En nu maar hopen dat.....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:57 schreef Inca het volgende:
Viool gaat een strontwandeling maken

Mogguhquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat.....![]()
Goedemorgen Inca.![]()

Deed mijn opa ook altijd, de hele familie in de stress als ze er achter kwamen en hij maar genieten van zijn leven.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:04 schreef Athalon het volgende:
Zo ff de insuline erin rammen en dan weer lekker een verse stroopwafel eten![]()
![]()
niet verder vertellen natuurlijk
![]()

Kijk dat zou een man naar mijn smaak zijn geweestquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Deed mijn opa ook altijd, de hele familie in de stress als ze er achter kwamen en hij maar genieten van zijn leven.![]()

Denk ik ook wel en hij is er nog bijna 80 mee geworden ook, ondanks dat hij helemaal poep had aan zijn dieet en de hoeveelheid insuline die hij in zijn dijbeen moest spuiten, heb altijd goed op kunnen schieten met die oude rebel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:07 schreef Athalon het volgende:
[..]
Kijk dat zou een man naar mijn smaak zijn geweest![]()
![]()
![]()

Ik herken dit soort rebellenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Denk ik ook wel en hij is er nog bijna 80 mee geworden ook, ondanks dat hij helemaal poep had aan zijn dieet en de hoeveelheid insuline die hij in zijn dijbeen moest spuiten, heb altijd goed op kunnen schieten met die oude rebel.![]()

Môgge D.Rose.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:14 schreef D.Rose het volgende:
Bart heeft een echte rode kruis pet
eejjjjjjjj

Niet weggooien, geef maar aan mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:19 schreef D.Rose het volgende:
De wijn die ze hebben is allemaal over datum

Zo is het toch ook?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:16 schreef Athalon het volgende:
Mijn vader zei altijd, leven is de meestbereigende ziekte, daar ga je namelijk aan dooden hij zei "een dokter kan je nooit genezen, alleen de dood wat uitstellen
![]()

Jij doet aan recycling?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:21 schreef Muerte het volgende:
[..]
Niet weggooien, geef maar aan mij.![]()

Wijn over datum, wat is dat dan voor bocht. Een beetje witte wijn kun je een paar jaar goedhouden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:19 schreef D.Rose het volgende:
De wijn die ze hebben is allemaal over datum

quote:

quote:

quote:

Dat is wijn die ze gesponsord hebben gekregen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:22 schreef Athalon het volgende:
[..]
Wijn over datum, wat is dat dan voor bocht. Een beetje witte wijn kun je een paar jaar goedhouden.![]()

quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat is wijn die ze gesponsord hebben gekregen.
Nu weten we dus waarom

Nou meer 'dit kan ik niet meer verkopen, en zou ik anders weggooien'quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:27 schreef Athalon het volgende:
[..]
Onder het motto, het oude moet eerst op
![]()

quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou meer 'dit kan ik niet meer verkopen, en zou ik anders weggooien'

Goedemorgenquote:

Dit is de bewuste fles.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou meer 'dit kan ik niet meer verkopen, en zou ik anders weggooien'

Goedemorgen.quote:

Volgens Bonnie stond het op alle flessen witte wijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dit is de bewuste fles.
[afbeelding]

Dat is wel lekker drinken dat spul (als het binnen de houdbaarheidsdatum is)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dit is de bewuste fles.
[afbeelding]

F*ck de houdbaarheidsdatum, gewoon op je neus en smaakpapillen vertrouwen, is veel beter dan wat lettertjes of cijfertjes op een verpakking.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:33 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat is wel lekker drinken dat spul (als het binnen de houdbaarheidsdatum is)![]()

Goedemorgen cuall.quote:

Goedemorgenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |