pfff, de sla en al die troep op een Whopper is gewoon nog vers, dat moet niet bij junkfood. Junkfood moet ook plastic lijken, dat is lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:34 schreef Wriker het volgende:
Deze ziet er niet al te best uit, maar over het algemeen vind ik het best te vreten bij Burger King. De Whoppers in ieder geval. Stukken beter dan die lappen plastic van de Mac.
en je haalt zeker ook het liefst hamburgers bij de slager, en de groente ervoor bij de groenteboer?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:34 schreef Wriker het volgende:
Deze ziet er niet al te best uit, maar over het algemeen vind ik het best te vreten bij Burger King. De Whoppers in ieder geval. Stukken beter dan die lappen plastic van de Mac.
Dat heet nou eenmaal junkfood, en dat vind ik lekkerder dan die zogenaamde 'echte' hamburgers van de slager. Als je junkfood gaat eten moet je het goed doen ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:49 schreef Kill_em_all het volgende:
Hamburgers haal ik idd liever bij de slager, daar krijg je namelijk iets wat ook echt voor vlees door zou kunnen gaan ipv dat hoopje samengeperst afvalvlees van de BK/Mac.
Oh zo, ja die tafels zijn ranzig. Daar zou ik me broodje nooit even op laten rusten, zelfs niet onder dwangquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik laat hem altijd in dat bakje liggen waar hij in zit, ik pak hem eruit, neem een paar happen en leg hem terug in het doosje, weetje hoe smerig die tafeltjes zijn
Daar vind ik nou geen smaak aan zitten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:09 schreef nlboy het volgende:
Bij McDonalds zijn die grote burgers ook niet te eten, alleen de Hamburger is lekker.
Dat is als je richting de bussen loopt links!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op het station zei ik al![]()
Er zat voorheen een vlaaienwinkel. Dus je moet wel even naar buiten om er te komen.
Ik denk dat ie over een paar dagen wel open gaat. Het zag er in ieder geval bijna af uit.
Voor echie? Weet je ook wanneer? Ik moet namelijk vaak een half uur wachten tijdens een overstap op Nijmegen CS, wanneer ik naar mijn ouders ga. De BK zal deze tijd gemakkelijk verzachtenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef ijsmeis het volgende:
In nijmegen op het station komt er ook een, ik ben benieuwd hoe de burgers smaken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |