Grappig artikel, dat had ik nog niet gelezen.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:38 schreef gerardhilversum het volgende:
Zo denk ik over het nonen verhaal:
http://gerardhilversum.bl(...)-van-den-broeke.html
mvg Gerard.
1) Wie zegt dat hij de foto's op de WC met flits heeft gemaakt?quote:Bovendien blijkt het dat schrijver van het artikel op http://home.planet.nl/%7Ebuij0038/rvdb/ niet helemaal netjes te werk is gegaan. Hij verwijst naar een artikel van de Telegraaf waarin staat beschreven hoe Robert de foto's zou hebben vervalst. Helaas wordt er duidelijk in dat artikel beschreven dat je de flitser van je camera uit moet zetten om de truc foto's te maken terwijl Robert 3 foto's heeft gemaakt met flits.
Je hebt duidelijk weinig kennis van TV. Het is praktisch ondenkbaar dat er slechts 6 minuten zitten tussen twee shots. Daarbij zaten er nog een aantal andere scenes tussen de scene waar Robbert de foto van de kamer nam en de scene waar hij de nonnenfoto's nam. Dat dat maar 6 minuten heeft geduurd lijkt dus uitgesloten. Wat wel zou kunnen is dat hij nog foto's heeft gemaakt van het vorige vertrek terwijl de RTL-crew alvast de set aan het opbouwen was. Het 6 minuten-argument is dus inderdaad niet het sterkste bewijs, maar wel weer een aanwijzing.quote:Deze lamp zou het bewijs zijn dat er geknoeid is met de tijden op de camera. Er zit namelijk maar 6 minuten tussen de laatste foto van het vorige shot en de eerste foto van het "non" shot. In 6 minuten zou je je niet klaar kunnen maken voor het volgende shot. Je zou aan de schaduw kunnen zien dat er nog extra lamp(en) zijn gebruikt. Als er al extra lampen zouden zijn gebruikt dan zou je deze als nog makkelijk binnen 6 minuten kunnen verplaatsen. Tis immers gewoon een kwestie van stekker eruit lamp oppakken en ergens anders neer zetten en stekker er in. Ik denk dat als je dat niet binnen 6 minuten kunt doen dat je dan achter de lopende band zit te werken en niet bezig bent met het maken van tv programma's.
Achteraf gezien vind ik dit eigenlijk nog het sterkste bewijs tegen Robbert.quote:Zodra Irene de camera in haar handen krijgt zie je duidelijk dat zij op het linker knopje drukt van de camera. Bij de meeste camera's is dit de knop die wordt gebruikt om terug te gaan naar oudere foto's. Na een twee de druk op de linker knop komt ze bij de foto van het vorige shot en vervolgens drukt ze op de rechter knop waarna ze dus steeds weer een nieuwere foto te zien krijgt. Dit betekent dus dat Robert voor zijn fanatieke reactie al twee foto's had gezien. Tsja dit is inderdaad een twijfel punt waar je over kunt speculeren.
Kijk het filmpje nog eens terug, hij heeft tijd zat.quote:Als hij een bedrieger is dan zou hij inderdaad gebruik kunnen maken van het afleidings moment om zijn truc foto's op het scherm te laten zien. Het lijkt mij overigens wat weinig tijd om de 3 foto's te wissen die hij net gemaakt had zoals te lezen is in het laatst genoemde artikel. Het is een goedkope camera is en die zijn niet zo snel met het wissen van foto's.
Dat komt omdat er al een ander beeld van de volgende scene doorheen 'gefade' wordt. Als je het filmpje terugkijkt zie je dat deze vierde foto juist helderder lijkt dan de rest, dus dat deze zonder flits is genomen lijkt uitgesloten my man.quote:Ik ben geen foto expert maar als ik deze foto's bekijk dan is de meest rechter foto donkerder dan de overige drie.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat helemaal niet duidelijk te zien. En waarom zou hij de flits uitzetten?quote:De drie flitsen zijn duidelijk te zien maar er is ook duidelijk te zien dat Robert na de derde flits wat instellingen op zijn camera wijzigt. De kans is erg groot dat hij hier zijn flits heeft uitgezet.
Als de site weggehaald is wil dit niet zeggen dat er problemen zijn onderling!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:24 schreef Micheleangelo het volgende:
Ik zie net dat www.robbertvandenbroeke.nl geregistreerd is op naam van House of Talents. Het feit dat de site uit de lucht is maakt dus ook weer duidelijk dat Irene haar handen van Robbert heeft afgetrokken.
Oh ja dat zal het zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 22:21 schreef Indirah het volgende:
[..]
Misschien is de site wel offline omdat er teveel dataverkeer was
Beste Gerard, lang vóór jouw tijd bij Fok (wel bijna een maand eerderquote:Op zondag 29 januari 2006 21:38 schreef gerardhilversum het volgende:
Zo denk ik over het nonnen verhaal:
http://gerardhilversum.bl(...)-van-den-broeke.html
mvg Gerard.
6 minuten is niet ondenkbaar. Een cameraploeg hoeft vaak helemaal geen set te maken voor ze kunnen filmen, camera op je schouder, een geluidsman ernaast en eventueel iemand met een licht. (denk aan een buitenopname van bijvoorbeeld opgelicht). In 6minuten moet het wel gekund hebben.quote:Je hebt duidelijk weinig kennis van TV. Het is praktisch ondenkbaar dat er slechts 6 minuten zitten tussen twee shots. Daarbij zaten er nog een aantal andere scenes tussen de scene waar Robbert de foto van de kamer nam en de scene waar hij de nonnenfoto's nam. Dat dat maar 6 minuten heeft geduurd lijkt dus uitgesloten. Wat wel zou kunnen is dat hij nog foto's heeft gemaakt van het vorige vertrek terwijl de RTL-crew alvast de set aan het opbouwen was. Het 6 minuten-argument is dus inderdaad niet het sterkste bewijs, maar wel weer een aanwijzing.
[..]
Het was minder dan zes minuten. Er waren al ruim twee minuten (of meer? ben ik vergeten) verkletst met het interview, waar bovendien in was geknipt. Vier minuten TV is al gauw een half uur filmen! Bovendien was de set twéémaal verplaatst. Niets is onmogelijk, maar e.e.a. is zéér onwaarschijnlijk en dat wordt degelijk onderbouwd met het verloop van de avondschemering.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:01 schreef visvogel het volgende:
[..]
6 minuten is niet ondenkbaar. Een cameraploeg hoeft vaak helemaal geen set te maken voor ze kunnen filmen, camera op je schouder, een geluidsman ernaast en eventueel iemand met een licht. (denk aan een buitenopname van bijvoorbeeld opgelicht). In 6minuten moet het wel gekund hebben.
Wat ik denk is dat hij gewoon die fotos eerder gemaakt had (thuis?) en ze opzocht in dat gebouw.
Maargoed, dit is allemaal al besproken![]()
Je vergeet de twee/drie minuten die er besteed is aan kwebbelen over de non, Visvogel. Robbert zou dan de foto uit het vorige vertrek genomen moeten hebben, vervolgens moet hij, irene en de hele crew een sprintje getrokken hebben naar het volgende vertrek, als gekken de apparatuur klaar hebben gemaakt en dan meteen zonder 1 seconde te verliezen weer beginnen met draaien. Het is niet onmogelijk, wel onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:01 schreef visvogel het volgende:
[..]
6 minuten is niet ondenkbaar. Een cameraploeg hoeft vaak helemaal geen set te maken voor ze kunnen filmen, camera op je schouder, een geluidsman ernaast en eventueel iemand met een licht. (denk aan een buitenopname van bijvoorbeeld opgelicht). In 6minuten moet het wel gekund hebben.
Wat ik denk is dat hij gewoon die fotos eerder gemaakt had (thuis?) en ze opzocht in dat gebouw.
Maargoed, dit is allemaal al besproken![]()
precies.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:04 schreef Micheleangelo het volgende:
[..]
Het was minder dan zes minuten. Er waren al ruim twee minuten (of meer? ben ik vergeten) verkletst met het interview, waar bovendien in was geknipt. Vier minuten TV is al gauw een half uur filmen! Bovendien was de set twéémaal verplaatst. Niets is onmogelijk, maar e.e.a. is zéér onwaarschijnlijk en dat wordt degelijk onderbouwd met het verloop van de avondschemering.
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:08 schreef Micheleangelo het volgende:
Goed zo Genverbrander, ouwe rotten als wij zijn, dat hadden we allemaal al meegenomen in onze geniale analyse. Ik denk nog met plezier terug aan die nacht in de kerstvakantie toen we tot diep in de nacht met zijn allen aan het brainstormen waren...!
Het waren fantastische tijden, kerelquote:Op zondag 29 januari 2006 23:08 schreef Micheleangelo het volgende:
Goed zo Genverbrander, ouwe rotten als wij zijn, dat hadden we allemaal al meegenomen in onze geniale analyse. Ik denk nog met plezier terug aan die nacht in de kerstvakantie toen we tot diep in de nacht met zijn allen aan het brainstormen waren...!
Sommige mensen hebben nu eenmaal een bord voor de kop zo groot als een planeet.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef Genverbrander het volgende:
Maar waar hebben we het eigenlijk over, alsof er überhaupt bewijs nodig is om aan te tonen dat foto's van een spooknon nep zijn.Soms verlies ik ook een beetje de realiteitszin door dit topic.
![]()
Misschien moeten we eens een veteranen-parade overwegen, marcherend door de tuin van dat kasteel. Kan de man van Irene Moors mooi filmen!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Het waren fantastische tijden, kerel![]()
![]()
M'n gemoed schiet vol...quote:Op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Het waren fantastische tijden, kerel![]()
![]()
Ik lees op hun site dat ze misschien wel iets met hem willen gaan doen:quote:Op maandag 30 januari 2006 00:43 schreef APK het volgende:
Bart, bewoner van Hotel Big Brother (een Talpa programma) lurkt ook mee in deze topicreeks.![]()
Welk topic is dit?
Dat zou fantastisch zijn!quote:Op maandag 30 januari 2006 01:09 schreef Liefsten het volgende:
Benieuwd of hij de evt. uitnodiging aanneemt MET AL DIE CAMERA'S in de buurt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |