quote:Hey, kijk man, ik heb net een Gucci-broek gekocht voor maar 250 euro, het was in de aanbieding, echt gaaf he?!? Heb daarna ook nog wat Prada's gekocht voor 500 euri, ik kreeg nog een gratis tasje mee ook, erg netjes van die zaak!
quote:Zeeman, wasda??
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:54 schreef pberends het volgende:
Quote hier dure kleding fanaten.
quote:Eten? Daar ken ik toch niet op lopen?
quote:Als je geld genoeg heb wat is er dan tegen "dure" kleren?
Dan is nl alles goejekoop
Hypocriet, waarom doe je dat uberhaubt?, want ik durf te wedden dat je daar geen legitieme reden voor hebt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:53 schreef AkTje het volgende:
Zie het probleem niet. Laat iedereen toch dragen wat ze willen?
Behalve gothics. Ik schijt op gothics
Ik schijt op Maikuuul fans.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:53 schreef AkTje het volgende:
Zie het probleem niet. Laat iedereen toch dragen wat ze willen?
Behalve gothics. Ik schijt op gothics
quote:Kom, we gaan hier even naar binnen, hier hebben ze leuke kleding. Ik ben het beu om er bij te lopen alsof ik familie ben van pberends, die smerige burgerlul. Bah, hij is de middelmatigheid zelve.
Blijf je nu happen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:05 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hypocriet, waarom doe je dat uberhaubt?, want ik durf te wedden dat je daar geen legitieme reden voor hebt.
Omdat gothics het verdienen onder gescheten te worden. Het zou zelfs opgenomen moeten worden in de grondwet. Elke keer als je een gothic ziet moet je indien je daar tot in staat bent hem/haar onderschijtenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:05 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hypocriet, waarom doe je dat uberhaubt?, want ik durf te wedden dat je daar geen legitieme reden voor hebt.
Ik schijt liever trancenichten onderquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Omdat gothics het verdienen onder gescheten te worden. Het zou zelfs opgenomen moeten worden in de grondwet. Elke keer als je een gothic ziet moet je indien je daar tot in staat bent hem/haar onderschijten
Bashers bashen blijft leuk, op een gegeven moment stellen ze hun eigen stupiditeit ten toon, blijft geweldig.quote:
quote:ja, dat shirt met lacoste merkje ziet er idd precies hetzelfde uit als die bij de C&A, volgens mij IS het ook hetzelfde, maar die 70 extra euro vragen ze niet voor niets dus ik koop hem maar.
quote:Met die broek van 120 euri, trui van 150 euri, schoenen van 150 euri en hemd van 100 euri merkt men vast niet hoe dom en irritant ik ben..
En anders koop ik volgende maand wel weer nieuwe.![]()
Jij hoort zeker in dit topic.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:57 schreef Bakkes het volgende:
Grappig trouwens... Door dit topic kun je de pauperste figuren van FOK! er uit plukken, omdat die maar al te graag mensen met stijl afzeiken.
quote:He he kerel jij daar, doe eens niet zo dom in die pauper broek. Zie je dat nu Diederick-Jan die paupers denken dat ze alles kunnen maken
.
quote:Ja, het kost wel wat extra, maar je merkt gewoon dat de kwaliteit zoveel beter is!
Jij kent nog niemand hier, twee-daagse-lid!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:57 schreef Bakkes het volgende:
Grappig trouwens... Door dit topic kun je de pauperste figuren van FOK! er uit plukken, omdat die maar al te graag mensen met stijl afzeiken.
-verkapte-kijk-mij-stijl-hebben-en-dus-rijk-zijn-post-quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:57 schreef Bakkes het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[insert Evisu] [14.gif]
Is die jas ook van G-star?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:09 schreef Maikuuul het volgende:
Ik draag eigenlijk alleen maar G-star als ik opstap ga omdat ik het mooi vind
Nee, Maikuuul koopt alleen G-star als het in de uitverkoop is en jassen zijn voor hem zelfs dan nog te duur.quote:
pest em nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, Maikuuul koopt alleen G-star als het in de uitverkoop is en jassen zijn voor hem zelfs dan nog te duur.
Die jas is van Scotch&Soda
Die g-star truitjes wat ik heb waren ook echt in de uitverkoopquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, Maikuuul koopt alleen G-star als het in de uitverkoop is en jassen zijn voor hem zelfs dan nog te duur.
Die jas is van Scotch&Soda
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |