naar hel bedoel je...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop dat God mij en Marescha steunt en Aaron een enkeltje terug naar aarde geeft.
Nee hoor, Ellen en Floortje niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Moeten de besten ook op de kruk ofzo?![]()
Nee, Floortje zit er niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Moeten de besten ook op de kruk ofzo?![]()
Die stemmen op de scherm klopt geen bal vanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:44 schreef BVO het volgende:
Ellen had keiweinig stemmen op die computers, Raf veel meer.
Doorgestoken kaart!
Goede uitstraling... althans dat vinden de kleine meisjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
serge, hoe flikt hij het toch telkens
Ook een lelijk ding die Angelique zegquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:45 schreef CJ het volgende:
Als Angelique er maar niet uit gaat.![]()
![]()
Doe maar een van de andere drie.![]()
Die geven juist een vreemde draai eraan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die stemmen op de scherm klopt geen bal van
Dat is het enige positieve.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/811935/1/25#34563750]zaterdag 28 januari 2006 22:45
Maar Ellen is wel door![]()
![]()
![]()
![]()
ik niet, vet saaie gastquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede uitstraling... althans dat vinden de kleine meisjes.![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
volgens c_a is de zaal in schok.
En terecht.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
volgens c_a is de zaal in schok.
De Ellen-fans zullen wel als een idioot zijn gaan bellen/sms-en. Haar redding was ws de tussenstand.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:44 schreef BVO het volgende:
Doorgestoken kaart!
Ik vind haar knap, een zingt ook goed enzo.quote:
Ja, iedereen vergeet het steedsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
Ah, eindelijk weer mijnbanner
in de OP.
Heb je die pronte borstjes nog niet gezien?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ook een lelijk ding die Angelique zeg![]()
Of Jerny heeft gelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:46 schreef Yeahinho het volgende:
Geen nood jongens. Marescha gaat er gewoon uit.
Precies. Ellen-fans zagen hoe laag zij stond en zijn flink gaan stemmen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Die geven juist een vreemde draai eraan.![]()
Vanwege Angelique he?quote:
Toen ik die laptop zag dacht ik meteen: nou dat worden dus zeven krukken vanavond, en alleen Floortje meteen door. Dus ik kijk er niet van op.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:44 schreef BVO het volgende:
Doorgestoken kaart!
Ik baseer het op die foto uit de opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Heb je die pronte borstjes nog niet gezien?
Robin kon niet zingen. Raffaela wel. Dat is toch een behoorlijk groot verschil.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef willbee het volgende:
Waarschijnlijk krijgen we weer zon Robin effect van vorig jaar, maar Raffaella moet er gewoon niet uit![]()
Ik kan er niet zo goed tegen dat iedereen haar zo geweldig vind. Ik wil iemand die fouten maakt. Daarmee kan je ej dan identificeren. Ofzo. Hoe dan ook, raffaela moet blijven.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind haar knap, een zingt ook goed enzo.
Alleen die zogenaamde ontzetting dat Raffaëla op de kruk moet, vind ik echt overdone
alleen trekt harm zo een rare kop op die bannerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
Ah, eindelijk weer mijnbanner
in de OP.
Heus nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef BVO het volgende:
Als Raffa eruit ligt, stop ik met kijken.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef BVO het volgende:
Als Raffa eruit ligt, stop ik met kijken.
Oh, hmm, nee, dat had ik wel verwacht.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanwege Angelique he?
Hoe weet zij dat nou weerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffaela blijft. Inside info via c_a
dat gebeurt volgens mij ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Please Angelique MOET blijven. Marescha die mag er wel uit...
En wie is die inside info als ze op de tribune zit?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sorry hoor, maar hier geloof ik niks vanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kreeg het net toegefluisterd van iemandquote:
Mja, dat zegt me niet zoveel eigenlijk....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffaela blijft nog een week, kreeg c_a net te horen via insider.
Nóg een week of nog één week?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffaela blijft nog een week, kreeg c_a net te horen via insider.
Laten we het hopen! Dan drink ik mijn laatste biertje ff op.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat gebeurt volgens mij ook
iddquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Mja, dat zegt me niet zoveel eigenlijk....
quote:
Ik vind jou nou al grappigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan niet... c_a probeerde het alleen maar door te geven voor jullie!
Oe, wat keek ze van: "Duh, logisch tochquote:
EINDELIJKquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:51 schreef Godlike02 het volgende:
Marescha er dus zeker uit
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:52 schreef Danzig het volgende:
Jammer, Marecha was beduidend beter dan Raffaela
Je polsen?quote:
Nee joh, Ellen.quote:
The horror!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien eindigt Serge wel heel hoog uiteindelijk.
Ik bedoel: Jim kan ook niet zingen
Vind ze te gewoontjes en ze moet sporten om die pens kwijt te raken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Tijdens de audities zag die Marescha er nog wel aardig uit![]()
Die twee eind rechts zien er gewoon eng uitquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:56 schreef oYo het volgende:
[..]
Vind ze te gewoontjes en ze moet sporten om die pens kwijt te raken.
Ik gok op twee meiden in de finale.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het lijkt er steeds meer op dat de finale Floortje vs. Harm wordt
het einde van de wereld inderdaadquote:
Ja zo kun je het ook bekijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De eerste die eindelijk eens goed iedereen bedankt
Die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:53 schreef Godlike02 het volgende:
Volgende week dan Haaron of serge?
Had ik voorspeldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:57 schreef Svensational het volgende:
Ach gos, ze moet er van huilen..
Dat vind ik dan weer wat overdrevenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:een vriendin blijft tot het einde wachten en gaat me bellen als Marescha er is zodat k dr ff wat kan zeggen
Ik bedacht me vanavond, dat Floortje misschien wel een overeenkomst heeft met Hind.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het lijkt er steeds meer op dat de finale Floortje vs. Harm wordt
Ja, "Met Raffaëla eruit" was beter geweest idd.quote:
Ik wou dr zeggen dat Fok toch achter dr stondquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat overdreven!
Ze heeft echt een hele hoop fans. Niet een beetje meer dan de rest, maar heeel veeel meer.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedacht me vanavond, dat Floortje misschien wel een overeenkomst heeft met Hind.
En dat ze best wel bij de top3 kan komen, en dan ondanks dat ze overall beter is, de finale kan gaan missen
Jaloezie.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, "Met Raffaëla eruit" was beter geweest idd..
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wou dr zeggen dat Fok toch achter dr stonden ff zeggen dat ze langs moet komen
![]()
Fok stond helemaal niet achter haar!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wou dr zeggen dat Fok toch achter dr stonden ff zeggen dat ze langs moet komen
![]()
Krijgen we dan van die Menno op fok! praktijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is ze dat al lang gedaan hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Spreek maar niet voor mijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Heb je mijn SMS ook ontvangen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gelukkig krijg ik wel steunbetuigingen per sms..
Voor mij ook niet...quote:
Fok staat zeker niet achter haarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Heb je mijn SMS ook ontvangen?
Sorry, ik wist je nummer nietquote:
Dat was allang gedoemd te mislukken. Jij smste voor d'r.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat huwelijk kun je nu wel vergeten.
Die Harm blijkt homo ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een bullshitaflevering weer.. Heb trouwens nog shocking news ook al, twijfel ik aan de betrouwbaarheid.
hahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hou toch op man, het zijn de Oscars niet![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een bullshitaflevering weer.. Heb trouwens nog shocking news ook al, twijfel ik aan de betrouwbaarheid.
Vertelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Nou vertellen ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
anders hadden ze wel allemaal gestemd op 'rquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fok staat zeker niet achter haar
Ga je fok verlaten?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Ze krijgt iig de URL toegeschoven straksquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Krijgen we dan van die Menno op fok! praktijken![]()
Schiet nou maar opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
Ik open wel even een apart topic, dat is het imo wel waard?.
Kleed je warm aan. http://www.knmi.nl/actueel/images/tempgmt.pngquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil nog de stad in zo, Inso!
Moet je die bril op doen en zeggen dat je Herman bent kom je overal gratis binnenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil nog de stad in zo, Inso!
Zeg Stevie..kruip jij ff terug in je hol waar je vandaan kwam!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Moet je die bril op doen en zeggen dat je Herman bent kom je overal gratis binnen![]()
Of ze weigeren je natuurlijk![]()
Je staat ook met de suikermeisjes op de foto!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg Stevie..kruip jij ff terug in je hol waar je vandaan kwam!
De suikerschatjes zijn mijn favo bandjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je staat ook met de suikermeisjes op de foto!![]()
![]()
Svurno in show zeggen we ergere dingen tegen elkaarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef Svensational het volgende:
Nou, ELM, zo is het wel weer genoeg.
Ja daar heb ik dan wel weer respect voorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je staat ook met de suikermeisjes op de foto!![]()
![]()
Het wordt gewoon vervelend, dat CDP-gebash de hele tijd, en nee, niet alleen van jou.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Svurno in show zeggen we ergere dingen tegen elkaar![]()
Stuur het password maar naar de echte Mares toe, kan ze ons verblijden met haar aanwezigheid.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:19 schreef WithMe het volgende:
Nou heeft m'n kloon ook weinig zin meer.
Ik wist hetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:19 schreef WithMe het volgende:
Nou heeft m'n kloon ook weinig zin meer.
Word.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:19 schreef Svensational het volgende:
Het wordt gewoon vervelend, dat CDP-gebash de hele tijd, en nee, niet alleen van jou.
Ik vind CDP uberhaupt vervelend worden eigenlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het wordt gewoon vervelend, dat CDP-gebash de hele tijd, en nee, niet alleen van jou.
Wordt hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Word.
En bovendien is het in ShowChat een andere context dan dit topic.
Haha van dat Gebash wist ik niet eensquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke termen gebruiken hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Word als in Yo! Word ma nigga! You're right!
Zou ik kunnen doen (ik weet haar hotmail-adresquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Stuur het password maar naar de echte Mares toe, kan ze ons verblijden met haar aanwezigheid..
Mooi, dan negeer je hem maar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik vind CDP uberhaupt vervelend worden eigenlijk.
Tjah, heeft Ellen toch nog van Marescha gewonnenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het was lekker gezellig druk vanavond hier..
Bedankt iedereen..
Toch nog iets leuks op een vreselijke avond als deze..
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Moet ik me nu trouwens depressief gaan voelen omdat 2 users me niet mogen?
Boo-fuckin-hoo.
Wat dacht je van Serge?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:24 schreef Tania18 het volgende:
En het leukste is nog wel dat Harm en Aaron van Marescha hebben gewonnen![]()
![]()
Dus dat meisje in jou avatar is die Ellen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tjah, heeft Ellen toch nog van Marescha gewonnen![]()
Je bent het er dus ook mee eens dat Marescha zeker niet de slechtste wasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:24 schreef Tania18 het volgende:
En het leukste is nog wel dat Harm en Aaron van Marescha hebben gewonnen![]()
![]()
Ik vond d'r afschuwelijk. Maar Harm vind ik nog slechter. En Aaron wordt met de week slechter. Van mij hadden ze ze allemaal in 1 keer weg mogen vegenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent het er dus ook mee eens dat Marescha zeker niet de slechtste was.
Best okay inderdaad. Normaal gesproken heb ik het niet zo op meiden of op boy bands, maar de Suikermeisjes vind ik wel okay.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De suikerschatjes zijn mijn favo bandje
Zaterdag zijn ze bij Idols te zien
Wel stoer inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dan wel weer respect voor
Word ook eens tijd dat die op de krukken terecht komt!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef WithMe het volgende:
Jammer dat Marescha er niet bij is als de Sugababes komen en iemand als Harm wel.![]()
Harm was er wat mij betreft al bij de theaterrondes uitgegaan. Er zijn zoveel met meer talent.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef WithMe het volgende:
Jammer dat Marescha er niet bij is als de Sugababes komen en iemand als Harm wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |