komt nog welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
ik doe ook niet aan KEL meetings, en dat wou ik graag zou houden
als mod kun je ook nog leuk user zijn, als admin nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:14 schreef vlad het volgende:
[..]
komt nog welop een gegeven moment gaat het mod-schap je vervelen en wil je doorgroeien
![]()
![]()
Maar je zit wel meer online dan anders volgens mijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als mod kun je ook nog leuk user zijn, als admin niet
ik ben werkloos popquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar je zit wel meer online dan anders volgens mij!
Toch zie ik je meerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben werkloos popen van anderen krijg ik juist te horen dat ik minder online ben
En als zwaret werkloze had ik 200 posts per dag, als blauwe 150.
Wat wel waar is, dat ik nu meer PTA topics bekijk
nog steeds niet gevonden?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben werkloos popen van anderen krijg ik juist te horen dat ik minder online ben
En als zwaret werkloze had ik 200 posts per dag, als blauwe 150.
Wat wel waar is, dat ik nu meer PTA topics bekijk
uiteraard, wie immerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toch zie ik je meer![]()
Of het blauwe valt teveel op.
Je bent trouwens toch wel op zoek naar een baan?
Ga je het forum overnemenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uiteraard, wie immer
en je ziet me meer omdat ik nu in twee subbfora meer kom waar jij ook komt, gekkie
En dan toch mod worden op fok!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb al een forum, heb ik mn handen vol aan
In welke zin?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan toch mod worden op fok!
Hoe gaat het eigenlijk?
ben jij gecracht?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In welke zin?
Ik ben blij dat ik nog compleet ben, na mn fietscrash
nee, mn achterwiel ontplofte tijdens het fietsenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:31 schreef vlad het volgende:
[..]
ben jij gecracht?![]()
dacht dat iemand je fiets wou stelen![]()
jijzelf nog schade?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, mn achterwiel ontplofte tijdens het fietsen
en hoe ging de rijles gister? snelweg opgeweest?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ikzelf ben nog heel, alleen erg meo van het pokke-end lopen met die fiets
en ik ben erg gehecht aan mn fietsje :verliefd: een achterwiel is nog duurder btw... dit is eennieuwe velg, nieuwe spaken en nieuwe bandenmorgenmiddag is ie weer klaar
nog 20 lessen en je hebt je papiertje?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
nee manwas tweede les hoor
eerste half uur ging moeizaam... was alles weer vergeten leek het, en meots er helemaal opnieuw in komen. Tweede half uur was gewoon een lekker stukje sturen
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, mn achterwiel ontplofte tijdens het fietsen
Kom maar halenquote:
ik zou wel willen maar mn auto staat nog bij het autoschadeherstelbedrijfquote:
Smoesjesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zou wel willen maar mn auto staat nog bij het autoschadeherstelbedrijf
Hoi kloonquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:13 schreef fast-tuning het volgende:
ej weet imand war riceboj is ik hep zn sites hier doorgeleze en die wet vet van tuning vooral met die ibizia hij en ze mate kune me goed hepelen met me auto tunuh dus als imand weet waar die is even vertele
ik was vandag met mate boeke op de ring in utrecht kon niet rije met been vet hard erom heen en met de politie eruit geboekt haha wa egt dike shit ouwe
aleen een van die mate ging bijna tegen de bus boeke haha vet shit ouwe
Was het maar zo, mag hem morgen om 9u gaan halenquote:
jij bent de uitzonderingbevestigende regelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:21 schreef Unimog het volgende:
Die negatieve houding over klonen ook altijd
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent de uitzonderingbevestigende regel
gaat goed hequote:
of leuke lingeriequote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:54 schreef Mukie het volgende:
oe ik heb de centen bijeen voor een spoiler of Frontbumper
Nu de eigenaar van die prachtige Skoda nogquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:54 schreef Mukie het volgende:
heb je al in gedachte welke bumper/spoiler?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:54 schreef Mukie het volgende:
quote:
Ja, ik ook niet, dus geen idee wie het isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:34 schreef ook_gek het volgende:
ik kom nooit op IRC. Ze haten me in #fok namelijk![]()
ik heb me niet geliefd gemaakt in #fokquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ook niet, dus geen idee wie het is
neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:41 schreef 907 het volgende:
[..]
was ook meer sarcasme, maar ik dacht dat dat wel duidelijk was
blijft altijd indrukwekkend, het geluid van de moterquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:43 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2837206125340419568&q=ferrari
TERING GEK
Rijden kan hij wel![]()
mooi is datquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
Typische vrouwen auto! verkapt kijk mij veel te veel geld hebben topic
60000 euro voor een auto voor je vriendin die ze binnen een half jaar helemaal vol parkeerschade rijdtquote:
Sandra is niet zo veeleisend. Dit is haar droomauto:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
60000 euro voor een auto voor je vriendin die ze binnen een half jaar helemaal vol parkeerschade rijdt
een Opel Manta kan ze krijgen van mij.
Mijn god daar wil je toch niet dood in gevonden wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra is niet zo veeleisend. Dit is haar droomauto:
[afbeelding]
te klein voor een lijkwagen hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn god daar wil je toch niet dood in gevonden worden
jullie zijn een mooi stelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra is niet zo veeleisend. Dit is haar droomauto:
[afbeelding]
Ik bekijk het altijd zo:quote:
nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:45 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek luistert VA-Clubbers_Guide_2006 en dan het volgende nummer,
Axwell Feat. Steve Edwards - Watch the Sunrise (Vocal Dub) Heeerlijk club nummertje dit![]()
yepquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:22 schreef 907 het volgende:
[..]
auto gaat voor lingerie ... dat weet je toch wel?
ik heb geen idee wat voor nummer het isquote:
feliquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:44 schreef vlad het volgende:
m'n meissie is gister aangenomen bij de instelling waar ze srage loopt![]()
yepquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:23 schreef 907 het volgende:
[..]
heb je al in gedachte welke bumper/spoiler?
Das Thijssie, ook een Ex-Singlequote:
quote:
ik zou ut niet eens willenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
60000 euro voor een auto voor je vriendin die ze binnen een half jaar helemaal vol parkeerschade rijdt
een Opel Manta kan ze krijgen van mij.
eensch, hij stond me prachtigquote:
Tis toch beste wel een schatje he die mukiequote:Toyota mr2 van 92 natuurlijk int zwart, duh
nee manquote:
yepquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tis toch beste wel een schatje he die mukie
Zo snel tevreden
eensch, maar dan met een brandweerman.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik bekijk het altijd zo:
Mocht ik een ongeluk krijgen en ik ga doodDan moet ik wel in stijl zijn gegaan en niet in een smart of andere schijtbak
Ik bedoel stel dat een lieve brandweervrouw mij nu als 1e vind
![]()
Dan ben ik wel dood maar toch![]()
Bij wijze van sprekenquote:
Lieve brandweer vrouw heb ik ook nog nooit gezienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
eensch, maar dan met een brandweerman.
Dus dat zal niet in deze omgeving moeten zijn
ik zou hem dan liever iets geven waarvan ik weet dat ie het op prijs stelt. Een auto vind ik echt heel wat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken
Kom op zeg als je nou zwemt in het geld, maar hij blijkt dat van zijn spaargeld te doen
Als ik nou loaded was kon ze een porsche krijgen maar dit gaat nergens over
ikke wel, mijn oude buurvrouwquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lieve brandweer vrouw heb ik ook nog nooit gezien
Ik helemaal niet...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
Maar ik was niet van plan om mezelf dood te rijden in limburg eigenlijk
hik stik ik heb de hik, geef hem aan een ander man, die hem wel verdragen kan.quote:
ik maak me ook zorgen om niets natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik helemaal niet...
Lekker in mn slaap als ik een jaartje of 80 ben
OEH OEH OEH ik zit aan de vodka. Wilt u ook wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
hik stik ik heb de hik, geef hem aan een ander man, die hem wel verdragen kan.
als ik zo ga denken was ik al dood bij geboorte, 3 jaar, 6 jaar, 13, 14, 16, 20 en 21 jaarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ik maak me ook zorgen om niets natuurlijk![]()
Ik bedoel een volvo,slipcursus, outdoorkarting....
Dan kan er toch eigenlijk niks mis gaan
hey mutz, wat een welkome verrassingquote:
ik heb standbyquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
OEH OEH OEH ik zit aan de vodka. Wilt u ook wat?
jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:MutZ
Mukie, je hebt een gevaarlijke pubertijd gehad zie ik
Je mag dan toch wel 1 glaasje drinken?quote:
daarvoor is wodka te lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je mag dan toch wel 1 glaasje drinken?
dat denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom zijn die T5-R velgen godverdomme amper te krijgen![]()
link
750 euro is te weinig voor goede titans
ik kijk bij de kringloop telkens of er george baker casettebandjes zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
daarvoor is wodka te lekker
Oe nog iemand andere tips van eind 80 en begin 90 zoals zhane, swv, shai etc?
Ik wil die oude muziek van De Peuter in Roermond in mp3 hebben ipv op casettes
te weinig geld voor goeie velgenquote:
die vinnik niet echt leukquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kijk bij de kringloop telkens of er george baker casettebandjes zijn
[afbeelding]
Hey Mutzquote:
Welk geld?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:52 schreef ook_gek het volgende:
waarom zo veel geld in een ouwe auto stoppen
Maar goed heeft iemand cheats voor most wanted op de PSP. Ik wil in dikke auto's rijden en heb geen zin om ze te verdienen![]()
ah oke als het niks kost is het niet zo erg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welk geld?
Het kost me helemaal niets![]()
Tevens slaat de term 'oud' nergens op. Er zijn genoeg oldtimers waar nog geld in wordt gestoken.
En parkeren ze hun auto ook niet zo vlak op je bumperquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:06 schreef Fugie het volgende:
mijn opel laat ik lekker gedeukt, blijven mensen wel uit de buurt
en ik wel bij hunquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En parkeren ze hun auto ook niet zo vlak op je bumper![]()
mijn zusje een keer inparkeren met haar rag auto. Hop paal schuin zetten HOPPA!!!!!!quote:
Succes, bij mij is mijn kamer al weer spik en spanquote:
nee met een huis die schoon moetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
wat een stilte
allemaal mensen met een leven zeker
*meldtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
wat een stilte
allemaal mensen met een leven zeker
Jij had het over oude auto'squote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah oke als het niks kost is het niet zo erg.
En oldtimer is iets anders dan een auto die jij in je bezit hebt. Die vergelijking gaat dus totaal niet op.
het was te mooi om waar te zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:56 schreef Fwnk het volgende:
Zooo, pc werkt weer
Ik had em hier thuis geinstalleerd... ineens POEF pc uit, en dat de hele tijd... dus ik zo van kuuut neeee was ik vergeten mijn waterpomp aan te sluiten
WE JUST DON'T GIVE A FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:56 schreef Fwnk het volgende:
Zooo, pc werkt weer
Ik had em hier thuis geinstalleerd... ineens POEF pc uit, en dat de hele tijd... dus ik zo van kuuut neeee was ik vergeten mijn waterpomp aan te sluiten
Reageer dan niet, aap.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WE JUST DON'T GIVE A FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
herman heb je hotel wranda al gezien en zo ja wat vond je er vanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Goddomme dat ik zoiets verstandigs nog uit jouw toetsenbord heb mogen zien komen!quote:
Alexxxxxquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JAWELHerman
Ik ben zonet doodverwenst
ow en amenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jep, heb ik eer-gisteren gezien, en ik vond het een verdomd goede film!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
herman heb je hotel wranda al gezien en zo ja wat vond je er van
Fijne avondquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:29 schreef Mukie het volgende:
heren ik wens u een fijne avond
Ga een avondje houden met vriendje
quote:
Vergal het door wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Goddomme dat ik zoiets verstandigs nog uit jouw toetsenbord heb mogen zien komen!
Inderdaad jochie, dit verwoordt exact wat wij allen denken, iedere keer als we een post van jou zien.....
Ik zal het je nog een keer netjes vragen.... Zou je alsjeblieft op willen bokken uit de PTA-SC? Het was hier zo verschrikkelijk gezellig voordat je kwam, je vergalt het serieus!
Onze dank zal groot zijn!
[..]
Zou ik een moderator zijn, dan........quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:29 schreef hermandeperman het volgende:
Alexxxxx!
!
Dat is mij nog nooit overkomen
![]()
!
Waar zit je weer te rellen???!
het stuk dat de blauwhelen weg gaan en het personeel achter blijft in dat hotel in de stromende regen is zo een ontzetten mooi stukje. Om een brok van in je keel te krijgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jep, heb ik eer-gisteren gezien, en ik vond het een verdomd goede film!!!!
Bedankt voor de tip!
! Heb hem Sjoewe ook aangeraden!
!
Jupquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het stuk dat de blauwhelen weg gaan en het personeel achter blijft in dat hotel in de stromende regen is zo een ontzetten mooi stukje. Om een brok van in je keel te krijgen.
Je kunt me niet betrappen op het woord "kanker" in mijn postsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vergal het door wat?
De enige die het vergalt ben jij met je constante gescheld van rot op dit en kanker op dat.
Dat lijkt me uitermate tov!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou ik een moderator zijn, dan........
en ik zat niet te rellen.. het is gewoon mn kleurtje wat de moordenigingen opriep.. jij moet ook blauw worden, krijgt iedereen ook een hekel aan je
Ik heb wel meerdere keren tegen het "brok-in-de-keel" moment aangezeten ja...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het stuk dat de blauwhelen weg gaan en het personeel achter blijft in dat hotel in de stromende regen is zo een ontzetten mooi stukje. Om een brok van in je keel te krijgen.
voor hoe lang moeten we je missen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
vanaf maandag ben ik hier nog heel zelden
Ik doe niet aan dat soort dealtjes.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt me niet betrappen op het woord "kanker" in mijn posts
En ik vergal het hier?![]()
Laten we het even kleuterig (jouw manier van denken) oplossen, zullen we en poll maken en aan de hand van het aanstal stemmen kijken wie het hier vergalt?
En dan niet al je surrogaat-vriendjes van je clan laten stemmen, maar gewoon alleen de vaste SC-ers... Is gemakkelijk te achterhalen via IP-adressen
De enige voorwaarde waarop ik zo'n zielig spelletje met je wil spelen is dan wel dat een van beide dan ook voor eens en voor altijd opbokt uit de PTA-SC... Hebben we een deal?
Tot 29 juni ongeveerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor hoe lang moeten we je missen?
Je hebt dus toch wel een béétje zelfkennis? Fijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat soort dealtjes.
Ik ben hier gewoon, gedraag me netjes, en elke keer als ik hier kom word ik uitgescholden en moet ik weer oprotten...
Aja, 't is voor het goede doel hèquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:49 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe ik ben net naar een concert geweest in een gekraakt pand, het was er zo tering koud
Jij bent zo iemand die alle nieuwe dingen eng vind en gelijk zo hard mogelijk de hielen in de grond trapt als er iets nieuws komt?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt dus toch wel een béétje zelfkennis? Fijn.
Waarom ben je hier? Wat trekt je hierheen? Vanwaar je belangstelling in ons? Wat brengt je hier? Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat wanneer een stuk of 10 users mij een verschrikkelijk grafventje vinden ik toch dagelijks zou terugkeren... maar dat ben ik...
Dat bedoelik nu. Je post wel de hele tijd over jezlef, maar wat een ander doet boeit je werkelijk gfeen moer. Herman heeft dat namelijk al minstesn 7 keer verteld, ook waar jij bij was.quote:
Bijna, ik dat dat ik alle grotten in Utrecht wel gezien had onderhand, maar neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aja, 't is voor het goede doel hè
[..]
Je bent van je pik afgevroren?
Wanneer dan. Wanneer dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb wel meerdere keren tegen het "brok-in-de-keel" moment aangezeten ja...
Niet dusquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat bedoelik nu. Je post wel de hele tijd over jezlef, maar wat een ander doet boeit je werkelijk gfeen moer. Herman heeft dat namelijk al minstesn 7 keer verteld, ook waar jij bij was.
Ben je weer de huispispaal aan het uithangenquote:
Best leuk, nieuwe uitdrukkingen verzinnen! [14.gif]quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die alle nieuwe dingen eng vind en gelijk zo hard mogelijk de hielen in de grond trapt als er iets nieuws komt?
Nee? Nou, zo kom je wel over.
Combinatie "Slap lullen" en "Vervoersmiddelen" ligt mij wel.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat bedoelik nu. Je post wel de hele tijd over jezlef, maar wat een ander doet boeit je werkelijk gfeen moer. Herman heeft dat namelijk al minstesn 7 keer verteld, ook waar jij bij was.
Knapquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bijna, ik dat dat ik alle grotten in Utrecht wel gezien had onderhand, maar nee
Ik kon effe niets beters bedenken, ik heb de hele dag presentatie's gegeven en het is inmiddels alweer middernachtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Best leuk, nieuwe uitdrukkingen verzinnen! [14.gif]
Ik vind nieuwe dingen totaal niet eng, en ga er vaak met volle overtuiging in, maar dan moeten de mensen me wel liggen. Ik ben hier niet gekomen op zoek naar nieuwe vrienden. (Ben wel verdomd aardige mensen tegengekomen, maar dat was niet m'n insteek) En ik heb het idee dat jij hier komt om vrienden te zoeken/maken.
Laat ik je dan uit die droom helpen, die ga je hier mijns inziens niet maken...
Mooie verbastering van een uitdrukking trouwens... en ook nog in de verkeerde context...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:57 schreef ThaFreak het volgende:
durf het bijna niet te vragen maar......
wat, waar, hoe permban????
ik wil het ook wetenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:57 schreef ThaFreak het volgende:
durf het bijna niet te vragen maar......
wat, waar, hoe permban????
Kijk dat wist ik dus níet, maar succes iggquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Meer lurken Smufr
Maar ik ga afstuderen5 dagen in de week 8 uur per dag enzo....
Mja best wel ehquote:
Toen die bediening ook mee naar buiten liepen met die paraplu boven de gasten hun hoofdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ze over die mensen heenreden... dat ze die mokkels verkrachtten... enz enz enz...
ooooooooh is dat alles.....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Meer lurken Smufr
Maar ik ga afstuderen5 dagen in de week 8 uur per dag enzo....
Gebruik dan geen uitdrukking en ga slapen, domme kutnicht.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:59 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik kon effe niets beters bedenken, ik heb de hele dag presentatie's gegeven en het is inmiddels alweer middernacht
Ik ben ook niet op zoek naar nieuwe vrienden, ik geloof niet zo in dat "internet-vrienden" gedoe...
Ik wel, en ik heb nog leuke mensen leren kennen ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:59 schreef Fwnk het volgende:
ik geloof niet zo in dat "internet-vrienden" gedoe...
Ja ga nu ook maar een beetje lopen slijmen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Kijk dat wist ik dus níet, maar succes igg
Ga ik zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gebruik dan geen uitdrukking en ga slapen, domme kutnicht.
Je komt hier dus serieus iedere dag om de tering in gescholden te worden? Wat moet jij een ongekend zielig vertyft kutleven hebben zeg
Dat zit negers in het bloedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Toen die bediening ook mee naar buiten liepen met die paraplu boven de gasten hun hoofd
Ook een mooi moment. Ze weten dat ze gruwelijk afgeslacht worden. Maar toch door werken,.
Wat heeft dat met slijmen te maken, dat die arme jongen een probleem met mij heeft wil niet zeggen dat dat wederzijds is?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja ga nu ook maar een beetje lopen slijmen.![]()
Al mijn "internet-vrienden" ken ik in het echt ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wel, en ik heb nog leuke mensen leren kennen ook![]()
Jij hebt echt werkelijk een dikke plaat betoon voor die tering bolle harses he. De plek waar hersenen moeten zitten is gevult bij jou met frituur vet krijg ik het idee, omdat het vet geen enkele kant meer op kan in je lichaam.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Kijk dat wist ik dus níet, maar succes igg
Maja, als ik om 7h00 op moet, om dan de hele dag achter een computer te kruipen, en pas weer om 18h00 thuis ben, heb ik geen zin om 's avonds nog veel te FOK!ken enzo...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ooooooooh is dat alles.....![]()
dat had ik wel meegekregen maar dacht die is helemaal pleite tot eind juni![]()
idem. ik heb zelfs een vrouw aan internet overgehoudenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
hij is nou het type wezen waardoor ik nou altijd ruzie krijg met uitgaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gebruik dan geen uitdrukking en ga slapen, domme kutnicht.
Je komt hier dus serieus iedere dag om de tering in gescholden te worden? Wat moet jij een ongekend zielig vertyft kutleven hebben zeg
Kom es stappen in Emmen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij is nou het type wezen waardoor ik nou altijd ruzie krijg met uitgaan![]()
HEY Fwnk reageer hier eens op dan. HEb niks voor niks met kromme vingers zitten typen wegens de RSI.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:57 schreef ook_gek het volgende:
Beste Fwnk,
Ik ben toch zeer benieuwd naar de reden dat jij hier blijft komen. Je word plubliekelijk vernederd. Men was in het begin vrij netjes met de opmerkingen. Echter zijn die vandaag de dag van zulk aard dat ik me niet in kan denken dat jij het hier nog naar je zin kan hebben.
Vandaar dan ook de vraag wat je beweeg redenen zijn om hier nog te komen. Vind je negatiefe aandacht ook leuk of zo? Of is het zo dat je elders op fok dood gezwegen word?
Ik ben zeer benieuwd naar uw antwoord. Mocht u intresse hebben in mijn ongezoute mening, dan moet u dat maar laten weten.
Met vriendelijke groet,
ook_gek
Ja gooi het maar op de sneue internet forum toer van je. Ik zal je iets dwaas vertellen, ik hou wel van dit stukje internet. Dat je anders-voordoen-dan-je-bent, en het internet zien als een incognito stukje heb ik wel achter me gelaten. Ik leef zowel offline als online en daar zit voor mij geen verschil in, en daarom erger ik me stuk aan je bekrompen idee, omdat je daarmee ook nog eens onderschrijft dat je hier bent omdat je ergens anders helemaal niet geaccepteerd wordt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ga ik zo.
Leven? Dude, dit is een internet-forum
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik onderschrijf er helemaal niets mee, die conclusie word hier voor mij getrokken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja gooi het maar op de sneue internet forum toer van je. Ik zal je iets dwaas vertellen, ik hou wel van dit stukje internet. Dat je anders-voordoen-dan-je-bent, en het internet zien als een incognito stukje heb ik wel achter me gelaten. Ik leef zowel of als online en daar zit voor mij geen verschil in, en daarom erger ik me stuk aan je bekrompen idee, omdat je daarmee ook nog eens onderschrijft dat je hier bent omdat je ergens anders helemaal niet geaccepteerd wordt.![]()
Ik wil ook weleens ergens anders heen gaan hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Emmen, het Almere van het Noorden
Mnr Fwnk noemt mij een "arme jongen"quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wat heeft dat met slijmen te maken, dat die arme jongen een probleem met mij heeft wil niet zeggen dat dat wederzijds is?
Je bent welkom schatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:09 schreef ook_gek het volgende:
JEZUS mijn handen jeuken gek.
Ik heb zo een zin om los te gaan!!!!
Fwnk is dan niet veilig!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij is nou het type wezen waardoor ik nou altijd ruzie krijg met uitgaan![]()
Je wil graag in elkaar gebonkt worden?quote:
Eerder benieuwd of ik daadwerkelijk ruzie ga krijgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
Je wil graag in elkaar gebonkt worden?
alsof ik 1 km voor jou zou gaan rijdenquote:
Stop eens met die complimentenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Emmen, het Almere van het Noorden
Vind je het gek dat we voor jou denken. Jij bent te mogol dat je het zelf kan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik onderschrijf er helemaal niets mee, die conclusie word hier voor mij getrokken.
Ah, jij kent TF niet...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Eerder benieuwd of ik daadwerkelijk ruzie ga krijgen.
Ik ben ooit in Emmen geweest om foto's te maken.. ik was na 5 minuten klaarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stop eens met die complimenten
Zeg dan een keer wat je echt vindt, in plaats iedere keer van die semi-filosofische bullshit in te tikken die niemand snapt, en maar naar eigen vermogen moeten invullen, zodat jij vervolgens weer gaat roepen dat wij dom zijn. Ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik onderschrijf er helemaal niets mee, die conclusie word hier voor mij getrokken.
Oe Sjoewe studeert aan de universiteit!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeg dan een keer wat je echt vindt, in plaats iedere keer van die semi-filosofische bullshit in te tikken die niemand snapt, en maar naar eigen vermogen moet invullen, zodat jij vervolgens weer gaat roepen dat wij dom zijn. Ik dacht het niet.
Voorals nog doe jij een of ander kut MBO en studeer ik aan de Universiteit. En nou niet zeggen dat je moeite hebt met leren, want dan zal ik eens een blikje opentrekken hoeveel werk ik heb verzet om te komen waar ik nu ben.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben ooit in Emmen geweest om foto's te maken.. ik was na 5 minuten klaar
Reageer nou maar eens op de inhoud vetklep.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:14 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Oe Sjoewe studeert aan de universiteit!
Nou ik ben echt blij voor je jongen, hoe voelt dat nou?
Had ik maar meer tijd besteed aan Benschopquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfs in Benschop had je nog meer tijd nodig
Doe eens normaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Reageer nou maar eens op de inhoud vetklep.
Hij klopt tenminste nog eens iets fatsoenlijks uit z'n toetsenbord.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:14 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Oe Sjoewe studeert aan de universiteit!
Nou ik ben echt blij voor je jongen, hoe voelt dat nou?
quote:Check howto repair your Maybach yourself. The "hero" is Gigi Becali, the owner of Steaua Bucharest football club. After an accident with his Maybach, he decided to make some repairs to the fender and to the car's door with a crowbar.
Laat je wel weten wanneer?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had ik maar meer tijd besteed aan Benschop![]()
![]()
![]()
Maar ik kom terug!
Jij weigert te reageren op de inhoud. Ik wordt niet bijzonder graag voor achterlijk, dom of weet ik wat uitgemaakt en zeker niet door jou.quote:
Die van jou / jullie overigens ook, waarin je je niet als een autist gedraagt als er een nieuw iemand in je hechte groepje komt maar als iemand van dat niveau.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij klopt tenminste nog eens iets fatsoenlijks uit z'n toetsenbord.
Jouw eerste fatsoenlijke post moet nog komen...
Uiteraardquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Laat je wel weten wanneer?
Dat is maar goed ook voor je ja...quote:
M5?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Die van jou / jullie overigens ook, waarin je je niet als een autist gedraagt als er een nieuw iemand in je hechte groepje komt maar als iemand van dat niveau.
Voor jou was er geen groepjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Die van jou / jullie overigens ook, waarin je je niet als een autist gedraagt als er een nieuw iemand in je hechte groepje komt maar als iemand van dat niveau.
Herzie deze post eens even.. Welk niveau doel je op?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voor jou was er geen groepjeNu is het Fwnk en het groepje, misschien moet je daar eens over nadenken
Universiteit-niveau.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Herzie deze post eens even.. Welk niveau doel je op?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
UiteraardIk wil jou met Arthur op de foto zetten
Leden van PTA? *proest*...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:20 schreef ook_gek het volgende:
Oke ik kan het niet laten. Ik moet dit gewoon weg doen, mijn handen jeuken te erg.
FWNK, ik had in het begin medeleiden met je. Ach ach zelfs op internet word dit mannetje gepest. Zijn onzekerheid en verlegenheid druipt er van af. Om maar niet te spreken over je minderwaardigheids complex. Het is toch in en in triest dat je hier blijft komen. Zit jij je zelf suf te rukken op negatieve reacties of zo.
Ik neem aan dat jij graag op een leuk stukje fok komt? Het probleem is alleen dat wij ( leden van PTA ) je een ontiegelijke mogol vinden. Sterker nog jij bent verrantwoordelijk voor de negatieve zweer hier binnen PTA slowchat.
Voordat ik echt los gaquote:Met andere woorden. Tieft straal toch als je blieft op zeg. Zoek een hobby, ga je hond een beurt geven. Dan word je ook eens ontmaagd.
Maar goed laat ik maar stoppen want als ik echt los ga zit je straks te snijden in je armen van verdriet. En dan moeten die blauwe gevallen me weer aangeven bij e Fa’s. En mijn eerdere ban was al omdat ik mede users de grond in trapte. Dus laten we het maar niet doen. Tenzij ThaFreak en Alexxxxx het goed vinden?
quote:
Nah, idoolquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Ik drink morgen weer een biertje met je "idool"
Gast, het boeit geen fuck welk opleidingsniveau je hebt, het gaat om je manier van denken en je manier van gedragen...quote:
Je bent echt niet te volgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:20 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad.
Misschien (nogmaals) kan je ook (waar je zelf blijkbaar zo vol van zit) op je eigen niveau gaan reageren.
Ik heb ook absoluut bewondering voor hem, als ik half z'n succes ooit mag bereikenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, idoolIk heb bewondering voor die mensen, dat is wat anders
#3 woon je hequote:
Hoe wil je ze anders noemen? Vaste users die in de slowchat actief zijn?quote:
JA jij ja. je aanwezichheid is meer dan voldoende. MAar hey die plaat voor je harses is kennelijk nog dikker dan we dachten. POST gewoon niet meer in de SC. Doe je zelf die lol en ons ookquote:Verantwoordelijk voor de slechte sfeer? Sorry? Ik kom hier binnen, maak een post, en GELIJK begint iedereen met kankeren op mij en dat ik moet oprotten.... en dan zorg IK voor de slechte sfeer? sorry?
Ja dat doe jij ja. Want je hebt een grote bek maar een klein hartjequote:Voordat ik echt los gaLaat me niet lachen, denk je nou echt dat als ik zo ga slapen ik de hele nacht wakker lig omdat als ik hier morgen weer ga posten jij misschien "los" gaat?
Dat je Nederlands kampioen debateren bent kan ik merken jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je bent echt niet te volgen.
Ik zit inderdaad vol van mezelf als je het zo wil zien. Ik heb met pijn en moeite m'n VWO gehaald. Ik heb een tijd in het ziekenhuis gelegen, ik heb een half jaar lang 8 uur per week in een tandartsstoel gelegen, met meer pijn dan ik jouw ooit zou toewensen. Ondanks allehande gezeur en gezeik, heb ik me ingezet en het afgemaakt, terwijl mensen om me heen zeiden dat ik het niet kon. Een jaar later was ik drievoudig Nederlands kampioen debateren Nu studeer ik, en op dat alles ben ik inderdaad trots. Ik heb het tenslotte allemaal zelf bereikt. Dan maar schijt aan het maaiveld, ik steek er liever boven uit. Dat universitair genoeg voor je.
Ga dan weg uit deze SC en blijf wegquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat je Nederlands kampioen debateren bent kan ik merken ja![]()
Ik weet niet hoe ik nu moet reageren:
Moet ik nu alsnog gaan zeiken of moet ik nu normaal gaan reageren.
Als ik je af ga zeiken krijg ik enorm gekanker terug, maar als ik zeg Respect, knap van je ben ik ineens een vieze slijmbal blablabla.
Ik prefereer het laatste overigens.
Ik wou het hierbij laten en gaan slapen...
Kom je nooit meer terug? Dan zou je ons alleen een groot plezier doenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Als ik je af ga zeiken krijg ik enorm gekanker terug, maar als ik zeg Respect, knap van je ben ik ineens een vieze slijmbal blablabla.
Stuk beter.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe wil je ze anders noemen? Vaste users die in de slowchat actief zijn?
[..]
In plaats daarvan kan je ook NORMAAL reageren of voor mijn part helemaal niet.quote:JA jij ja. je aanwezichheid is meer dan voldoende. MAar hey die plaat voor je harses is kennelijk nog dikker dan we dachten. POST gewoon niet meer in de SC. Doe je zelf die lol en ons ook
[..]
Feiten? BWHAHAHAHAquote:Ja dat doe jij ja. Want je hebt een grote bek maar een klein hartje
Je bent dik <-- vind je niet leuk
je kan geen vriendin krijgen <-- vind je niet leuk
je vriendinnen zijn ontiegelijk lelijk <--- vind je niet leuk
vrienden heb je ook niet <-- vind je niet leuk
Je vind je zelf lelijk ( en terrecht ) <--- vind je ook niet leuk
Feiten jongetje. Dit zijn kei harde feiten.
Jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd
Voor het eerst dat al z'n foto's betrekking hebben op het onderwerp![]()
heb ik het nou goedquote:
Jammer dat hij de motorcode er niet even bijgepropt heeftquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaEn meteen de mooiste foto's van het topic ook
Alleen dan sluit hij weer af met een motorblok van een Manta
Jij bent gewoon niet meer serieus te nemen, je hebt toegegeven dat je niet oprecht bent, om het later weer in te trekken. Ik heb helemaal geen behoefte aan jouw respect. Ik hoef alleen niet van jou te horen hoe de wereld in elkaar zit, of dat ik een bord voor m'n kop heb, want je hebt geen kut meegemaakt. Bij mij heb je het gewoon verspeeld. Ik kan je gewoon niet meer serieus nemen of waarderen. Ik merk dat het plezier dat ik hier altijd had gewoon verdwijnt als ik je gezwaai of totaal zinloze mededelingen over servers, dikke pc's moet lezen of moet lezen hoe je je zusje weer moet ophalen in de auto van je ma.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat verwoord je mooi! Zo denk ik er nl ook exact overquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet meer serieus te nemen, je hebt toegegeven dat je niet oprecht bent, om het later weer in te trekken. Ik heb helemaal geen behoefte aan jouw respect. Ik hoef alleen niet van jou te horen hoe de wereld in elkaar zit, of dat ik een bord voor m'n kop heb, want je hebt geen kut meegemaakt. Bij mij heb je het gewoon verspeeld. Ik kan je gewoon niet meer serieus nemen of waarderen. Ik merk dat het plezier dat ik hier altijd had gewoon verdwijnt als ik je gezwaai of totaal zinloze mededelingen over servers, dikke pc's moet lezen of moet lezen hoe je je zusje weer moet ophalen in de auto van je ma.
Sjoewe ][ Wet Nuns! zegt:quote:
Deze is voor jou Sandraquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra wil dat jullei meer postenAls i deel 776 heb gestrat, is ze aan de beurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |