quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffa is back in vorm!
Vind jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ze zingt eindelijk weer eens goed..
M. Jackson dejavu..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:40 schreef pberends het volgende:
Ze wordt met de uitzending blanker die Raffaella.
quote:
Dat is een uithaal. Of iets wat er op moet lijken.quote:
Dat doet ie al de hele avond..zou Jerney m niet willen hebben bevredigen voor de uitzending?quote:
R&B of zo, ruk dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:42 schreef pberends het volgende:
Liedje is bagger trouwens, dat kan je toch niet muziek noemen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Z'n besnijdenis speelt vast weer op. Zure mossel dat het is vandaag.
Hij's ongesteld....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze doet me altijd aan een heks denken die het beste in Harry Potter films kan gaan spelen.quote:
Wat maakt het uit? Ze ziet er uit om op te etenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die ketting is een beetje too much
Das inderdaad een ander toch, wat een hoertjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ochjee, ze heeft weer een nieuwe vriend.
Al een hele tijd hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:43 schreef Yeahinho het volgende:
M'n hond werd schijnzwanger na haar sterilisatie, misschien is Henkjan ook schijnzwanger. Met al die hormonen kan het humeur zomaar eens de verkeerde kant opgaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
mwjah..kijk Ellen verbergt dr tieten tenminste niet zoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ze ziet er uit om op te eten![]()
![]()
Nog steeds dezelfde hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ja, vrij snel idd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ALWEER reclame?
Ze doet mij altijd aan z'on te lelijke buikspreekpop denkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze doet me altijd aan een heks denken die het beste in Harry Potter films kan gaan spelen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:43 schreef LeBeau het volgende:
Die vriend van Raffaëla is tegen de 40?
Kan ik mij in vinden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:45 schreef BVO het volgende:
1. Ellen.
2. Raffaëla.
3. Aäron.
4. Marescha.
Ik kan me anders nog een hele andere pipo herinneren bij de auditiesquote:
Dat was een valse RnB krijs, ik zou het geen uithaal willen noemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:44 schreef BVO het volgende:
Die typische R&B uithaal had niet gehoeven van mij.
Voor de rest vond ik het wel okay.
Wat een slet dan zegquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat was een valse RnB krijs, ik zou het geen uithaal willen noemen.
Het is trouwens wel een kutnummer om live te doen. Reken er maar op dat er bij Blu Cantrell 26 producers etc. overheen gegaan zijn.
Hij ziet er in ieder geval een stuk ouder uit dan haar.quote:
Uhuh, das waar. Ja, die krijs die zwalkte nogal, das jammer. Maar de rest van het zingen en voor het dansen vond ik wel weer ergquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat was een valse RnB krijs, ik zou het geen uithaal willen noemen.
Het is trouwens wel een kutnummer om live te doen. Reken er maar op dat er bij Blu Cantrell 26 producers etc. overheen gegaan zijn.
Ach, bij Raffaëla zullen er ook aardig wat overheen gaan als ze een platencontract krijgt.quote:
Eensquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:46 schreef WithMe het volgende:
1. Marescha
2. Ellen
3. Raffaëla
4. Aäron
Ohquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij ziet er in ieder geval een stuk ouder uit dan haar.
Ja als je een henk-jan crush kan hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ach, bij Raffaëla zullen er ook aardig wat overheen gaan als ze een platencontract krijgt.
Ik heb niks tegen mensen die bijna 40 zijn hoor. M'n moeder was het ook ooit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh,ik nam het even op voor mn leeftijdsgenoten
Dat mag je dus van Floortj en Angelique verwachtenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:47 schreef J-net het volgende:
maar eigenlijk is het nog wachten op iets goeds... echt knallen. Dus pas bij de laatste 3 wordt het wat......
36 is ook niet bijna 40 gelukkigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mensen die bijna 40 zijn hoor. M'n moeder was het ook ooit.
Jij bent het ook bijna.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mensen die bijna 40 zijn hoor. M'n moeder was het ook ooit.
Helaas moeten we eerst Serge trotseren.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:49 schreef Godlike02 het volgende:
Ik zit al klaar voor angelique![]()
En ook beetje voor floortje![]()
Ghostquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh,ik nam het even op voor mn leeftijdsgenoten
Sergequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Helaas moeten we eerst Serge trotseren..
Serge.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waar ging het overquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:50 schreef BVO het volgende:
Was was dat voor reclame??.
Hoorde het alleen..
quote:
Niet echt nee, Raffa was echt ontzettend slechtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:49 schreef WithMe het volgende:
Kom op mensen, Raffaëla was echt niet beter dan Marescha hoor.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:50 schreef blaaatkipje het volgende:
zit hier met een vriendin idols te kijken en die gilt het uit op het moment dat het 'hijgaatzekerwetennietvreemd'-vriendje van raffaela in beeld komt...
Hij is iig in het verleden behoorlijk vaak vreemd gegaan
RTL FM Valentijns special ofzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:50 schreef BVO het volgende:
Was was dat voor reclame??.
Hoorde het alleen..
Dat is samen met Since U Been Gone toch wel mijn favoriete popnummer van de laatste jaren.quote:
En Crazy In Love.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:52 schreef LeBeau het volgende:
Dat is samen met Since U Been Gone toch wel mijn favoriete popnummer van de laatste jaren.![]()
my man.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:53 schreef tong80 het volgende:
Ik zeg het niet snel maar Serge verdient een nekschot.
Dat is zoals normaal een hele opgavequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
dat vraag ik me al een paar weken af.... ik vind dit zow ergquote:
Dat ook idd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:53 schreef LeBeau het volgende:
De band heeft het nummer trouwens al verkracht voordat Serge eraan begint.
Heb je z'n lul nog niet gezien.Dat schijnt helemaal erg te zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:54 schreef Svensational het volgende:
Serge heeft een oude kop voor zo'n jonkie.
Goede uitstraling waar de jonge dames opvallen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:54 schreef J-net het volgende:
[..]
dat vraag ik me al een paar weken af.... ik vind dit zow erg
christon had moeten blijven en deze *** er uit.......
Zijn erg mild hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:56 schreef J-net het volgende:
gelukkig is de jury ook niet positief
Volgens mij heb je een typefout gemaakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:56 schreef marky het volgende:
De andere worden steeds slechter Serge wordt steeds beter.
Iemand moet de pispaal zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:56 schreef tong80 het volgende:
Hij staat te veel wijdbeensMijn god waar gaat het over ?
Jij bent dan ook fan van Jim.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:56 schreef marky het volgende:
Ik verwacht van jou weinig anders.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:56 schreef marky het volgende:
Daar denken mijn oren anders over !!!111quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het slechtste aan het optreden waren z'n benen?
Hoest met je permbanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een typefout gemaakt.
Hij blijft gewoon net zolang van hobbie switchen tot hij iets gevonden heeft wat ie wél goed kan..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn god, danser, voetballer, wat een talentje
Jaaaaaaaquote:
Juist!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:57 schreef LeBeau het volgende:
Bij Marescha, die goed zingt, zegt HJ dat ze laat zien hoe goed Christina Aguilera is. Bij Serge die een nummer helemaal verkracht, die niet in de buurt komt van de originele zanger zegt hij "Je deed het wel goed, maar...'
Hij deed het helemaal niet goed!!
quote:
Alcazarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben benieuwd of ook nog iemand Crying At The Discotheque van Alcazar gaat noemen als irritant nummer wat je mee gaat zingen..
En Out Of Reach.. Angelique gaat knallen!
.
Tot morgen in Den Bosch !quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:59 schreef Yeahinho het volgende:
Dit liedje doet me aan een mislukte vakantie denken.
Snij je polsen door plaat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:59 schreef LeBeau het volgende:
ik vind dit trouwens wel een zeiknummer.
Nee, lekker relaxt. Zo kan het ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het een beetje sloom...
T is al overquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze al 34 is, ze ziet er zo jong uit..
Hapert RTL4 bij jullie ook?.
Oh, dat had ik nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
O-Zone![]()
Wat een bagger nummer
Zie FA topic![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:01 schreef LeBeau het volgende:
Ik hoor trouwens een beetje een Gabrielle klankje in haar stem die ik vorige keren niet zo hoorde.
Ja, dat dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Dit was haar slechtste optreden. En het was niet eens zo heeel slecht.
Idd niet de bestequote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:01 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vind het voor Angelique-begrippen echt niet goed eigenlijk.
Die nam ze helaas over jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:01 schreef LeBeau het volgende:
Ik hoor trouwens een beetje een Gabrielle klankje in haar stem die ik vorige keren niet zo hoorde.
Ze zit ook te wijdbeensquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jerney moet ff dr botox-smoel houden!
Harm komt eerst idd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:02 schreef Svensational het volgende:Floortje
en
Harm
nog.
Doe eerst Harm maar, dan hebben we tenminste een mooie afsluiting.
We moeten een sniper rifle hebben Svenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:03 schreef Svensational het volgende:
God HJ, spring voor een trein.
Dat is ook niet zo moeilijk vanavondquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:04 schreef WithMe het volgende:
Het was nog steeds stukken beter dan Raffaëla.
Niet dat ik weet.quote:
hahaha ROFL.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Duh, dat bedoel ik ook helemaal niet he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |