Ik zagquote:Op zondag 29 januari 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
100 delen terug won men nog van Utrecht.
Luctor et Emergo had ook gekund.
Nee, dat was bij deel 170 voor we klokje rond waren en weer bij 1 gingen tellen.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zagPetterson
in de OP, zat die bij #170 ook nog bij ons?
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:11 schreef Shizzle het volgende:
Ik denk weet zeker dat ik vanavond maar niet naar de samenvattingen ga kijken.
Marianentrogquote:Op zondag 29 januari 2006 17:18 schreef numero_uno het volgende:
Dit is geen diep dal meer die is onderhand de San Andreas Breuk
Welke piek bedoel je? 1995?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:17 schreef keijz het volgende:
Ach, hoge pieken komen na diepe dalen
AJAX!
Yupquote:Op zondag 29 januari 2006 17:20 schreef leolinedance het volgende:
Welke piek bedoel je? 1995?
"Het scoreverloop zat tegen."quote:
Logica na een verloren wedstrijd.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:23 schreef Soul79 het volgende:
[..]
"Het scoreverloop zat tegen."
No shit! Wat een lolbroek die dat op teletekst schrijft. Zal wel een PSV-supporter zijn![]()
4 kansen? ik heb er volgens mij toch zeker zes gezien.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:22 schreef Jasza het volgende:
Zo he wat was dat Utrecht kut, 4 kansen en 4 goalsAjax had dit nooit mogen verliezen vandaag
Me vertrouwen in Blind daalt met de week
![]()
Altijd een ander de schult geven ja....zieligquote:Op zondag 29 januari 2006 17:20 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het scoreverloop zat tegen.![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je vorig jaar toch best een piek kunt noemen.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:21 schreef twi het volgende:
[..]
YupWanneer was jullie laatste piek ook alweer? Achttien jaar geleden?
De NOS publiceert weer eens iets waar wij weinig aan kunnen doen en ja hoor, wij hebben het weer gedaanquote:Op zondag 29 januari 2006 17:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Altijd een ander de schult geven ja....zielig![]()
De scheids zat zeker ook niet mee![]()
Sorry, bij Ajacieden tellen echte successen alleen, al die kwart- en halve finales van '96, '97 en '03 tellen we ook niet mee.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:29 schreef leolinedance het volgende:
Ik denk dat je vorig jaar toch best een piek kunt noemen.
Landskampioen
halve finale CL
bekerwinnaar
![]()
Blind lijkt nog in de jaren '60 te leven, met z'n vier spitsenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
4 kansen? ik heb er volgens mij toch zeker zes gezien.
Ajax stond weer als los zand te voetballen. Totaal geen middenveld. En als de tegenstander dan zo effecient is ga je gillend het schip in.
Heb je gelijk in, sorry. Maar zo is het toch in de media? Morgen staat Ajax weer paginagroot in de krant (terwijl ze spelen als een krant).quote:Op zondag 29 januari 2006 17:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
De NOS publiceert weer eens iets waar wij weinig aan kunnen doen en ja hoor, wij hebben het weer gedaan. Triest kereltje.
Omdat het groter nieuws is dat Ajax met 1-4 op z'n kloten krijgt in een thuiswedstrijd, dan dat AZ met 1-4 wint in een uitwedstrijd bij het dit seizoen toch al dramatisch spelende Roda JC.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, sorry. Maar zo is het toch in de media? Morgen staat Ajax weer paginagroot in de krant (terwijl ze spelen als een krant).
Waarom krijgt bijvoorbeeld AZ geen pagina? Die zijn toch veel beter dan ajax?
Oneens! Barcelona speelt ook af en toe 5 - 0 - 5!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:32 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Blind lijkt nog in de jaren '60 te leven, met z'n vier spitsen![]()
Nounou, het zal eens wat zijn wanneer een spits die nieuw is bij een club 3x op rij niet scoort. Ik zou 'm ontslaan.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:34 schreef TC03 het volgende:
Opmerkelijk, bij SCH liep Huntelaar 1 op 1, bij Ajax al drie wedstrijden niet gescoord.
Tuurlijk. Noem jij de 5 spitsen maar dan.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:36 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Oneens! Barcelona speelt ook af en toe 5 - 0 - 5!
Vind je het gek, als heel het middenveld kut is en er geen buitenspelers zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:34 schreef TC03 het volgende:
Opmerkelijk, bij SCH liep Huntelaar 1 op 1, bij Ajax al drie wedstrijden niet gescoord.
Niet zo opmerkelijk. Daar stond hij in de spits en kreeg hij GOEDE voorzetten.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:34 schreef TC03 het volgende:
Niet zo opmerkelijk. Daar stond hij in de spits en kreeg hij GOEDE voorzetten.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:34 schreef TC03 het volgende:
Dan schuiven de middenvelders op naar de aanval + 1 naar achter.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:36 schreef twi het volgende:
[..]
Tuurlijk. Noem jij de 5 spitsen maar dan.
03 was een kwartfinale (wat ook redelijk succesvol te noemen is). Maar 97 was dus jullie laatste echte succesvolle seizoen wat betreft CL. Werd er in de jaren die jij noemt trouwens ook de landstitel en de beker gepakt?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:30 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry, bij Ajacieden tellen echte successen alleen, al die kwart- en halve finales van '96, '97 en '03 tellen we ook niet mee.
Nee, maar tekenend is het wel.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vind je het gek, als heel het middenveld kut is en er geen buitenspelers zijn.
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:36 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat het groter nieuws is dat Ajax met 1-4 op z'n kloten krijgt in een thuiswedstrijd, dan dat AZ met 1-4 wint in een uitwedstrijd bij het dit seizoen toch al dramatisch spelende Roda JC.
Leg me geen woorden in de mond.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nounou, het zal eens wat zijn wanneer een spits die nieuw is bij een club 3x op rij niet scoort. Ik zou 'm ontslaan.
Geen idee, maar ik ben niet degene die het succesjaren noemt. Het is maar een halve finale. Bovendien is het rijtje tegenstanders wat Ajax in '03 uitschakelde een heel stuk indrukwekkender dan dat van PSV in '05.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
03 was een kwartfinale (wat ook redelijk succesvol te noemen is). Maar 97 was dus jullie laatste echte succesvolle seizoen wat betreft CL. Werd er in de jaren die jij noemt trouwens ook de landstitel en de beker gepakt?
Mooi verhaal hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 17:39 schreef Messenga het volgende:
Vertel je zulks een mooi verhaal, reageert er niemand op.
Je mislukte paint plaatjes doen 't hem.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:39 schreef Messenga het volgende:
Het excuus was al vermeldt.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je mislukte paint plaatjes doen 't hem.
Met hoeveel gelijke spelen was dat ook alweer?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:40 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben niet degene die het succesjaren noemt. Het is maar een halve finale. Bovendien is het rijtje tegenstanders wat Ajax in '03 uitschakelde een heel stuk indrukwekkender dan dat van PSV in '05.
Heb het niet helemaal gelezen, maar ik vind eigenlijk dat de samenwerking tussen Charisteas en Rosenberg wel prima is. Beiden komen ook regelmatig met een aardige pass naar het midden. Sommigen zullen me hiervoor afschieten, maar het lijkt me geen slecht plan om gewoon met voorhoede Rosenberg - Huntelaar - Charisteas verder te gaan. Dan maar een wat meer centraal georienteerde 4-3-3 / 3-4-3 met uitwijkende spitsen die zich af kunnen wisselen.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:39 schreef Messenga het volgende:
Nou, Lyon en Monaco zijn de minste niet dacht ik zoquote:Op zondag 29 januari 2006 17:40 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben niet degene die het succesjaren noemt. Het is maar een halve finale. Bovendien is het rijtje tegenstanders wat Ajax in '03 uitschakelde een heel stuk indrukwekkender dan dat van PSV in '05.
Wat boeit dat? PSV won in '88 ook de CL zonder een enkele overwinning, als ik het me goed herinner. Allemaal 0-0 thuis en 1-1 uit ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Met hoeveel gelijke spelen was dat ook alweer?
Heb ik ook geen vertrouwen in , Ajax heeft een fuhrer nodig , eentje die schreeuwt langs de kant , niet die aan z'n krulletjes voelt als het weer eens kut gaatquote:Op zondag 29 januari 2006 17:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Michael Laudrup bij Brondby wegkapen. Ik denk dat hij een goede trainer voor Ajax zou zijn.
Wij Lyon, Rosenborg, Arsenal en AS Roma. 3 kampioenen en een subtoppertje. Bovendien waren ook wij tegen Milan beter.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou, Lyon en Monaco zijn de minste niet dacht ik zoEn tegen Milan waren we ook beter
Waarom niet inderdaad. Klassieke vleugelspitsen is toch waardeloos.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:43 schreef twi het volgende:
[..]
Heb het niet helemaal gelezen, maar ik vind eigenlijk dat de samenwerking tussen Charisteas en Rosenberg wel prima is. Beiden komen ook regelmatig met een aardige pass naar het midden. Sommigen zullen me hiervoor afschieten, maar het lijkt me geen slecht plan om gewoon met voorhoede Rosenberg - Huntelaar - Charisteas verder te gaan. Dan maar een wat meer centraal georienteerde 4-3-3 / 3-4-3 met uitwijkende spitsen die zich af kunnen wisselen.
Met jouw verhaal kom je terug op 4-3-3, wat op dit moment duidelijk niet werkt. Een nieuwe De Jong/Pienaar vindt je niet 1,2,3..quote:Op zondag 29 januari 2006 17:43 schreef twi het volgende:
[..]
Heb het niet helemaal gelezen, maar ik vind eigenlijk dat de samenwerking tussen Charisteas en Rosenberg wel prima is. Beiden komen ook regelmatig met een aardige pass naar het midden. Sommigen zullen me hiervoor afschieten, maar het lijkt me geen slecht plan om gewoon met voorhoede Rosenberg - Huntelaar - Charisteas verder te gaan. Dan maar een wat meer centraal georienteerde 4-3-3 / 3-4-3 met uitwijkende spitsen die zich af kunnen wisselen.
Maduro rechts op het middenveld is een slecht plan, dan benut je direct 50% van de mogelijke ballenverdeling. Die jongen moet gewoon centraal staan. Sneijder op links, nieuwe aankoop a la De Jong/Pienaar op rechts.
En Valencia dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:45 schreef twi het volgende:
[..]
Wij Lyon, Rosenborg, Arsenal en AS Roma. 3 kampioenen en een subtoppertje. Bovendien waren ook wij tegen Milan beter.
Ajax Netwerk... Naja dan het bestuur hem maar _laten_ ontslaanquote:29/1/2006 - Blind: ik stap zelf niet op
(Gepost door RvN)
Ook op de persconferentie was de positie van Blind een veelbesproken onderwerp. De Ajax coach liet weten dat hij zelf zeker niet op zal stappen. Hij gaat er vanuit dat hij gewoon coach zal blijven bij Ajax. 'Al ga ik natuurlijk niet over wat het bestuur doet.' De coach liet weten dat hij zeker niet het gevoel heeft dat hij het vertrouwen van de selectie kwijt is. Op de vraag ofij nog de juiste man is voor Ajax wilde hij niet ingaan. 'Daar zijn anderen voor. Dat is geen relevante vraag aan mij.'
Oke, dan is het gelijkwaardig (halve finale / kwart finale meegerekend). Dus ajax voor het laatst succesvol in 2003 en het lek is nog niet bovenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:45 schreef twi het volgende:
[..]
Wij Lyon, Rosenborg, Arsenal en AS Roma. 3 kampioenen en een subtoppertje. Bovendien waren ook wij tegen Milan beter.
Vinden wel (Landzaat), maar die betaal je niet 1,2,3.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Een nieuwe De Jong/Pienaar vindt je niet 1,2,3..
Of anders Johan Cruijff.quote:
ik haat het als ik gelijk hebquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:19 schreef jimjim1983 het volgende:
morgen verlies
Makkelijk praten, veel krijgen we van dikke Dirk niet meer.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vinden wel (Landzaat), maar die betaal je niet 1,2,3.
Kikker.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:54 schreef leolinedance het volgende:
met een beetje pech is het volgende week rechter rijtje![]()
[[url=http://img506.imageshack.us/img506/3699/stand3hb.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
grrrrrrrrrrquote:Op zondag 29 januari 2006 17:51 schreef SoA-Holic het volgende:
Blind blijft gewoon trainer Ajax
AJAX Danny Blind is volgende week zondag in de Kuip tegen Feyenoord nog gewoon trainer van Ajax.
Dat hebben de beleidsbepalers van de club laten weten na de 1-4 nederlaag tegen Utrecht. Donderdag staat ook de bekerwedstrijd tegen Heerenveen nog op het programma.
"Hoe we dat gaan doen?"zei Blind. "Gewoon spelen. Maar makkelijk zal het niet worden. Of ik nog wel trainer van Ajax wil blijven?Ja hoor, ik stap zelf niet op. Ik ga er natuurlijk niet over wat het bestuur doet. "
29 januari 2006
![]()
Kikkertjes ³.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:57 schreef devv05 het volgende:
Paar fotootjes om de boel op te vrolijken dan maar
http://img470.imageshack.us/img470/7765/sjaaniiisss0250ug.jpg
http://img470.imageshack.us/img470/347/sjaaniiisss0163ue.jpg
http://img470.imageshack.us/img470/878/sjaaniiisss0301on.jpg
Kan ze helaas niet direct linken, openen in nieuw venster.
In nieuw venster plakke + control F5 = win.quote:
Het lag voornamelijk aan de verdediging vandaag. Stonden te slapen en uit te verdedigen alsof ze jeugdspelers van TOP Oss waren. Aanval werkte hard, lukte gewoon niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ok, heb de beelden nog niet gezien (kijk zo wel bij talpa), maar het was weer pet. # spitsen in een vleugelspel wat D graag wil is niet reeel. Ik verwacht dat het niet lang meer zal duren of we hebben een andere coach. Of we laten blind het seizoen afmaken....?
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:39 schreef Messenga het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |