Niet veels bijzonders hoor, Janine dacht dat Jef haar geheime aanbidder was en na een kort gesprek kwam ze erachter dat hij het niet was en riep met een spreekwoordelijk rood hoofd weg, terwijl Jef schaterlachend bleef staanquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:44 schreef Dizer het volgende:
WAT?!!! Ik heb het niet gezien, maar Janine en Jef?Mijn Janine, wat doe je
Die derde fischer (iets met een F)quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:05 schreef JohnDDD het volgende:
welke personages?
Fay. Die tennisster.quote:
Nee, hij zei Hannie.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:30 schreef K.V. het volgende:
Wtf?
Zei Frits (Hans) nou net: ik heb Arnie uit de weg geruimd???
quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Gedachtekronkel...
Hans heeft Frits proberen te vermoorden, maar dat mislukte. Hans legde het loodje en Frits verloor zijn geheugen. Augusta vond de tweelingbroers en dacht dat haar plannetje gelukt was, maar Mutti weet niet dat Hans eigenlijk Frits is, sterker nog, 'Frits' weet ook niet dat hij eigenlijk Hans is. Door z'n kinderen wordt zijn geheugen langzaam maar zeker opgefri(t)st.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:30 schreef K.V. het volgende:
Wtf?
Zei Frits (Hans) nou net: ik heb Arnie uit de weg geruimd???
Eigenlijk een quote die iedereen van te voren had zien aankomen :').quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Gedachtekronkel...
Hans heeft Frits proberen te vermoorden, maar dat mislukte. Hans legde het loodje en Frits verloor zijn geheugen. Augusta vond de tweelingbroers en dacht dat haar plannetje gelukt was, maar Mutti weet niet dat Hans eigenlijk Frits is, sterker nog, 'Frits' weet ook niet dat hij eigenlijk Hans is. Door z'n kinderen wordt zijn geheugen langzaam maar zeker opgefri(t)st.
En als Hans dan ook nog eens Davis van z'n achternaam heet is de verwijzing naar Metal Gear helemaal compleet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Gedachtekronkel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |