| 1 2 | Ajax 17 16 16 91 95 |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | zondag 11 november 1956 7-3 [b]Laatste 5 ontmoetingen[/b] zondag 10 december 2000 3-1 (1-0) zondag 26 augustus 2001 1-2 (0-0) zondag 6 oktober 2002 1-2 (0-2) zondag 11 april 2004 1-1 (0-0) zondag 17 april 2005 2-3 (0-0) [b]Laatste winst Feyenoord[/b] zondag 10 december 2000 3-1 (1-0) [b]Laatste winst Ajax[/b] zondag 17 april 2005 2-3 (0-0) [b]Laatste gelijkspe[/b]l zondag 11 april 2004 1-1 (0-0) [b]Grootste winst Feijenoord[/b] zondag 29 november 1964 9-4 [b]Grootste winst Ajax[/b] zondag 5 april 1959 0-5 donderdag 18 mei 1995 0-5 [b] Meeste doelpunten[/b] zondag 28 augustus 1960 9-5 (5-2) |
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:35 schreef PLAE@ het volgende:
zolang jullie niet besluiten rambo uit te gaan hangen met lawinepijlen![]()
bierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:36 schreef Erasmusch het volgende:
Al onze spelers worden weggekaapt door de topclubs. Kijk naar die opstelling. Nog geen 10 maanden geleden en er staan er straks ws nog maar 2 in van die 13. Grote geld![]()
Officieel niet meer, geloof ik. Niet dat dat iemand tegenhoudt...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:36 schreef Soul_Survivor het volgende:
Feyenoord gaat winnen, al is het alleen maar omdat ik naar het stadion ga..
Je mag wel nog steeds blowen in het stadion toch?
Zegt de man met de Man Utd avatar!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef Dos37 het volgende:
Beide schijt clubs dus 0-0
Nee, Twente en ManU zijn geweldig.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef Dos37 het volgende:
Beide schijt clubs dus 0-0
Dat moet wel lukken lijkt mequote:Op zondag 29 januari 2006 13:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zolang het maar een gezellige dag wordt.
tis een cliché maar het klopt wel. Het kan vanalles worden. Al moet gezegd worden als Blind weer zo'n bijzondere opstelling verzint het Feyenoord wel makkelijk wordt gemaakt.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:32 schreef HomerJ het volgende:
Ook al stond Ajax onderaan dan word het niet makkelijk voor Feyenoord.
Dit is een wedstrijd op zich, los van het resultaat.
Van Ajax zijn er ook niet veel meer over...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:47 schreef rotskibo het volgende:
Als je zo die opstelling van Feyenoord ziet van vorig jaar, alleen de aanvallers spelen zondag nog mee.
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zegt de man met de Man Utd avatar!
KLopt helemaal.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:32 schreef HomerJ het volgende:
Ook al stond Ajax onderaan dan word het niet makkelijk voor Feyenoord.
Dit is een wedstrijd op zich, los van het resultaat.
FRITS!!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:32 schreef Robar het volgende:
, maar de voorhoede van Ajax tegen de verdediging van Ajax is een oneerlijke wedstrijd op dit moment.
Neuh, zo gevat ben ik nietquote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
ik dacht dat het een bewussie was![]()
mwa, of ze daar nou zoveel op achteruit gaan...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:56 schreef Cart_man het volgende:
En daarbij mist ajax Heitinga en Juanfran ook nog.
Met de verdediging van de afgelopen jaren had je komende zondag ook de 0 kunnen houden, ben ik bang.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:56 schreef Cart_man het volgende:
En daarbij mist ajax Heitinga en Juanfran ook nog. Ben benieuwd. Ga me echt niet wagen aan een voorspelling. Ben wel blij dat de verdediging van Feijenoord wat sterker is dan de afgelopen jaren...
De klap zal dan minder hard aankomen??quote:Op maandag 30 januari 2006 13:02 schreef Urquhart het volgende:
Ik verwacht er weinig van, maar een underdog positie heeft zo ook z'n voordelen.
Ik voel al geen klappen meer door dit seizoenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:03 schreef Robar het volgende:
[..]
De klap zal dan minder hard aankomen??
quote:
De politie is je beste vriend
Aanstaande zondag is het weer zover. Kan Feyenoord het seizoen voor veel supporters laten slagen door voor de tweede maal dit seizoen van Ajax te winnen? Op en buiten het veld zal de strijd weer groot zijn en de politie kijkt al weer met angst en beven naar de wedstrijd uit. Burgemeester Ivo Opstelten heeft onlangs besloten om de wedstrijd, in verband met de openbare orde, om half één aan te laten vangen.
Krijgen we weer van die jankende agenten op televisie en gaat de korpschef weer rare dingen roepen: "Ze nemen gewoon kratten bier mee naar binnen"?
Niet alleen de supporters kijken uit naar de wedstrijd, ook het Rotterdamse politiekorps "verheugd" zich al op de wedstrijd. Waar zij het vorig jaar uit de hand lieten lopen door falend optreden, besloten ze dit jaar al ruim voor de wedstrijd te beginnen met provoceren. Dit blijkt wel uit het Ajax-vaantje wat hangt in het politiebureau naast De Kuip.
Foto: Feyenoordfoto.nl
Sjeezus wat een stemmingmakend bericht en heel erg triest.quote:
Nee, echt waar joh.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Sjeezus wat een stemmingmakend bericht en heel erg triest.
Toevallig heeft er iemand een Ajax vaantje hangen, ja zelfs de politie kijkt voetbal en heeft een favoriet, moeilijk te bevatten he???
Een vaantje ophangen achter een raam in een stad van een club die ergens anders speelt (in dit geval de aartsvijand) is al vragen om problemen?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, echt waar joh.
Iedereen heeft een favoriet voor deze wedstrijd, de politie ook. Dit soort dingen is vragen om problemen, ook al bedoeld degene het goed...
Ik zal er iig niet echt verbaasd om zijn nee.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik voel al geen klappen meer door dit seizoen![]()
Met deze wedstrijd op het programma, de problemen van vorig jaar en het feit dat politie bij optreden objectief moet zijn.... Zou het misschien verstandig zijn om dat vaantje voor een tijdje op te bergen, jaquote:Op maandag 30 januari 2006 15:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Een vaantje ophangen achter een raam in een stad van een club die ergens anders speelt (in dit geval de aartsvijand) is al vragen om problemen?
Ik mag toch aannemen dat een politie-agent niet eerst kijkt van wie de raddraaier supporter is alvorens hij ingrijpt. Als de agent toevallig een Ajax-supporter is maar in Rotterdam woont en ingezet wordt bij de klassieker Feyenoord-Ajax vind ik dat geen enkel probleem, ik neem aan dat hij de woorden professionaliteit, objectiviteit en verantwoordelijkheid kent.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met deze wedstrijd op het programma, de problemen van vorig jaar en het feit dat politie bij optreden objectief moet zijn.... Zou het misschien verstandig zijn om dat vaantje voor een tijdje op te bergen, ja
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:18 schreef Elgigante het volgende:
Een groot deel van de harde kernen zijn criminelen en dienen ook als zodanig gezien te worden.
Wou jij het ontkennen dan?quote:
Niet zo ongefundeerd allerlei dingen neerzetten, dat werkt juist als een rode lap op een stier, zoals je ziet.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat een politie-agent niet eerst kijkt van wie de raddraaier supporter is alvorens hij ingrijpt. Als de agent toevallig een Ajax-supporter is maar in Rotterdam woont en ingezet wordt bij de klassieker Feyenoord-Ajax vind ik dat geen enkel probleem, ik neem aan dat hij de woorden professionaliteit, objectiviteit en verantwoordelijkheid kent.
Ik zou het vaantje ook niet ophangen, maar dat het als een rode lap zou werken vind ik onzin, men zoekt tegenwoordig van allerlei vergezochte onzin om geweld maar en beetje goed te kunnen keuren.
Gewoon met scherp schieten als er ongeregeldheden uitbreken en áls het misgaat gewoon het eerste decenium géén uitsupporters meer mee.
Dat halfzachte gedoe in Nederland ook altijd.
Een groot deel van de harde kernen zijn criminelen en dienen ook als zodanig gezien te worden.
hoezo ongefundeerd?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet zo ongefundeerd allerlei dingen neerzetten, dat werkt juist als een rode lap op een stier, zoals je ziet.
Je scheert heel veel mensen nu over één kam. Bovendien is dit niet het juiste topic hiervoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
hoezo ongefundeerd?
Dat randdebielen mooie wedstrijden als Feyenoord -Ajax verzieken, mede de mogelijkheid gekregen door ridicuul optreden van 'de driehoek', waardoor zaken konden escaleren en juist werden veroorzaakt is toch ieder weldenkend mens met me eens?
Rivaliteit is prima, maar het grootschalig vandalisme komt me de keel uit.
Ik heb het toch over een deel van beide supportersgroepen?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je scheert heel veel mensen nu over één kam. Bovendien is dit niet het juiste topic hiervoor.
Ik denk ook een matige 1-1 waar niemand wat aan heeft.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vlak ajax zeker niet uit, maar ik denk toch dat Feyenoord wint. Of een gelijkspelletje.
Het lijkt er toch op dat het regelmatig met motivatie te maken heeft, eigenlijk een schande als je zo'n salaris ontvangt, maar dat hebben wel inmiddels bijna geaccepteerd.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:37 schreef HeatWave het volgende:
F;noord is favoriet uiteraard. Ajax is dus danig weggezakt de afgelopen weken, en zelfs toen het nog wel redelijk ging met het spel wonnen ze van ons..
Eigenlijk zou ik het SLECHT vinden als ze nu van f'noord zouden winnen, dan is het namelijk een motivatie kwestie geweest de afgelopen weken, en dan kunnen ze wmb allemaal oprotten.
Maar goed, toch maar winnen.
Als PSV-er zou ik het prima vinden moet ik eerlijk bekennen, maar Feyenoord ruikt zijn kans en zal 200% geven voor de overwinning denk ik en dat geeft de doorslag denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk ook een matige 1-1 waar niemand wat aan heeft.
wij hebben daar wel wat aanquote:Op maandag 30 januari 2006 15:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk ook een matige 1-1 waar niemand wat aan heeft.
Jullie worden toch wel kampioen hoorquote:
Dat deden ze in 97 ookquote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben het met je eens hoor Elgigante. Dat die hersenlozen elkaar willen doodmaken is prima, maar doe dat lekker ergens anders en laat de echte supporters die voor het voetbal komen er lekker buiten.
Geweld heeft NIETS met voetbal te maken.
Wat zeik je?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben het met je eens hoor Elgigante. Dat die hersenlozen elkaar willen doodmaken is prima, maar doe dat lekker ergens anders en laat de echte supporters die voor het voetbal komen er lekker buiten.
Geweld heeft NIETS met voetbal te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |