Terwijl duizenden mensen met lepra rondstrompelen klaag jij liever op een forumdankzij je pc'tje.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:30 schreef Majoor_Moederkoek het volgende:
Kinderen in africa hebben godverdomme niks te vreten, en hier klagen ze als ze geen ipod kunnen kopen.Verwende kutkinderen allemaal in de winkels
![]()
![]()
![]()
Terwijl de technologie de beste, mooiste, snelste computers ooit kan produceren, rammel jij voort op oude troep van 20 jaar terug.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Terwijl duizenden mensen met lepra rondstrompelen klaag jij liever op een forumdankzij je pc'tje.
jij bent een lieve usertquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:34 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Terwijl de technologie de beste, mooiste, snelste computers ooit kan produceren, rammel jij voort op oude troep van 20 jaar terug.
Ondankbare hond.
Niet ondankbaar, alleen niet-geïntresseerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:34 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Terwijl de technologie de beste, mooiste, snelste computers ooit kan produceren, rammel jij voort op oude troep van 20 jaar terug.
Ondankbare hond.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:36 schreef Rubbadubba het volgende:
Kinderen in afrika hebben niks te klagen, zij weten gewoon dat ze niks te eten krijgen, ik moet iedere dag maar weer afwachten en kijken wat ik ga eten das veel erger die onwetendheid![]()
open daar zelf ffkes een topique overquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:36 schreef Rubbadubba het volgende:
Kinderen in afrika hebben niks te klagen, zij weten gewoon dat ze niks te eten krijgen, ik moet iedere dag maar weer afwachten en kijken wat ik ga eten das veel erger die onwetendheid![]()
Mijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:36 schreef Rubbadubba het volgende:
dit is ook niet afrika, we hebben het recht om over deze dingen te klagen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:30 schreef Majoor_Moederkoek het volgende:
Kinderen in africa hebben godverdomme niks te vreten, en hier klagen ze als ze geen ipod kunnen kopen.Verwende kutkinderen allemaal in de winkels
![]()
![]()
![]()
whehehe.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:36 schreef Rubbadubba het volgende:
je doet je nickname eer aanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:14 schreef _Denker het volgende:
Mensen die klagen dat het koud is
In Afrika hebben ze ook geen kou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |