Das Biancaviaquote:Op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef Sebasser het volgende:
die met die hond,
posted op 1jan, 2006 @ 12:48 volgens mij,
dan kan een Admin of zo wel eens kijken welke posts toen zijn gedaan door een user met hond toch ?
ik zat te veel naar die screen te kijken voor de tijd zodat een paar posts eerder waren.quote:
Ja en dat heb ik al terug gezocht. DIe heeft iig niet gepost in topics betreffende HBBquote:Op maandag 30 januari 2006 00:18 schreef NJ het volgende:
Het was *waarschijnlijk* een topic over HotelBigBrother.
Dus moet je kijken wie de drie posters zijn, kijken welke topics ze gemeen hebben en dan die topics doorzoeken naar het betreffende screenshot.
Om op het eerste punt terug te komen, ik ken enkel de middelste, Biancavia.
Neuh, daar schijnt Bart niet te mogen kijken.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:18 schreef NJ het volgende:
Het was *waarschijnlijk* een topic over HotelBigBrother.
Die avatar met dat hartje, is dat niet Marbe, oidquote:Om op het eerste punt terug te komen, ik ken enkel de middelste, Biancavia.
Het isn in elk geval een oud topicquote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, daar schijnt Bart niet te mogen kijken.
[..]
Die avatar met dat hartje, is dat niet Marbe, oid
Ik zie TRU niet in haar postgeschiedenis.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef nachtzuster het volgende:
Truth? Ik zag in elk geval een foto van Irene en Robbert van den Broeke voorbij flitsen toen Bart aan het lezen was.
genoeg man.. :[wquote:Op maandag 30 januari 2006 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie TRU niet in haar postgeschiedenis.![]()
Aah, effe verder snuffelen.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het isn in elk geval een oud topic
Nee, die heeft een avatar van Martha Stewart.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Die avatar met dat hartje, is dat niet Marbe, oid
Weet iemand haar posthistoryquote:Op maandag 30 januari 2006 00:27 schreef Kluupkluup het volgende:
Marietje_34 is met dat hartje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |