abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30069050
hier verder

volgens de telegraaf was 3 minuten blessuretijd niet genoeg
alsof 020 daarna nog een keer zou scoren
pi_30069257
Persoonlijk vond ik de leiding in de vorm van dhr Van Egmond zwaar waardeloos. De aanval van Snoyl op Trabelsi had een rode ipv een gele kaart moeten zijn. Rosenberg had recht op een penalty, en Lodewijks op rood (doorgebroken speler neerhalen), iets wat Van Egmond ook dondersgoed doorhad, anders had hij Rosenberg wel een gele kaart wegens schwalbe gegeven.
Maar goed zoals ik op de FP al zei, Ajax verloor het door het gebrek aan een degelijke voorhoede. De scheids is slechts tot op zekere hoogte verantwoordelijk voor de winst van Feyenoord.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_30069273
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 11:24 schreef ruud_fr het volgende:
hier verder

volgens de telegraaf was 3 minuten blessuretijd niet genoeg
alsof 020 daarna nog een keer zou scoren
Telegraaf
pi_30069427
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
Persoonlijk vond ik de leiding in de vorm van dhr Van Egmond zwaar waardeloos. De aanval van Snoyl op Trabelsi had een rode ipv een gele kaart moeten zijn. Rosenberg had recht op een penalty, en Lodewijks op rood (doorgebroken speler neerhalen), iets wat Van Egmond ook dondersgoed doorhad, anders had hij Rosenberg wel een gele kaart wegens schwalbe gegeven.
Maar goed zoals ik op de FP al zei, Ajax verloor het door het gebrek aan een degelijke voorhoede. De scheids is slechts tot op zekere hoogte verantwoordelijk voor de winst van Feyenoord.
jij had natuurlijk liever luinge gehad
pi_30069679
quote:
En Grygera had recht op geel voor het maken van een schwalbe waardoor Snoyl geel en dus rood kreeg.

Lodewijks dook naar de bal, mist maar raakt rosenberg, alsof Rosenberg daarna nog had kunnen scoren. In dat soort gevallen krijgt keeper altijd gelijk. Dit komt echt wel zo vaak voor.

Maar ja, het is mode om de scheids de schuld te geven als je club verliest.
pi_30069737
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:00 schreef Kaap het volgende:

[..]

En Grygera had recht op geel voor het maken van een schwalbe waardoor Snoyl geel en dus rood kreeg.
man, heb je het wel op tv gezien? dat was een duidelijke overtreding, hij had daarvoor ook al zijn 2e gele kunnen pakken.
quote:
Lodewijks dook naar de bal, mist maar raakt rosenberg, alsof Rosenberg daarna nog had kunnen scoren. In dat soort gevallen krijgt keeper altijd gelijk. Dit komt echt wel zo vaak voor.

natuurlijk had hij die bal niet meer kunnen hebben, door Lodewijks viel hij namelijk
was Lodewijks niet uitgekomen dan had Rosenberg makkelijk die bal kunnen hebben.

maar nogmaals, Ajax heeft verloren door eigen toedoen.
pi_30069869
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:04 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

man, heb je het wel op tv gezien? dat was een duidelijke overtreding, hij had daarvoor ook al zijn 2e gele kunnen pakken.
[..]
Ja ik heb het gezien en ik vond Grygera wel erg mooi vallen en hoe Snoyl hem raakte vond ik de krijs van pijn mega overdreven en daarvoor kun je geel geven aan de dader, maar tevens aan Grygera voor spelbederf.

En tuurlijk, Lodewijks niet uitkomen dan had Rosenberg kunnen schieten. DOH dat is nou keepen dodo, op de bal afgaan. Dat hij de bal mist kan gebeuren, maar das geen mega overtreding.

Maar zoals ik zei, de scheids de schuld geven als je club verliest is een trend.
pi_30069913
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:00 schreef Kaap het volgende:

[..]

Leuk he, die tijd op de lagere school. Vooral begrijpend lezen vond ik top! Geen nood krijg jij vast ook nog eens. Tot dan zal ik het je makkelijk maken; als je goed had gelezen had je waarschijnlijk gezien dat ik schreef dat Ajax verloren heeft door een gebrek aan een goede voorhoede. Maar voor die tijd zat jij al vol overgave bevooroordeeld te reageren. En je lult lucht want ook bij "De Wedstrijden" zeiden ze dat het een overtreding van Lodewijks was. Maar dat wil/kan je niet horen, omdat het tegen je club is.

En mijn club heeft niet verloren, aangezien ik nog geen cent te makken heb in welke club dan ook. Als jij graag gelooft dat ik een Ajacied ben, mag dat van mij hoor jochie, als je maar weet dat ik een voetbalsupporter ben, en geen clubsupporter.
pi_30070170
quote:
Gefrustreerd

Lekker boeiend of Snoyl er in 1 keer met rood af ging of met 2x geel dan hadden jullie zeker wel nog gescoord
Heb je de plek gezien waar Lodewijks Rosenberg aanraakte? Juist ja bijna op de achterlijn. Hij had totaal geen scorings mogenlijkheid omdat hij al helemaal naar de buitenkant was gedreven door een Feyenoord speler.
Weet je wanneer de scheids echt verantwoordelijk was voor de winst? Die wedstrijd met Machlas dat hij die schwalbe maakte bij Dudek
pi_30070522
wat heb je het over jullie? speel ik bij Ajax dan? Cool, mag ik ff het achterstallig salaris vangen?
  maandag 29 augustus 2005 @ 13:36:52 #11
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30070551
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:13 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]
En je lult lucht want ook bij "De Wedstrijden" zeiden ze dat het een overtreding van Lodewijks was. Maar dat wil/kan je niet horen, omdat het tegen je club is.
Sinds wanneer zijn hyperactieve commentatoren de maatstaf of het wel of geen overtreding was?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_30070555
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:13 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Leuk he, die tijd op de lagere school. Vooral begrijpend lezen vond ik top! Geen nood krijg jij vast ook nog eens. Tot dan zal ik het je makkelijk maken; als je goed had gelezen had je waarschijnlijk gezien dat ik schreef dat Ajax verloren heeft door een gebrek aan een goede voorhoede. Maar voor die tijd zat jij al vol overgave bevooroordeeld te reageren. En je lult lucht want ook bij "De Wedstrijden" zeiden ze dat het een overtreding van Lodewijks was. Maar dat wil/kan je niet horen, omdat het tegen je club is.
EDIT,Doe eens effe lekker normaal
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:13 schreef SocialDisorder het volgende:En mijn club heeft niet verloren, aangezien ik nog geen cent te makken heb in welke club dan ook. Als jij graag gelooft dat ik een Ajacied ben, mag dat van mij hoor jochie, als je maar weet dat ik een voetbalsupporter ben, en geen clubsupporter.
Sorry, ik ben iets te oud voor de term jochie, maar dat geeft niks hoor....knul

[ Bericht 4% gewijzigd door DutchGooner op 29-08-2005 16:01:29 ]
pi_30070571
PSV
Hoi mam..
pi_30070697
Hehe, wat zijn Feyenoorders toch grappig . .
Nu mogen wij opeens niet zeuren . . .

pi_30070946
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:11 schreef Kaap het volgende:
En tuurlijk, Lodewijks niet uitkomen dan had Rosenberg kunnen schieten. DOH dat is nou keepen dodo, op de bal afgaan. Dat hij de bal mist kan gebeuren, maar das geen mega overtreding.

Maar zoals ik zei, de scheids de schuld geven als je club verliest is een trend.
als je de bal NIET raakt, en de tegenstander wel die vervolgens niet meer bij de bal kan, dan is het een overtreding dodo. dat heet geen keepen.

en zoals ik al zei, het is NIET de schuld van de scheids dat ajax verloren heeft
pi_30071140
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Weet je wanneer de scheids echt verantwoordelijk was voor de winst? Die wedstrijd met Machlas dat hij die schwalbe maakte bij Dudek
Zoetebier
pi_30071235
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:50 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

als je de bal NIET raakt, en de tegenstander wel die vervolgens niet meer bij de bal kan, dan is het een overtreding dodo. dat heet geen keepen.
hij kon niet bij de bal omdat ie over de achterlijn was . bovendien was hij ook de enige die een beetje protesteerde volgens mij.
quote:
en zoals ik al zei, het is NIET de schuld van de scheids dat ajax verloren heeft
dat weten we nu wel.
het is de schuld van Kuyt en Kalou + de rest van de Feyenoorders
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:02:07 #18
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30071284
quote:
Vechtmachine Feyenoord beloond

Voetbal eredivisie
door Rob Pietersen

Kuijt en Kalou maakten gisteren in de Arena op het eerste oog het verschil tussen Ajax en Feyenoord. Maar het echte verschil tussen de aartsrivalen was veel groter dan de doeltreffendheid van het Rotterdamse koppel.
Feyenoord won gisteren voor het eerst in ruim vier jaar in Amsterdam (1-2). En die winst was eigenlijk een mirakel. Op vrijwel elke positie had Ajax-trainer Danny Blind een betere voetballer tot zijn beschikking dan zijn collega Erwin Koeman. Desondanks was de nederlaag niet onverdiend.

Ze willen te veel, te leuk, te mooi, ze voelen zich kunstenaars. Veel ajacieden verstaan niet de kunst sober te spelen. Pienaar, De Jong, Sneijder en Maduro bezondigden zich aan hakjes en andere flauwekul, aan hogeschoolvoetbal op het moment dat er om hen heen een grondgevecht plaatsvond. Voetbal is voor hun nog altijd een spelletje, terwijl de Feyenoorders vochten alsof hun leven ervan afhing. Dát was het grote verschil tussen Ajax en Feyenoord.

Duidelijk zichtbaar was dat op het middenveld waar, in de eerste helft, niet de Amsterdamse internationals maar de Rotterdamse gerehabiliteerden Paauwe, Pardo en Ghaly de baas waren. De drie gretige gasten waren vorig seizoen onder trainer Gullit overbodig, maar beleefden gisteren een dag die heel veel goed maakt. De kracht van Paauwe, Pardo en Ghaly was hun vecht- en werklust en hun soberheid. Ze stonden er niet om kunstjes te vertonen, maar slechts voor het ploegbelang.

,,We hebben keihard gewerkt. Daarmee hebben we kunnen compenseren dat we voetballend minder waren”, zei Koeman. ,,En we hebben natuurlijk Kuijt en Kalou. Dat maakt ons toch sterk.”

Kuijt bewees zijn grote waarde vlak na de pauze, toen de hele Ajax- defensie voor de tweede keer op kinderlijke wijze uit elkaar werd gespeeld. Escudé liet zich aftroeven door Kalou, Grygera en Trabelsi dekten lucht en Kuijt sloeg toe: 0-2.

Blind had in de rust de falende Rosenberg vervangen voor Charisteas, die misschien ook geen echte Ajax- spits is, maar een verademing was vergeleken bij het Zweedse gepruts. De Griek maakte in de 79ste minuut de 1-2 en was vier minuten later ook nog dichtbij de gelijkmaker.

Vanaf de zestigste minuut domineerde de thuisploeg, hetgeen volledig logisch was, gezien het beschikbare materiaal en de krachten die het Rotterdamse spel hadden gevergd. Het werd steeds drukker voor de 38-jarige Feyenoord-doelman Lodewijks, die één keer op de lijn hulp nodig had van Snoyl, maar verder nauwelijks op de proef werd gesteld. Na zijn nuttige werk op de doellijn beging Snoyl even later twee domme overtredingen op de zijlijn. De tweede leverde hem een tweede gele kaart op.

Ze werkten gisteren voor twee, de Feyenoorders, met Kuijt zoals altijd voorop. Dus ook met tien man lieten ze zich een mooie middag in de Arena niet ontnemen.

,,Ik ben apetrots”, zei Koeman na afloop. Dat was volledig terecht. Maar ook hij verdient lof. Koeman heeft van Feyenoord weer een vechtmachine gemaakt. Zijn collega Blind was gisteren ongetwijfeld jaloers op de effectiviteit van de Rotterdamse spitsen, maar dat is niet het enige probleem aan Amsterdamse kant, waar voetbal voor sommigen nog steeds gewoon een leuk spelletje is.
De Volkskrant. Ware taal
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_30071318
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:00 schreef ruud_fr het volgende:

pi_30071405
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:02 schreef Tomasso het volgende:

[..]

De Volkskrant. Ware taal
En de volgende keer als Ajax met hetzelfde spel wint, dan is het opeens weer fantastisch.......
Wat een onzinjournalistiek zeg . . . !
pi_30071765
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:00 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

hij kon niet bij de bal omdat ie over de achterlijn was . bovendien was hij ook de enige die een beetje protesteerde volgens mij.
als lodewijks niet was uitgekomen dan had ie het gehaald.
quote:
dat weten we nu wel.
het was ajax' eigen schuld
pi_30071843
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:17 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]
als lodewijks niet was uitgekomen dan had ie het gehaald.
Daardoor moest ie idd naar buiten ja. Maar Lodewijks mag toch uitkomen?

Wat een gezeik eigenlijk of het wel of geen strafschop was. Lodewijks had hem toch gestopt
pi_30071907
De Volkskrant
pi_30071936
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:06 schreef Robar het volgende:

[..]

En de volgende keer als Ajax met hetzelfde spel wint, dan is het opeens weer fantastisch.......
Wat een onzinjournalistiek zeg . . . !
Journalistiek is altijd onzin en nooit objectief.
What else is new??
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 augustus 2005 @ 14:27:47 #25
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30072014
Ach, wat maakt het uit: Ajax is toch het beste
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: