quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:39 schreef Majoor_Moederkoek het volgende:
echt te naar gewoon. beter zeg je rollator, laterz, daag of gewoon hoi.
maar zeggen van: tot morgen, yo the shizzle gaat nergens over![]()
ik weet het niet ik vraag het..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:42 schreef Majoor_Moederkoek het volgende:
[..]
shizzle is voor da nerds.![]()
Moet je Snoopie Doggie Dogg evne aanklagen denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:39 schreef Majoor_Moederkoek het volgende:
Ben jij contactgestoord misschien?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:45 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad :/ eerst kwam zoeen gast bij me. Hij ging wat vertellen dattie ruzie had.
En hij zei : ja man die shizzle is wel relax :/
Wtf
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ben jij bent contactgestoord misschien?![]()
Ah, dank je.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:17 schreef funkmaster het volgende:
dat is cool ---> it's the shit ---> it's the shizzle
edit: of in fo'sho ---> zekerweten --> fo'shizzle
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:39 schreef Majoor_Moederkoek het volgende:
beter zeg je rollator, laterz, daag
Vind ik ook niet echt een hoogtepuntjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:39 schreef Majoor_Moederkoek het volgende:
beter zeg je rollator
Whaha en wtf?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:39 schreef Majoor_Moederkoek het volgende:
Fo'shizzle.. zeg het ze zoals het hoort te zijn schwa!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:48 schreef RM-rf het volgende:
Sjissel is toch een jiddische verbastering om aan te geven dat je voor 10 shekkel wel met je besneden lul over die persoon heen wilt pissen?
ten minste, zo gebruik ik het altijd.
wat Wunk shizzledquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:51 schreef Wunk het volgende:
shizzle ma nizzle ma fizzle si bizzel qua dizzle man !!!
ik zag je nog op m'n televizzle!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:52 schreef Wunk het volgende:
[..]
did you just shizzle me ?
don't make me get my pizzle!!
Ik ken er ook zo één die dat af en toe zegt. Mjaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:17 schreef funkmaster het volgende:
dat is cool ---> it's the shit ---> it's the shizzle
edit: of in fo'sho ---> zekerweten --> fo'shizzle
Bij mij klinkt het meer als: 'hatsjoe'.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als ik nies kom ik in de buurt. Telt dat?
Ik ben graag origineel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bij mij klinkt het meer als: 'hatsjoe'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |