Die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:53 schreef Godlike02 het volgende:
Volgende week dan Haaron of serge?
Had ik voorspeldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:57 schreef Svensational het volgende:
Ach gos, ze moet er van huilen..
Dat vind ik dan weer wat overdrevenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:een vriendin blijft tot het einde wachten en gaat me bellen als Marescha er is zodat k dr ff wat kan zeggen
Ik bedacht me vanavond, dat Floortje misschien wel een overeenkomst heeft met Hind.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het lijkt er steeds meer op dat de finale Floortje vs. Harm wordt
Ja, "Met Raffaëla eruit" was beter geweest idd.quote:
Ik wou dr zeggen dat Fok toch achter dr stondquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat overdreven!
Ze heeft echt een hele hoop fans. Niet een beetje meer dan de rest, maar heeel veeel meer.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedacht me vanavond, dat Floortje misschien wel een overeenkomst heeft met Hind.
En dat ze best wel bij de top3 kan komen, en dan ondanks dat ze overall beter is, de finale kan gaan missen
Jaloezie.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, "Met Raffaëla eruit" was beter geweest idd..
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wou dr zeggen dat Fok toch achter dr stonden ff zeggen dat ze langs moet komen
![]()
Fok stond helemaal niet achter haar!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wou dr zeggen dat Fok toch achter dr stonden ff zeggen dat ze langs moet komen
![]()
Krijgen we dan van die Menno op fok! praktijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is ze dat al lang gedaan hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Spreek maar niet voor mijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Heb je mijn SMS ook ontvangen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gelukkig krijg ik wel steunbetuigingen per sms..
Voor mij ook niet...quote:
Fok staat zeker niet achter haarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Heb je mijn SMS ook ontvangen?
Sorry, ik wist je nummer nietquote:
Dat was allang gedoemd te mislukken. Jij smste voor d'r.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat huwelijk kun je nu wel vergeten.
Die Harm blijkt homo ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een bullshitaflevering weer.. Heb trouwens nog shocking news ook al, twijfel ik aan de betrouwbaarheid.
hahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hou toch op man, het zijn de Oscars niet![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een bullshitaflevering weer.. Heb trouwens nog shocking news ook al, twijfel ik aan de betrouwbaarheid.
Vertelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Nou vertellen ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
anders hadden ze wel allemaal gestemd op 'rquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fok staat zeker niet achter haar
Ga je fok verlaten?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |