abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34743023
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Het gaat om het principe natuurlijk.
Ow, jah. Natuurlijk. 'Het Principe'. En ik had het niet tegen jou dacht ik.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:22:55 #202
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34743093
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:21 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ow, jah. Natuurlijk. \'Het Principe\'. En ik had het niet tegen jou dacht ik.
Moet je hier dan aangesproken worden om te mogen reageren ?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34743118
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:19 schreef WithMe het volgende:

[..]

Geeft niet.
.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_34743129
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Floortje zat ook al te janken toen ze positieve kritieken kreeg :\') .
Floortje jankt altijd met dr janksmoel.
Echte liefde!
pi_34743130
Kusje d'r op en weer een ander onderwerp lijkt me.
That's all folks!
pi_34743150
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Moet je hier dan aangesproken worden om te mogen reageren ?
Het is wel godverdomme Fok! hoor!
pi_34743154
Waarom die doos zo adoreren? En ze heeft zich ook nog verneukt lees ik?
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:24:48 #208
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34743155
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, dat van dat drinken is echt niet goed, maar dat weet ze echt wel.
Dan is ze zo mogelijk dus nóg stommer.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:24:51 #209
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34743159
Raffaela was goed! Zelfs met baby in de buik .
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:25:26 #210
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34743178
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:24 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dan is ze zo mogelijk dus nóg stommer.
Je weet toch helemaal nie of ze wel of niet drinkt? Heb je haar een borrel zien nemen? Een slok wijn? Glas champagne?
Hoogachtend,
Erik.
pi_34743182
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Raffaela was goed! Zelfs met baby in de buik .
Baby. :') Dat dingetje is nog maar een paar cellen groot.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:26:41 #212
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34743221
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:25 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Baby. :\') Dat dingetje is nog maar een paar cellen groot.
Dat kan me echt niet schelen .
Hoogachtend,
Erik.
pi_34743229
Raffa
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:27:26 #214
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34743246
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:15 schreef Insomaniac het volgende:
Tsk, ik ben zelf vrij grof in de mond, maar iemand ongegrond een rondneukende hoer noemen..
Ze had een relatie, heeft nu een relatie met een ander en werd per ongeluk vrij snel zwanger. Niks hoerigs aan, dan is je moeder ook een hoer, die is immers ook zwanger geweest.

Kiezen tussen een abortus en idols is ook bull, het kindje is blijkbaar welkom en gewenst, dán een abortus plegen zou haar veel meer problemen opleveren dan haar zwangerschap voldragen en gewoon blijven knokken voor idols.

Vind je Raffa een aanstellerig kutwijf? Mij best.
Wil je dr dood hebben, mij best.
Maar ga dr niet een rondneukende hoer noemen en zeggen dat ze maar moet kiezen tussen Idols en dr baby. .
:')

Kom op nou zeg
Je mag iemand geen hoer noemen omdat ze na een paar maanden al zwanger is van d\\\'r vriendje, maar een doodsverwensing mag wel?
Het moet niet gekker worden.

En een keuze lijkt me in dit geval toch erg handig. Ik kan het me goed voorstellen dat ze dat kind wil houden, fine by me. Maar ze moet zich realiseren dat een zangcarrière dan simpelweg niet kan. Dat is niet goed voor jou, en niet goed voor je kind. En ik vind dat je daarin als moeder een verantwoordelijkheid moet nemen. Als jij ervoor kiest een kind op de wereld te zetten, moet je daar ook voor 100% voor gaan. Dus: exit Idols.
Zerg schreef:
pi_34743272
Je ziet geen ogen bij Raffaëla. Erg jammer.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:29:38 #216
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34743330
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:27 schreef Mikkie het volgende:

En een keuze lijkt me in dit geval toch erg handig. Ik kan het me goed voorstellen dat ze dat kind wil houden, fine by me. Maar ze moet zich realiseren dat een zangcarrière dan simpelweg niet kan. Dat is niet goed voor jou, en niet goed voor je kind. En ik vind dat je daarin als moeder een verantwoordelijkheid moet nemen. Als jij ervoor kiest een kind op de wereld te zetten, moet je daar ook voor 100% voor gaan. Dus: exit Idols.
Ervaring?
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:30:50 #217
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34743383
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Je weet toch helemaal nie of ze wel of niet drinkt? Heb je haar een borrel zien nemen? Een slok wijn? Glas champagne?
Ze zegt het zelf in het filmpje:
[sub]Ik kan het niet letterlijk citeren, wel de strekking[sub]
quote:
Ik moet dus nu wel wat minder gaan drinken.
FOUT. Je stópt met drinken. Van 20 glazen naar 10 glazen is wel vermindering, maar het levert je nog steeds een kind met allerlei neurologische problemen op. Maar het kind komt op mij zó onvolwassen over, dat ik denk dat ze dat zich nog totaal niet realiseert, en dat ze vrolijk de aankomende maanden nog wil gaan stappen en een fles wijn per avond weg wil tikken. Dát is de indruk die ze bij mij wekt. Wat moet zij dan met een kind?
Zerg schreef:
pi_34743413
Genoeg hierover, oke?
That's all folks!
pi_34743433
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:27 schreef Mikkie het volgende:

[..]

:\')

Kom op nou zeg
Je mag iemand geen hoer noemen omdat ze na een paar maanden al zwanger is van d\\\\\\\'r vriendje, maar een doodsverwensing mag wel?
Het moet niet gekker worden.
Ja. Na een paar maanden al zwanger zijn is onverstandig, maar dat maakt je geen hoer. Of neuk jij je nieuwe partner pas na een jaar? Dan heb ik liever dat je roept; "ik vind haar irritant en ze mag dood".
quote:
Bullshit. Dus zwangere vrouwen moeten allemaal maar stoppen met werken? Er zijn genoeg vrouwen in de entertainment business met kinderen, dat gaat ook allemaal goed. Natuurlijk is het zwaar, maar niet onmogelijk.

Wat ben jij walgelijk kortzichtig zeg. .
Echte liefde!
pi_34743434
quote:
[. Maar ze moet zich realiseren dat een zangcarrière dan simpelweg niet kan. Dat is niet goed voor jou, en niet goed voor je kind. En ik vind dat je daarin als moeder een verantwoordelijkheid moet nemen. Als jij ervoor kiest een kind op de wereld te zetten, moet je daar ook voor 100% voor gaan. Dus: exit Idols.
inderdaad,als we ons zo druk maken over de zwangerschap is het goed om na te gaan dat deze in augustus eindigt en er een klein wezentje op de wereld is gezet.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:32:40 #221
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34743453
En dat kan natuurlijk ook niet sarcastisch zijn, en dit garandeerd dat ze ook echt doorgaat met drinken.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34743479
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:30 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ze zegt het zelf in het filmpje:
[sub]Ik kan het niet letterlijk citeren, wel de strekking[sub]
[..]

FOUT. Je stópt met drinken. Van 20 glazen naar 10 glazen is wel vermindering, maar het levert je nog steeds een kind met allerlei neurologische problemen op. Maar het kind komt op mij zó onvolwassen over, dat ik denk dat ze dat zich nog totaal niet realiseert, en dat ze vrolijk de aankomende maanden nog wil gaan stappen en een fles wijn per avond weg wil tikken. Dát is de indruk die ze bij mij wekt. Wat moet zij dan met een kind?
Als je gewoon op haar intonatie had gelet en op haar gezichtsuitdrukking, had je dondersgoed begrepen dat ze écht geen fles wijn per avond wegklokt.
Echte liefde!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:33:43 #223
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34743493
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ervaring?
Denk rationeel na. Een kind heeft 24 uur per dag opvoeding nodig. Als jij zangeres wordt en veel op moet treden, vaak moe bent, in grote mediabelangstelling staat e.d., dan is dat niet te combineren. Als je een gevestigde naam ben (denk aan Madonna of Britney op dit moment), dan kun je er even tussenuit. Maar het samenvalt zoals bij haar, einde van Idols en het eerste jaar van je eerste cd en het opbouwen van bekendheid en boekingen, dan kun je er geen kind bij hebben.

En dan heb ik het nog niet over mogelijke kans dat die kerel aftaait. Die relatie is nog zo pril en een kind heeft zo'n impact, dat ik me goed kan voorstelling dat die relatie onder hoogspanning komt te staan.
Zerg schreef:
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:33:52 #224
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_34743499
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ervaring?
Idd, ik vraag me nog steeds met hoge verbazing af wie Mikke wel niet denkt te zijn dat dergelijke opmerkingen rechtvaardigt. Volgens mij is het eerder een gebrek aan ervaring: iemand die wegens verrgaande loserigheid de kans om ooit kinderen te krijgen al láng heeft opgegeven en daarom uit frustratie en jaloezie maar als een hysterisch viswijf gaat zitten afgeven op iemand wie dat geluk wél ten deel is gevallen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_34743500
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat kan natuurlijk ook niet sarcastisch zijn, en dit garandeerd dat ze ook echt doorgaat met drinken.
Dat zeg ik.

Wie is er nou dom. :') .
Echte liefde!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')