Kan ik mij in vinden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:45 schreef BVO het volgende:
1. Ellen.
2. Raffaëla.
3. Aäron.
4. Marescha.
Ik kan me anders nog een hele andere pipo herinneren bij de auditiesquote:
Dat was een valse RnB krijs, ik zou het geen uithaal willen noemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:44 schreef BVO het volgende:
Die typische R&B uithaal had niet gehoeven van mij.
Voor de rest vond ik het wel okay.
Wat een slet dan zegquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat was een valse RnB krijs, ik zou het geen uithaal willen noemen.
Het is trouwens wel een kutnummer om live te doen. Reken er maar op dat er bij Blu Cantrell 26 producers etc. overheen gegaan zijn.
Hij ziet er in ieder geval een stuk ouder uit dan haar.quote:
Uhuh, das waar. Ja, die krijs die zwalkte nogal, das jammer. Maar de rest van het zingen en voor het dansen vond ik wel weer ergquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat was een valse RnB krijs, ik zou het geen uithaal willen noemen.
Het is trouwens wel een kutnummer om live te doen. Reken er maar op dat er bij Blu Cantrell 26 producers etc. overheen gegaan zijn.
Ach, bij Raffaëla zullen er ook aardig wat overheen gaan als ze een platencontract krijgt.quote:
Eensquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:46 schreef WithMe het volgende:
1. Marescha
2. Ellen
3. Raffaëla
4. Aäron
Ohquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij ziet er in ieder geval een stuk ouder uit dan haar.
Ja als je een henk-jan crush kan hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ach, bij Raffaëla zullen er ook aardig wat overheen gaan als ze een platencontract krijgt.
Ik heb niks tegen mensen die bijna 40 zijn hoor. M'n moeder was het ook ooit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh,ik nam het even op voor mn leeftijdsgenoten
Dat mag je dus van Floortj en Angelique verwachtenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:47 schreef J-net het volgende:
maar eigenlijk is het nog wachten op iets goeds... echt knallen. Dus pas bij de laatste 3 wordt het wat......
36 is ook niet bijna 40 gelukkigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mensen die bijna 40 zijn hoor. M'n moeder was het ook ooit.
Jij bent het ook bijna.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mensen die bijna 40 zijn hoor. M'n moeder was het ook ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |