Maduro is een verdedigende middenvelder en Aissati een aanvallende, dus wat is het nut van deze vergelijkingquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen echte actie in huis, en het is misschien een dooddoener: maar ik vind Aissati echt beter.˛
Maduro kan ook in aanvallend opzicht als middenvelder fungeren.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:57 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Maduro is een verdedigende middenvelder en Aissati een aanvallende, dus wat is het nut van deze vergelijking![]()
De Jong was basisspeler tot hij besloot niet te verlengen, Pienaar was basisspeler tot hij besloot niet te verlengen, Maxwell was tot zijn blessure basisspeler en zou dat zeker ook weer worden, Boukhari was de laatste weken regelmatig basisspeler.......quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Galasek en Grygera met Trabelsi zullen de enige basisspelers zijn die vertrekken, al wil ik eerst zien ofGryga vertrekt.
Aissati vergelijken met Maduro is als Gattusso vergelijken met Bergkampquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maduro kan ook in aanvallend opzicht als middenvelder fungeren.˛
agh Pienaar vind ik toch slecht dus dat boeit me niet, Maxwell was ja maar we hebben daar de vervanger al voorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:02 schreef BoNi het volgende:
[..]
De Jong was basisspeler tot hij besloot niet te verlengen, Pienaar was basisspeler tot hij besloot niet te verlengen, Maxwell was tot zijn blessure basisspeler en zou dat zeker ook weer worden, Boukhari was de laatste weken regelmatig basisspeler.......
trabelsi is al een tijdje geen basisspeler meer....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Galasek en Grygera met Trabelsi zullen de enige basisspelers zijn die vertrekken, al wil ik eerst zien ofGryga vertrekt.
Waarom trollen als ik inhoudelijk correct ben?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:03 schreef BoNi het volgende:
[..]
Aissati vergelijken met Maduro is als Gattusso vergelijken met Bergkamp
Waarom reageren als je inhoudelijk niets toevoegd?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom trollen als ik inhoudelijk correct ben?˛
Misschien ligt het ook wel een beetje aan de Jong hoor?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Tja, dan zit er gewoon niets niet goed in de verhouding de Jong/Ajax. Hij wil HIER niet zwerven maar daar wel......
Ajax moet eens wat normaler met mensen omgaan, meer duidelijkheid scheppen en spelers eens laten spelen waar ze tot hun recht komen.
Hij gebruikt jouw vergelijking, maar dan voor twee andere spelers. Ik zie het punt niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Nwanko Kanu laat in een interview met De Telegraaf weten dat hij graag naar Ajax terug wil keren. De Nigeriaanse international is nu actief in de Afrika Cup, maar heeft een contract bij het Engelse West Bromwich Albion.
"Ik heb heimwee naar Ajax en zou iedereen heel graag willen laten zien wat ik nog kan. Jari Litmanen kwam terug en dat ging niet goed. Maar niet iedereen is hetzelfde. Ik weet zeker dat ik nog van waarde kan zijn. I keep my fingers crossed," aldus de 29-jarige Kanu.
Kanu heeft nog een contract tot 2007 bij de Engelsen, maar hij blijft positief. “Maar misschien valt er wel te praten. Als ik in Engeland moet blijven of Ajax me niet meer wil, hoop ik in een andere rol terug te keren, als jeugdtrainer of zo. I love Amsterdam."
In het seizoen 1993/1994 begon de Nigeriaan bij Ajax. Hij scoorde in drie jaar 25 keer en wist de Champions League te winnen. Verder voetbalde hij nog voor Fed Works, Iwanyanwu, Internazionale en Arsenal.
Ga ik je niet eens uitleggen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Misschien kan ie de rol van ananas over nemen, lijkt me wel zo'n type.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Tja, Kanu. het is natuurlijk altijd leuk als oude kampioenen terug willen, maar ik denk ook niet dat hij nog erg veel meerwaarde zal hebben nu.
Maar goed, mijn 1995 hart zegt: doe maar.
Net zoals Litmanen bedoel je? Ervaring vind ik echt een drogreden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:27 schreef Houniet het volgende:
En wat denk je van ervaring.
Heb je wel gelijk in eigenlijk, maar Litmanen was ook erg blessure gevoelig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Net zoals Litmanen bedoel je? Ervaring vind ik echt een drogreden.˛
Dat zou nu in eerste instantie wel de focus moeten zijn, maar ook buiten het veld kunnen routiniers erg belangrijk zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:34 schreef M0NTANA het volgende:
Als je iemand wilt halen om zijn ervaring, moet het iemand zijn die wekelijks speelt en Nwanko Kanu zal niet altijd spelen, aangezien we nog genoeg spitsen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |