Ik heb het toch over een deel van beide supportersgroepen?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je scheert heel veel mensen nu over één kam. Bovendien is dit niet het juiste topic hiervoor.
Ik denk ook een matige 1-1 waar niemand wat aan heeft.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vlak ajax zeker niet uit, maar ik denk toch dat Feyenoord wint. Of een gelijkspelletje.
Het lijkt er toch op dat het regelmatig met motivatie te maken heeft, eigenlijk een schande als je zo'n salaris ontvangt, maar dat hebben wel inmiddels bijna geaccepteerd.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:37 schreef HeatWave het volgende:
F;noord is favoriet uiteraard. Ajax is dus danig weggezakt de afgelopen weken, en zelfs toen het nog wel redelijk ging met het spel wonnen ze van ons..
Eigenlijk zou ik het SLECHT vinden als ze nu van f'noord zouden winnen, dan is het namelijk een motivatie kwestie geweest de afgelopen weken, en dan kunnen ze wmb allemaal oprotten.
Maar goed, toch maar winnen.
Als PSV-er zou ik het prima vinden moet ik eerlijk bekennen, maar Feyenoord ruikt zijn kans en zal 200% geven voor de overwinning denk ik en dat geeft de doorslag denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk ook een matige 1-1 waar niemand wat aan heeft.
wij hebben daar wel wat aanquote:Op maandag 30 januari 2006 15:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk ook een matige 1-1 waar niemand wat aan heeft.
Jullie worden toch wel kampioen hoorquote:
Dat deden ze in 97 ookquote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben het met je eens hoor Elgigante. Dat die hersenlozen elkaar willen doodmaken is prima, maar doe dat lekker ergens anders en laat de echte supporters die voor het voetbal komen er lekker buiten.
Geweld heeft NIETS met voetbal te maken.
Wat zeik je?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben het met je eens hoor Elgigante. Dat die hersenlozen elkaar willen doodmaken is prima, maar doe dat lekker ergens anders en laat de echte supporters die voor het voetbal komen er lekker buiten.
goeden spitsen zijn het ook. maar er is geen chemie. geen cement tussen de bakstenen.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:08 schreef jpzegthallo het volgende:
Het blijven goede spitsen bij Ajax. Ik ben voorzichtig.
Een paar stevige tackles en een paar opstootjes tussen de spelers mogen wat mij betreft best zondag!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef HeatWave het volgende:
Zoietsquote:Op maandag 30 januari 2006 20:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Een paar stevige tackles en een paar opstootjes tussen de spelers mogen wat mij betreft best zondag!
Dit kan helaas pas volgend seizoen:quote:
Mooi filmpje!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef JaWi het volgende:
Dit kan helaas pas volgend seizoen:
http://video.google.com/videoplay?docid=5764765874906135772&q=jaap+stam
alleen zet Blind die spitsen overal in het veld neerquote:Op maandag 30 januari 2006 19:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]
goeden spitsen zijn het ook. maar er is geen chemie. geen cement tussen de bakstenen.
Hele wedstrijd 1-1 en dan in de 91e minuut trapt Rosenberg de 1-2 erinquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:11 schreef Suijk het volgende:
1-1. Echt zo'n uitslag waar niemand wat aan heeft.
Nu nog hopen dat je de wedstrijd krijgt te zien...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:12 schreef M0NTANA het volgende:
Kaart is binnen!
Dat vroeg ik me ook af over de 15 wachtenden achter me bij de ticketboxquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat je de wedstrijd krijgt te zien...
Dat risico loop je niet, wanneer je kaarten haalt in Zuid-Holland.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af over de 15 wachtenden achter me bij de ticketbox.
Ik had alleen de verkoper zelf voor mequote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat risico loop je niet, wanneer je kaarten haalt in Zuid-Holland.
Ik ook, en heb dan ook twee schitterende lichtgroene exemplaartjes voor me liggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik had alleen de verkoper zelf voor me.
Voor zo ver je 1-0 simpel kunt noemenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:54 schreef hippo-clippo het volgende:
ik denk dat het een simpele 1-0 wordt...
in ieder geval niet zo billenknijpend in de slotfasequote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:58 schreef Robar het volgende:
[..]
Voor zo ver je 1-0 simpel kunt noemen
Dat zou best nog wel eens waar kunnen zijn . . .quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:07 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
in ieder geval niet zo billenknijpend in de slotfase![]()
Een beetje zo'n scenario als tegen psv, alleen dan minder spannend en in de laatste minuten nog wat opstootjes bij die andere club uit frustratie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |