En dat is natuurlijk WEL goed!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:27 schreef bartrid het volgende:
antwoord op de openstaande vraag is Machine Head Through The Ashes Of Empires
Da's lang geledenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:35 schreef bartrid het volgende:
tuurlijk. GLO +1
Vorige topic was toch 613 (maar 612 in Romeinse cijfers, om t makkelijk te houden)?quote:
Natuurlijk. Vervolgvraagje categorie makkelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:43 schreef DaisyDuke het volgende:
The Cure
Helleuhquote:GLOZeker lang geleden, alles goed?
Ik zit er niet mee hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:46 schreef bartrid het volgende:
Doh, ik had gewoon die van belsen.net gepaktIk laat het wel ff aanpassen.
Divine en Wendy O Williams zijn volgens mijn bronnen niet aan AIDS overleden. Het punt gaat dus naar GLO.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:52 schreef bartrid het volgende:
Liberace, Freddy Mercury, Divine en Wendy O' WIlliams?
DD+1quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:41 schreef DaisyDuke het volgende:
Grandaddy
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:46 schreef dolle_hond het volgende:
het roepen van Yeah naar het publiek, dat daar weer mee reageert?
let me hear you say yeah
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Instrument omhooggooien en weer opvangen
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Instrumenten kapot gooien/slopen ?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bet he lives long and prosper...
van de B-52's, bij een vorige vraag niet genoemd...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ricky Wilson dan?
Whoops..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bet he lives long and prosper...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:19 schreef peaceman het volgende:
Ricky Wilson?
Als jij er nog nooit van gehoord hebt, moet het wel heel obscuur zijn...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Opgezocht en nog nooit van gehoord
Nou, hij zat wel ooit in een bekende band...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Als jij er nog nooit van gehoord hebt, moet het wel heel obscuur zijn...
Dat zeker ja, met recht een bandquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
In ieder geval een band
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is het Rick Danko van The Band?
GLO + 1quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:24 schreef GLO het volgende:
Ben ik weer even (ja, heb gelijk de smaak weer te pakken). Foto 2 hoort er niet bij. Da's de enige die geen Wilson van achteren heet maar van voren![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vind het tof dat je er weer bent!
Abso-fuckin'-lutely. Tikkie terug: TSE +1quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Richard Barbieri!!
Ah ja, nu zie ik het.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Op foto 3 staat Ray Wilson van Stiltskin / Genesis.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:50 schreef ranja het volgende:
Ik heb er eentje vanMaar dat helpt weinig
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:41 schreef peaceman het volgende:
Hey afvallige..![]()
goed dat je terug bent!![]()
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor je bovenaan staat...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:53 schreef GLO het volgende:
[..]
Beloofd is beloofd
En ook een shout out to Ranja
Suicide ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nog iets specifieker graag.
Nou, deze weet ik alvast nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor je bovenaan staat...![]()
Ach voor zover je al concurrentie van mij te duchten had, zal dat dit jaar minder zijn, aangezien mijn gade het niet pikt als ik elke avond zit te fokken.... en of ik op mijn aanstaande werk kan fokken is nog onzeker... Dus een top 10 klassering zie ik niet gebeuren dit jaar.....quote:
Nee. De cd's hebben veel meer met elkaar gemeen dan de cover.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:01 schreef peaceman het volgende:
Beiden beelden een aanstaande zelfmoord uit?
Ik zeg maar wat... heb geen idee namelijk
Ga door, ga door...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zelfde art director, zelfde producer en overeenkomstig bandlid?
Gade? Zijn jullie intussen getrouwd dan? Zo ja: gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach voor zover je al concurrentie van mij te duchten had, zal dat dit jaar minder zijn, aangezien mijn gade het niet pikt als ik elke avond zit te fokken.... en of ik op mijn aanstaande werk kan fokken is nog onzeker... Dus een top 10 klassering zie ik niet gebeuren dit jaar.....![]()
Héhé! Newbiedoobiedoo + 1quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het zijn dezelfde albums, alleen verschillende hoezen
Nou nee, spreekwoordelijke gade.. sinds vorige week zaterdag wonen we wel samen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Gade? Zijn jullie intussen getrouwd dan? Zo ja: gefeliciteerd
En ik heb dus ook goede voornemens wat mijn aanwezigheid hier betreft (al voel ik de verslaving alweer opkomen).
Hij had dezelfde titel als de film.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik kijk nu naar de film A Life Less Ordinary. De 'titelsong' was van Ash.
Wat viel er op toen deze single uitkwam?
Dan toch gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou nee, spreekwoordelijke gade.. sinds vorige week zaterdag wonen we wel samen...
Minder hobby's zul je bedoelen...quote:Gewoon meerdere hobby's nemen GLO. Of een tijdschakelaar voor internet![]()
Kijk, dat is nou verstandigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:15 schreef peaceman het volgende:
Dat ie kon zingen?
ofwel geen idee en ik ga zo maar weer...
GLO see you around!
Iets met de band of met de wereld? Ik begrijp de vraag niet helemaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het jaar ervoor braken ze door met '1977', maar er was duidelijk toch iets veranderd in dat jaar..
Andere bassist(e)?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Met de band. Wat kan er met een band gebeuren?
En het is eigenlijk een ranja-punt.
Aha. Was dat soms het jaar dat Charlotte Heatherdinges erbij kwam?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Met de band. Wat kan er met een band gebeuren?
En het is eigenlijk een ranja-punt.
Yep. Er was opeens een meisje bij gekomenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Aha. Was dat soms het jaar dat Charlotte Heatherdinges erbij kwam?
En wat voor 1...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Yep. Er was opeens een meisje bij gekomen
Dat is snel!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ry Cooder
Zat ik er toch dichtbij, verblind als ik wasquote:Hatherley, overigens
Good nightquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. GLO + 1
Ik ben ervantussen
Even kijken of dat goed is:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:50 schreef GLO het volgende:
Oh, je hebt al wat.
Queensrÿche - Operation Mindcrime?
Goeie ogenquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:02 schreef ranja het volgende:
Zijn dit toevallig French & Saunders?
Ik heb een hoop vhs banden van hun. Als ik die een keer op dvd heb kan ik mooie vragen rippenquote:
Zeker weten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb een hoop vhs banden van hun. Als ik die een keer op dvd heb kan ik mooie vragen rippen
Ach so. Jammer, ik was wel benieuwd. Heb hier toch al gauw een paar honderd videobanden liggen vegeterenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:16 schreef ranja het volgende:
Nee, geen ideeIk bedoelde ook meer de legale dvd's en geen kopien
Holy klaverquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:43 schreef bukgeit het volgende:
Check de tattoo-sectie op de DM-site.
Ik denk dat ik het al moeilijk zou weten als ik de voorkant zag.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:49 schreef GLO het volgende:
En deze dan? Ik bedoel: wie is dit?
[afbeelding]
Hola UIOquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al moeilijk zou weten als ik de voorkant zag.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al moeilijk zou weten als ik de voorkant zag.
Oeioeioei... laat ze het allemaal niet horen!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:55 schreef saksia het volgende:
whoever it is is al grijs......
.....nee..meer een mannenek..
Jazeker welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Pink???
jaja, maar goed dat je me die paar seconden net voor was, want ik zou op op dit moment van de nacht )en hoeveelheden ....%' geen vraag weten, succes!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:04 schreef UIO_AMS het volgende:
whehehe, nou moet ik nog een vraag bedenken ook
The Soul Men inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:14 schreef GLO het volgende:
Sam & Dave?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:19 schreef saksia het volgende:
shit..dat had ik kunnen weten....
Hee verloren zoon!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Ranja to the rescue
ranja +1
Mijn bedje lonkt. Night
Yes, Herbie is goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Herbie Hancock?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:12 schreef Berkery het volgende:
Vanwege die hoed een gokje op de Time Bandits
Charmian +1quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:56 schreef Charmian het volgende:
elvis imitatie?
Inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ranja is natuurlijk Idols kijken...
You're history bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:56 schreef Berkery het volgende:
Iets van Shakespear's Sister?
Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:01 schreef Berkery het volgende:
[Iets van Shakespear's Sister?]
You're history bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:32 schreef dolle_hond het volgende:
lotus eaters?
Maar daarvan is er volgens mij nog nooit eentje solo gegaan...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:45 schreef dolle_hond het volgende:
ik denk dat je PSB bedoelt, maar dan nog
quote:I used to be lunatic from your precious face
I used to be woebegone and so restless nights.
My aching heart would bleed for you to see.
Oh! But now...
I don't catch myself bouncing home
Whistling buttonhole tunes to make me cry
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:14 schreef bukgeit het volgende:
[..]
He, wie is Marty dan? Die tweede van links?
Goed, ik heb het hierboven over The Eurythmicsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:36 schreef Berkery het volgende:
De ene helft van het andere duo (waarvan ik de naam nog even niet bekend maak) heeft deze heren ontdekt. De andere helft heeft het bekendste nummer van hunnie de top 40 ingezongen,
Jawel, dat nummer is overigens geen hit geweest in NL (als mijn bron juist is), maar wel voor Annie. Dave Stewart had die jongens ontdekt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:44 schreef bukgeit het volgende:
The Lover Speaks dan waarschijnlijk >> No More I Love You's
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:34 schreef Berkery het volgende:
De Zingende Fresia's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |