Dat is niet ingewikkeld nee. Maar ik ga geen 120 rijden op een lege snelweg.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Je hebt ook een groot intelligent denkvermogen nodig om ervoor te zorgen dat de snelheidsmeter in je auto wijst naar een getal dat niet hoger is dan het getal dat je op de borden met de rode rand ziet als je rondrijd. Dat is allemaal heel ingewikkeld enzo....
neenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:51 schreef Shapeshifter het volgende:
kiko, speel jij oGame en zit je bij GoTII?
Ze komen er toch niet achter dat je er een hebt, dus waar maak je je druk om? Alleen bij sommige overheidsinstanties en bedrijven die spullen voor defensie produceren wordt er een background check door bijvoorbeeld de AIVD uitgevoerd.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef Mikkie het volgende:
Wel zonde van dat strafblad voor vuurwerk. Bij veel werkgevers is een strafblad een strafblad, en het maakt ze geen flikker uit wat erop staat.
Daar staat dus - helaas - in, dat ik mij niet goed gedragen hebquote:Op zondag 5 februari 2006 10:40 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ze komen er toch niet achter dat je er een hebt, dus waar maak je je druk om? Alleen bij sommige overheidsinstanties en bedrijven die spullen voor defensie produceren wordt er een background check door bijvoorbeeld de AIVD uitgevoerd.
Ik vraag me wel af wat er nu gebeurd als je een verklaring van goed gedrag aanvraagt.
als je de schikking voldoet zal het waarschijnlijk niet eens aangetekend worden op dat lange strafblad van je.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:39 schreef kikoooooo het volgende:
ik schijn, als ik mn transactievoorstel betaal, geen strafblad te krijgen. Zal er morgen eens achteraan bellen
dat denk je maarquote:
wat niet is kan nog komen.quote:
daar kom je inderdaad redelijk mee weg... Ik denk dat iets meer volgende de geldende regels leven een stuk goekoopper is uiteindelijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:06 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
* kikoooooo is even heel erg blij
zie OP, ik leer er wel van hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar kom je inderdaad redelijk mee weg... Ik denk dat iets meer volgende de geldende regels leven een stuk goekoopper is uiteindelijk
heb geen strafbladquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:59 schreef TheSorrow het volgende:
Ben je goed bezig, op die leeftijd al een strafblad
leer lezen, aapquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:59 schreef TheSorrow het volgende:
Ben je goed bezig, op die leeftijd al een strafblad
dan kan je alsnog ergens voor solliciterenquote:
Hmmm aan je nick te zien ben je ervaren..quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:27 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
je hebt zeker je vuurwerk in december proberen te smokkelen??heel dom als het zo is doe het in de zomervakantie geen blauwpetten heb ik ook gedaan niks gezien....
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb nog nooit een boete gekregen voor iets.
Naja voor rijden zonder licht... maar die hebk nooit ontvangenpawned !
Wedden op Sport #543: Tilten op PSLay....quote:Op woensdag 29 november 2006 17:48 schreef Koewam het volgende:
Wat is dat toch met dat kicken van oude topics de laatste tijd?
Jou voor openbare lelijkheidquote:Op woensdag 29 november 2006 17:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Ze zouden jou al een boete moeten geven als je op straat loopt![]()
quote:
Ik zou gráág een boete krijgen om jouw van je scootah af te rijdenquote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:54 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ik zou gráág een boete krijgen om jouw van je scootah af te rijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |