naar hel bedoel je...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop dat God mij en Marescha steunt en Aaron een enkeltje terug naar aarde geeft.
Nee hoor, Ellen en Floortje niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Moeten de besten ook op de kruk ofzo?![]()
Nee, Floortje zit er niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Moeten de besten ook op de kruk ofzo?![]()
Die stemmen op de scherm klopt geen bal vanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:44 schreef BVO het volgende:
Ellen had keiweinig stemmen op die computers, Raf veel meer.
Doorgestoken kaart!
Goede uitstraling... althans dat vinden de kleine meisjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
serge, hoe flikt hij het toch telkens
Ook een lelijk ding die Angelique zegquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:45 schreef CJ het volgende:
Als Angelique er maar niet uit gaat.![]()
![]()
Doe maar een van de andere drie.![]()
Die geven juist een vreemde draai eraan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die stemmen op de scherm klopt geen bal van
Dat is het enige positieve.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/811935/1/25#34563750]zaterdag 28 januari 2006 22:45
Maar Ellen is wel door![]()
![]()
![]()
![]()
ik niet, vet saaie gastquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede uitstraling... althans dat vinden de kleine meisjes.![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
volgens c_a is de zaal in schok.
En terecht.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
volgens c_a is de zaal in schok.
De Ellen-fans zullen wel als een idioot zijn gaan bellen/sms-en. Haar redding was ws de tussenstand.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:44 schreef BVO het volgende:
Doorgestoken kaart!
Ik vind haar knap, een zingt ook goed enzo.quote:
Ja, iedereen vergeet het steedsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
Ah, eindelijk weer mijnbanner
in de OP.
Heb je die pronte borstjes nog niet gezien?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ook een lelijk ding die Angelique zeg![]()
Of Jerny heeft gelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:46 schreef Yeahinho het volgende:
Geen nood jongens. Marescha gaat er gewoon uit.
Precies. Ellen-fans zagen hoe laag zij stond en zijn flink gaan stemmen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Die geven juist een vreemde draai eraan.![]()
Vanwege Angelique he?quote:
Toen ik die laptop zag dacht ik meteen: nou dat worden dus zeven krukken vanavond, en alleen Floortje meteen door. Dus ik kijk er niet van op.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:44 schreef BVO het volgende:
Doorgestoken kaart!
Ik baseer het op die foto uit de opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Heb je die pronte borstjes nog niet gezien?
Robin kon niet zingen. Raffaela wel. Dat is toch een behoorlijk groot verschil.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef willbee het volgende:
Waarschijnlijk krijgen we weer zon Robin effect van vorig jaar, maar Raffaella moet er gewoon niet uit![]()
Ik kan er niet zo goed tegen dat iedereen haar zo geweldig vind. Ik wil iemand die fouten maakt. Daarmee kan je ej dan identificeren. Ofzo. Hoe dan ook, raffaela moet blijven.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind haar knap, een zingt ook goed enzo.
Alleen die zogenaamde ontzetting dat Raffaëla op de kruk moet, vind ik echt overdone
alleen trekt harm zo een rare kop op die bannerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
Ah, eindelijk weer mijnbanner
in de OP.
Heus nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef BVO het volgende:
Als Raffa eruit ligt, stop ik met kijken.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef BVO het volgende:
Als Raffa eruit ligt, stop ik met kijken.
Oh, hmm, nee, dat had ik wel verwacht.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanwege Angelique he?
Hoe weet zij dat nou weerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffaela blijft. Inside info via c_a
dat gebeurt volgens mij ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Please Angelique MOET blijven. Marescha die mag er wel uit...
En wie is die inside info als ze op de tribune zit?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sorry hoor, maar hier geloof ik niks vanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kreeg het net toegefluisterd van iemandquote:
Mja, dat zegt me niet zoveel eigenlijk....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffaela blijft nog een week, kreeg c_a net te horen via insider.
Nóg een week of nog één week?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffaela blijft nog een week, kreeg c_a net te horen via insider.
Laten we het hopen! Dan drink ik mijn laatste biertje ff op.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat gebeurt volgens mij ook
iddquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Mja, dat zegt me niet zoveel eigenlijk....
quote:
Ik vind jou nou al grappigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan niet... c_a probeerde het alleen maar door te geven voor jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |