Nee, maar tekenend is het wel.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vind je het gek, als heel het middenveld kut is en er geen buitenspelers zijn.
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:36 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat het groter nieuws is dat Ajax met 1-4 op z'n kloten krijgt in een thuiswedstrijd, dan dat AZ met 1-4 wint in een uitwedstrijd bij het dit seizoen toch al dramatisch spelende Roda JC.
Leg me geen woorden in de mond.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nounou, het zal eens wat zijn wanneer een spits die nieuw is bij een club 3x op rij niet scoort. Ik zou 'm ontslaan.
Geen idee, maar ik ben niet degene die het succesjaren noemt. Het is maar een halve finale. Bovendien is het rijtje tegenstanders wat Ajax in '03 uitschakelde een heel stuk indrukwekkender dan dat van PSV in '05.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
03 was een kwartfinale (wat ook redelijk succesvol te noemen is). Maar 97 was dus jullie laatste echte succesvolle seizoen wat betreft CL. Werd er in de jaren die jij noemt trouwens ook de landstitel en de beker gepakt?
Mooi verhaal hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 17:39 schreef Messenga het volgende:
Vertel je zulks een mooi verhaal, reageert er niemand op.
Je mislukte paint plaatjes doen 't hem.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:39 schreef Messenga het volgende:
Het excuus was al vermeldt.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je mislukte paint plaatjes doen 't hem.
Met hoeveel gelijke spelen was dat ook alweer?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:40 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben niet degene die het succesjaren noemt. Het is maar een halve finale. Bovendien is het rijtje tegenstanders wat Ajax in '03 uitschakelde een heel stuk indrukwekkender dan dat van PSV in '05.
Heb het niet helemaal gelezen, maar ik vind eigenlijk dat de samenwerking tussen Charisteas en Rosenberg wel prima is. Beiden komen ook regelmatig met een aardige pass naar het midden. Sommigen zullen me hiervoor afschieten, maar het lijkt me geen slecht plan om gewoon met voorhoede Rosenberg - Huntelaar - Charisteas verder te gaan. Dan maar een wat meer centraal georienteerde 4-3-3 / 3-4-3 met uitwijkende spitsen die zich af kunnen wisselen.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:39 schreef Messenga het volgende:
Nou, Lyon en Monaco zijn de minste niet dacht ik zoquote:Op zondag 29 januari 2006 17:40 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben niet degene die het succesjaren noemt. Het is maar een halve finale. Bovendien is het rijtje tegenstanders wat Ajax in '03 uitschakelde een heel stuk indrukwekkender dan dat van PSV in '05.
Wat boeit dat? PSV won in '88 ook de CL zonder een enkele overwinning, als ik het me goed herinner. Allemaal 0-0 thuis en 1-1 uit ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Met hoeveel gelijke spelen was dat ook alweer?
Heb ik ook geen vertrouwen in , Ajax heeft een fuhrer nodig , eentje die schreeuwt langs de kant , niet die aan z'n krulletjes voelt als het weer eens kut gaatquote:Op zondag 29 januari 2006 17:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Michael Laudrup bij Brondby wegkapen. Ik denk dat hij een goede trainer voor Ajax zou zijn.
Wij Lyon, Rosenborg, Arsenal en AS Roma. 3 kampioenen en een subtoppertje. Bovendien waren ook wij tegen Milan beter.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou, Lyon en Monaco zijn de minste niet dacht ik zoEn tegen Milan waren we ook beter
Waarom niet inderdaad. Klassieke vleugelspitsen is toch waardeloos.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:43 schreef twi het volgende:
[..]
Heb het niet helemaal gelezen, maar ik vind eigenlijk dat de samenwerking tussen Charisteas en Rosenberg wel prima is. Beiden komen ook regelmatig met een aardige pass naar het midden. Sommigen zullen me hiervoor afschieten, maar het lijkt me geen slecht plan om gewoon met voorhoede Rosenberg - Huntelaar - Charisteas verder te gaan. Dan maar een wat meer centraal georienteerde 4-3-3 / 3-4-3 met uitwijkende spitsen die zich af kunnen wisselen.
Met jouw verhaal kom je terug op 4-3-3, wat op dit moment duidelijk niet werkt. Een nieuwe De Jong/Pienaar vindt je niet 1,2,3..quote:Op zondag 29 januari 2006 17:43 schreef twi het volgende:
[..]
Heb het niet helemaal gelezen, maar ik vind eigenlijk dat de samenwerking tussen Charisteas en Rosenberg wel prima is. Beiden komen ook regelmatig met een aardige pass naar het midden. Sommigen zullen me hiervoor afschieten, maar het lijkt me geen slecht plan om gewoon met voorhoede Rosenberg - Huntelaar - Charisteas verder te gaan. Dan maar een wat meer centraal georienteerde 4-3-3 / 3-4-3 met uitwijkende spitsen die zich af kunnen wisselen.
Maduro rechts op het middenveld is een slecht plan, dan benut je direct 50% van de mogelijke ballenverdeling. Die jongen moet gewoon centraal staan. Sneijder op links, nieuwe aankoop a la De Jong/Pienaar op rechts.
En Valencia dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:45 schreef twi het volgende:
[..]
Wij Lyon, Rosenborg, Arsenal en AS Roma. 3 kampioenen en een subtoppertje. Bovendien waren ook wij tegen Milan beter.
Ajax Netwerk... Naja dan het bestuur hem maar _laten_ ontslaanquote:29/1/2006 - Blind: ik stap zelf niet op
(Gepost door RvN)
Ook op de persconferentie was de positie van Blind een veelbesproken onderwerp. De Ajax coach liet weten dat hij zelf zeker niet op zal stappen. Hij gaat er vanuit dat hij gewoon coach zal blijven bij Ajax. 'Al ga ik natuurlijk niet over wat het bestuur doet.' De coach liet weten dat hij zeker niet het gevoel heeft dat hij het vertrouwen van de selectie kwijt is. Op de vraag ofij nog de juiste man is voor Ajax wilde hij niet ingaan. 'Daar zijn anderen voor. Dat is geen relevante vraag aan mij.'
Oke, dan is het gelijkwaardig (halve finale / kwart finale meegerekend). Dus ajax voor het laatst succesvol in 2003 en het lek is nog niet bovenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:45 schreef twi het volgende:
[..]
Wij Lyon, Rosenborg, Arsenal en AS Roma. 3 kampioenen en een subtoppertje. Bovendien waren ook wij tegen Milan beter.
Vinden wel (Landzaat), maar die betaal je niet 1,2,3.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Een nieuwe De Jong/Pienaar vindt je niet 1,2,3..
Of anders Johan Cruijff.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |