Welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:32 schreef JapyDooge het volgende:
Hobje!!!
waarom ben je nou niet @ irc![]()
Wow..... die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:17 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dat was echt zwaar......
[afbeelding]
woepsquote:
dankequote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
en sterkte als je wel moet gaan werken....
![]()
Goedemorgen Athalon.quote:
Ik was net bezig de senseo op te starten nadat de poezen hun ontbijt hebben gekregenquote:
Ik heb verse koffie, kadetjes met boerenkaas en gevulde koeken, straks boodschappen doen daarna genieten van voorlopig een van mijn laatste dagen op FOK!.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:27 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik was net bezig de senseo op te starten nadat de poezen hun ontbijt hebben gekregen![]()
Ach wat is oud? En op kou kan je je kleden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:25 schreef Athalon het volgende:
Goedenmorgen Muerte-3.7 en vreselijk koud voor een ouwe man
![]()
Hoezo laatste dagen op FOK ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb verse koffie, kadetjes met boerenkaas en gevulde koeken, straks boodschappen doen daarna genieten van voorlopig een van mijn laatste dagen op FOK!.![]()
![]()
Goedemorgen Peter, laat je niet gek maken man, gewoon je eigen ding doen en je niet laten verjagen door een paar maffe FOK!ers zonder leven.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:30 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, en als er vandaag weer denigrerende scheldpartijen komen, ben ik meteen weer weg uit de SC![]()
Hopelijk is Tan er vanmiddag ook bij![]()
Hoiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:34 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen Peter, laat je niet gek maken man, gewoon je eigen ding doen en je niet laten verjagen door een paar maffe FOK!ers zonder leven.![]()
Goedemorgen Peter, wat hoor ik bezwijken onder hetFOK gekonkel ???????????? dat moet je never doen, ik ben ook niet beplaad gelieft op andere forums, oftewel men ziet liever mijn hielen dan mijn tenen, maar ik heb altijd stand gehoudenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:30 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, en als er vandaag weer denigrerende scheldpartijen komen, ben ik meteen weer weg uit de SC![]()
Hopelijk is Tan er vanmiddag ook bij![]()
Voorlopig laatste dagen!quote:
Aha, dus je woont er niet bepaald in de buurt, nou als je daar lol in heb, dan zul je FOK ook niet missen, net wat je zegt er is leven buiten FOKquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Voorlopig laatste dagen!![]()
Begin volgende week aan een nieuw project voor 3 maanden in Brabant, dat betekent vroeg weg, lange dagen en laat thuis en dus niet of nauwelijks tijd om hier rond te hangen.
Het is maar voor een uurtje he Peter, dus goed opletten anders zijn ze alweer weg voor je het weet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:37 schreef Peter6000 het volgende:
Vanmiddag lekker genieten van de ex-bewoners![]()
Het loopt vast wel uitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het is maar voor een uurtje he Peter, dus goed opletten anders zijn ze alweer weg voor je het weet.![]()
Ik heb er zeker zin in ben gek op nieuwe dingen en uitdagingen en het is niet echt naast de deur, maar het is voor 3 maanden en dan vind ik het niet erg om te doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:38 schreef Athalon het volgende:
[..]
Aha, dus je woont er niet bepaald in de buurt, nou als je daar lol in heb, dan zul je FOK ook niet missen, net wat je zegt er is leven buiten FOK![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:37 schreef Peter6000 het volgende:
Vanmiddag lekker genieten van de ex-bewoners![]()
Je komt toch wel terug voor BB6?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:40 schreef Athalon het volgende:
Ach ik ben 5 jaar geleden op FOK gekomen, en geloof ik 5 berichten neergezet in die jaren, alleen nu met HBB ben ik hier te vinden. Als dat afgelopen is ga ik weer terug naar mijn andere forums
Zonde, BB5 was eigenlijk veel leuker dan HBBquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:42 schreef Athalon het volgende:
[..]
De andere bewoners zeggen mij niets, ik heb alleen de eerste 2 BB gevolgt rn daarna niet meer
![]()
Datklinkt goed, ben helaas uitgewerkt al jaren door chemicalieën problemen die van mijn lijf een zooitje hebben gemaakt, gelukkig kan ik mij goed vermaken met de computer omdat ik een Grafische achtergrond heb, verder zit ik al 25 jaar in de computers en heb daar genoeg van opgestoken, dus verveling ken ik nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb er zeker zin in ben gek op nieuwe dingen en uitdagingen en het is niet echt naast de deur,
Dat ligt eraan, als het leuk is en ik weet niet wanneer het begint natuurlijk, als het over een paar maanden is, dan is het wie dan leeft dan zorgtquote:
Dat van die chemicalieën klinkt niet zo leuk, maar he als je je leven kan invullen op een andere manier en je hebt daar schik in, is het leven nog steeds waard om geleefd te worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:45 schreef Athalon het volgende:
[..]
Datklinkt goed, ben helaas uitgewerkt al jaren door chemicalieën problemen die van mijn lijf een zooitje hebben gemaakt, gelukkig kan ik mij goed vermaken met de computer omdat ik een Grafische achtergrond heb, verder zit ik al 25 jaar in de computers en heb daar genoeg van opgestoken, dus verveling ken ik niet![]()
Als het doorgaat zal het wel weer begin september zijn als het circus losbarst, ik hoop, zeer zeker in het begin, er weer tijd voor te hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:46 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als het leuk is en ik weet niet wanneer het begint natuurlijk, als het over een paar maanden is, dan is het wie dan leeft dan zorgt
Nee, ik heb ook geen zin om moeilijk te gaan doen met piepen en klagenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat van die chemicalieën klinkt niet zo leuk, maar he als je je leven kan invullen op een andere manier en je hebt daar schik in, is het leven nog steeds waard om geleefd te worden.
Mensen die dat niet kunnen en zich gaan vervelen, schrompelen meestal weg achte de geraniums en worden vaak zeurderige zuurpruimen, maar zo kom jij niet over gelukkig.![]()
That's the spirit!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:54 schreef Athalon het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen zin om moeilijk te gaan doen met piepen en klagendaar heb ik geen tijd voor ten eerste en ten tweede kun je er tocj geen moer aan veranderen, dus het is veel beter om het gewoon te accepteren en door te gaan
Het klagen laat ik graag aan anderen over als die dat zien als hun tijdsinvukking, So Be IT maar ik niet
![]()
Tegen die tijd zien we wel weer, ik heb geleerd niet vooruit te plannen, want dat heeft nog nooit gewerkt hierquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:52 schreef Muerte het volgende:
[..]
Als het doorgaat zal het wel weer begin september zijn als het circus losbarst, ik hoop, zeer zeker in het begin, er weer tijd voor te hebben.![]()
Die ziet er ook niet lekker jong en fris uitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:54 schreef Muerte het volgende:
De nieuwe "aanwinst" van HBB.
[afbeelding]
Mogge Incaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:57 schreef Inca het volgende:
Viool gaat een strontwandeling maken
Planning van mijn prive leven verloopt inderdaad wat moeizamer, dan in mijn werk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:56 schreef Athalon het volgende:
[..]
Tegen die tijd zien we wel weer, ik heb geleerd niet vooruit te plannen, want dat heeft nog nooit gewerkt hier![]()
En nu maar hopen dat.....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:57 schreef Inca het volgende:
Viool gaat een strontwandeling maken
Mogguhquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat.....![]()
Goedemorgen Inca.![]()
Deed mijn opa ook altijd, de hele familie in de stress als ze er achter kwamen en hij maar genieten van zijn leven.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:04 schreef Athalon het volgende:
Zo ff de insuline erin rammen en dan weer lekker een verse stroopwafel eten![]()
![]()
niet verder vertellen natuurlijk
![]()
Kijk dat zou een man naar mijn smaak zijn geweestquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Deed mijn opa ook altijd, de hele familie in de stress als ze er achter kwamen en hij maar genieten van zijn leven.![]()
Denk ik ook wel en hij is er nog bijna 80 mee geworden ook, ondanks dat hij helemaal poep had aan zijn dieet en de hoeveelheid insuline die hij in zijn dijbeen moest spuiten, heb altijd goed op kunnen schieten met die oude rebel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:07 schreef Athalon het volgende:
[..]
Kijk dat zou een man naar mijn smaak zijn geweest![]()
![]()
![]()
Ik herken dit soort rebellenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Denk ik ook wel en hij is er nog bijna 80 mee geworden ook, ondanks dat hij helemaal poep had aan zijn dieet en de hoeveelheid insuline die hij in zijn dijbeen moest spuiten, heb altijd goed op kunnen schieten met die oude rebel.![]()
Môgge D.Rose.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:14 schreef D.Rose het volgende:
Bart heeft een echte rode kruis pet
eejjjjjjjj
Niet weggooien, geef maar aan mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:19 schreef D.Rose het volgende:
De wijn die ze hebben is allemaal over datum
Zo is het toch ook?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:16 schreef Athalon het volgende:
Mijn vader zei altijd, leven is de meestbereigende ziekte, daar ga je namelijk aan dooden hij zei "een dokter kan je nooit genezen, alleen de dood wat uitstellen
![]()
Jij doet aan recycling?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:21 schreef Muerte het volgende:
[..]
Niet weggooien, geef maar aan mij.![]()
Wijn over datum, wat is dat dan voor bocht. Een beetje witte wijn kun je een paar jaar goedhouden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:19 schreef D.Rose het volgende:
De wijn die ze hebben is allemaal over datum
quote:
quote:
quote:
Dat is wijn die ze gesponsord hebben gekregen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:22 schreef Athalon het volgende:
[..]
Wijn over datum, wat is dat dan voor bocht. Een beetje witte wijn kun je een paar jaar goedhouden.![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat is wijn die ze gesponsord hebben gekregen.
Nu weten we dus waarom
Nou meer 'dit kan ik niet meer verkopen, en zou ik anders weggooien'quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:27 schreef Athalon het volgende:
[..]
Onder het motto, het oude moet eerst op
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou meer 'dit kan ik niet meer verkopen, en zou ik anders weggooien'
Goedemorgenquote:
Dit is de bewuste fles.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou meer 'dit kan ik niet meer verkopen, en zou ik anders weggooien'
Goedemorgen.quote:
Volgens Bonnie stond het op alle flessen witte wijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dit is de bewuste fles.
[afbeelding]
Dat is wel lekker drinken dat spul (als het binnen de houdbaarheidsdatum is)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dit is de bewuste fles.
[afbeelding]
F*ck de houdbaarheidsdatum, gewoon op je neus en smaakpapillen vertrouwen, is veel beter dan wat lettertjes of cijfertjes op een verpakking.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:33 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat is wel lekker drinken dat spul (als het binnen de houdbaarheidsdatum is)![]()
Goedemorgen cuall.quote:
Goedemorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |