Eerste in zijn loopbaan waarschijnlijk!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:08 schreef waterreus23 het volgende:
Waterreus stopte in de wedstrijd een strafschop
nee, hij stopte er wel meer. Degene die ik me kan herinneren:quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Eerste in zijn loopbaan waarschijnlijk!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:33 schreef popolon het volgende:
Ik zag Waterreus net op tv in de VS.
Wist ik veel dat 'ie in de MLS speelt.
Ik heb geen flauw idee. Niet echt lijkt me.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Is het een beetje niveau daar in Amerika? Met die Juan Pablo, Van den Bergh en Waterreus heb je toch al aardig spelers. Al Juan Pablo er pas volgend jaar.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:39 schreef Radegast het volgende:
Vorige wedstrijd werd Waterreus in de rust gewisseld omdat ie niet tegen de kou kon, geloof ik.![]()
Ach, in de MLS zou ik ook de nul houden.quote:Op maandag 23 april 2007 10:58 schreef waterreus23 het volgende:
En Waterreus hield eergisteren weer de 0, de Red Bulls wonnen met 1-0
Hunter Freeman, Carlos Mendes, Jeff Parke en Todd Dunivantquote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke verdedigers staan er voor hem?
Dat had je op try-out moeten gaan bij de Galaxy. Had je meer kunnen verdienen als je nu doetquote:Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach, in de MLS zou ik ook de nul houden.
Met twee vingers in m'n neus.
Dat is niet voor de poes.quote:Op maandag 23 april 2007 17:28 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Hunter Freeman, Carlos Mendes, Jeff Parke en Todd Dunivant![]()
Het starterssalaris is $30.000 of zoiets, nee dank je, mij niet gezien.quote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat had je op try-out moeten gaan bij de Galaxy. Had je meer kunnen verdienen als je nu doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |