komt nog welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
ik doe ook niet aan KEL meetings, en dat wou ik graag zou houden
als mod kun je ook nog leuk user zijn, als admin nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:14 schreef vlad het volgende:
[..]
komt nog welop een gegeven moment gaat het mod-schap je vervelen en wil je doorgroeien
![]()
![]()
Maar je zit wel meer online dan anders volgens mijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als mod kun je ook nog leuk user zijn, als admin niet
ik ben werkloos popquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar je zit wel meer online dan anders volgens mij!
Toch zie ik je meerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben werkloos popen van anderen krijg ik juist te horen dat ik minder online ben
En als zwaret werkloze had ik 200 posts per dag, als blauwe 150.
Wat wel waar is, dat ik nu meer PTA topics bekijk
nog steeds niet gevonden?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben werkloos popen van anderen krijg ik juist te horen dat ik minder online ben
En als zwaret werkloze had ik 200 posts per dag, als blauwe 150.
Wat wel waar is, dat ik nu meer PTA topics bekijk
uiteraard, wie immerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toch zie ik je meer![]()
Of het blauwe valt teveel op.
Je bent trouwens toch wel op zoek naar een baan?
Ga je het forum overnemenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uiteraard, wie immer
en je ziet me meer omdat ik nu in twee subbfora meer kom waar jij ook komt, gekkie
En dan toch mod worden op fok!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb al een forum, heb ik mn handen vol aan
In welke zin?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan toch mod worden op fok!
Hoe gaat het eigenlijk?
ben jij gecracht?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In welke zin?
Ik ben blij dat ik nog compleet ben, na mn fietscrash
nee, mn achterwiel ontplofte tijdens het fietsenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:31 schreef vlad het volgende:
[..]
ben jij gecracht?![]()
dacht dat iemand je fiets wou stelen![]()
jijzelf nog schade?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, mn achterwiel ontplofte tijdens het fietsen
en hoe ging de rijles gister? snelweg opgeweest?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ikzelf ben nog heel, alleen erg meo van het pokke-end lopen met die fiets
en ik ben erg gehecht aan mn fietsje :verliefd: een achterwiel is nog duurder btw... dit is eennieuwe velg, nieuwe spaken en nieuwe bandenmorgenmiddag is ie weer klaar
nog 20 lessen en je hebt je papiertje?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
nee manwas tweede les hoor
eerste half uur ging moeizaam... was alles weer vergeten leek het, en meots er helemaal opnieuw in komen. Tweede half uur was gewoon een lekker stukje sturen
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, mn achterwiel ontplofte tijdens het fietsen
Kom maar halenquote:
ik zou wel willen maar mn auto staat nog bij het autoschadeherstelbedrijfquote:
Smoesjesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zou wel willen maar mn auto staat nog bij het autoschadeherstelbedrijf
Hoi kloonquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:13 schreef fast-tuning het volgende:
ej weet imand war riceboj is ik hep zn sites hier doorgeleze en die wet vet van tuning vooral met die ibizia hij en ze mate kune me goed hepelen met me auto tunuh dus als imand weet waar die is even vertele
ik was vandag met mate boeke op de ring in utrecht kon niet rije met been vet hard erom heen en met de politie eruit geboekt haha wa egt dike shit ouwe
aleen een van die mate ging bijna tegen de bus boeke haha vet shit ouwe
Was het maar zo, mag hem morgen om 9u gaan halenquote:
jij bent de uitzonderingbevestigende regelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:21 schreef Unimog het volgende:
Die negatieve houding over klonen ook altijd
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent de uitzonderingbevestigende regel
gaat goed hequote:
of leuke lingeriequote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:54 schreef Mukie het volgende:
oe ik heb de centen bijeen voor een spoiler of Frontbumper
Nu de eigenaar van die prachtige Skoda nogquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:54 schreef Mukie het volgende:
heb je al in gedachte welke bumper/spoiler?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:54 schreef Mukie het volgende:
quote:
Ja, ik ook niet, dus geen idee wie het isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:34 schreef ook_gek het volgende:
ik kom nooit op IRC. Ze haten me in #fok namelijk![]()
ik heb me niet geliefd gemaakt in #fokquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ook niet, dus geen idee wie het is
neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:41 schreef 907 het volgende:
[..]
was ook meer sarcasme, maar ik dacht dat dat wel duidelijk was
blijft altijd indrukwekkend, het geluid van de moterquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:43 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2837206125340419568&q=ferrari
TERING GEK
Rijden kan hij wel![]()
mooi is datquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
Typische vrouwen auto! verkapt kijk mij veel te veel geld hebben topic
60000 euro voor een auto voor je vriendin die ze binnen een half jaar helemaal vol parkeerschade rijdtquote:
Sandra is niet zo veeleisend. Dit is haar droomauto:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
60000 euro voor een auto voor je vriendin die ze binnen een half jaar helemaal vol parkeerschade rijdt
een Opel Manta kan ze krijgen van mij.
Mijn god daar wil je toch niet dood in gevonden wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra is niet zo veeleisend. Dit is haar droomauto:
[afbeelding]
te klein voor een lijkwagen hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn god daar wil je toch niet dood in gevonden worden
jullie zijn een mooi stelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra is niet zo veeleisend. Dit is haar droomauto:
[afbeelding]
Ik bekijk het altijd zo:quote:
nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:45 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek luistert VA-Clubbers_Guide_2006 en dan het volgende nummer,
Axwell Feat. Steve Edwards - Watch the Sunrise (Vocal Dub) Heeerlijk club nummertje dit![]()
yepquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:22 schreef 907 het volgende:
[..]
auto gaat voor lingerie ... dat weet je toch wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |