quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:08 schreef pascalheister het volgende:
had niet eens in de gaten dat hij vol was
nu heb je Grolsch aan de tap, michelinwaardig
en laten we het voor de koele rekenmeesters eens bekijken: totale kapitaalvernietiging om zo'n meisje een opleiding te geven, en vervolgens naar een ander land te trappenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef pascalheister het volgende:
nemen ze zo'n onschuldig meisje van 18 jaar zomaar uit de klas omdat ze uitgezet moet worden naar Kosovo. Terwijl er in Nederland wel wat erger volk rond loopt
Jeuhquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar is ook nog een slangetje voor Gollem, speciaal voor jou.
heel mooi inderdaad, hij heeft er weer een fan bijquote:
En nog eentje hier.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef Againzender het volgende:
heel mooi inderdaad, hij heeft er weer een fan bij
En nog eentje.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
heel mooi inderdaad, hij heeft er weer een fan bij
Google heeft er ook aan gedacht, wel grappig.quote:
Na alle wild west verhalen had ik nooit verwacht bij zo'n relaxed bedrijf zou komen werken.quote:
Ajax wordt weer gewoon kampioen hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:29 schreef popolon het volgende:
Ik klaag niet, integendeel.
Hoe is het verder, buiten Hools, in VBL?
Nog druk?
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo volg meer.
Vertelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:31 schreef SCH het volgende:
Bruin sterretje waggelt nog even naar binnen
Loop ik toch niet voor lul hier met m'n shirt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ajax wordt weer gewoon kampioen hoor.
Lai Sin's in Driebergen http://www.alliance.nl/lai-sins-restaurant/quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Vertel
Waar zijn jullie uit eten geweest en hoe was het?
Er zijn behoorlijk wat seizoenskaarthouders bijgekomen, enkelen hebben al even een stadionverbod gehad.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:29 schreef popolon het volgende:
Ik klaag niet, integendeel.
Hoe is het verder, buiten Hools, in VBL?
Nog druk?
Ja hallo, ik was er niet bij hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je met de lekkerste man van Nederland uit eten mag, doet het voedsel al niet meer ter zake
Schrijf even een stukje er over inquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:36 schreef SCH het volgende:
Lai Sin's in Driebergen http://www.alliance.nl/lai-sins-restaurant/
Als je met de lekkerste man van Nederland uit eten mag, doet het voedsel al niet meer ter zake
Ik heb de Michelin-ster niet echt terug gevonden, het was goed en smakelijk maar niet echt spannend en ik had het absoluut wat verrassender verwacht
Jij zit toch ook niet in Nederland lekker dingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was er niet bij hoor.
Jij komt regelmatig in het land der verderfelijken, bel me dan maar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij zit toch ook niet in Nederland lekker ding![]()
Stadionverbod = unbanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat seizoenskaarthouders bijgekomen, enkelen hebben al even een stadionverbod gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |