In dezelfde provincie als Aaltenquote:
oost gelderland, zo'n 15 km van de duitse grensquote:
Als je hem in de buurt van Saxion legt wil ik hem wel een slinger geven richting noordenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:35 schreef erikkll het volgende:
[..]
oost gelderland, zo'n 15 km van de duitse grens
Ik heb morgen vrij dus dan haal ik 'm op, overmorgen ligt ie dan in Enschede!
Precies, dan gaat het wat snellerquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:23 schreef faberic het volgende:
Jongens ondanks dat ik in het oosten woon moet dat ding echt naar het westen, dat is veel leuker.
Enschede -> Rotterdam -> Leiden -> Haarlemquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:51 schreef bolletje_25 het volgende:
Enschede -> Rotterdam -> Leiden was al ingepland![]()
De stok vast maken aan het hoofdingang bord bij Saxionquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:25 schreef PteV het volgende:
[..]
Als je hem in de buurt van Saxion legt wil ik hem wel een slinger geven richting noorden
Ik vond het ook wel leuk dat ie een keer in de Achterhoek heeft gelegen hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:23 schreef faberic het volgende:
Jongens ondanks dat ik in het oosten woon moet dat ding echt naar het westen, dat is veel leuker.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:45 schreef erikkll het volgende:
heb 'm thuismorgen ligt ie bij 't saxion
Lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
moettie in bijv. a'dam ook bij een naamsbord? of maggie op de dam / bij CS oid?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:00 schreef harrie1 het volgende:
de bedoeling is simpel
ergens in nederland ligt 1 fokstok met fok! erop gebrandt
deze ligt onder een plaatsnaambord !
de naam moet duidenlijk te zien zijn!!
Er moeten minimaal 3 foto's genomen worden..
1 met de voorkant (dus www.fok.nl)
1 met de achterkant (dus forum)
En 1 van een klein afstandje met een beetje omgeving
en de fokstok in een andere stad/dorp leggen naar keuze
hier maakt hij weer een foto van de fokstok met de nieuwe plaatsnaam erop
en plaatst de fokstok onder het nieuwe bord
degene die de fokstok haalt en plaatst moet de fokstok binnen 24 uur op een nieuwe plaats leggen en minimaal 1 nieuwe foto met de nieuwe plaatsnaam online zetten
op deze manier gaat fok door heel nederland
en krijgen we elke dag een nieuwe plaatsnaam erbij (met foto)
de fokstok mag niet buiten nederland neergelegt worden
en een beetje beschut leggen zodat hij niet opvalt door vreemde
simpele regels voor een heel leuk spel
geen digitale camera?
leen er eentje of zoek ff naar iemand die er 1 heeft
anders krijgen we geen foto's of fotosoep
en dat kan iedereen wel maken
er is maar 1 fokstok
dit omdat we dan de boel in de gaten kunnen houden
en hij komt echt wel door heel nederland
prijzen?
helaas
alleen eeuwige roem voor de vinder
de 100ste krijgt een kratje bier of een fokshirt
ff kijken of ik een shirt kan krijgen/kopen
Inplannen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:31 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Enschede -> Rotterdam -> Leiden -> Haarlem
Zo was ie al ingepland![]()
Idols kijken op je 17equote:
Er zit een briefje in, en ik heb de feature van 'plaatsnamen opschrijven' toegevoegdquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:16 schreef Agiath het volgende:
Iemand al een kaart met de route van de nieuwe Fokstok?
Ik ga een poging doen maar ik weet niet of het gaat lukken hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:16 schreef Agiath het volgende:
Iemand al een kaart met de route van de nieuwe Fokstok?
nee dus....Vaudt...onder plaatsnaambord... beetje moeite mag je wel doen hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:29 schreef petre86 het volgende:
in enschede komt ie onder het plaatsnaambord van de gemeente Saxion hogescholen
Voor de snelle doorstroming naar de randstad enzo ligt ie daar goed bij de schoolquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:58 schreef YggY het volgende:
[..]
nee dus....Vaudt...onder plaatsnaambord... beetje moeite mag je wel doen hoor
Strax kan je m nog per post laten komen :S
ik heb om kwart voor 9 mijn eerste college, en dat is ook het officiele begin van de colleges lijkt mequote:Op woensdag 15 februari 2006 17:53 schreef 1ofthefew het volgende:
hoe laat leg je dat ding daar neer?
ik heb college om half 9 dacht ik, als jij nu fanatiek vroeg komt kan ik hem meepikken.
nee klopt, 't wordt tegen de middag eer die er ligt want ik heb 'm thuis laten liggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben net op school aangekomen en hij ligt er nog niet
Dan niet bijvoorbeeld een fototoestel vergeten he?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:31 schreef erikkll het volgende:
[..]
nee klopt, 't wordt tegen de middag eer die er ligt want ik heb 'm thuis laten liggen![]()
ik ga zo met de auto naar huis, haal hem op en ga met de bus terug
daar denk ik nu wel aan jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:38 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dan niet bijvoorbeeld een fototoestel vergeten he?![]()
Fok! Blok-hout was idd toepasselijker geweestquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:05 schreef Muck het volgende:
wat een ongelofelijk lelijke stok zeg!
Ik ben degene die dat ding van Den Bosch naar Aalten heeft verplaatst 8 dagen terugquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:47 schreef YggY het volgende:
*Eensch*....
ALLEEN NOG BIJ PLAATSNAAMBORDEN!
We kunnen altijd nog een variant op het spel maken dat geen plaatsnaamborden afgaat, maar bijv stationsborden
btw: heet XBOXMASTER m nou al meegenomen?
Spannend!!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:29 schreef Rocksteen het volgende:
ik denk toch dat ik hem iets verder weg ga leggen
Of nog beter, in Vjenne,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:24 schreef coz het volgende:
leg hem ff in de buurt neer ... almelo ofzo![]()
Whehehequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Voor de snelle doorstroming naar de randstad enzo ligt ie daar goed bij de school![]()
Ergens bij delfzijl in de buurt als ik het goed heb, friesland dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:39 schreef Joene het volgende:
In welke provincie ligt dat gehucht?
Boven Groningen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:39 schreef Joene het volgende:
Nee dat is toch echt te ver. Jammerquote:De snelste route van Ermelo naar Denemarken over 162,8 km in ongeveer 1 uur en 50 minuten
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ergens bij delfzijl in de buurt als ik het goed heb, friesland dus.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:39 schreef Joene het volgende:
Via www.anwb.nl bijvoorbeeld... Denemarken ligt vlakbij Slochteren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Met welke routeplanner vinden julie dat plaatsje?
routenet.nl en map24.nl kunnen geen denemarken vinden
Is ie toch weer 178.1 km verplaatst, huldequote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Via www.anwb.nl bijvoorbeeld... Denemarken ligt vlakbij Slochteren.
GRONINGENquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:46 schreef JustJunior het volgende:
Friesland
Waarom in godsnaam niet naar Utrecht ofzo. Dan gaan we in rap tempo de randstad door
Maybe morgenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:35 schreef Renesite het volgende:
OH OH!
Wie legt hem in Groningen STAD neer?
Best wel. En ik ben bang dat ie dat nu weer zit.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:29 schreef Rocksteen het volgende:
haha ik had niet verwacht dat ie zo snel zou worden verplaatst![]()
en zat het briefje zo klem?![]()
![]()
Zat onder de modder. Als ik naar jouw foto's kijk, was het gras lang. Toen ik er kwam was t kort.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:25 schreef Rocksteen het volgende:
mooi
maareh de stok was toch niet heel erg vies?hij gaf wat zwart af maar dat viel ook wel mee.
nou ja, ik ben benieuwd hoe lang dat ding in Groningen blijft![]()
had geen zin/tijd om ver te rijden om die stok richting zuiden/westen te dumpen.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:18 schreef Renesite het volgende:
Nah, scheemda is de vergeerde kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |