ze zijn wel lekker opzich... maar zien er zo nasty uit...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef ijsmeis het volgende:
In nijmegen op het station komt er ook een, ik ben benieuwd hoe de burgers smaken![]()
als ik een zak patat koop. dan krijg ik meestal ook een zak patat.. of een frikadel.. of een kroket... ziet er meestal ook zo uit als op het plaatje...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef VikingGold het volgende:
Ken je 1 ding wat op het reclame plaatje er hetzelfde uitziet als in het echt?
Op het station zei ik alquote:
Met uitzondering van de Quaterpounder natuurlijk, de lekkerste burger die er is!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:55 schreef grindtegel het volgende:
meestal zijn de burgerkingburgers (3x woordwaarde) beter te vreten dan die van de mac
uitzondering bevestigd de regel IMHO
Big Tasty!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Met uitzondering van de Quaterpounder natuurlijk, de lekkerste burger die er is!
Wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:13 schreef Maikuuul het volgende:
Macdonalds pwnt toch veel harder
Heb jij nou je burger gewoon op dat tafeltje liggen ? damn
Ik laat hem altijd in dat bakje liggen waar hij in zit, ik pak hem eruit, neem een paar happen en leg hem terug in het doosje, weetje hoe smerig die tafeltjes zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wat?![]()
Had jij dat broodje liever in je hol gevoeld ofzo![]()
pfff, de sla en al die troep op een Whopper is gewoon nog vers, dat moet niet bij junkfood. Junkfood moet ook plastic lijken, dat is lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:34 schreef Wriker het volgende:
Deze ziet er niet al te best uit, maar over het algemeen vind ik het best te vreten bij Burger King. De Whoppers in ieder geval. Stukken beter dan die lappen plastic van de Mac.
en je haalt zeker ook het liefst hamburgers bij de slager, en de groente ervoor bij de groenteboer?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:34 schreef Wriker het volgende:
Deze ziet er niet al te best uit, maar over het algemeen vind ik het best te vreten bij Burger King. De Whoppers in ieder geval. Stukken beter dan die lappen plastic van de Mac.
Dat heet nou eenmaal junkfood, en dat vind ik lekkerder dan die zogenaamde 'echte' hamburgers van de slager. Als je junkfood gaat eten moet je het goed doen ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:49 schreef Kill_em_all het volgende:
Hamburgers haal ik idd liever bij de slager, daar krijg je namelijk iets wat ook echt voor vlees door zou kunnen gaan ipv dat hoopje samengeperst afvalvlees van de BK/Mac.
Oh zo, ja die tafels zijn ranzig. Daar zou ik me broodje nooit even op laten rusten, zelfs niet onder dwangquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik laat hem altijd in dat bakje liggen waar hij in zit, ik pak hem eruit, neem een paar happen en leg hem terug in het doosje, weetje hoe smerig die tafeltjes zijn
Daar vind ik nou geen smaak aan zitten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:09 schreef nlboy het volgende:
Bij McDonalds zijn die grote burgers ook niet te eten, alleen de Hamburger is lekker.
Dat is als je richting de bussen loopt links!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op het station zei ik al![]()
Er zat voorheen een vlaaienwinkel. Dus je moet wel even naar buiten om er te komen.
Ik denk dat ie over een paar dagen wel open gaat. Het zag er in ieder geval bijna af uit.
Voor echie? Weet je ook wanneer? Ik moet namelijk vaak een half uur wachten tijdens een overstap op Nijmegen CS, wanneer ik naar mijn ouders ga. De BK zal deze tijd gemakkelijk verzachtenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef ijsmeis het volgende:
In nijmegen op het station komt er ook een, ik ben benieuwd hoe de burgers smaken![]()
Dan eet ik liever een 'patatje met' in NL.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:42 schreef Drasss het volgende:
Al zijn ze toch verdomde lekker als je echt honger hebtOgen dicht en schrokken is de beste tip!
Wat een achterlijk figuur ben jij. Ga naar Amerika waar ze iedereen aanklagen als ze ook maar iets fouts doen zeg... Door dit soort figuren veroorzaak je ook 1 grote klote maatschappij.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:48 schreef junkiesietze het volgende:
Beste BurgerKing,
Ik heb gister bij een van uw restaurants mijn lunch genuttigd. Niks mis mee want uw restaurant zag er prima uit totdat ik een Xtra long BBQ met bacon bestelde. Ik maakte mijn pakketje open en zag daar iets wat totaal niet op het advertentie plaatje leek. Ik snap best dat het niet precies op die advertentie foto kan lijken.. maar het leek wel alsof er gewoonweg geen moeite was gedaan om deze burger te maken. Ik vind dit uitermate teleurstellend en wou u daar even van op de hoogte stellen.
Het betreft hier het filliaal te Zoetermeer.
Hier is een plaatje van de burger die ik voorgeschoteld kreeg: http://www.xs4all.nl/~jejf/burgerking.JPG
Ik hoop dat u wat met deze informatie kunt doen en dat ik er ook resultaten van kan beleven.
Mvg,
JunkieSietze
heb ik maar even naar de BK gemailt
zullen vast 100 spelfouten inzitten maar dat deert mij niet
jij werkt zeker bij de burgerking?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:50 schreef Drasss het volgende:
[..]
Wat een achterlijk figuur ben jij. Ga naar Amerika waar ze iedereen aanklagen als ze ook maar iets fouts doen zeg... Door dit soort figuren veroorzaak je ook 1 grote klote maatschappij.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:50 schreef Drasss het volgende:
[..]
Wat een achterlijk figuur ben jij. Ga naar Amerika waar ze iedereen aanklagen als ze ook maar iets fouts doen zeg... Door dit soort figuren veroorzaak je ook 1 grote klote maatschappij.
alsof jij daar nooit eetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:52 schreef Maisnon het volgende:
[..], ga dan zeiken over dat we uberhaupt burger kings hebben
Het kost toch ook geen zak?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:52 schreef junkiesietze het volgende:
kom op zeg, ik betaal toch voor dat vreten? dan mag ik ook best een beetje resultaat zien..
als je naar een sjiek restaurant gaat wil je toch ook een beetje netjes te eten krijgen en niet dat ze met een pan met prut naar je toe komen en dat op je bord kwakken?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:52 schreef junkiesietze het volgende:
kom op zeg, ik betaal toch voor dat vreten? dan mag ik ook best een beetje resultaat zien..
Nee, maar als jij straks een fatsoenlijke baan zult krijgen en je krijgt iedere dag 20 klanten omdat er inplaats van 3 stukken tomaat 2 op ligt dan begin je het ook behoorlijk zat te worden. Natuurlijk mag je wel resultaat verwachten, maar je gaat niet achteraf nog eens mailen naar een bedrijf. Ik krijg bijna een gevoel dat je niet het lef had om naar de kassa de lopen en een nieuwe te eisen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jij werkt zeker bij de burgerking?
Hoe Nederlands wil je het hebben. Hij stuurt een klachtenbrief, that's it.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:50 schreef Drasss het volgende:
[..]
Wat doe je?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hoe Nederlands wil je het hebben. Hij stuurt een klachtenbrief, that's it.
Net als wat jij nu doet. Klagen om een klacht![]()
Die kerel had gewoon met zijn dosislef naar de kassa moeten lopen. Niet achteraf al dat werk bezorgen om dit * probleem * weer uit de wereld te helpen. Dat gaat echt nergens over.quote:
precies zon lap heb ik dus na hele lange tijd gegeten vanmiddag in adam 020 en mmmm LekkeRRquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:08 schreef __Saviour__ het volgende:
het ziet er niet uit, maar wat er op zit, smaakt best goed lijkt me
Junkie, doe eens lezen, ik hielp je juist, ik had het tegen Drasss, sokkolquote:
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Junkie, doe eens lezen, ik hielp je juist, ik had het tegen Drasss, sokkol![]()
En trouwens, ik eet daar inderdaad nooit. Toevallig kom ik die niet tegen, eet bij McDonalds voor dat soort dingen
BK/Mac:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:49 schreef Kill_em_all het volgende:
Hamburgers haal ik idd liever bij de slager, daar krijg je namelijk iets wat ook echt voor vlees door zou kunnen gaan ipv dat hoopje samengeperst afvalvlees van de BK/Mac.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 06:35 schreef Lonestarr101 het volgende:
[..]
BK/Mac:
koe ---> slachterij/fabriek ---> echt goed vlees gaat naar de handel, de rest --->hamburger
Slager:
koe ---> slachterij ---> slager ---> allerlei kwaliteits lapjes ---> dag of drie in vitrine ---> (niet verkocht) gehaktmolen ---> hamburgerpers ---> hamburger
Nee, een hamburger van de slager is echt veel beter hoor!
4,20 kunnen ze van me krijgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:15 schreef Xenwolfie het volgende:
5 euro voor die Amerikaanse koeienfokkerij die dieren echt verschrikkelijk mishandelen (En dan bedoel ik niet het slachten, maar hun 'leven' in de schuur met 29358234 andere op 1m³). 1 cent kunnen ze krijgen, meer niet.
Daar zou ik persoonlijk echt niet op zitten wachten. Ik had twee happen van een vaag chicken broodje gegeten dat ernaar smaakte alsof het in de magnetron opgewarmd was, een paar onwijs ranzige patatjes en lauw jus d'orangequote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:17 schreef Lonestarr101 het volgende:
dan had hij nu kunnen pimpen met al z'n bonnen voor gratis burgers.
Het overkomt mij ook wel eens, dat de friet (k)oud is en de burger niet smaakt. Als je je dan gewoon even meldt bij de manager, zul je versteld staan wat er allemaal geregeld wordt. DOE JE MOND OPEN! Dan kunnen ze er wat mee. De kassamedewerker die steeds koude friet serveert staat morgen echt kauwgom te krabben op de stoep voor de zaak hoor!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:20 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Daar zou ik persoonlijk echt niet op zitten wachten. Ik had twee happen van een vaag chicken broodje gegeten dat ernaar smaakte alsof het in de magnetron opgewarmd was, een paar onwijs ranzige patatjes en lauw jus d'orange![]()
Ik heb de maaltijd weggegooid, nooit meer dat ik daar nog eens naar toe ga![]()
Wat ben jij soms (nou ja, soms) een heerlijke domme jongen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wat?![]()
Had jij dat broodje liever in je hol gevoeld ofzo![]()
Handjes thuis he gaylordquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:55 schreef Goochie het volgende:
[..]
Wat ben jij soms (nou ja, soms) een heerlijke domme jongen...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Burger King
ga naar de MC ofzo
Big Big MaC super menuquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Whopper
hoewel een QP ook lekker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |