[update!]quote:Op maandag 23 januari 2006 13:17 schreef Jonnetje het volgende:
We hebben hier een verstokte flesweigeraar![]()
Ze heeft ooit een tijd wel gewoon af-en-toe bv uit een flesje gedronken. Maar nu...Ze doet het gewoon niet meer. Ik heb een tijd geoefend met een flesje, daarna geprobeerd met een tuitje (met én zonder anti-lek) en cupfeeden/uit een bekertje drinken.
[bla die bla]
Pff hier is dat dus heeeeel irritant soms. Jeremy móet áltijd in mijn ander tepel knijpenquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:34 schreef bixister het volgende:
de laatste tijd is dat gelukkig heel liefdevol over mijn huid aaien. ze zoekt sowieso altijd een stukje blote huid op, (liefst buik/borst, maar desnoods hals/oor/gezicht/arm) om aan te raken tijdens het drinken.
tsja, als die van mij de kans krijgt doet ze 't ook (wel eens) maar dat vind ik dus echt niet fijn dus mag ze het niet. je hebt zelf toch ook nog wel wat in te brengen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:32 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Pff hier is dat dus heeeeel irritant soms. Jeremy móet áltijd in mijn ander tepel knijpen![]()
Dit betekend dat ik áltijd 2 borsten moet ontbloten, {...} etc.
Volgens mij ging het over een beker met BV...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:58 schreef bixister het volgende:
fijn jonnetje! en wat krijgt ze uit die beker, water? ik merk hier dat het wel handig is om duidelijk onderscheid te maken in wat ze uit welke beker krijgen. gekolfde melk alleen uit een fles, de nijntjesbeker bevat nooit anders dan water, en uit de avent-anti-lek bekers af en toe eens wat roosvicee of diksap oid.
ach..dat maak ik mezelf wel altijd wijs.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:55 schreef bixister het volgende:
[..]
je hebt zelf toch ook nog wel wat in te brengen?
Ik legde Jeremy tussen ons in of aan de buitenzijde van mijn kant (tot 4 mnd, daarna alleen maar tussen ons in ivm eruit rollen) en viel altijd (bewust) in slaap tijdens de voedingen. Ik heb eigenlijk nooit niets aangepast aan het bed of wat dan ook, alleen legde ik mijn arm óver de deken zodat hij niet zo snel over jeremy heen zou komen te liggen. Dit hebben we zo gedaan tot hij 1 jaar was, daarna is hij de nacht door gaan slapen en kon ik hem in zijn eigen ledikant laten liggen.quote:
Als ze koemelkallergie heeft en je gaat borstvoeding geven zul je zelf ws ook die producten moeten vermijden. Misschien moet je het eens het eens op het borstvoedingsforum vragen daar zitten mensen die vrijwilleger zijn bij VBN of LLL, die weten misschien meer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef _evenstar_ het volgende:
koemelk allergie.. ze krijgt nu nutramigen ... en ze heeft ook die reflux.. daarom ook de vraag is het wel verstandig.. dacht dat misschien een van jullie dat wel wist![]()
Als je kindje zelf al kan vastpakken kun je de borst met 1 hand ondersteunen. Precies door dit probleem werd me na de bevalling in het ziekenhuis verteld dat ik geen bv zou kunnen geven. Simpelweg omdat er geen 1 zuster was die me even kon vertellen dat het voeden ook anders kon dan zittend en/of dat je met je hand de borst kan ondersteunen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:09 schreef pinquit het volgende:
hoe doe je zittend voeden als je borsten op je knieen hangen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |