quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:08 schreef pascalheister het volgende:
had niet eens in de gaten dat hij vol was
nu heb je Grolsch aan de tap, michelinwaardig
en laten we het voor de koele rekenmeesters eens bekijken: totale kapitaalvernietiging om zo'n meisje een opleiding te geven, en vervolgens naar een ander land te trappenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef pascalheister het volgende:
nemen ze zo'n onschuldig meisje van 18 jaar zomaar uit de klas omdat ze uitgezet moet worden naar Kosovo. Terwijl er in Nederland wel wat erger volk rond loopt
Jeuhquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar is ook nog een slangetje voor Gollem, speciaal voor jou.
heel mooi inderdaad, hij heeft er weer een fan bijquote:
En nog eentje hier.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef Againzender het volgende:
heel mooi inderdaad, hij heeft er weer een fan bij
En nog eentje.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
heel mooi inderdaad, hij heeft er weer een fan bij
Google heeft er ook aan gedacht, wel grappig.quote:
Na alle wild west verhalen had ik nooit verwacht bij zo'n relaxed bedrijf zou komen werken.quote:
Ajax wordt weer gewoon kampioen hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:29 schreef popolon het volgende:
Ik klaag niet, integendeel.
Hoe is het verder, buiten Hools, in VBL?
Nog druk?
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo volg meer.
Vertelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:31 schreef SCH het volgende:
Bruin sterretje waggelt nog even naar binnen
Loop ik toch niet voor lul hier met m'n shirt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ajax wordt weer gewoon kampioen hoor.
Lai Sin's in Driebergen http://www.alliance.nl/lai-sins-restaurant/quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Vertel
Waar zijn jullie uit eten geweest en hoe was het?
Er zijn behoorlijk wat seizoenskaarthouders bijgekomen, enkelen hebben al even een stadionverbod gehad.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:29 schreef popolon het volgende:
Ik klaag niet, integendeel.
Hoe is het verder, buiten Hools, in VBL?
Nog druk?
Ja hallo, ik was er niet bij hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je met de lekkerste man van Nederland uit eten mag, doet het voedsel al niet meer ter zake
Schrijf even een stukje er over inquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:36 schreef SCH het volgende:
Lai Sin's in Driebergen http://www.alliance.nl/lai-sins-restaurant/
Als je met de lekkerste man van Nederland uit eten mag, doet het voedsel al niet meer ter zake
Ik heb de Michelin-ster niet echt terug gevonden, het was goed en smakelijk maar niet echt spannend en ik had het absoluut wat verrassender verwacht
Jij zit toch ook niet in Nederland lekker dingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was er niet bij hoor.
Jij komt regelmatig in het land der verderfelijken, bel me dan maar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij zit toch ook niet in Nederland lekker ding![]()
Stadionverbod = unbanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat seizoenskaarthouders bijgekomen, enkelen hebben al even een stadionverbod gehad.
Maar is het voor ons de moeite waard om een keer een omweg voor te maken?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:36 schreef SCH het volgende:
Lai Sin's in Driebergen http://www.alliance.nl/lai-sins-restaurant/
Ik heb de Michelin-ster niet echt terug gevonden, het was goed en smakelijk maar niet echt spannend en ik had het absoluut wat verrassender verwacht
Daar moet ik nog even over nadenken. Wij vonden het geen absolute top en het viel ons eigenlijk een beetje tegen maar dat wil weer niet zeggen dat het slecht was. Het lamsvlees van Nick was heel goed maar bij zo'n topchinees verwacht je het dan wat gekker en verrassender - dit kan je ook ergens anders eten. Met vis zijn ze beter dan vleesch.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar is het voor ons de moeite waard om een keer een omweg voor te maken?
dat is toch elk restaurant welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar is het voor ons de moeite waard om een keer een omweg voor te maken?
Jaja, ik ben een snob hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:53 schreef tong80 het volgende:
Stel je hebt een wit kadetje, daarop een heerlijk kroketje. Roomboter. Kroketje prakken. Kadetje nuttigen. Met een smile genieten. Scheelt je 100 euro.
Ik twijfel als ik die recensies bij iens lees, maar gemiddeld toch uitkomen op een 9,2 is wel bijzonder voor een Chinees.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:51 schreef SCH het volgende:
Daar moet ik nog even over nadenken. Wij vonden het geen absolute top en het viel ons eigenlijk een beetje tegen maar dat wil weer niet zeggen dat het slecht was. Het lamsvlees van Nick was heel goed maar bij zo'n topchinees verwacht je het dan wat gekker en verrassender - dit kan je ook ergens anders eten. Met vis zijn ze beter dan vleesch.
ging goed, leuk avondje gehad.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe ging het jureren Pascal?
Integendeel.quote:
Koud kroketje, of heb je dit keer de moeite genomen de friteuse aan te zetten?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:53 schreef tong80 het volgende:
Stel je hebt een wit kadetje, daarop een heerlijk kroketje. Roomboter. Kroketje prakken. Kadetje nuttigen. Met een smile genieten. Scheelt je 100 euro.
Ja maar lieverd...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:51 schreef SCH het volgende:
Daar moet ik nog even over nadenken. Wij vonden het geen absolute top en het viel ons eigenlijk een beetje tegen maar dat wil weer niet zeggen dat het slecht was. Het lamsvlees van Nick was heel goed maar bij zo'n topchinees verwacht je het dan wat gekker en verrassender - dit kan je ook ergens anders eten. Met vis zijn ze beter dan vleesch.
Daar kunnen we echt niet aan beginnen hoorquote:het toegangspad was slecht gelegd weinig ruimte om met een rolstoel te bewegen. parkeerplaatsen waren slecht en allemaal (3) benut dus aan de weg op de hoek uitstappen * Rode Kruis Toegankelijkheid*
Ik had ontzettend de neiging om te roepen om in plat Utrechts door de zaak te roepen of ze "ook nasi met sate" haddenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Daar kunnen we echt niet aan beginnen hoor
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het neusje van de zalm mag morgen weer naar huis
Je Danny Buis onderbroek stond in de brand?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:03 schreef clauwheee het volgende:
Leuk feestjeToen we (als laatste, samen met nog een stel en Noca's bazin
) weg wilden gaan, ging het brandalarm af
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Je Danny Buis onderbroek stond in de brand?![]()
't Dak gaat er af.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had ontzettend de neiging om te roepen om in plat Utrechts door de zaak te roepen of ze "ook nasi met sate" hadden
Jij had dat ook niet gedaan wijschneuschquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had het gedaan. sch wat hield je tegen ?
Maar hoe was het lopend buffet?quote:
Koud is minimaal -10.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kom pas net binnenvallen.
Het is koud buiten!
Záááakkie baiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had ontzettend de neiging om te roepen om in plat Utrechts door de zaak te roepen of ze "ook nasi met sate" hadden
Bluezz deed het net even in ploat Utregs voor hoe dat zou klinken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:08 schreef SCH het volgende:
Jij had dat ook niet gedaan wijschneusch![]()
We kregen ook nergens sambal bij ; kutchinees
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar hoe was het lopend buffet?
Heb je die nog kunnen tacklen?![]()
Een wonder, rond deze tijd van het jaar is het kouder in NL dan in Michigan.quote:
Dacht je niet bij elke hap : Dat is weer 2 euro ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij had dat ook niet gedaan wijschneusch![]()
We kregen ook nergens sambal bij ; kutchinees
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:12 schreef clauwheee het volgende:
Tis trouwens gruwelijk koud buiten, had iemand dat al gezegd?
Ik ruik hetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:11 schreef clauwheee het volgende:
Ja euh...nogal IndonesiSCH
Maarrete doen!
Nee, ik keek bij iedere hap in de prachtige bruine ogen van een intelligente, slimme, mooie, grappige man met prachtige lippen, mooie wangen en een voortreffelijke neus en dacht bij elke hap: al kost die hap me 20 euro - ik zit hier maar lekker met deze vent en Tong80 zit in zijn eentje met zijn Kim Holland foto's een magnetronlasagne weg te slikken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht je niet bij elke hap : Dat is weer 2 euro ?
Tong: sommige mensen denken niet alleen maar aan geld en kunnen met-of-zonder geld ook gewoon genieten van het lekker leven.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:12 schreef tong80 het volgende:
Dacht je niet bij elke hap : Dat is weer 2 euro ?
Frankrijk.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey die kok komt me bekend voor, jou ook?
[afbeelding]
Het zal toch wel Chineze wijn geweest zijn?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Frankrijk.
Nog erger dan Amerika.
Je zou geen foto's van mij meer verspreiden op het Internet toch.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Hey die kok komt me bekend voor, jou ook?
[afbeelding]
Here Jezus, wie U ook moge zijn beschouw deze post als niet gelezen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Tong: sommige mensen denken niet alleen maar aan geld en kunnen met-of-zonder geld ook gewoon genieten van het lekker leven.
Niet alles is in geld uit te drukken.
Kwaliteit van leven en van de momenten genieten is vaak niet in een bedrag uit te drukken.
Jouw Internet-momenten zijn toch ook price-less?
Of denk je bij elke post die je invoert: "Daar gaat weer een paar euro-cent van mijn abonnement" ?
heerlijkm laat het overdag ook maar eens flink doorvriezenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:12 schreef clauwheee het volgende:
Tis trouwens gruwelijk koud buiten, had iemand dat al gezegd?
Ni Hao.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zal toch wel Chineze wijn geweest zijn?![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:23 schreef tong80 het volgende:
Here Jezus, wie U ook moge zijn beschouw deze post als niet gelezen.
Uw ware discipel is in de ware here. Die aanbidt het hoogste.
Ow God laat Fok het hoogste zijn.
Trusteh wijffie!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:23 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee duikt bij NocaatjeUutsloapn!
Ik heb 't nummer van mafkees T. Cruise.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan je nog een leuke sekte ergens in Australië aanbevelen.![]()
presentator van de dailyshow op CNN en hij doet ook de oscars dit jaar. Prachtige show!quote:
Ik volg het niet zo meer, na het klikken van die link weet ik genoeg.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fleurt popje op met de nieuwste aanwinst in hét NL hotel van dit moment
je kunt voor meer harige details ook op deze link klikken:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:46 schreef popolon het volgende:
Ik volg het niet zo meer, na het klikken van die link weet ik genoeg.
Niet de grote kampioenschappen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rondje van Talpa. Hebben nu al het voetbal in handen.
Nederlands elftal, bekervoetbal, Eredivisie en Eerste Divisie.
En de CL gelukkig ook niet. Wel al het nationaal voetbal..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet de grote kampioenschappen natuurlijk
Ga nou even niet zo bijdehand doenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet de grote kampioenschappen natuurlijk
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rondje van Talpa. Hebben nu al het voetbal in handen.
Nederlands elftal, bekervoetbal, Eredivisie en Eerste Divisie.
Waarheidsvinding popje, daar gaat het omquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga nou even niet zo bijdehand doen
Lekker bizar!quote:Een aantal studentes uit Leiden heeft last van een ongewenste 'postbezorger'. De man komt alleen 's nachts langs en post geen brieven maar sperma in de bussen van de studentes.
Volgens één van de studentes is alleen haar brievenbus al vijf keer ondergespoten. Van de exhibitionistische 'postbode' is een summier signalement bekend: een blanke man met een onbesneden eikel. Gezien het feit dat de brievenbussen vrij hoog zitten, wordt verondersteld dat de man redelijk lang is.
De Leidse politie zegt de afgelopen maanden zeven meldingen te hebben binnengekregen van vijf verschillende huizen. Studentes wordt opgeroepen vooral aangifte te blijven doen en niet meteen alles schoon te maken. Dan laatste in verband met het nemen van een dna-monster.
Dat is inderdaad jammer. We zullen de prijsvragen enorm missenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:01 schreef pascalheister het volgende:
geen beker meer bij sbs? wat jammer nou
Echt doodzonde, geen Hans Kraaij meerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:01 schreef pascalheister het volgende:
geen beker meer bij sbs? wat jammer nou
Welke spits van AZ speelde ooit voor Ajax?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer. We zullen de prijsvragen enorm missen
[HOOLS] Het VBL café #1065: nu ook met een Michelinsterquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:02 schreef methodmich het volgende:
Dit bericht al gezien?
[..]
Lekker bizar!
ja ik rij elke dag even heen en weer naar Leidenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:06 schreef methodmich het volgende:
Ah goed zo. Dan ben jij nu verdacht.
Is zo te doen vanuit de Achterhoek. Achterop bij Tinus op de Norton of Bertus op de BSA.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ik rij elke dag even heen en weer naar Leiden
OK, het was dus weer laat vannacht!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:43 schreef FrankyMcG het volgende:
*BURP*
Hoe was 't?quote:
Heb jij weer...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben gisteren overleden.
Ik mocht niet binnen met mijn gebreide Feyenoord-trui!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:54 schreef JaWi het volgende:
cremeren of begraven?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
heeft Berry v Aerle wel een alibiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:15 schreef pascalheister het volgende:
misschien is het barney wel die z'n oude beroep weer heeft opgepakt
niet genoeg gezopen dusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:52 schreef Bluezz het volgende:
Zooo terug van de voetbal, lekker getraind zeg!
Mond op mond beademing toepastquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
wel leuk dat je met dat sliertje Mi-Hun dat nog tussen je tanden zit, zijn adamsappel probeert te kietelen !quote:
Waarom steekt ie nou zijn tong uit?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel leuk dat je met dat sliertje Mi-Hun dat nog tussen je tanden zit, zijn adamsappel probeert te kietelen !
nog steeds geil van gisteravond denk ik.quote:
Ja hallo, dat is niet mijn kopje thee hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nog steeds geil van gisteravond denk ik.
En gisteren natuurlijk weer z'n zoveelste blauwtje gelopen dat hij nu maar denkt, ik pak gewoon wat ik pakken kan !
geef mij anders ff de schuldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:53 schreef SCH het volgende:
Ja hallo, dat is niet mijn kopje thee hoor
Klopt, alles klopt eigenlijk bij hem nu. Heel hard.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geef mij anders ff de schuld![]()
maar als z'n tong beweegt, leeft hij weer en dan mag je stoppen !
wat jij ook bij die jongetjes-die-denken-dat-ze-onwijs-hetero-zijn teweeg weet te brengenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:56 schreef SCH het volgende:
Klopt, alles klopt eigenlijk bij hem nu. Heel hard.![]()
Het is een gavequote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat jij ook bij die jongetjes-die-denken-dat-ze-onwijs-hetero-zijn teweeg weet te brengen![]()
oei...gelukkig geen missie !quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:13 schreef rubbereend het volgende:oi
wat moet Kraaij nou nog bij SBS. Edward zal al het darten en de Formule 1 mogen doen.
zal wel part of the deal geweest zijn. Oranje en de Beker kopen mag alleen als je de Toto divisie ook erbij doet. Want erg veel gaan ze er niet van uitzenden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:15 schreef SCH het volgende:
Talpa moet wel heel wanhopig zijn om de Totodivisie te willen
Tweede zender, voetbal scoort, adverteerders.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:15 schreef SCH het volgende:
FA Cupquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:47 schreef Bjoro het volgende:
is er eigenlijk nog iets leuks op tv vandaag ?
BBC I guessquote:
Wereldkampioenschap veldrijden dit weekend [14.gif]quote:
ja maar daar moet je wel voor naar Sporza omdat de NOS liever onbelangrijke schaatswedstrijden uitzendquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wereldkampioenschap veldrijden dit weekend [14.gif]
En jij bent daar niet?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:10 schreef pascalheister het volgende:
Wk veldrijden is hier 10 km vandaan
ik ga nu Brokeback Mountain kijken
je moest zelfs naar Sporza kijken voor de EK loting omdat ze die niet eens uitzondenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar daar moet je wel voor naar Sporza omdat de NOS liever onbelangrijke schaatswedstrijden uitzend
Ja 150 man waarvan de pasfoto's zijn ingeleverd en de namen bekend zijn gaan wel los ja.quote:Politie extra alert op komst NAC-aanhang
In het Dagblad van het Noorden staat dat de politie extra maatregelen heeft getroffen voor de wedstrijd van morgen. Aanleiding is natuurlijk de rellen die vorig jaar daags voor de wedstrijd tegen NAC in Breda uitbraken. Hierbij raakte een Brabantse agent gewond.
De politie ziet de wedstrijd tegen NAC als een eerste, echte testcase van de veiligheidsmaatregelen in en rond de Euroborg. Bij de bouw van het stadion en de aanleg van de infrastructuur rondom is de politie nadrukkelijk betrokken geweest.
De parkeerplaats waar de bussen met de NAC‑aanhang uiteindelijk terecht komen is volkomen afgescheiden van de routes die de aanhang van FC Groningen moet nemen. Een kwetsbare plek vlak achter het stadion is afgeschermd met in twee lagen opgestapelde zeecontainers.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:59 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja 150 man waarvan de pasfoto's zijn ingeleverd en de namen bekend zijn gaan wel los ja.![]()
Haha. Wij ook zoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:05 schreef Suijk het volgende:
Even boodschappen doen. Alle huisvrouwen zijn nu eindelijk uit die winkel.
ik roep sch wel evenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:46 schreef DeTolk het volgende:
Goedemiddag allen
Wie wil mij masseren, ik ben namelijk gebroken.
Was druk op het werk vandaag.
glijmiddel neemt sch standaard meequote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moet ik nu massage olie of een pot vaseline pakken ?
we merken hetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:00 schreef Vom het volgende:
[me=bVom[] is heel erg dronken [./me]
Hoi :w
Hoi trolk alles geod?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:02 schreef DeTolk het volgende:
Hoi Vom
Nou, bijna goed. Je kunt het!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:08 schreef Vom het volgende:
Ik gaooi er een rondje in
Ik geef eeb rondjequote:
Bijnaquote:
BIER GVDOMMEEEquote:
Is gewoon een leuke competite hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:15 schreef SCH het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:03 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Wieteke Cramer.
Alleen omdat Ireen haar dat gunt en maar niet mee doetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:28 schreef methodmich het volgende:
Ze wordt wel Nederlands kampioene.
Vergat ik bijna Idols! Dank.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Idols kijken en Spijkerman opnemen.
Lieverd ze is toch veel te jong voor jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:31 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Floortje. Ik begin een beetje verliefd te worden
Het gaat om je innerlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lieverd ze is toch veel te jong voor je
en dan ga je zitten fokken?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hele kamer vol visite met de verjaardag van Boezzemams, gezellig man
En dan heb ik mezelf opgelegd dat alleen vrijdag naar de kroeg wel genoeg was, gezien mn tentamens van komende week
Maar goed, het zal wel gaan he
Bluezzie!quote:
Ook last van de ondergangquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:54 schreef clauwheee het volgende:
Zal ik lekker bij je komen liggen?Ik voel me ook
![]()
Clautjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:54 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie!
Zal ik lekker bij je komen liggen?Ik voel me ook
![]()
Oequote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Clautje![]()
Kom, we gaan er lekker bij liggen
[afbeelding]
Schop die heaumeau eens uit mijn bed.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Clautje![]()
Kom, we gaan er lekker bij liggen
[afbeelding]
Dat zei Noca ook alquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Schop die heaumeau eens uit mijn bed.
Wij, hetero-mannen, zien dat gelijk.quote:
* SCH gaat wel ergens anders liggen hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Schop die heaumeau eens uit mijn bed.
Ga jij nou eerst maar eens die recensie schrijven over die afhaal-chinees van gisteren.quote:
Sambal bij?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens die recensie schrijven over die afhaal-chinees van gisteren.
Had je er diarree van gekregen?quote:
Ik was vancohtend 105, 4 - van de week ook nog een keer 108. 1quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:33 schreef popolon het volgende:
Ik weet 't niet, hoe zwaar ben je nu?
Ik ben 105
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was vancohtend 105, 4 - van de week ook nog een keer 108. 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |