abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44130916
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:00 schreef WooZ het volgende:
Ben ik de enige die het opzich wel leuk vind om Waterreus terug te zien op de Nederlandse velden?

Heeft elke tegenstander iig bij de dooie spelmomenten meer kans tegen az
Nee, je bent niet de enige. Dat is namelijk al tien keer gezegd dit topic geloof ik...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_44130968
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:00 schreef IJzeren_Rinus het volgende:

[..]

Straks staan ze wel te springen dat Maxwell naar Eindhoven komt en vinden ze het geniaal van Koeman.
Waterreus was een clubicoon. En dat kwam van twee kanten. Waterreus zei dat voor hem PSV de enige club was, dat hij er zelfs voorzitter wilde worden. Wat maakt het mij uit als spelers van andere clubs hun loyaliteit breken. Als 'echte' PSV-ers het maar niet doen.

Dit is hetzelfde voor Ajacieden toen Kluivert naar PSV kwam.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44131020
Bosvelt ging ook naar Heerenveen en werd schitterend bedankt door de Feyenoord supporters. Het is logisch als oudere spelers een stapje terug doen als ze weer terug in Nederland zijn.
pi_44131162
Heeft Bosveld dan ook gezegd dat Feyenoord de enige club voor hem is in Nederland en dat hij nooit ergens anders wilde spelen?

Als Bruggink naar Ajax zou gaan, of toen Lucius naar Feyenoord ging, daar heb ik geen problemen mee. Kan ik ook wel begrijpen. Maar bij Waterreus, dat is een van de weinige (samen met bv van Bommel) waarbij ik zoeits nooit zou verwachten, en ook erg jammer van zou vinden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 december 2006 @ 14:38:16 #155
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44131913
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:00 schreef IJzeren_Rinus het volgende:

[..]

Straks staan ze wel te springen dat Maxwell naar Eindhoven komt en vinden ze het geniaal van Koeman.
heeft Maxwell ooit gezegd dat hij in Nederland nooit voor een andere club zou spelen? Zo ja dan zou je het recht hebben m hard te balen mocht hij komen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44131982
Geen idee of Maxwell dat ooit gezegt heeft. Het zou wel een tyfusstreek zijn mocht hij naar jullie vertrekken. Geblesseerd raken, vervolgens op kosten van Ajax in Brazilië revalideren en dan vervolgens gratis de deur uitlopen. Dat vond ik al niet netjes. Als hij nu ook nog eens voor psv kiest, heeft hij al mijn respect verloren en mag hij van mij nog een keer zo aan zijn knie geblesseerd raken.
pi_44132579
Wat een gelul weer over clubloyaliteit. Dat bestaat toch niet meer. PSV wil Waterreus niet meer, ook al wil hij misschien het liefste afbouwen of meetrainen bij PSV. Logisch dat ie zijn heil elders zoekt. Hij moet zeker niet in de WW gaan zitten als ie nog kan gaan keepen ergens, is ie nog veel te goed voor. Goed voor Reus, hoop voor hem dat ie er staat tegen Ajax.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 december 2006 @ 15:07:07 #158
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44132867
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:58 schreef LuukBes het volgende:
Wat een gelul weer over clubloyaliteit. Dat bestaat toch niet meer. PSV wil Waterreus niet meer, ook al wil hij misschien het liefste afbouwen of meetrainen bij PSV. Logisch dat ie zijn heil elders zoekt. Hij moet zeker niet in de WW gaan zitten als ie nog kan gaan keepen ergens, is ie nog veel te goed voor. Goed voor Reus, hoop voor hem dat ie er staat tegen Ajax.
als dat neit meer bestaat moet zelf zn bek erover houden!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 4 december 2006 @ 15:12:51 #159
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44133048
Heb er zelf ook niet echt problemen mee dat hij nou bij AZ aan de slag gaat.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_44133245
Clubliefde bestaat gewoon niet meer. Sommige spelers wil je gewoon niet bij een andere Nederlandse topclub zien. Denk dat heel veel Ajacieden teleurgesteld zijn in Kluivert en Reiziger, hetzelfde geldt (denk ik) voor Stam bij de PSVers en nu ook Waterreus. Van sommige spelers maakt het mij helemaal niet uit (bijvoorbeeld Culina), maar wel spelers die erg belangrijk waren en hun carriere aan Ajax te danken hebben (bijv. Maxwell nu).

Ben benieuwd hoe Waterreus het gaat doen bij AZ, wie weet blijft hij gewoon tot het einde van het seizoen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_44133254
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

als dat neit meer bestaat moet zelf zn bek erover houden!
Nah, hij houdt nog steeds het meeste van PSV, maar die willen hem gewoon niet. Clubliefde moet niet verwart worden met onbeperkte onuitzonderlijke loyaliteit aan maar 1 en dezelfde club.

Moet van 2 kanten komen, zodra PSV een speler die veel betekent heeft of lang gespeeld heeft bij de club niet na een buitenlands avontuur terug wil nemen in de selectie (of in een andere vorm in de technische staf ofzo) dan is zo'n speler vrij om te doen en laten wat ie wil. Je gaat toch niet zielig thuis een ons zitten wegen totdat je cluppie je ooit een keer belt (not...), als je nog gewoon op het hoogste niveau meekan.
pi_44133352
De man van de 'leuke' interviews.
pi_44133763
Leuk dat hij weer op de nederlandse velden te zien zal zijn.
Ook al is het naar verwachting maar voor een korte periode.

Maar misschien ziet Marco nog iets in hem, je weet maar nooit.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_44134232
Tja ik vind dit weer een typische AZ-actie.
  maandag 4 december 2006 @ 15:50:43 #165
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44134486
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Kutjanus, echt Brabants/Bosch ja. Heerlijk woord.
Kutjanus

Oja, Ronald is wel OK
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44146515
pi_44146569
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:34 schreef waterreus23 het volgende:
[afbeelding]
Die gezichten

Alsof ze elkaar in de armen willen springen.
Houd van een lijntje.
pi_44148207
Klein shirtje lijkt het. Als het maar past.
pi_44148803
Hier nog een bericht van de site van AZ (jawel, even kijken hoe onze vorige keeper gepresenteerd wordt...
[/quote]
ALKMAAR- Ronald Waterreus gaat AZ voor een maand uit de keepersnood helpen. Want de 36-jarige Eindhovenaar gaat in de resterende wedstrijden tegen Ajax, FC Sevilla, FC Groningen, NEC, FC Twente en Roda JC de leemte in het doel opvullen. Vanuit zijn woonplaats Eindhoven gaat hij een paar weken richting Alkmaar rijden. “Gelukkig heb ik een goede auto”

Groot nieuws in Alkmaar. Want waar de geruchten over de komst van Ronald Waterreus al een aantal dagen de ronde deden, kwam er maandag even na 12:00 uur duidelijkheid: Waterreus tot de zomer van 2007 naar AZ. Maar, zo werd direct duidelijk, in de winterstop wordt zijn contract ontbonden vanwege een Amerikaans avontuur waar de Eindhovenaar zich graag in wil gaan storten bij de New York Red Bulls.

Vrijdagochtend werden de eerste contacten tussen AZ en de voormalig keeper van ondermeer PSV en de Glasgow Rangers gelegd. “Ik stond op de golfbaan toen Van Gaal belde. En ja, dat moet je heel even alles op een rij zetten. Want mijn minuten op de golfbaan liepen ook al af.”

'Medische keuring'
Het waren teksten zoals Waterreus er in een halfuur nog veel meer paraat had. Want in tegenstelling tot de aanwezige journalisten, was de 36-jarige doelman de rust zelve. “Of ik medisch gekeurd ben? Nou ja, ik heb vanochtend een uur met Jan Nederburgh (keeperstrainer, red.) getraind. Die heeft een paar ballen op me afgeschoten en dat ging goed. Zo niet, dan had ik nu alweer in de auto op weg naar huis gezeten”, sprak hij resoluut. “Ik heb me fit gehouden door te golfen en te fietsen. Vanochtend heb ik mezelf nog even psychisch gekeurd, maar dat zit allemaal wel goed.”

Amerika
“Ik hoop dat ik AZ kan helpen en dat AZ mij helpt, want ik wil absoluut naar Amerika”, wist Waterreus. “Ik blijf hier tot de winterstop. Niet langer, ook niet als Amerika onverhoopt niet doorgaat.”

Of de Brabander zijn oude club PSV niet dwars gaat zitten door voor AZ tijdens de drukke decembermaand in het doel te gaan staan? “Ik heb ze nog niet gesproken, maar dat zal allemaal wel meevallen”, sprak Waterreus nuchter.

In de loop van de week zal Waterreus zich naast ballen op de training tegenhouden, ook bezig gaan houden met het leren van namen. “Want ik ken er wel een paar, maar lang niet iedereen. Want het leeftijdsverschil is wel groot met allemaal jonge spelers hier. Aan de andere kant, dat heb ik wel vaker gehad en na twee dagen ken je elkaar toch allemaal wel.”

'Tegen Ajax spelen? Dat beslis ik niet'
De beelden van AZ-Excelsior heeft hij nog niet gezien. “Nee, nog niet naar gekeken. Maar ik weet wel wat hier bij AZ gebeurt. Dat weet iedereen wel die een beetje kranten leest. De afgelopen maanden heb ik regelmatig analyses voor Sport 1 gedaan, maar niet voor de Eredivisie. Dat zal nu wel even anders worden, als ik zondag tegen Ajax speel natuurlijk, want daar ga ik niet over”, sprak hij met een gulle lach richting Van Gaal.

[quote]

In de zesde alinea staat nog een leuke fout, sinds wanneer is Waterreus een Brabander? Dacht echt dat hij uit Lemiers (Z-Limburg) kwam haha
  maandag 4 december 2006 @ 23:05:26 #170
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_44149300
Ik vind het nog steeds raar dat dit zomaar kan. ik weet dat het volgens de regels is, maar toch...

overigens zou ik als ik bulters was gelijk inpakken en wegwezen, nogal lullige manier voor die jongen zo...
pi_44149525
misschien laat reus nog wat balletjes voor ons door
pi_44153717
Reus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 december 2006 @ 07:54:39 #173
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_44154521
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 02:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Reus
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_44247164
quote:
Waterreus bijna garantie voor succes in De Arena

8/12/2006 10:54

De topper in de Eredivisie van komend weekeinde is het duel tussen Ajax en AZ van zondag. Bij de gasten maakt Ronald Waterreus zijn debuut. De 36-jarige doelman verloor pas drie keer in de Amsterdam Arena, in welk stadion hij zestien keer het doel verdedigde.
In competitieverband stapte Waterreus pas één keer als verliezer van het veld in De Arena. Dat was tijdens zijn laatste seizoen in dienst van PSV (2003/2004). Ajax versloeg de Eindhovenaren toen met 2-1. Waterreus verloor met PSV ook een keer van Ajax in De Arena in het toernooi om de KNVB-beker en het duel om de Johan Cruijff Schaal.

Van de overige dertien optredens met PSV in De Arena won Waterreus er twaalf. Naast duels met Ajax speelde PSV in die periode in De Arena ook tegen Roda JC, FC Twente en FC Utrecht in het kader van de Johan Cruijff Schaal. Waterreus verdedigde in het Amsterdamse stadion ook een keer het doel van het Nederlands elftal.

Naast Waterreus is er nog een speler van AZ die goede herinneringen aan De Arena bewaart. In dienst van Ajax scoorde Shota Arveladze in totaal 48 keer in De Arena, een aantal dat door geen enkele andere speler is gehaald. Vorig seizoen met AZ scoorde hij overigens niet tegen zijn oude werkgever.

Naast Arveladze herbergen de selecties van Ajax en AZ nog vijf spelers met een verleden bij de tegenstander. Bij Ajax ontmoeten Olaf Lindenbergh en Kenneth Perez (die is geschorst) oude bekenden. De AZ'ers Joey Didulica (die het duel mist vanwege een blessure), Tim de Cler en David Mendes da Silva (die overigens geen duel speelde voor de Amsterdammers) stonden in het verleden onder contract bij Ajax.

DE DUELS VAN RONALD WATERREUS IN DE ARENA

Datum Duel Uitslag Competitie
18-8-1996 Ajax-PSV 0-3 JC Schaal
22-12-1996 Ajax-PSV 0-2 Eredivisie
21-12-1997 Ajax-PSV 3-4 Eredivisie
16-8-1998 Ajax-PSV 0-2 JC Schaal
15-11-1998 Ajax-PSV 2-2 Eredivisie
15-12-1999 Ajax-PSV 1-3 Eredivisie
13-8-2000 PSV-Roda JC 2-0 JC Schaal
8-4-2001 Ajax-PSV 0-1 Eredivisie
12-8-2001 PSV-FC Twente 3-2 JC Schaal
25-11-2001 Ajax-PSV 1-3 Eredivisie
10-4-2002 Ajax-PSV 3-0 KNVB-beker
11-8-2002 Ajax-PSV 3-1 JC Schaal
15-12-2002 Ajax-PSV 2-4 Eredivisie
10-8-2003 PSV-FC Utrecht 3-1 JC Schaal
12-2-2003 Nederland-Argentinië 1-0 Oefeninterland
8-2-2004 Ajax-PSV 2-1 Eredivisie

Bron: AZ.nl
En ik heb het weer van Vi.nl

Dat beloofd wat voor Zondag
pi_44247206
Voor psv ja
Houd van een lijntje.
pi_44247387
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor psv ja
Ik zie AZ anders nog wel stunten
pi_44251044
http://www.vi.nl/vi/show/id=173727/sc=6ac0a5

De vi-fotosoep er staan weer een paar leuke tussen.
pi_44271146
quote:
Waterreus neemt een gok
Door KRIJN SNUIF

ALKMAAR - Ronald Waterreus stond maandag voor het eerst in een half jaar op het veld. Morgen moet hij tegen Ajax in topvorm zijn. Een race tegen de klok.

MAANDAG
Terwijl de voetballers van AZ nog nagenieten van hun 5-0 zege op Excelsior, meldt Ronald Waterreus zich in het DSB Stadion. Trainer Louis van Gaal heeft de 36-jarige doelman drie dagen daarvoor gevraagd of hij de Alkmaarse club uit de brand wil helpen.

AZ kampt met een keepersprobleem. Joey Didulica (hersenschudding) en Khalid Sinouh (kuit) zijn geblesseerd, het opstellen van de 20-jarige Job Bulters is slecht bevallen. De clubloze – en dus direct inzetbare – Waterreus ziet het wel zitten. Hij verwacht na de winterstop voor een Amerikaanse club te spelen en kan zo bij AZ mooi zijn conditie op peil houden.

Op de maandagochtend werkt hij voor de zekerheid in het lege stadion eerst nog een korte training af met keeperstrainer Jan Nederburgh. Daarna zet hij zijn handtekening onder het contract. Hij tekent tot medio 2007 (omdat het in Nederland niet mogelijk is om een voetballer voor een paar weken in te huren), maar zegt dat hij in januari weer vertrokken is. Zelfs als het Amerikaanse avontuur niet doorgaat.

’s Middags volgt de perspresentatie. Van Gaal, die hem als bondscoach in 2001 in Oranje liet debuteren, overhandigt de Limburger het AZ-keepersshirt met zijn naam en rugnummer 21 erop. Of hij even op het veld met het tricot wil poseren, vraagt een fotograaf. Waterreus weigert. ,,Dat vind ik de domste foto’s die er zijn,’’ zegt hij.

DINSDAG
Waterreus staat voor het eerst op het trainingsveld van AZ. De wind giert langs het stadion en produceert een onheilspellend gefluit. De nieuwste aanwinst draagt een korte broek en heeft – als enige van de 22 voetballers – afgezakte kousen. Samen met Bulters krijgt Waterreus wat simpele ballen van Nederburgh in zijn handen geschoten. Daarna doet hij mee in een partijspel van elf tegen elf. Bulters moet bij de reserves op doel. De man die 24 uur eerder een contract tekende, wordt ingedeeld in de groene ploeg. Waterreus dient zo snel mogelijk te wennen aan de verdedigers Gretar Steinsson, Kew Jaliens, Barry Opdam en Tim de Cler. En zij aan hem.

Een ongevaarlijk schot van Demy de Zeeuw belandt achter de grabbelende Bulters: 1-0. Waterreus krijgt weinig te doen. Geen ramp, vindt Nederburgh. ,,Ronald is 36 en zit vol ervaring,’’ aldus de keeperstrainer. ,,Het gaat er nu om dat hij wordt klaargestoomd op de manier die híj lekker vindt. Het heeft geen zin om hem elke dag af te matten.’’ Waterreus zal zijn eerste trainingspartij in Alkmaar niet winnen. Moussa Dembele weet hem te passeren en brengt de eindstand op 1-1.

WOENSDAG
Omdat Waterreus in Eindhoven woont en tussen Brabant en Alkmaar de nodige files kan tegenkomen, stapt hij om 6.30 uur in de auto. Maar wanneer hij ongeveer twee uur later de plaats van bestemming bereikt, staat hij voor een dichte deur. In de stromende regen. De keeper beschikt nog niet over een toegangspasje voor het stadion. Medespelers die hem kunnen binnenlaten, zijn er niet. De AZ-selectie heeft vandaag een vrije dag. Dat geldt niet voor Waterreus en Nederburgh. Zij hebben geen tijd te verliezen.

Met z’n tweetjes stappen ze even na 10.30 uur het trainingsveld op. De doelverdediger moet nu wel enkele malen gestrekt naar de hoek. ,,Ik merk dat ik sneller moe ben dan normaal,’’ zegt hij na afloop. ,,Maar dat is geen probleem. Ik ben er weliswaar zeven maanden tussenuit geweest, maar ik voel me nog redelijk fit. Een keeper moet vooral geestelijk fit zijn. Voor een doelman is een training lichamelijk zwaarder dan een wedstrijd. Bij PSV kreeg ik soms weken achter elkaar niets te doen, maar was ik na afloop toch kapot. Dat kwam omdat ik de hele wedstrijd gefixeerd was op die ene bal die ik moest pakken.’’

DONDERDAG
Opnieuw regent en stormt het in Noord-Holland. Na de warming-up stuurt Van Gaal zes basisspelers het warme en droge krachthonk in. Waterreus moet buiten blijven en staat op doel bij een partijspel van acht tegen acht. Hij krijgt het redelijk druk. De omstandigheden worden steeds guurder, maar klagen doet hij niet. ,,Of ik dit nog leuk vind? Ja, anders was ik niet elke dag om 6.30 uur in de auto gestapt. Ik heb de laatste maanden alleen wel gemerkt dat ik het voetbal niet meer nodig heb. Nadat ik was gestopt bij Glasgow Rangers, heb ik nog een tijdje in Schotland gewoond. Ik stond vaak om 7.00 uur ’s ochtends in mijn eentje op de golfbaan. Heerlijk, die rust.’’

VRIJDAG
Van Gaal laat zijn mannen opnieuw een partijspel over het hele veld spelen. Dat is geen toeval, aldus de oefenmeester. ,,We hebben deze week vaker een partijtje gespeeld dan normaal. Ronald moet bepaalde situaties weer leren herkennen. Dat hij niet helemaal fit is, vind ik geen probleem. Een speler stoom je niet in een paar dagen klaar, bij een keeper kan dat wel. Die doet toch niks. Een doelman is tijdens een wedstrijd vooral met zijn hoofd bezig. En als er één persoon sterk in zijn hoofd is, is het Ronald wel. Ik vind het knap dat hij ons wil helpen. Hij heeft toch een bepaalde reputatie. Voor hem valt er eigenlijk niets te winnen.’’

Waterreus houdt in de stromende regen zijn doel schoon. De basisspelers winnen de partij met 2-0, een mooie generale voor zondag. Waterreus: ,,Ik zal niet zeggen dat zondag alle ogen op mij gericht zullen zijn. Daarvoor is de wedstrijd te belangrijk. Maar de mensen zullen me zeker in de gaten houden.

,,Ik vind het hartstikke leuk dat de trainer zegt dat ik mijn reputatie op het spel zet, maar ik zie dat toch anders. Ik denk niet dat deze paar weken iets aan mijn carrière zullen veranderen.’’
  Trouwste user 2022 zondag 10 december 2006 @ 08:45:06 #179
7889 tong80
Spleenheup
pi_44294788
Dat ie maar veel mag vissen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 10 december 2006 @ 13:12:07 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_44299136
Zo de eerste is binnen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 10 december 2006 @ 13:14:39 #181
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44299211
De beste man aan AZ kant
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 10 december 2006 @ 13:17:02 #182
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44299305

Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44299340
Held

Snappen die domme Ajax-dozen weer niks van
pi_44299369
Hij had net prima reddingen
pi_44306206
Tijdrekken had ie weer lekker door
  Trouwste user 2022 zondag 10 december 2006 @ 22:23:49 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_44314026
Ja wordt niks tegen gedaan

pi_44316857
Heb toch wel waardering voor die gozer.
  Trouwste user 2022 maandag 11 december 2006 @ 00:02:05 #188
7889 tong80
Spleenheup
pi_44316937
Ik ook hoor.

pi_44316975
Was raar om zijn naam te horen bij een Nederlandse wedstrijd, maar wel leuk
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 11 december 2006 @ 00:09:08 #190
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_44317089
Reus

Met Bulters in AZ doel had Ajax met 8-2 gewoonnen
Confidence through competence
pi_44352609
De foto's van Ronald Waterreus tijdens Ajax - AZ (2-2)

pi_44457862
Eén van de weinige voetballers die niet tot in den treure gemediatraind is. Blijft leuk om naar te luisteren in interviews.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 december 2006 @ 16:22:28 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_44460696
quote:

vrijdag 15 december 2006 @ 17:26:03 #195
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44462661
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
Reus

Met Bulters in AZ doel had Ajax met 8-2 gewoonnen
AZ = Acht - Zwei?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 15 december 2006 @ 19:28:13 #196
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_44465712
Toffe gast Waterreus, heeft z'n hart op zijn tong...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_44466093
waarom was hij niet direct in beeld bij AZ eigenlijk
pi_44467928
hij heeft van de spaanse pers een 10 gekregen

zou mooi zijn als hij zou blijven, gewoon ff mooi salaris geven.
pi_44469270
Foto's Waterreus in zijn wereldpartij tegen Sevilla

pi_44469297
Hij schijnt inderdaad fantastisch gekeept te hebben in Sevilla. Het is wel duidelijk dat het toch een gemis is als hij over een maandje naar de USA vertrekt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')