meneer keepte ook afgelopen week tijdens sevilla uitstekend, zo'n keeper is echt een verbetering t.o.v. van de DSB (Didulica, Sinouh en Bulters) keepers.quote:Op zondag 17 december 2006 18:27 schreef venomsnake het volgende:
Meneer keepte een goede wedstrijd vandaag..![]()
quote:Waterreus bedankt voor langer verblijf AZ
Door Olga (Nuongirl) op vrijdag 29 december 2006 15:29
Bron: Telesport
De trainer van AZ, Louis van Gaal, heeft doelman Ronald Waterreus gepolst om langer bij AZ te blijven. Waterreus heeft echter voor de eer bedankt, waardoor hij morgenavond in de wedstrijd tegen zijn oude club Roda JC voor het laatst onder de lat staat bij de Alkmaarders.
"Waterreus is áltijd een optie. Ik heb het er met hem over gehad om langer te blijven. Maar hij gaat naar de USA. Het heeft geen zin, hij gaat weg," aldus Van Gaal vandaag. "Er is echter een nieuwe situatie ontstaan. Want Joey Didulica is op zijn vroegst over drie maanden fit. Hij is gisteren naar het ziekenhuis geweest voor een tweede opinie. Hij mag over twee maanden pas weer beginnen met trainen en is dus pas wedstrijdklaar tegen de tijd dat de competitie zo’n beetje beslist is."
In de tussentijd word Didulica ook nog aan zijn enkel geopereerd, dat ook nog nodig blijkt. Bij AZ is Khalid Sinouh weer fit verklaard, maar door het vertrek van Waterreus blijft AZ tot zeker eind maart met een keepersprobleem zitten.
"Ik ben rond met New York Red Bull. En ga ervanuit, dat het doorgaat. Het hangt nog op toestemming van de bond. Ik heb het woord van de mensen van de club en heb er alle vertrouwen in, dat ze het nakomen. Als het niet zou doorgaan, zou dat uiterst teleurstellend zijn. Dan heb ik hier in feite zes wedstrijden voor niks gekeept," aldus Waterreus gisteren.
quote:Dan heb ik hier in feite zes wedstrijden voor niks gekeept.
het is maar hoe je het interpreteerdquote:
en het is nu helemaal rondquote:Op maandag 1 januari 2007 23:57 schreef rubbereend het volgende:
hij is toch bijna rond met NY; het is toch wachten op de bond?
Das wel vet ja. Als hij nog een jaar blijft kan hij ook nog mee naar hun nieuwe stadion. En met Bruce Arena hebben ze een goede coach.quote:
Die interesse zal wel gewekt zijn na zijn geweldig optreden in de UEFA-Cupquote:Op maandag 22 januari 2007 16:43 schreef waterreus23 het volgende:
Gisteren te horen gekregen in Studio Voetbal dat Waterreus ook nog na zijn AZ avontuur naar Sevilla kon voor een miljoenencontract.
Maar ja, Reus koos voor New York
Eerste in zijn loopbaan waarschijnlijk!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:08 schreef waterreus23 het volgende:
Waterreus stopte in de wedstrijd een strafschop
nee, hij stopte er wel meer. Degene die ik me kan herinneren:quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Eerste in zijn loopbaan waarschijnlijk!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:33 schreef popolon het volgende:
Ik zag Waterreus net op tv in de VS.
Wist ik veel dat 'ie in de MLS speelt.
Ik heb geen flauw idee. Niet echt lijkt me.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Is het een beetje niveau daar in Amerika? Met die Juan Pablo, Van den Bergh en Waterreus heb je toch al aardig spelers. Al Juan Pablo er pas volgend jaar.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:39 schreef Radegast het volgende:
Vorige wedstrijd werd Waterreus in de rust gewisseld omdat ie niet tegen de kou kon, geloof ik.![]()
Ach, in de MLS zou ik ook de nul houden.quote:Op maandag 23 april 2007 10:58 schreef waterreus23 het volgende:
En Waterreus hield eergisteren weer de 0, de Red Bulls wonnen met 1-0
Hunter Freeman, Carlos Mendes, Jeff Parke en Todd Dunivantquote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke verdedigers staan er voor hem?
Dat had je op try-out moeten gaan bij de Galaxy. Had je meer kunnen verdienen als je nu doetquote:Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach, in de MLS zou ik ook de nul houden.
Met twee vingers in m'n neus.
Dat is niet voor de poes.quote:Op maandag 23 april 2007 17:28 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Hunter Freeman, Carlos Mendes, Jeff Parke en Todd Dunivant![]()
Het starterssalaris is $30.000 of zoiets, nee dank je, mij niet gezien.quote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat had je op try-out moeten gaan bij de Galaxy. Had je meer kunnen verdienen als je nu doet
PSV'erquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef Stereotomy het volgende:
Hopelijk wordt Reus ook nog even teruggevlogen naar Alkmaar voor een huldiging: hij heeft echt wel bijgedragen
Oh jaquote:
Zie eerst maar eens te winnen van Excelsior.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef Stereotomy het volgende:
Hopelijk wordt Reus ook nog even teruggevlogen naar Alkmaar voor een huldiging: hij heeft echt wel bijgedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |