januari 2006 16:00 schreef pekel het volgende:
[..]
De daadwerkelijke pakkans met 100 km/h op dat stuk is nog niet eens 10%
Qua snelheidsovertredingen leren ze mij niets af... maar domme dingen als dit, daar leer ik wel van.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:58 schreef jochem8 het volgende:
Met boetes leren ze mij sowieso niets af
Ik ga juist nog meer een hekel krijgen aan die blauwe uniformen knaapjes.
Nee, 4 of 8 jaar. Afhankelijk van het misdrijf. Bij kleine vergrijpen word het na 4 jaar uit je strafblad gehaald en bij zwaardere vergrijpen na 8 jaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik studeer.
Strafblad geldt voor 5 jaar, dan ben ik net klaar
Je hebt ook een groot intelligent denkvermogen nodig om ervoor te zorgen dat de snelheidsmeter in je auto wijst naar een getal dat niet hoger is dan het getal dat je op de borden met de rode rand ziet als je rondrijd. Dat is allemaal heel ingewikkeld enzo....quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:29 schreef kikoooooo het volgende:
Qua snelheidsovertredingen leren ze mij niets af...
Hahahaha. Pleb.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:37 schreef kikoooooo het volgende:
Vuurwerk smokkelen
Dat is niet ingewikkeld nee. Maar ik ga geen 120 rijden op een lege snelweg.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Je hebt ook een groot intelligent denkvermogen nodig om ervoor te zorgen dat de snelheidsmeter in je auto wijst naar een getal dat niet hoger is dan het getal dat je op de borden met de rode rand ziet als je rondrijd. Dat is allemaal heel ingewikkeld enzo....
neenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:51 schreef Shapeshifter het volgende:
kiko, speel jij oGame en zit je bij GoTII?
Ze komen er toch niet achter dat je er een hebt, dus waar maak je je druk om? Alleen bij sommige overheidsinstanties en bedrijven die spullen voor defensie produceren wordt er een background check door bijvoorbeeld de AIVD uitgevoerd.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef Mikkie het volgende:
Wel zonde van dat strafblad voor vuurwerk. Bij veel werkgevers is een strafblad een strafblad, en het maakt ze geen flikker uit wat erop staat.
Daar staat dus - helaas - in, dat ik mij niet goed gedragen hebquote:Op zondag 5 februari 2006 10:40 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ze komen er toch niet achter dat je er een hebt, dus waar maak je je druk om? Alleen bij sommige overheidsinstanties en bedrijven die spullen voor defensie produceren wordt er een background check door bijvoorbeeld de AIVD uitgevoerd.
Ik vraag me wel af wat er nu gebeurd als je een verklaring van goed gedrag aanvraagt.
als je de schikking voldoet zal het waarschijnlijk niet eens aangetekend worden op dat lange strafblad van je.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:39 schreef kikoooooo het volgende:
ik schijn, als ik mn transactievoorstel betaal, geen strafblad te krijgen. Zal er morgen eens achteraan bellen
dat denk je maarquote:
wat niet is kan nog komen.quote:
daar kom je inderdaad redelijk mee weg... Ik denk dat iets meer volgende de geldende regels leven een stuk goekoopper is uiteindelijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:06 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
* kikoooooo is even heel erg blij
zie OP, ik leer er wel van hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar kom je inderdaad redelijk mee weg... Ik denk dat iets meer volgende de geldende regels leven een stuk goekoopper is uiteindelijk
heb geen strafbladquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:59 schreef TheSorrow het volgende:
Ben je goed bezig, op die leeftijd al een strafblad
leer lezen, aapquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:59 schreef TheSorrow het volgende:
Ben je goed bezig, op die leeftijd al een strafblad
dan kan je alsnog ergens voor solliciterenquote:
Hmmm aan je nick te zien ben je ervaren..quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:27 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
je hebt zeker je vuurwerk in december proberen te smokkelen??heel dom als het zo is doe het in de zomervakantie geen blauwpetten heb ik ook gedaan niks gezien....
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb nog nooit een boete gekregen voor iets.
Naja voor rijden zonder licht... maar die hebk nooit ontvangenpawned !
Wedden op Sport #543: Tilten op PSLay....quote:Op woensdag 29 november 2006 17:48 schreef Koewam het volgende:
Wat is dat toch met dat kicken van oude topics de laatste tijd?
Jou voor openbare lelijkheidquote:Op woensdag 29 november 2006 17:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Ze zouden jou al een boete moeten geven als je op straat loopt![]()
quote:
Ik zou gráág een boete krijgen om jouw van je scootah af te rijdenquote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:54 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ik zou gráág een boete krijgen om jouw van je scootah af te rijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |