Jij doet aan recycling?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:21 schreef Muerte het volgende:
[..]
Niet weggooien, geef maar aan mij.![]()

Wijn over datum, wat is dat dan voor bocht. Een beetje witte wijn kun je een paar jaar goedhouden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:19 schreef D.Rose het volgende:
De wijn die ze hebben is allemaal over datum

quote:

quote:

quote:

Dat is wijn die ze gesponsord hebben gekregen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:22 schreef Athalon het volgende:
[..]
Wijn over datum, wat is dat dan voor bocht. Een beetje witte wijn kun je een paar jaar goedhouden.![]()

quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat is wijn die ze gesponsord hebben gekregen.
Nu weten we dus waarom

Nou meer 'dit kan ik niet meer verkopen, en zou ik anders weggooien'quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:27 schreef Athalon het volgende:
[..]
Onder het motto, het oude moet eerst op
![]()

quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou meer 'dit kan ik niet meer verkopen, en zou ik anders weggooien'

Goedemorgenquote:

Dit is de bewuste fles.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou meer 'dit kan ik niet meer verkopen, en zou ik anders weggooien'

Goedemorgen.quote:

Volgens Bonnie stond het op alle flessen witte wijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dit is de bewuste fles.
[afbeelding]

Dat is wel lekker drinken dat spul (als het binnen de houdbaarheidsdatum is)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dit is de bewuste fles.
[afbeelding]

F*ck de houdbaarheidsdatum, gewoon op je neus en smaakpapillen vertrouwen, is veel beter dan wat lettertjes of cijfertjes op een verpakking.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:33 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat is wel lekker drinken dat spul (als het binnen de houdbaarheidsdatum is)![]()

Goedemorgen cuall.quote:

Goedemorgenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |