Ik doe niet aan woordgrappen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een woordgrap van formaat, helaas niet van jouw hand.
Hmm.. ik vrees dat mijn oppervlakkigheid me hier opbreekt. Zowel van mijn vraag als jouw antwoord weet ik niet precies wie onderwerp is en wie lijdend voorwerp..quote:
Ik ben natuurlijk geen Gymnasiast, he.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Wellicht meer in absurdo, in jouw geval.
En dat is geenszins prikkelend?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Zowel van mijn vraag als jouw antwoord weet ik niet precies wie onderwerp is en wie lijdend voorwerp..
Neem maar aan dat in dit geval jij altijd het onderwerp bent, en Johan de With altijd het lijdend voorwep.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm.. ik vrees dat mijn oppervlakkigheid me hier opbreekt. Zowel van mijn vraag als jouw antwoord weet ik niet precies wie onderwerp is en wie lijdend voorwerp..
Mwa, volstaat ruig doen met latijn ook?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:38 schreef Tafkahs het volgende:
hier worden de problemen zeker opgelost?
Levensproblemen kunnen niet worden opgelast, Tarry.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:38 schreef Tafkahs het volgende:
hier worden de problemen zeker opgelost?
splitsingnee dus?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mwa, volstaat ruig doen met latijn ook?
Hoe nuttig voel jij je vandaag, Jehan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Levensproblemen kunnen niet worden opgelast, Tarry.
Zeer. Ik heb de economie reeds vele malen gestimuleerd en heb afgewassen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hoe nuttig voel jij je vandaag, Jehan?
Als de uitspraak was dat begeerlijkheid van sigme absurd zou zijn.. dan prikkelt dat wel. Maar wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En dat is geenszins prikkelend?
Mag ik dan dubbelen als meewerkend voorwerp?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:38 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Neem maar aan dat in dit geval jij altijd het onderwerp bent, en Johan de With altijd het lijdend voorwep.
Ik bedoelde gewoon dat het aantal der desiderata nogal groot was. Maar dit begint vrij pedant te worden, dus laat ons levend Nederlands spreken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de uitspraak was dat begeerlijkheid van sigme absurd zou zijn.. dan prikkelt dat wel.
Het wachten is op het oordeel van de rechtbank. Als God niet bestaat, dan verkoop ik de bootquote:
doe je voorzichtig? Voor de narcose goed doorvragen he..quote:
Jo, heb ik het pedanterie'tje gewonnen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon dat het aantal der desiderata nogal groot was. Maar dit begint vrij pedant te worden, dus laat ons levend Nederlands spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |