Stofquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:02 schreef faberic het volgende:
[..]
OP DE TWEEDE FOTO STAAN EEN AANTAL GEESTEN WHAAAAAAAAAAAAAAAA (DIE WITTE BOLLEN).
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:02 schreef faberic het volgende:
[..]
OP DE TWEEDE FOTO STAAN EEN AANTAL GEESTEN WHAAAAAAAAAAAAAAAA (DIE WITTE BOLLEN).
duh...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:49 schreef imported_sphinx het volgende:
die dingen heten orbs, en ze bestaan niet.
dikke prima. zijn vast genoeg die in arnhem wonenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:20 schreef bolletje_25 het volgende:
Ik ga niet verder dan Arnhem hoor![]()
Pak morgen de mountainbike wel![]()
Precies.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:58 schreef faberic het volgende:
En daarna door naar APELDOORNNNNNNN
breng 'm maar naar groenlo, ik neem 'm wel mee naar enschedequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:20 schreef bolletje_25 het volgende:
Ik ga niet verder dan Arnhem hoor![]()
Pak morgen de mountainbike wel![]()
dan kun je hem toch ook wel even ophalen in Aalten?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:44 schreef erikkll het volgende:
[..]
breng 'm maar naar groenlo, ik neem 'm wel mee naar enschede
Groenlo, dat ken ikquote:Op zondag 12 februari 2006 20:44 schreef erikkll het volgende:
[..]
breng 'm maar naar groenlo, ik neem 'm wel mee naar enschede
dat was ik van plan, maar hij woont dichterbijquote:Op zondag 12 februari 2006 21:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan kun je hem toch ook wel even ophalen in Aalten?
Een nieuw briefje is wel een goed idee ja, dat ding is doorweektquote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Groenlo, dat ken ik![]()
Komt voor elkaar.. morgen ligt ie er, denk ikKijken of ik een uurtje tijd heb.. Zal meteen een nieuw briefje schrijven, misschien leg ik er wel een biertje bij
![]()
doe dat dan in een plastic zakje ...quote:Op maandag 13 februari 2006 07:09 schreef bolletje_25 het volgende:
De Stok is er nog
Hoewel het briefje meer dood dan levend is.. Hij ligt nu te drogen op de verwarming, anders krijg ik hem niet uigerold
Briefje zit in de stok zelfquote:Op maandag 13 februari 2006 12:26 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
doe dat dan in een plastic zakje ...
Als ie een beetje in het centrum ligt daar wil ik m wel richting Rotterdam meenemen, maar eerst even zien óf ie hierheen komtquote:Op maandag 13 februari 2006 19:12 schreef 1ofthefew het volgende:
een vriendin uit de randstad komt deze week in enschede. als dat ding niet te ver weg is wil ik wel zorgen dat zij hem mee neemt naar de randstad (leiden)
Dan wil ik hem ook wel halen als ie in Leiden ligt, Dan drop ik hem in de buurt van Castricumquote:Op maandag 13 februari 2006 19:12 schreef 1ofthefew het volgende:
een vriendin uit de randstad komt deze week in enschede. als dat ding niet te ver weg is wil ik wel zorgen dat zij hem mee neemt naar de randstad (leiden)
Vanmiddag, echtquote:
Komt ie net vandaan?quote:
Dan had ik hem ook nog wel 8km verder kunnen leggen, dan lag ie in Duitslandquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij wilt m in het buitenland neerleggen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |