ik was samen met zwartedoos er verantwoordelijk voor dat ie vanuit sittard gebracht is naar herten....dus uh als je t niet erg vindt ga ik niet vanuit sittard naar ulvenhout reizen....er wonen genoeg fokkers wel in de buurtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:10 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
hij ligt er nog hoor![]()
ga dat ding halen!
Ik was samen met Dafar wel degene die dit hele idee weer leven had ingeblazen door de 1e nieuwe stok weer te makenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:53 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik was samen met zwartedoos er verantwoordelijk voor dat ie vanuit sittard gebracht is naar herten....dus uh als je t niet erg vindt ga ik niet vanuit sittard naar ulvenhout reizen....er wonen genoeg fokkers wel in de buurt
Ik ben koerier en kom de ene keer daar regelmatig in de buurt dan weer weken niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:50 schreef scrub_nurse het volgende:
tijnnl woont bv vlak bij en werkt vlakbij...waar is hij nu????
Richting Haarlem he!!!quote:Op zondag 5 februari 2006 02:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Als volgende week niemand dat ding gaat ophalen dan doe ik het welIk ben een week vrij van school en kan mooi gratis reizen dus dat is geen probleem
![]()
Maar dat niemand die in de buurt woont dat ding niet even wil ophalenZoveel moeite is het toch niet
![]()
Ik moet er volgens mij 3 uur voor reizen maar dan word ie ook zeker een flink eind verplaatst
Misschien dan een keer niet zo ver laten reizen... in Haarlem zijn er wel genoeg mensen die die stok willen hebbenquote:
Dan moet ik nog verder omrijdenquote:
dan hoef ik niet naar de fokstok opzoek.....quote:Op zondag 5 februari 2006 16:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan moet ik nog verder omrijden
Ik woon zelf in de Achterhoek, maar daar leg ik hem maar niet neer :\')
Ik denk dat ik hem dan ergens bij Utrecht ind e buurt neerleg ofzo
Nou volgens mij heb je daar geen site voor nodigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:19 schreef YggY het volgende:
*zucht*... kom ik er nu pas achter dat we weer verder gaan. Wie gaat er een site opzetten om bij te houden waar ie is?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:11 schreef Allan24 het volgende:
Na dik een week op dezelfde plek, kan ik hier melden:
... de FOK! stok is verplaatst!
Aan het begin van de avond opgehaald in Ulvenhout, was niet moeilijk te vinden
Achter in de auto meegenomen naar Eindhoven, en daarna op de terugweg achtergelaten in...
[afbeelding]
Het is een brakke foto (phone cam 's nachts) dus een indicatie: het bord staat in 's Hertogenbosch (duh) aan de Vughterweg. Dat is hier:
[afbeelding]
Stevig verankerd aan de stellage van het bord; aan de achterkant vind je de sleutel:
[afbeelding]
Ben benieuwd hoe lang 'ie blijft liggen
Oh ja, ik heb mijn nickname op het briefje geschreven die in de FOK! stok zit!
succesquote:Op woensdag 8 februari 2006 07:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk niet dat ie zo heel lang blijft liggen, ik ga er vandaag achteraan
De Vughterweg is niet al te ver van het station af, dus lopens moet vast wel lukken
Volgens Routenet ergens bijna in Duitsland... tussen Zutphen en Nijmegen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:02 schreef Webcrowler het volgende:
And its Moving again!!!!
Waar ligt Aalten![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens Routenet ergens bijna in Duitsland... tussen Zutphen en Nijmegen...
Om precies te zijn in de Oost Achterhoekquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens Routenet ergens bijna in Duitsland... tussen Zutphen en Nijmegen...
als ie er vrijdag nog ligt doe ik het welquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Om precies te zijn in de Oost Achterhoek![]()
Hij word wel opgehaald hoor
Dat ding was heel zwaar in mijn rugzak jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:44 schreef Allan24 het volgende:
2,5 uur met dat ding op sjouwdie ketting is best zwaar
maar respect
Is dat niet te maken met routeplanner software ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:09 schreef YggY het volgende:
hmz....en tóch wil ik graag een kaartje met daarop t aantal kilometers
tuurlijk...ik weet niet meer wie, maar iemand heeft dat de voor de vorige Fok!stokken gedaan. (En nee... ik ben te lui/ heb t te druk om dat zelf te gaan doen)quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Is dat niet te maken met routeplanner software ofzo?
Ik heb gechecked met een routeplanner, maar Arnhem - Aalten is toch nog zo'n 60km... Mij net iets te verquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:57 schreef erikkll het volgende:
Ik woon in Groenlo-Lichtenvoorde
ik zal binnenkort eens langs gaan
OP DE TWEEDE FOTO STAAN EEN AANTAL GEESTEN WHAAAAAAAAAAAAAAAA (DIE WITTE BOLLEN).quote:Op zondag 29 januari 2006 18:25 schreef Dafar het volgende:
De FOKstok is verplaatst!![]()
Omdat deze nog steeds in Herten (limburg) lag ben ik er vandaag op weg naar Breda ff langs gereden.
Zijn nieuwe verblijfplaats is de strijbeekseweg in Ulvenhout (gemeente Breda). Aan de andere weghelft ligt een inrit met een grote boerderij.
Hieronder enkele foto's:
[[url=http://images6.theimagehosting.com/IMG_2101.942.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://images6.theimagehosting.com/IMG_2104.02b.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://images6.theimagehosting.com/IMG_2105.56e.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://images6.theimagehosting.com/IMG_2106.th.jpg]afbeelding][/URL]
De sleutel is te vinden achter het bord 50 en is vastgeklemd in de stellage van dat bord.
NB: vergeet btw niet je nickname op het briefje te schrijven dat in de FOK stok zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |