ik vind dat er te snel geoordeeld wordt over niet bv geven.. ik heb bewust gekozen voor het niet te doen..
heb nog met luchtbel gemailt en heb twijfels gehad.. maar mijn angst was zo groot dat ik het niet aan durfde.. en dan vind ik dat ik een juiste keuze heb gemaakt de beste keuze voor arwen.
achteraf denk ik had ik waarschijnlijk toch wel kunnen proberen.. maar daarentegen denk ik dat door de allergie-en die ze heeft het toch wel mis gegaan was.
de rede waarom is voor mij heel duidelijk en ik vind niet dat iemand anders het recht heeft omdat te vragen en ja dat gebeurt veel!! en ik vind het oneerlijk als mensen je dan scheef aankijken. maar goed dat gebeurt wel met meer dingen
bij een volgende wil ik wel bv gaan proberen, maar worden dan die twijfels en angsten net zo groot zal k weer voor fv gaan.
ik vind het zelf nogal vreemd dat mensen zo giftig worden omdat men fv geeft want bv is toch het beste.. ze noemen anderen dan kortzichtig .. maar ik vind zo giftig worden nog veel kortzichtiger.