abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34743506
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Genoeg hierover, oke?
Het gaat over Idols en Raffaëla. Waar wil je het dan over hebben. Picknicken ofzo?
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:34:39 #227
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34743527
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:33 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Als je gewoon op haar intonatie had gelet en op haar gezichtsuitdrukking, had je dondersgoed begrepen dat ze écht geen fles wijn per avond wegklokt.
Een fles wijn tijdens de hele zwangerschap is al te veel. Je moet met drinken en roken stoppen. En dat lijkt ze zich niet te realiseren.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_34743531
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:27 schreef Mikkie het volgende:

[..]

:\')

Kom op nou zeg
Je mag iemand geen hoer noemen omdat ze na een paar maanden al zwanger is van d\\\\\\\'r vriendje, maar een doodsverwensing mag wel?
Het moet niet gekker worden.

En een keuze lijkt me in dit geval toch erg handig. Ik kan het me goed voorstellen dat ze dat kind wil houden, fine by me. Maar ze moet zich realiseren dat een zangcarrière dan simpelweg niet kan. Dat is niet goed voor jou, en niet goed voor je kind. En ik vind dat je daarin als moeder een verantwoordelijkheid moet nemen. Als jij ervoor kiest een kind op de wereld te zetten, moet je daar ook voor 100% voor gaan. Dus: exit Idols.
Daar ben ik het niet mee eens.
Genoeg bekende mensen in Nederland die kinderen hebben en een druk leventje.
De een kan dat iets beter combineren dan de ander.
Maar als je echt iets wil (in dit geval 2 dingen) dan lukt dat heus wel.

Anyway, ik vond haar vanavond wel leuk! Alleen wat had ze aan Die broek
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:34:52 #229
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34743537
Okay, het valt niet lekker samen met haar carrière, dus dan moet ze het maar weghalen?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_34743560
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:34 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Het gaat over Idols en Raffaëla. Waar wil je het dan over hebben. Picknicken ofzo?
Ik vind de standpunten van een ieder nu wel duidelijk eigenlijk.

Wat wordt er met haar meegeleefd zeg.
That's all folks!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:36:03 #231
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34743583
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Genoeg hierover, oke?
Hmmm... Volgens mij is dit toch redelijk Rafaella-gerelateerd of niet dan? Dat het misschien niet even aardig is, lijkt me geen reden om een discussie af te kappen.
Zerg schreef:
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:36:19 #232
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34743597
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:33 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Denk rationeel na. Een kind heeft 24 uur per dag opvoeding nodig. Als jij zangeres wordt en veel op moet treden, vaak moe bent, in grote mediabelangstelling staat e.d., dan is dat niet te combineren. Als je een gevestigde naam ben (denk aan Madonna of Britney op dit moment), dan kun je er even tussenuit. Maar het samenvalt zoals bij haar, einde van Idols en het eerste jaar van je eerste cd en het opbouwen van bekendheid en boekingen, dan kun je er geen kind bij hebben.

En dan heb ik het nog niet over mogelijke kans dat die kerel aftaait. Die relatie is nog zo pril en een kind heeft zo\'n impact, dat ik me goed kan voorstelling dat die relatie onder hoogspanning komt te staan.
En dan kan de vader nóg altijd inspringen. Weet je hoeveel ouders er in hun eentje een kind opvoeden, dat kan dus, en dit kind heeft een vader en een moeder en nog een heel gezin eromheen (ik hoorde dat haar moeder ook blij was voor haar) en dan kan het best.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34743624
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:34 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Een fles wijn tijdens de hele zwangerschap is al te veel. Je moet met drinken en roken stoppen. En dat lijkt ze zich niet te realiseren.
Volgens mij heb jij Raffa niet helemaal door. Ze was overduidelijk sarcastisch bezig men. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:37:02 #234
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34743627
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:34 schreef BVO het volgende:
Okay, het valt niet lekker samen met haar carrière, dus dan moet ze het maar weghalen?
Ze moet een keuze maken. Het is om haar om te kiezen waar ze voor gaat. Een beginnende zangcarrière kost handenvol energie, een kind zo mogelijk nog meer. Dat kán niet samen.
Zerg schreef:
pi_34743644
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik vind de standpunten van een ieder nu wel duidelijk eigenlijk.

Wat wordt er met haar meegeleefd zich.
Waarom stoppen? Gaat toch gewoon over Raffa?
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:37:39 #236
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34743653
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij Raffa niet helemaal door. Ze was overduidelijk sarcastisch bezig men. .
Als jij 't hebt over minder drinken, dan kom je op mij niet echt sarcastisch over.
Zerg schreef:
pi_34743703
quote:
Idd, ik vraag me nog steeds met hoge verbazing af wie Mikke wel niet denkt te zijn dat dergelijke opmerkingen rechtvaardigt. Volgens mij is het eerder een gebrek aan ervaring: iemand die wegens verrgaande loserigheid de kans om ooit kinderen te krijgen al láng heeft opgegeven en daarom uit frustratie en jaloezie maar als een hysterisch viswijf gaat zitten afgeven op iemand wie dat geluk wél ten deel is gevallen.
he bah zeg,dit hierboven zegt meer over jou dan over Mikke.
En ik als ervaringsdeskundige kan aardig meegaan in het verhaal van Mikke,sorry?
pi_34743770
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:37 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Waarom stoppen? Gaat toch gewoon over Raffa?
Stoppen hoeft zeker niet, alleen komen er steeds dezelfde dingen naar voren.
That's all folks!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:41:11 #239
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34743784
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:32 schreef Insomaniac het volgende:
Bullshit. Dus zwangere vrouwen moeten allemaal maar stoppen met werken? Er zijn genoeg vrouwen in de entertainment business met kinderen, dat gaat ook allemaal goed. Natuurlijk is het zwaar, maar niet onmogelijk.
Wat ik al heb gezegd, het kost bergen met tijd.

En het lijkt me niet dat jij kan beoordelen of het met die kinderen goed gaat. De emotionele, hechtings- en gedragsproblemen van die kinderen worden niet echt van de daken geschreeuwd lijkt me.

Een beginnende zangcarrière gaat niet samen met een kind. Een normaal mens met een 40-urige werkweek kan z'n werk al amper combineren met de thuissituatie, laat staan als je ook nog eens een zangeres bent met een berg media-aandacht, zéér onregelmatige werktijden en marathonuren.
Zerg schreef:
pi_34743820
Heftig wordt het zeker voor haar, haar familie. Maar daar kiest ze voor en er is zeker veel over gesproken.
That's all folks!
pi_34743824
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:41 schreef Mikkie het volgende:

[..]

En het lijkt me niet dat jij kan beoordelen of het met die kinderen goed gaat. De emotionele, hechtings- en gedragsproblemen van die kinderen worden niet echt van de daken geschreeuwd lijkt me.

Een beginnende zangcarrière gaat niet samen met een kind. Een normaal mens met een 40-urige werkweek kan z\'n werk al amper combineren met de thuissituatie, laat staan als je ook nog eens een zangeres bent met een berg media-aandacht, zéér onregelmatige werktijden en marathonuren.
Familie, vriend?

Ze is niet alleen.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:42:58 #242
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34743868
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

En dan kan de vader nóg altijd inspringen. Weet je hoeveel ouders er in hun eentje een kind opvoeden, dat kan dus, en dit kind heeft een vader en een moeder en nog een heel gezin eromheen (ik hoorde dat haar moeder ook blij was voor haar) en dan kan het best.
Het feit dat een moeder blij is maakt het nog geen oppas.
De zekerheid van de vader heb je absoluut niet.
En d'r voeden genoeg ouders hun kinderen in hun eentje op ja. Alleen is de mate van gedragsproblematiek van kinderen van alleenstaande ouders wel schrikbarend hoog. Maw: het heeft wel degelijke verregaande consequenties voor een kind.
Zerg schreef:
pi_34743899
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Stoppen hoeft zeker niet, alleen komen er steeds dezelfde dingen naar voren.
Zal nu dus nog zéker een week doorgaan.
pi_34743901
http://i1.tinypic.com/n5fw2a.jpg

[ Bericht 39% gewijzigd door Syytön op 04-02-2006 22:44:39 (img tags verwijderd, te groot) ]
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:44:42 #245
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34743943
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Het feit dat een moeder blij is maakt het nog geen oppas.
De zekerheid van de vader heb je absoluut niet.
Absoluut niet? Heb je de dan vreemd zien gaan? Vooralsnog kan je er vanuit gaan dat hij er wel gewoon is.
quote:
En d\'r voeden genoeg ouders hun kinderen in hun eentje op ja. Alleen is de mate van gedragsproblematiek van kinderen van alleenstaande ouders wel schrikbarend hoog. Maw: het heeft wel degelijke verregaande consequenties voor een kind.
En Raffaela is dus niet alleen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34743952
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Zal nu dus nog zéker een week doorgaan.
Weer een week spanning voor ze.
That's all folks!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:48:29 #247
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34744072
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:33 schreef Marble het volgende:

[..]

Idd, ik vraag me nog steeds met hoge verbazing af wie Mikke wel niet denkt te zijn dat dergelijke opmerkingen rechtvaardigt. Volgens mij is het eerder een gebrek aan ervaring: iemand die wegens verrgaande loserigheid de kans om ooit kinderen te krijgen al láng heeft opgegeven en daarom uit frustratie en jaloezie maar als een hysterisch viswijf gaat zitten afgeven op iemand wie dat geluk wél ten deel is gevallen.
.

Ik ben met m'n 21 jaar inderdaad ontzettend jaloers dat ik nog geen kind heb. Ik probeer het ook al vijf jaar. Stiekem. Kom op zeg, denk eens na joh, tut. .

Het is nou eenmaal zo dat ik ivm mijn studie nogal veel met dit soort opvoedingsproblematiek te maken krijg en dus genoeg literatuur heb gelezen om te kunnen stellen dat deze situatie waarschijnlijk problemen gaat opleveren.
Zerg schreef:
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:49:17 #248
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34744101
quote:
Charmant :')
Zerg schreef:
pi_34744120
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:48 schreef Mikkie het volgende:

[..]

.

Ik ben met m\'n 21 jaar inderdaad ontzettend jaloers dat ik nog geen kind heb. Ik probeer het ook al vijf jaar. Stiekem. Kom op zeg, denk eens na joh, tut. .

Het is nou eenmaal zo dat ik ivm mijn studie nogal veel met dit soort opvoedingsproblematiek te maken krijg en dus genoeg literatuur heb gelezen om te kunnen stellen dat deze situatie waarschijnlijk problemen gaat opleveren.
Waarschijnlijk.
Waarschijnlijk krijg ik later kanker. Ach, ik kan maar beter meteen een einde aan mijn leven maken, dood ga ik toch.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:50:29 #250
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_34744155
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef boeh het volgende:

[..]

he bah zeg,dit hierboven zegt meer over jou dan over Mikke.
Ik reageer gewoon hetzelfde op Mikkie als de weerzinwekkende manier waarop Mikkie denkt te kunnen oreren over een meisje dat hij helemaal niet kent en dat hem nooit iets heeft kwaad gedaan. Je aanpassen aan het niveau van de opponent in de discussie, noemen ze dat. .
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:41 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Een beginnende zangcarrière gaat niet samen met een kind. Een normaal mens met een 40-urige werkweek kan z'n werk al amper combineren met de thuissituatie, laat staan als je ook nog eens een zangeres bent met een berg media-aandacht, zéér onregelmatige werktijden en marathonuren.
Nogmaals, wat weet jíj daar in godsnaam vanaf? Ben je zelf wel eens een zwangere vrouw geweest met een beginnende zangcarrière? De vader is er ook nog, de vriendenkring en familie van de beide ouders en ga zo maar door. Er is altijd wel iemand die op dat hummeltje wil oppassen als zijn of haar moeder een avondje op het podium staat.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')