Waarom niet. Meestal geen probleem.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:20 schreef trigt013 het volgende:
maar misschien met tweedehands onderdelen van de sloop-twingo
De wielquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:32 schreef yup het volgende:
Onderdelen van sloop halen.
Erop laten knallen door een monteur.
Auto laten uitlijnen.
U is klaar.
Edit en tevens P.S. gaat je wel wat geld kosten.
Als de wiel wat naar achter staat reken maar dat er wat meer krom is...
Ik zou eerst maar eens een krik pakken en zelf eens kijken wat er gesloopt is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:36 schreef PNG het volgende:
Dat ligt maar net aan de schade, Kan niemand geen hol van zeggen hier.
Je gaat morgen naar 3 garages, en vraagt opinion wat er aan voortrein krom is.
Waar de velg van 't rechter-voorwiel vanaf is, he.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mijn moeder rijdt ook een Renault Twingo.
Na 3 garages, hoe dan, zonder auto? Z'n twingo meenemen op de pakjesdrager van z'n fiets?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:36 schreef PNG het volgende:
Je gaat morgen naar 3 garages, en vraagt opinion wat er aan voortrein krom is.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:48 schreef PNG het volgende:
Ik zou maar eens een interieurfilter halen en erachter komen dat daar sowieso bij elk model auto gewoon handleiding bij zit.
Wat een heerlijke reactie weer, niemand die hem snapt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:48 schreef PNG het volgende:
Ik zou maar eens een interieurfilter halen en erachter komen dat daar sowieso bij elk model auto gewoon handleiding bij zit.
Ja kom zeg, die gasten hier zeiken over een Twingo...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn fiets, wat doe je!
(die is trouwens naar een merkloze reparateur met tweedehands onderdelen.. maar niet helemaal te vergelijken met een twingo)
Yup snapt hem wel, dat jij geen reet van auto's afweet, moet je zelf weten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een heerlijke reactie weer, niemand die hem snapt.
Verkapt, ik-heb-nog-steeds-niet-mijn-rijbewijs post?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja kom zeg, die gasten hier zeiken over een Twingo...
Zonder fiets ben je pas gehandicapt, lui volk hier![]()
![]()
Yup en jij krijgen het voor elkaar absoluut onduidelijk en onbegrijpelijk Nederlands uit je toetsenbord te kloppenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:27 schreef PNG het volgende:
[..]
Yup snapt hem wel, dat jij geen reet van auto's afweet, moet je zelf weten.
Doe dan niet hip op een forum.
En ontopic maar weer.
Nee absoluut niet. Niets verkapt, ik heb m'n rijbewijs ruim 3 jaar maar m'n fiets vind ik een stuk belangrijker dan de autoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:27 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Verkapt, ik-heb-nog-steeds-niet-mijn-rijbewijs post?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |