abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34541384
Oke nu een echte
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_34541390
Als je blowt moet je ook je zaakjes goed in de gaten houden
  zaterdag 28 januari 2006 @ 04:24:46 #3
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_34541394
Deze heeft teminste een nummer
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_34541423
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 04:24 schreef MissHobje het volgende:
Deze heeft teminste een nummer
Jij hebt oog voor kwaliteit
pi_34541443
slotje
pi_34541450
Hobje!!!
waarom ben je nou niet @ irc
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  zaterdag 28 januari 2006 @ 04:34:10 #7
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_34541464
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 04:32 schreef JapyDooge het volgende:
Hobje!!!
waarom ben je nou niet @ irc
Wel hekje fok
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_34541476
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 04:17 schreef A-en-M het volgende:

[..]

Dat was echt zwaar......
[afbeelding]
Wow..... die kende ik nog niet
pi_34541479
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 04:34 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Wel hekje fok
woeps *corrigeert*
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_34541493
Ik ga maar eens pitten.... m'n piraatje komt niet meer denk ik
pi_34541497
lol mja ik ga ook ooit mss moet ik morgen wel werken (weet ik nog niet )
pi_34541533
Trusten in elk geval Henkie en Yolande
En de rest die hier nog leest en zo
pi_34541538
Sjet
pi_34541547
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 04:45 schreef JapyDooge het volgende:
Sjet
en sterkte als je wel moet gaan werken....
pi_34541582
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 04:47 schreef Sjet het volgende:

[..]

en sterkte als je wel moet gaan werken....
danke iedereen
* JapyDooge gaat ook slapen
misshobbeltje
pi_34542081
It's a beautiful day
The sun is shining
I feel good
And no-one's gonna stop me now, oh yeah

It's a beautiful day
I feel good, I feel right
And no-one, no-one's gonna stop me now
Mama

Goede morgen allemaal!
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_34542092
Goedenmorgen Muerte -3.7 en vreselijk koud voor een ouwe man
Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.
pi_34542099
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:25 schreef Athalon het volgende:
Goedenmorgen Muerte
Goedemorgen Athalon. ?
-
-
pi_34542110
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:25 schreef Muerte het volgende:

[..]

Goedemorgen Athalon. ?
Ik was net bezig de senseo op te starten nadat de poezen hun ontbijt hebben gekregen nu nog even de brood crematieovens starten en voila, we kunen beginnen aan koolstof croissantjes
Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.
pi_34542122
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:27 schreef Athalon het volgende:

[..]

Ik was net bezig de senseo op te starten nadat de poezen hun ontbijt hebben gekregen
Ik heb verse koffie, kadetjes met boerenkaas en gevulde koeken, straks boodschappen doen daarna genieten van voorlopig een van mijn laatste dagen op FOK!.
-
-
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2006 @ 09:30:57 #21
128220 Peter6000
pi_34542126
Zo, en als er vandaag weer denigrerende scheldpartijen komen, ben ik meteen weer weg uit de SC

Hopelijk is Tan er vanmiddag ook bij
pi_34542138
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:25 schreef Athalon het volgende:
Goedenmorgen Muerte -3.7 en vreselijk koud voor een ouwe man
Ach wat is oud? En op kou kan je je kleden.
-
-
pi_34542142
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:30 schreef Muerte het volgende:

[..]

Ik heb verse koffie, kadetjes met boerenkaas en gevulde koeken, straks boodschappen doen daarna genieten van voorlopig een van mijn laatste dagen op FOK!.
Hoezo laatste dagen op FOK ?
pi_34542146
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:30 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, en als er vandaag weer denigrerende scheldpartijen komen, ben ik meteen weer weg uit de SC

Goedemorgen Peter, laat je niet gek maken man, gewoon je eigen ding doen en je niet laten verjagen door een paar maffe FOK!ers zonder leven.
-
-
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2006 @ 09:35:54 #25
128220 Peter6000
pi_34542159
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:34 schreef Muerte het volgende:

[..]
Goedemorgen Peter, laat je niet gek maken man, gewoon je eigen ding doen en je niet laten verjagen door een paar maffe FOK!ers zonder leven.
Hoi
pi_34542163
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:30 schreef Peter6000 het volgende:

Goedemorgen Peter, wat hoor ik bezwijken onder hetFOK gekonkel ???????????? dat moet je never doen, ik ben ook niet beplaad gelieft op andere forums, oftewel men ziet liever mijn hielen dan mijn tenen, maar ik heb altijd stand gehouden
pi_34542168
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:33 schreef Athalon het volgende:

[..]

Hoezo laatste dagen op FOK ?
Voorlopig laatste dagen!
Begin volgende week aan een nieuw project voor 3 maanden in Brabant, dat betekent vroeg weg, lange dagen en laat thuis en dus niet of nauwelijks tijd om hier rond te hangen.
-
-
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2006 @ 09:37:19 #28
128220 Peter6000
pi_34542171
Vanmiddag lekker genieten van de ex-bewoners
pi_34542173
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:36 schreef Muerte het volgende:

[..]

Voorlopig laatste dagen!
Begin volgende week aan een nieuw project voor 3 maanden in Brabant, dat betekent vroeg weg, lange dagen en laat thuis en dus niet of nauwelijks tijd om hier rond te hangen.
Aha, dus je woont er niet bepaald in de buurt, nou als je daar lol in heb, dan zul je FOK ook niet missen, net wat je zegt er is leven buiten FOK
pi_34542182
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:37 schreef Peter6000 het volgende:
Het is maar voor een uurtje he Peter, dus goed opletten anders zijn ze alweer weg voor je het weet.
-
-
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2006 @ 09:39:31 #31
128220 Peter6000
pi_34542187
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:38 schreef Muerte het volgende:

[..]

Het is maar voor een uurtje he Peter, dus goed opletten anders zijn ze alweer weg voor je het weet.
Het loopt vast wel uit
pi_34542196
Ach ik ben 5 jaar geleden op FOK gekomen, en geloof ik 5 berichten neergezet in die jaren, alleen nu met HBB ben ik hier te vinden. Als dat afgelopen is ga ik weer terug naar mijn andere forums
pi_34542211
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:38 schreef Athalon het volgende:

[..]

Aha, dus je woont er niet bepaald in de buurt, nou als je daar lol in heb, dan zul je FOK ook niet missen, net wat je zegt er is leven buiten FOK
Ik heb er zeker zin in ben gek op nieuwe dingen en uitdagingen en het is niet echt naast de deur, maar het is voor 3 maanden en dan vind ik het niet erg om te doen.
Daarna hoop ik weer iets dichter bij huis te kunnen werken, voor een poosje, kan ik lekker BB6 mee pikken als het doorgaat tenminste.
-
-
pi_34542214
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:37 schreef Peter6000 het volgende:
De andere bewoners zeggen mij niets, ik heb alleen de eerste 2 BB gevolgt rn daarna niet meer
pi_34542216
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:40 schreef Athalon het volgende:
Ach ik ben 5 jaar geleden op FOK gekomen, en geloof ik 5 berichten neergezet in die jaren, alleen nu met HBB ben ik hier te vinden. Als dat afgelopen is ga ik weer terug naar mijn andere forums
Je komt toch wel terug voor BB6?
-
-
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2006 @ 09:43:54 #36
128220 Peter6000
pi_34542222
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:42 schreef Athalon het volgende:

[..]

De andere bewoners zeggen mij niets, ik heb alleen de eerste 2 BB gevolgt rn daarna niet meer
Zonde, BB5 was eigenlijk veel leuker dan HBB
pi_34542240
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:42 schreef Muerte het volgende:

[..]

Ik heb er zeker zin in ben gek op nieuwe dingen en uitdagingen en het is niet echt naast de deur,
Datklinkt goed, ben helaas uitgewerkt al jaren door chemicalieën problemen die van mijn lijf een zooitje hebben gemaakt, gelukkig kan ik mij goed vermaken met de computer omdat ik een Grafische achtergrond heb, verder zit ik al 25 jaar in de computers en heb daar genoeg van opgestoken, dus verveling ken ik niet
pi_34542251
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:43 schreef Muerte het volgende:

[..]

Je komt toch wel terug voor BB6?
Dat ligt eraan, als het leuk is en ik weet niet wanneer het begint natuurlijk, als het over een paar maanden is, dan is het wie dan leeft dan zorgt
pi_34542279
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:45 schreef Athalon het volgende:

[..]

Datklinkt goed, ben helaas uitgewerkt al jaren door chemicalieën problemen die van mijn lijf een zooitje hebben gemaakt, gelukkig kan ik mij goed vermaken met de computer omdat ik een Grafische achtergrond heb, verder zit ik al 25 jaar in de computers en heb daar genoeg van opgestoken, dus verveling ken ik niet
Dat van die chemicalieën klinkt niet zo leuk, maar he als je je leven kan invullen op een andere manier en je hebt daar schik in, is het leven nog steeds waard om geleefd te worden.
Mensen die dat niet kunnen en zich gaan vervelen, schrompelen meestal weg achte de geraniums en worden vaak zeurderige zuurpruimen, maar zo kom jij niet over gelukkig.
-
-
pi_34542297
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:46 schreef Athalon het volgende:

[..]

Dat ligt eraan, als het leuk is en ik weet niet wanneer het begint natuurlijk, als het over een paar maanden is, dan is het wie dan leeft dan zorgt
Als het doorgaat zal het wel weer begin september zijn als het circus losbarst, ik hoop, zeer zeker in het begin, er weer tijd voor te hebben.
-
-
pi_34542316
De nieuwe "aanwinst" van HBB.

-
-
pi_34542320
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:50 schreef Muerte het volgende:

[..]

Dat van die chemicalieën klinkt niet zo leuk, maar he als je je leven kan invullen op een andere manier en je hebt daar schik in, is het leven nog steeds waard om geleefd te worden.
Mensen die dat niet kunnen en zich gaan vervelen, schrompelen meestal weg achte de geraniums en worden vaak zeurderige zuurpruimen, maar zo kom jij niet over gelukkig.
Nee, ik heb ook geen zin om moeilijk te gaan doen met piepen en klagen daar heb ik geen tijd voor ten eerste en ten tweede kun je er tocj geen moer aan veranderen, dus het is veel beter om het gewoon te accepteren en door te gaan Het klagen laat ik graag aan anderen over als die dat zien als hun tijdsinvukking, So Be IT maar ik niet
pi_34542341
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:54 schreef Athalon het volgende:

[..]

Nee, ik heb ook geen zin om moeilijk te gaan doen met piepen en klagen daar heb ik geen tijd voor ten eerste en ten tweede kun je er tocj geen moer aan veranderen, dus het is veel beter om het gewoon te accepteren en door te gaan Het klagen laat ik graag aan anderen over als die dat zien als hun tijdsinvukking, So Be IT maar ik niet
That's the spirit!
-
-
pi_34542342
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:52 schreef Muerte het volgende:

[..]

Als het doorgaat zal het wel weer begin september zijn als het circus losbarst, ik hoop, zeer zeker in het begin, er weer tijd voor te hebben.
Tegen die tijd zien we wel weer, ik heb geleerd niet vooruit te plannen, want dat heeft nog nooit gewerkt hier
pi_34542344
Viool gaat een strontwandeling maken
Twinning = boring
pi_34542350
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:54 schreef Muerte het volgende:
De nieuwe "aanwinst" van HBB.

[afbeelding]
Die ziet er ook niet lekker jong en fris uit
pi_34542352
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:57 schreef Inca het volgende:
Mogge Inca
pi_34542357
Al die zonnenbrillen, het lijkt wel een Maffia Peloton
pi_34542358
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:56 schreef Athalon het volgende:

[..]

Tegen die tijd zien we wel weer, ik heb geleerd niet vooruit te plannen, want dat heeft nog nooit gewerkt hier
Planning van mijn prive leven verloopt inderdaad wat moeizamer, dan in mijn werk.
-
-
pi_34542359
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:58 schreef Athalon het volgende:

[..]

Mogge Inca
Mogge
zat in de verkeerde tt
Twinning = boring
pi_34542378
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 09:57 schreef Inca het volgende:
En nu maar hopen dat.....

Goedemorgen Inca.
-
-
pi_34542381
Er zijn er inderdaad twee, maar de andere is al genokt om een uur of 4
pi_34542389
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:01 schreef Muerte het volgende:

[..]

En nu maar hopen dat.....

Goedemorgen Inca.
Mogguh
Twinning = boring
pi_34542390
ff één van de poezen binnenlaten en doorstieffelen naar de senseo
pi_34542416
Zo ff de insuline erin rammen en dan weer lekker een verse stroopwafel eten niet verder vertellen natuurlijk
pi_34542422
Yep Anita vloog Viool al naar de keel
Twinning = boring
pi_34542437
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:04 schreef Athalon het volgende:
Zo ff de insuline erin rammen en dan weer lekker een verse stroopwafel eten niet verder vertellen natuurlijk
Deed mijn opa ook altijd, de hele familie in de stress als ze er achter kwamen en hij maar genieten van zijn leven.
-
-
pi_34542440

Goedemorgen!
MissJ. is een manier van leven...
pi_34542441
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:06 schreef Muerte het volgende:

[..]

Deed mijn opa ook altijd, de hele familie in de stress als ze er achter kwamen en hij maar genieten van zijn leven.
Kijk dat zou een man naar mijn smaak zijn geweest
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2006 @ 10:09:23 #60
128220 Peter6000
pi_34542459
Leuk verhaal van Bonnie
pi_34542473
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:07 schreef Athalon het volgende:

[..]

Kijk dat zou een man naar mijn smaak zijn geweest
Denk ik ook wel en hij is er nog bijna 80 mee geworden ook, ondanks dat hij helemaal poep had aan zijn dieet en de hoeveelheid insuline die hij in zijn dijbeen moest spuiten, heb altijd goed op kunnen schieten met die oude rebel.
-
-
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2006 @ 10:13:32 #62
128220 Peter6000
pi_34542492
Er hangt wel een gezellige ontspannen sfeer in huis nu
pi_34542501
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:11 schreef Muerte het volgende:

[..]

Denk ik ook wel en hij is er nog bijna 80 mee geworden ook, ondanks dat hij helemaal poep had aan zijn dieet en de hoeveelheid insuline die hij in zijn dijbeen moest spuiten, heb altijd goed op kunnen schieten met die oude rebel.
Ik herken dit soort rebellen mijn schoonmoeder, vader en schoonvader waren ook van dat soort ze kregen allemaal adviezen van doktoren etc etc, vooral mijn schoonmoeder rookte als een ketter en hoestte als de hoogovens, ze is 88 geworden en vredig gestorven, terwijl die arts van haar met zijn 64 uit zijn schoenen rolde en nog nooit gerookt had
  Moderator zaterdag 28 januari 2006 @ 10:14:36 #64
18653 crew  D.
pi_34542513
Bart heeft een echte rode kruis pet

eejjjjjjjj
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2006 @ 10:16:34 #65
128220 Peter6000
pi_34542540
Er wordt nu een link gelegd tussen het niet hebben van gas en licht (ivm het niet kunnen heraansluiten na afsluiting wegens betalingsachterstand), en zieke kinderen.
Dat sommige mensen met zieke kinderen het vervoer naar het ziekenhuis niet kunnen betalen
pi_34542542
Mijn vader zei altijd, leven is de meestbereigende ziekte, daar ga je namelijk aan dood en hij zei "een dokter kan je nooit genezen, alleen de dood wat uitstellen
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2006 @ 10:17:11 #67
128220 Peter6000
pi_34542548
Zo`n typische gewoonte: `s morgens vroeg al een zonnebril op

Misschien vanwege het felle licht in huis
  Moderator zaterdag 28 januari 2006 @ 10:18:12 #68
18653 crew  D.
pi_34542561
Viola is volgens de telegraaf de Rita Corita van de 21e eeuw
pi_34542569
-
-
  Moderator zaterdag 28 januari 2006 @ 10:19:17 #70
18653 crew  D.
pi_34542575
De wijn die ze hebben is allemaal over datum
pi_34542585
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:14 schreef D.Rose het volgende:
Bart heeft een echte rode kruis pet

eejjjjjjjj
Môgge D.Rose.
-
-
pi_34542591
  Moderator zaterdag 28 januari 2006 @ 10:20:41 #73
18653 crew  D.
pi_34542596
damn, die Dolly Dot ziet er ook verkreukeld uit s'morgens
pi_34542600
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:19 schreef D.Rose het volgende:
Niet weggooien, geef maar aan mij.
-
-
pi_34542607
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:16 schreef Athalon het volgende:
Mijn vader zei altijd, leven is de meestbereigende ziekte, daar ga je namelijk aan dood en hij zei "een dokter kan je nooit genezen, alleen de dood wat uitstellen
Zo is het toch ook?
-
-
  Moderator zaterdag 28 januari 2006 @ 10:21:54 #76
18653 crew  D.
pi_34542610
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:21 schreef Muerte het volgende:

[..]

Niet weggooien, geef maar aan mij.
Jij doet aan recycling?
pi_34542612
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:19 schreef D.Rose het volgende:
Wijn over datum, wat is dat dan voor bocht. Een beetje witte wijn kun je een paar jaar goedhouden.
pi_34542621
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:21 schreef Muerte het volgende:

[..]

Zo is het toch ook?
dat zie je aan viola
pi_34542625
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:21 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Jij doet aan recycling?
Ik heb dan ook een donorcodicil.
-
-
pi_34542645
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:23 schreef Athalon het volgende:

[..]

dat zie je aan viola
-
-
  Moderator zaterdag 28 januari 2006 @ 10:26:27 #81
18653 crew  D.
pi_34542670
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:22 schreef Athalon het volgende:

[..]

Wijn over datum, wat is dat dan voor bocht. Een beetje witte wijn kun je een paar jaar goedhouden.
Dat is wijn die ze gesponsord hebben gekregen.
Nu weten we dus waarom
pi_34542678
-
-
pi_34542681
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:26 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Dat is wijn die ze gesponsord hebben gekregen.
Nu weten we dus waarom
Onder het motto, het oude moet eerst op
  Moderator zaterdag 28 januari 2006 @ 10:28:49 #84
18653 crew  D.
pi_34542700
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:27 schreef Athalon het volgende:

[..]

Onder het motto, het oude moet eerst op
Nou meer 'dit kan ik niet meer verkopen, en zou ik anders weggooien'
pi_34542709
-
-
pi_34542726
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:28 schreef D.Rose het volgende:

[..]

pi_34542737
Goedemorgen
pi_34542742
John blijft emmeren over zijn randje met puree
pi_34542747
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:31 schreef rooie3 het volgende:
Goedemorgen
Goedemorgen
pi_34542752
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:28 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Dit is de bewuste fles.

-
-
  Moderator zaterdag 28 januari 2006 @ 10:32:17 #91
18653 crew  D.
pi_34542756
quote:
Goedemorgen
right back at ya
pi_34542763
quote:
Goedemorgen
Goedemorgen.
-
-
  Moderator zaterdag 28 januari 2006 @ 10:33:01 #93
18653 crew  D.
pi_34542770
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:32 schreef Muerte het volgende:

[..]

Dit is de bewuste fles.

[afbeelding]
Volgens Bonnie stond het op alle flessen witte wijn
pi_34542776
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:32 schreef Muerte het volgende:

[..]

Dit is de bewuste fles.

[afbeelding]
Dat is wel lekker drinken dat spul (als het binnen de houdbaarheidsdatum is)
pi_34542791
Goedemorgen
  Moderator zaterdag 28 januari 2006 @ 10:35:53 #96
18653 crew  D.
pi_34542806
ik ga maar eens badderen
pi_34542814
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:33 schreef Athalon het volgende:

[..]

Dat is wel lekker drinken dat spul (als het binnen de houdbaarheidsdatum is)
F*ck de houdbaarheidsdatum, gewoon op je neus en smaakpapillen vertrouwen, is veel beter dan wat lettertjes of cijfertjes op een verpakking.
-
-
pi_34542825
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:34 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen
Goedemorgen cuall.
-
-
pi_34542829
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:34 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen
Goedemorgen
pi_34542838
Nog een paar uurtjes en dan is die Kliko dagje weg.
nu hopen dat ze thuis effe hier langskomt en van ellende nooit meer terug wil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')