abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:40:36 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34509921
[HOMO] MDLXXXVII - Roman style

Vervolg op: daarboven dus!

De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook laten aanpassen)

Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?

Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!

25 februari bestaat het homotopic vier jaar, ter ere daarvan: De vijfde Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 2) . Jij komt natuurlijk op 4 maart ook naar Amsterdam!?

We verlieten het vorige topic bij de discussie over mijn goede smaak in mannen, maar ook de voorbedachte rade waarmee Luqas het leven benadert...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:32 schreef LuQas het volgende:

Nee nee nee nee nee! Denk nou geen nare dingen van me!

Is het dan zo raar als iemand gewoon condooms bij zich draagt? Ik gebruikte die tas gewoon overal voor, als boekentas, als tas bij het uitgaan om een jas in te stoppen, als tas om kleding in te vervoeren, als tas om boodschappen mee te doen, en ook als tas voor wanneer ik bij mijn vriendje te gaan slapen. En om nou elke keer bij elke gelegenheid condooms erin, condooms eruit te doen, lijkt me redelijk onzinnig, toch?
Als je een mes bij je draagt en je steekt iemand neer, ook al is het om jezelf te verdedigen, dan word je nog vervolgd, omdat je het mes bij je draagt geef je al aan dat je het gebruiken gaat. Je hebt erover nagedacht om het te gebruiken, dat je het uiteindelijk gebruikt voor zelfverdediging is daarbij slechts een bijzaak.

Dat jij condooms altijf bij je hebt geeft aan dat je bepaalde verwachtingen hebt van de plaatsen waar je naar toe gaat.

Ik heb nooit condooms bij me, omdat als ik uitga ik er niet vanuit ga dat ik met iemand op de plee van een of andere ranzige kroeg ga staan neuken, of een darkroom inga om me daar helemaal suf te laten palen.

Jij daarentegen bent "voorbereid" om anale sex te bedrijven op de meest vreemde plaatsen, daarmee geef je al snel aan wat je intenties zijn, en waar je grenzen liggen.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:40:52 #2
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_34509927
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Klopt, ik blijf op m'n eigen niveau. Ik ben ook alleen maar schattig en absoluut niet wauw.
Dat is ook weer helemaal waar. Je bent eigenlijk net een Koala-beertje....zo schattig, maar toch niet wauw...en als je ze aanpakt, dan scheuren ze je aan stukken met de voorpootjes.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:41:59 #3
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34509944
SAJ valt op jailbait
I'm hungry!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:42:26 #4
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_34509955
Om nog ff wat mensen te pesten hier.

God created gays so fat chicks could have friends.
pi_34509967
Ok, ik ga wel even met Cairon mee.
C’est Davie :o)
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:43:31 #6
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_34509976
quote:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
[..]

Als je een mes bij je draagt en je steekt iemand neer, ook al is het om jezelf te verdedigen, dan word je nog vervolgd, omdat je het mes bij je draagt geef je al aan dat je het gebruiken gaat. Je hebt erover nagedacht om het te gebruiken, dat je het uiteindelijk gebruikt voor zelfverdediging is daarbij slechts een bijzaak.

Dat jij condooms altijf bij je hebt geeft aan dat je bepaalde verwachtingen hebt van de plaatsen waar je naar toe gaat.

Ik heb nooit condooms bij me, omdat als ik uitga ik er niet vanuit ga dat ik met iemand op de plee van een of andere ranzige kroeg ga staan neuken, of een darkroom inga om me daar helemaal suf te laten palen.

Jij daarentegen bent "voorbereid" om anale sex te bedrijven op de meest vreemde plaatsen, daarmee geef je al snel aan wat je intenties zijn, en waar je grenzen liggen.
Ik geloof niet dat ik veel zin heb om me in dezen te verdedigen. Je brengt me nu in verband met darkrooms, ranzige kroegen en dergelijke enkel en alleen om het feit dat ik condooms bij me draag?
Afrika Paprika
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:43:48 #7
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34509985
I'm hungry!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:44:03 #8
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34509990
JAILBAIT's Another Interesting Linux But Also Intimidating Too:
A fully-functional Linux distribution that fits into 16 MB. Many modern net-appliance-type products such as the Netpliance iOpener have an internal SanDisk device that is 16 MB in size.
pi_34509994
Kijk, dat bedoel ik dus.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:45:07 #10
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_34510012
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:40 schreef Cairon het volgende:

[..]

Nee en ja. Je voorbereiden op het onverwachte is niks mis mee, dus dat luqas condooms bij zich heeft betekent verder niks, dat jij er wel een betekenis of verwachting aan hangt, ligt volgens mij meer aan jou dan aan luqas.

En daarbij, als luqas wel met dat soort voorbedachte redenen condooms bij zich heeft, wat dan nog? Dat mag toch? Ik ben zelf niet iemand die met iedereen de koffer in duikt, maar als iemand dat wel is....wat is daar nou eigenlijk echt zo erg aan? Dan vind ik het alleen maar goed als diegene condooms bij zich heeft....klasse zelfs.

Oh ja...die vergelijking met het mes is wel een beetje zwak vind ik hoor, zo kan je alles wel krom of recht lullen. "Ik heb in mijn auto een brandblusser ter voorbereiding van ongelukken" ---> jouw vergelijking met het mes. Betekent het nu dat het hebben van een brandblusser in de auto not done is? Zou een beetje raar zijn.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:46:03 #11
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34510033
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:43 schreef LuQas het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik veel zin heb om me in dezen te verdedigen. Je brengt me nu in verband met darkrooms, ranzige kroegen en dergelijke enkel en alleen om het feit dat ik condooms bij me draag?
vertaling:
quote:
"Ik kan me niet met argumenten verdedigen omdat ik weet dat Cairon gelijk heeft en me helemaal klem heeft geluld met feiten en logica, ik buig voor de grootstheid van Cairon, hij is mijn god, hij is mijn heiland. Zijn wil geschiede zijn koninkrijk kome! "
I'm hungry!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:47:30 #12
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_34510057
Het zijn overigens types met denkbeelden zoals Cairon die elke week met bibberende knietjes op de soa-poli zitten omdat ze misschien hiv hebben opgelopen omdat ze geen condooms bij zich hadden.
Afrika Paprika
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:48:32 #13
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34510083
pi_34510087
Buigen voor Cairon, met condooms en glijmiddel in je tas. .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:49:02 #15
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34510094
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:47 schreef LuQas het volgende:
Het zijn overigens types met denkbeelden zoals Cairon die elke week met bibberende knietjes op de soa-poli zitten omdat ze misschien hiv hebben opgelopen omdat ze geen condooms bij zich hadden.
Denk je niet dat dat in de praktijk erg meevalt?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:50:10 #16
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34510118
Valt er hier nog wat te neuken?
Je kunt tegenwoordig beter in brood beleggen.
pi_34510132
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Mja, dan ga je toch gewoon voor het zingen de kerk uit.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:51:06 #18
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34510139
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:45 schreef Semisane het volgende:

Nee en ja. Je voorbereiden op het onverwachte is niks mis mee, dus dat luqas condooms bij zich heeft betekent verder niks, dat jij er wel een betekenis of verwachting aan hangt, ligt volgens mij meer aan jou dan aan luqas.
Nee hoor, de wet is duidelijk op dat vlak, als jij een gebruiksvoorwerp meeneemt dan ga je ervan uit dat je het gaat gebruiken. Neem je een mes of geweer mee, dan zegt de wet dat jij ervan uitgaan dat je dat mes of geweer gaat gebruiken, hetzelfde geld voor condooms EN glijmiddel.

Je hoeft het niet te gebruiken, maar je neemt ze niet zonder reden mee. Als je niet verwacht dat je ze gaat gebruiken, dan neem je ze ook niet mee.
quote:
Ik ben zelf niet iemand die met iedereen de koffer in duikt, maar als iemand dat wel is....
Moet ik echt oude koeien uit de sloot gaan halen?
I'm hungry!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:52:20 #19
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34510170
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:50 schreef Sunjammer het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken?
Net nog niet.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:52:55 #20
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_34510187
quote:

[..]

Geen idee, maar ik denk dat Luqas hierin wel een punt heeft, niet dat het meteen hiv met zijn, kan ook een ander Soa zijn. Ik duik dan wel nooit een darkroom in, maar een vriend van me wel en de keren dat hij daar iemand tegenkomt zonder condoom dan met, zijn toch volgens hem echt in de meerderheid. Overigens heeft hij altijd wel condooms bij zich.

[sub]Of eigenlijk 1 condoom volgens mij, want hij kwam een keer in de Exit behoorlijk geirriteerd langs lopen om te vragen of ik of Ramon een condoom bij ons had....de zijne was gescheurd. Vond ik weer hilarisch.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:53:57 #21
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34510215
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Net nog niet.
Gelukkig.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:54:16 #22
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34510221
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:47 schreef LuQas het volgende:
Nee types zoals Cairon doen het gewoon niet in een kroeg, tpyes zoals Cairon doen het niet in een darkroom, en hebben geen sex zonder condoom, types zoals Cairon hebben alleen sex in een veilige omgeving, zoals een bed, en nemen de tijd voor sex, en altijd veilig. Daarbij types zoals Cairon hebben gewoon sowieso niet snel anale sex.

Jij daarentegen benadert sex als iets dat je altijd wel wil hebben en overal kunt bedrijven. Door condooms bij je te dragen geef je al aan dat je snel bereid bent om anaal te gaan.
I'm hungry!
pi_34510237
Liggen er bij darkrooms dan niet ergens gratis condooms en glijmiddel? .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:56:49 #24
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34510277
jij kunt je suf laten neuken in een pleehokje in een kroeg, ik heb tenminste nog die zelfbeheersing dat ik kan wachten tot ik thuis ben. Daarom liggen mijn condooms en sex-paraphenelia gewoon thuis.
I'm hungry!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:57:55 #25
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34510311
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:56 schreef Cairon het volgende:
jij kunt je suf laten neuken in een pleehokje in een kroeg, ik heb tenminste nog die zelfbeheersing dat ik kan wachten tot ik thuis ben. Daarom liggen mijn condooms en sex-paraphenelia gewoon thuis.
En als je nou toevallig met die andere naar huis gaat?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:59:04 #26
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34510344
dan liggen er thuis condooms.
I'm hungry!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:59:33 #27
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_34510353
quote:

[..]

Nee, dat valt niet mee.

Toevallig weet ik redelijk veel van hiv en hiv-preventie doordat ik een tijdje aan een campagne van de Schorer Stichting heb meegeholpen. Ongeveer tweederde van alle hiv-infecties bij homomannen wordt opgelopen binnen vaste relaties waarin men op een gegeven moment condoomloos gaat neuken omdat men elkaar vertrouwt. Relatie gaat uit, vertrouwen blijkt beschaamd, men krijgt er hiv voor terug.

Men heeft zo vaak het idee dat hiv-infecties alleen plaatsvinden bij oude leernichten in het bareback circuit, terwijl ook gewoon 10% van alle homojongeren hiv positief is. En dit zijn in heel veel gevallen jongens die geen condooms bij zich hadden, maar in de kroeg een leuke jongen tegenkwamen, er mee naar bed gingen en zich toen voor een dilemma geplaatst zagen.

Condooms bij je dragen is niet iets voor gore ranzige nichten die overal met een harde paal in hun broek rondlopen om te kijken of er iets te neuken valt, het is gewoon net zoiets als maandverband bij je dragen voor het geval je ongesteld wordt o.i.d.

Ze zitten gewoon altijd in mijn tas omdat ik die tas overla mee naartoe neem, niet omdat ik overal ergens te neuken zie. En nee, het is geen handtas.
Afrika Paprika
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:59:42 #28
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_34510359
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:51 schreef Cairon het volgende:

[..]

Nee hoor, de wet is duidelijk op dat vlak, als jij een gebruiksvoorwerp meeneemt dan ga je ervan uit dat je het gaat gebruiken. Neem je een mes of geweer mee, dan zegt de wet dat jij ervan uitgaan dat je dat mes of geweer gaat gebruiken, hetzelfde geld voor condooms EN glijmiddel.
Komplete bull dit, dat jij iets bij je hent wilt helemaal niet zeggen dat jij er van uit gaat dat je dit gaat gebruiken, ook dat geld voor een mes en een geweer of wil jij zeggen dat jij er vanuit gaat dat jij je credit card "elke" keer gaat gebruiken dat je hem bij je hebt? Dat de kans bestaat _dat_ je het gaat gebruiken, dat klopt, maar dat is wel iets anders dan er vanuit gaan.

Er bestaat dus helemaal geen "wet" dit is gewoon kul.
quote:
Je hoeft het niet te gebruiken, maar je neemt ze niet zonder reden mee. Als je niet verwacht dat je ze gaat gebruiken, dan neem je ze ook niet mee.
Hier geef je het zelf al bijna goed aan. Enkel jij verward wel dat als je iets niet verwacht er geen voorbereidingen voor treft.

Sorry hoor, maar als ik op vakantie ga, dan verzeker ik me wel, niet dat ik verwacht dat ik het ga gebruiken, maar het zou wel kunnen...dus verzeker ik me en zo is dat ook met condooms meenemen. De verwachting is er niet, maar je verzekerd je gewoon, in dit geval tegen Soa's

Dat verwachtingspatroon ligt toch echt bij jou hoor.
quote:
[..]

Moet ik echt oude koeien uit de sloot gaan halen?
Geen idee over welke koeien je hebt hoor.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:00:09 #29
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_34510368
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:59 schreef Cairon het volgende:
dan liggen er thuis condooms.
Dan hoop je dus dat die andere jongen daar aan heeft gedacht.
Afrika Paprika
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:00:48 #30
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34510386
als er geen condooms zijn word er ook niet geneukt. Sowieso niet trouwens
I'm hungry!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:01:36 #31
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34510411
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:52 schreef Semisane het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik denk dat Luqas hierin wel een punt heeft, niet dat het meteen hiv met zijn, kan ook een ander Soa zijn. Ik duik dan wel nooit een darkroom in, maar een vriend van me wel en de keren dat hij daar iemand tegenkomt zonder condoom dan met, zijn toch volgens hem echt in de meerderheid. Overigens heeft hij altijd wel condooms bij zich.

[sub]Of eigenlijk 1 condoom volgens mij, want hij kwam een keer in de Exit behoorlijk geirriteerd langs lopen om te vragen of ik of Ramon een condoom bij ons had....de zijne was gescheurd. Vond ik weer hilarisch.
Natuurlijk, maar tegenwoordig hoef je er niet meer vanuit te gaan dat iemand een kwaaltje onder de leden heeft. In het verre verleden kon je er donder op tegen zeggen dat er iemand wel iets onder de leden heeft tegenwoordig zie ik zoveel mensen van de wacht wisselen zondat er echt veel slachtoffers vallen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:03:36 #32
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_34510464
Ik moet nu helaas weg, de trein halen. Anders had ik de discussie met liefde voortgezet. Ik zal nog even wat extra condooms in mijn tas stoppen, misschien vindt er wel een fijne orgie plaats op het treintoilet.
Afrika Paprika
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:06:27 #33
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34510538
En toen was het stil...
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:08:37 #34
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34510598
hoe was het met je fuckbuddy Sunjammer?
I'm hungry!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:09:25 #35
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34510618
ik ga naar Eindhoven.
I'm hungry!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:09:27 #36
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34510623
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:08 schreef Cairon het volgende:
hoe was het met je fuckbuddy Sunjammer?
Geen ruk aan.

vrijdag 27 januari 2006 @ 11:10:13 #37
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34510647
doei Erwin, mag ik erwin zeggen? Natuurlijk mag ik erwin zeggen....

doei Erwin!

I'm hungry!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:10:35 #38
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34510656
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:17:51 #39
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34510855
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:59 schreef LuQas het volgende:

[..]

Nee, dat valt niet mee.

Toevallig weet ik redelijk veel van hiv en hiv-preventie doordat ik een tijdje aan een campagne van de Schorer Stichting heb meegeholpen. Ongeveer tweederde van alle hiv-infecties bij homomannen wordt opgelopen binnen vaste relaties waarin men op een gegeven moment condoomloos gaat neuken omdat men elkaar vertrouwt. Relatie gaat uit, vertrouwen blijkt beschaamd, men krijgt er hiv voor terug.

Men heeft zo vaak het idee dat hiv-infecties alleen plaatsvinden bij oude leernichten in het bareback circuit, terwijl ook gewoon 10% van alle homojongeren hiv positief is. En dit zijn in heel veel gevallen jongens die geen condooms bij zich hadden, maar in de kroeg een leuke jongen tegenkwamen, er mee naar bed gingen en zich toen voor een dilemma geplaatst zagen.

Condooms bij je dragen is niet iets voor gore ranzige nichten die overal met een harde paal in hun broek rondlopen om te kijken of er iets te neuken valt, het is gewoon net zoiets als maandverband bij je dragen voor het geval je ongesteld wordt o.i.d.

Ze zitten gewoon altijd in mijn tas omdat ik die tas overla mee naartoe neem, niet omdat ik overal ergens te neuken zie. En nee, het is geen handtas.
Feit blijft dat één van beide dan toch eens iets heeft gedaan heeft met iemand die niet helemaal te vertrouwen is.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:18:15 #40
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34510868
Trust. Isn't that always the problem?
pi_34510897
Hey Stu, waar blijven je plaatjes? 't Is 11 uur geweest.
Hebben we tenminste weer iets om af te kraken.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:21:55 #42
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34510987
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:18 schreef Sunjammer het volgende:
Trust. Isn't that always the problem?
Klopt en als dat beter geregeld zou worden, zou dat een hoop ellende schelen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:22:24 #43
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34511002
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:19 schreef Dave het volgende:
Hey Stu, waar blijven je plaatjes? 't Is 11 uur geweest.
Hebben we tenminste weer iets om af te kraken.
Dan blijft het nog altijd 2:20.
pi_34511019
2:20
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:25:28 #45
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34511076
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:23 schreef Dave het volgende:
2:20
2 tegen, 20 voor.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:25:42 #46
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34511084
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:31:45 #47
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34511241
Ik ben de beroerste niet.

vrijdag 27 januari 2006 @ 11:36:22 #48
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34511371
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Klopt en als dat beter geregeld zou worden, zou dat een hoop ellende schelen.
Daar komt het kort samengevat wel op neer ja.
pi_34511420
wakkerworden met deze foto's hmmm
dag
pi_34511431
Ok, maar die zijn dan ineens weer wel appetijtelijk, Stu. 4:20.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:40:59 #51
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34511512
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:38 schreef Dave het volgende:
Ok, maar die zijn dan ineens weer wel appetijtelijk, Stu. 4:20.
Dat het niet mijn types zijn wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet weet wat lekker is.

Alhoewel de onderste gaat misschien nog.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:43:08 #52
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34511570
Ik kon 's morgens nooit opstaan
Want de wekker liep nooit af
Ik kon dus ook niet naar mijn werk toe
Omdat ik dan dus maf
pi_34511609
Kon? Je komt hier altijd halverwege de ochtend aanzetten. Kan dus.
pi_34511635
Ik vind het jasje van de bovenste leuker, anders.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:45:35 #55
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34511649
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:44 schreef Dave het volgende:
Kon? Je komt hier altijd halverwege de ochtend aanzetten. Kan dus.
Klagen doe je maar bij Henk Westbroek.
pi_34511673
Ik vraag niet om je hand, maar om je vingers.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:47:44 #57
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34511717
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:46 schreef Dave het volgende:
Ik vraag niet om je hand, maar om je vingers.
En dat vraag je dan weer aan BLØF.
pi_34511731
Heb je wel glijmiddel bij je?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:50:16 #59
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34511810
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:48 schreef Dave het volgende:
Heb je wel glijmiddel bij je?
Nee, ik heb hekel aan extra bagage.
pi_34511841
Ah, ok, no prob hoor. Dan moeten we het inderdaad maar bij vingers houden.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:53:07 #61
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34511911
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:51 schreef Dave het volgende:
Ah, ok, no prob hoor. Dan moeten we het inderdaad maar bij vingers houden.
Dat had je al op je vingers kunnen natellen.
pi_34511961
Nou, nog één voor Stu dan, om het af te leren.

.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:04:04 #63
67800 davidov
Human ^ Together
pi_34512266
morgen
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:04:55 #64
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34512291
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:54 schreef Dave het volgende:
Nou, nog één voor Stu dan, om het af te leren.

[afbeelding].
Zullen die het met elkaar doen?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:05:17 #65
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34512302
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:04 schreef davidov het volgende:
morgen
Geen goede zo te merken.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:05:48 #66
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34512313
Subtiel even 'godverd*mme' zeg.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:07:11 #67
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34512355
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:05 schreef Sunjammer het volgende:
Subtiel even 'godverd*mme' zeg.
Wat is er vent? Kom maar ff op schoot zitten van ome Stuart.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:07:46 #68
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34512373
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Wat is er vent? Kom maar ff op schoot zitten van ome Stuart.
Even wat frustraties van me af schelden
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:07:59 #69
67800 davidov
Human ^ Together
pi_34512376
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Geen goede zo te merken.
kheb met spoed een aspirientje nodig
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:09:24 #70
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34512410
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:07 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Even wat frustraties van me af schelden
Omdat?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:09:54 #71
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34512426
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:07 schreef davidov het volgende:

[..]

kheb met spoed een aspirientje nodig
Omdat?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:10:34 #72
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34512445
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Omdat?
Het even héérlijk tegenzit.

Ik voel me net Cairon
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:11:50 #73
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34512479
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:10 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Het even héérlijk tegenzit.

Ik voel me net Cairon
Dat krijg je ervan als je met windows moet werken.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:12:38 #74
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34512498
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je met windows moet werken.
Windows is stable hiero hoor
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:14:01 #75
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34512542
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:12 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Windows is stable hiero hoor
Dan moet je het eens aan de systeembeheerders hier uitleggen hoe je dat voor elkaar heb gekregen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:15:21 #76
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34512585
Typisch is dat whaha

Nee, crashes hebben we nooit hier. En we hebben een aardig park staan hiero
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:17:21 #77
67800 davidov
Human ^ Together
pi_34512640
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Omdat?
Dr zit een forse kater op mn hoofd en ik wil hem wegjagen
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:19:43 #78
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34512716
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:15 schreef Sunjammer het volgende:
Typisch is dat whaha

Nee, crashes hebben we nooit hier. En we hebben een aardig park staan hiero
Bij mij voor de deur ligt er een park, is dat ook goed?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:20:12 #79
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34512737
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:17 schreef davidov het volgende:

[..]

Dr zit een forse kater op mn hoofd en ik wil hem wegjagen
Water drinken en je nest in. Hier zitten geeft echt geen verbetering.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:21:15 #80
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34512774
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Bij mij voor de deur ligt er een park, is dat ook goed?
Oh, een park ligt hier ook 2 minuten lopen vandaan
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:22:21 #81
67800 davidov
Human ^ Together
pi_34512814
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Water drinken en je nest in. Hier zitten geeft echt geen verbetering.
Kom net mn nest uit
Besides mn ouders trappen me mn bed uit als ik er weer in kruip...
Nah dit werkt prima
*rommelt in medicijnen kastje*
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:22:40 #82
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34512822
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:21 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Oh, een park ligt hier ook 2 minuten lopen vandaan
Ik zie letterlijk door de bomen het bos park niet meer.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:23:00 #83
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34512841
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:22 schreef davidov het volgende:

[..]

Kom net mn nest uit
Besides mn ouders trappen me mn bed uit als ik er weer in kruip...
Nah dit werkt prima
*rommelt in medicijnen kastje*
Wat een nare ouders.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:23:17 #84
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34512848
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Ik zie letterlijk door de bomen het bos park niet meer.
Dat is een slechte zaak.

Maar goed... ik ga even fijn pauze houden

vrijdag 27 januari 2006 @ 12:23:33 #85
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34512857
Oh nee, eigenlijk ben je gewoon een slappe dweil dat je niet tegen een beetje alcohol kunt.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:24:05 #86
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34512876
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:23 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Dat is een slechte zaak.

Maar goed... ik ga even fijn pauze houden

Mijn lunch wordt momenteel ook gehaald.

smakelijk!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:25:09 #87
67800 davidov
Human ^ Together
pi_34512914
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Wat een nare ouders.
Mwah ze vinden het belachelijk als ik er na 12 uur nog in lig
Ze zitten me op de hielen met hun "je moet vroeger opstaan beleid".
Kijk opzich prima, maar niet op vrijdag
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:26:26 #88
67800 davidov
Human ^ Together
pi_34512969
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh nee, eigenlijk ben je gewoon een slappe dweil dat je niet tegen een beetje alcohol kunt.
Niks mee te maken, feestje in cafe met gratis bier, en daarna naar mn vereniging.
Gelukkig deze week geen zout in mn oren en behanglijm aan mn schoenen
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:29:01 #89
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34513065
ik ben weer te laat wakker voor een leuke cairondiscussie .
put
your
clothes
on!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:29:23 #90
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34513078
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:25 schreef davidov het volgende:

[..]

Mwah ze vinden het belachelijk als ik er na 12 uur nog in lig
Ze zitten me op de hielen met hun "je moet vroeger opstaan beleid".
Kijk opzich prima, maar niet op vrijdag
Ziek is ziek moetr je maar denken en tegen een half lam iemand aan kijken is niet prettig, laat staat de walm die uit zo'n iemand's muil komt.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:30:08 #91
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34513111
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:29 schreef Jerruh het volgende:
MAar je hebt wel lekker geneukt vannacht?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:30:13 #92
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_34513116
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:29 schreef Jerruh het volgende:
geen nood Jerruh
je krijgt vast en zeker nog wel op korte termijn een herkansing
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:31:35 #93
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34513181
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

MAar je hebt wel lekker geneukt vannacht?
ik was dood toen ik terug moest LOPEN van werk, dus nee .
put
your
clothes
on!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:32:38 #94
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34513224
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:31 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Al sik te moe ben om wat te doen, ga ik gewoon op m'n rug liggen en ga ik genieten.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:33:45 #95
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34513271
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Al sik te moe ben om wat te doen, ga ik gewoon op m'n rug liggen en ga ik genieten.
moet je wel iemand hebben die jou wil laten genieten .
put
your
clothes
on!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:37:15 #96
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_34513413
quote:

[..]

en da's toch al vlug een half uurtje flink doorwandelen toch?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:39:07 #97
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34513457
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:33 schreef Jerruh het volgende:

[..]

moet je wel iemand hebben die jou wil laten genieten .
Dat is in mijn geval niet zo moeilijk te bedenken hé?

Laatst zei iemand dat iemand pijpen geen vreemdgaan was.
pi_34513476
quote:

[..]

Je had zeker weer geen glijmiddel bij je, hè? Neem een voorbeeld aan LuQas.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:40:11 #99
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34513486
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:37 schreef Stroekie het volgende:

[..]

en da's toch al vlug een half uurtje flink doorwandelen toch?
ja helaas wel, maar goed, morgen kan ik mijn nieuwe fiets ophalen en ben ik weer ongemotoriseerd .
kreeg gister ook nog eens een bekeuring binnen, terwijl ik dat ding niet eens meer heb..
put
your
clothes
on!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:44:22 #100
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34513619
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Dat is in mijn geval niet zo moeilijk te bedenken hé?

Laatst zei iemand dat iemand pijpen geen vreemdgaan was.
onzin...
put
your
clothes
on!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:44:56 #101
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34513639
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:39 schreef Dave het volgende:

[..]

Je had zeker weer geen glijmiddel bij je, hè? Neem een voorbeeld aan LuQas.
ik had al mijn glijmiddel al gebruikt om het geforceerde slot van mijn scooter open te wrikken...
put
your
clothes
on!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:46:23 #102
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34513689
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:44 schreef Jerruh het volgende:

[..]

onzin...
Mee eens, daarbij zou ik alleen daardoor niet te bevredigen zijn. Als je het toch doet wil je het hele pakket en dat kun je onmogelijk geen vreemdgaan noemen.
pi_34513693
Kijk, en daarom heb ik nou altijd een 1.5 liter PET-fles als reserve in m'n dashboard-kastje liggen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:47:03 #104
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34513704
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:44 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik had al mijn glijmiddel al gebruikt om het geforceerde slot van mijn scooter open te wrikken...
En daar heeft de dief ook gebruikt van gemaakt.

Het was dus gewoon z'n gore homo.
pi_34513710
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Mee eens, daarbij zou ik alleen daardoor niet te bevredigen zijn.
Jij bent niet te bevredigen door alleen pijpen? .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:47:43 #106
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34513732
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:47 schreef Dave het volgende:

[..]

Jij bent niet te bevredigen door alleen pijpen? .
Dat zeg ik.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:49:46 #107
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34513819
Jerruh
pi_34513828
Zou ik overgevoelig zijn dan?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:51:12 #109
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34513876
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:49 schreef Sunjammer het volgende:
Jerruh
Nee, Stuart is de naam.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:51:55 #110
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34513910
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

En daar heeft de dief ook gebruikt van gemaakt.

Het was dus gewoon z'n gore homo.
hij barebackte gewoon mijn slot open .
put
your
clothes
on!
pi_34513915
Jerruh! .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:52:16 #112
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34513921
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:49 schreef Sunjammer het volgende:
Jerruh
sunnie .
put
your
clothes
on!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:53:09 #113
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34513948
karel
pi_34513989
Doe nog es een keer zwoele-look-met-kleren aan in S&G, Jerruh! .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:55:28 #115
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34514022
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:54 schreef Dave het volgende:
Doe nog es een keer zwoele-look-met-kleren aan in S&G, Jerruh! .
nee .
put
your
clothes
on!
pi_34514048
Ok.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:59:07 #117
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34514122
ok.

SAJ en Jerruh
pi_34514168
.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:01:46 #119
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34514194
Iemand nog interesse in een kalendar van 2006 van Brent Everett?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:01:54 #120
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_34514201
mogguh
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
pi_34514214
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Iemand nog interesse in een kalendar van 2006 van Brent Everett?
Wie is dat?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:02:46 #122
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34514225
Brent Everett...
pi_34514240
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:02 schreef Dave het volgende:

[..]

Wie is dat?
Probeer het es op Wikipedia, Deef.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:03:25 #124
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34514245
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:02 schreef Dave het volgende:

[..]

Wie is dat?
Zoek en gij zult vinden, mits ie door je filter heen komt.
pi_34514270
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Zoek en gij zult vinden, mits ie door je filter heen komt.
Wikipedia wel.
pi_34514282
Maar ik pas even.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:07:07 #127
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34514334
Dan neem ik 'm wel
pi_34514379
Ik wacht wel even op de jasjes-kalender van Cairon.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:09:12 #129
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34514380
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:07 schreef Sunjammer het volgende:
Dan neem ik 'm wel
Kende jij hem nog niet dan?
pi_34514406
Of heb je nog iets mannelijkers in de aanbieding, Stu? Als ik meisjes zonder borstjes had willen neuken, was ik wel hetero geworden.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:10:51 #131
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34514424
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Kende jij hem nog niet dan?
Ben niet zo into kalenders
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:13:31 #132
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34514514
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:10 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Ach

pi_34514562
Ik geloof dat ik vanavond nog even moet zoeken naar Brent-sites waarop ik vanaf hier niet mag komen. Die foto op Wikipedia stelt dus niets voor. .

Als je 2 van die kalenders hebt, Stu?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:15:21 #134
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34514565
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:10 schreef Dave het volgende:
Of heb je nog iets mannelijkers in de aanbieding, Stu? Als ik meisjes zonder borstjes had willen neuken, was ik wel hetero geworden.
Dat is het verschil tussen jou en mij. Als mannen borsten krijgen en bovendien ouder woren dan 30 stap ik net zo makkelijk over naar vrouwen.
pi_34514583
Ik bedoel dus:

.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:16:36 #136
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34514598
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:16 schreef Dave het volgende:
Ik bedoel dus:

[afbeelding].
Niet de meest smakelijke foto idd.
pi_34514602
Is 't wel dezelfde? .
pi_34514633
85:20 dus.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:21:42 #139
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_34514749

Hallo. Leuke discussie met LuQas en Cairon en zo... Maar 'k weet nog steeds niet wanneer (anaal) glijmiddel op de markt kwam
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_34514784
En waarom is dat zo belangrijk om te weten dan?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:23:12 #141
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34514802
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:16 schreef Dave het volgende:
Is 't wel dezelfde? .
pi_34514886
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik vond je eerste beter. Maar ik denk dat er tussen deze en die van wikipedia wel een paar jaar zit. .
pi_34514937
Pffff. M'n concentratie is een beetje weg.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:27:29 #144
71919 wonderer
pi_34514949
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:22 schreef Dave het volgende:
En waarom is dat zo belangrijk om te weten dan?
Voor mijn verhalen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:27:38 #145
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34514960
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:25 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik vond je eerste beter. Maar ik denk dat er tussen deze en die van wikipedia wel een paar jaar zit. .
t ventje was 18.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:27:49 #146
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34514963
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:26 schreef Dave het volgende:
Pffff. M'n concentratie is een beetje weg.
Schande!
pi_34515005
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:27 schreef wonderer het volgende:

[..]

Voor mijn verhalen.
Kun je dan niet beter vinden op andere sites?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:34:52 #148
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_34515209
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:10 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Je werkt met de agenda functie van Outlook ?
pi_34515264
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:34 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Je werkt met de agenda functie van Outlook ?
Goedemiddag meneer-die-ik-gisteren-op-de-lijst-van-nieuwe-gebruikers-van-gtn-tegenkwam.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:37:49 #150
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34515304
Tja, wat zal ik er van zeggen he
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:41:43 #151
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34515451
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:37 schreef Sunjammer het volgende:
Tja, wat zal ik er van zeggen he
Je wil die kalender toch wel?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:42:56 #152
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34515491
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Je wil die kalender toch wel?
En dan nog meer last van m'n hormonen krijgen?
pi_34515525
Heeft iemand The 4400 gezien? Die wordt vanavond herhaald, ik vroeg me af of het de moeite is?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:44:19 #154
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34515548
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:42 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

En dan nog meer last van m'n hormonen krijgen?
Daar kun je binnen 5 minuten vanaf zijn. Schuur je gewoon de eerste maand eraf.
pi_34515591
Als je een beetje moeite doet lukt dat binnen 1 minuut ook nog wel. .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:50:40 #156
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34515783
pi_34515853
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:50 schreef Sunjammer het volgende:
10? Plus februari?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:53:42 #158
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34515901
pi_34515986
Men2Be? .

15 minuten, tot en met augustus? .
pi_34516036
Laat anders nog even wat opbeurends zien, Stu!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:57:33 #161
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34516042
Dat Men2Be uit elkaar is, is goed nieuws!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:58:15 #162
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34516063
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:57 schreef Sunjammer het volgende:
Ik voel me ook meteen een stuk beter.
pi_34516080
Het slechte nieuws is dat ze solo door willen gaan.
pi_34516095
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:59:21 #165
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34516101
Ach, als we net zoveel van ze horen solo als Men2Be denk ik dat het wel meevalt
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:59:27 #166
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_34516107
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:36 schreef Dave het volgende:

[..]

Goedemiddag meneer-die-ik-gisteren-op-de-lijst-van-nieuwe-gebruikers-van-gtn-tegenkwam.
moeten we daar dan verder beppen
of kan dat hier ook, anders moek zoveel uitleggen aan collega's
maar heft feit dat je mij daar gezien hebt geeft al aan dat ik in goed gezelschap ben
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:01:25 #167
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34516159
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:57 schreef Dave het volgende:
Laat anders nog even wat opbeurends zien, Stu!
okay en omdat het koud is buiten...

pi_34516171
Ik zit er nu niet op. .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:02:23 #169
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34516188
Vanavond maar eens sporten. Maybe wordt ik daar vrolijker van.
pi_34516191
Ik heb beter van je gezien, Stu'tje.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:02:27 #171
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34516192
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:01 schreef Dave het volgende:
Ik zit er nu niet op. .
Nee dat zou lekker worden in de baas z'n tijd.
pi_34516228
Betaald porno surfen is ok.
pi_34516277
Ik snap het al. Er liggen pas 8 lege koffiebekertjes in m'n prullenbakje.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:04:26 #174
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34516278
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:02 schreef Dave het volgende:
Ik heb beter van je gezien, Stu'tje.
Klachten? Dan stuur ik m'n bewaking wel ff.

pi_34516285
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:57 schreef Sunjammer het volgende:
Oh dear.
* vanitasvanitatumetomniava zegt niets uit vrees voor opmerkingen als "onder welke steen ben jij vandaan gekropen?"
alias Capriccio Dieu Donné
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:05:09 #176
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34516302
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:02 schreef Sunjammer het volgende:
Vanavond maar eens sporten. Maybe wordt ik daar vrolijker van.
Je zit toch niet in een winterdip hé sunnie?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:05:30 #177
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34516312
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Je zit toch niet in een winterdip hé sunnie?
Een enórme winterdip zelfs.
pi_34516320
Die fotograaf had wel even na mogen denken over een meer geschikte compositie.
De broek van die knul hangt nog over de stoel. .
pi_34516339
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Oh dear.
* vanitasvanitatumetomniava zegt niets uit vrees voor opmerkingen als "onder welke steen ben jij vandaan gekropen?"
't Was vandaag pas in het nieuws.
pi_34516364
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:06 schreef Dave het volgende:

[..]

't Was vandaag pas in het nieuws.
Ik bedoel, ik weet niet wat "Men2Be" is
pi_34516365
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:05 schreef Dave het volgende:
Die fotograaf had wel even na mogen denken over een meer geschikte compositie.
De broek van die knul hangt nog over de stoel. .
Zo'n leuke campingsmoking-pantalon, met felle kleurtjes, dus.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:07:29 #182
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34516374
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:05 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Een enórme winterdip zelfs.
Nou ja, daarvan weet je iig zeker dat je hem niet zo 123 kan oplossen en dat bij het aanbreken van het eerste lentezonnetje het geleidelijk weer beter gaat.
pi_34516381
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:08:19 #184
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_34516403
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:01 schreef Dave het volgende:
Ik zit er nu niet op. .
Inderdaad
torrents gebruik ik thuis wel
kan toch moeilijk naar ICT lopen en vragen of ze wat DVDtjes willen branden
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:08:20 #185
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34516404
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Nou ja, daarvan weet je iig zeker dat je hem niet zo 123 kan oplossen en dat bij het aanbreken van het eerste lentezonnetje het geleidelijk weer beter gaat.
Ach, 't is meer dan een winterdipje, maar een winterdipje is makkelijker te omschrijven
pi_34516416
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

-4 voor venividivici dus.
pi_34516446
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:08 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Ach, 't is meer dan een winterdipje, maar een winterdipje is makkelijker te omschrijven
Een winterdip lost zichzelf met het aanbreken van de lente wel weer op. Dit niet zo te horen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:10:27 #188
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_34516469
quote:

[..]

En Vanitas stijgt nog meer in mijn achting!!!!!!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:11:55 #189
71919 wonderer
pi_34516522
gtn was dus niet google talk network?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:12:58 #190
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_34516555
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:08 schreef Dave het volgende:

[..]

-4 voor venividivici dus.
Nee joh
+40 voor Vanitas
pi_34516563
wiz: Mogguh via Peet's laptop , alleen Peet is nog op school
dag
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:13:55 #192
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_34516583
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:11 schreef wonderer het volgende:
gtn was dus niet google talk network?
warez voor Arthur
oh nee toen was er nog geen internet
pi_34516598
wiz? peet? wie? wat? waar?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:14:21 #194
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34516599
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_34516612
.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:16:16 #196
71919 wonderer
pi_34516655
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:13 schreef Stroekie het volgende:

[..]

warez voor Arthur
oh nee toen was er nog geen internet
Welles. Oh nee. Internet bestaat pas sinds 1983

*heeft daar ook een inlognaam*
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:18:36 #197
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34516724
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:09 schreef Dave het volgende:

[..]

Een winterdip lost zichzelf met het aanbreken van de lente wel weer op. Dit niet zo te horen.
't Is geen psych materiaal ofzo

Maar genoeg om goed down van te worden
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:18:39 #198
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_34516727
ordinaire tvp
pi_34516751
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:18 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Maar genoeg om goed down van te worden
Nou ja, regen, zonneschijn, enzo.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:19:28 #200
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_34516753
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

*heeft daar ook een inlognaam*
zoals ik al eerder postte
ik ben dus in goed gezelschap
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:21:00 #201
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34516794
sun is niet de enige met een winterdip...
jammer dat alles altijd in 1 keer komt.
put
your
clothes
on!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:24:19 #202
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34516872
voor de winterdippers!
pi_34516898
.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:32:33 #204
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_34517114
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

Welnee, bestaat al vanaf mid jaren 70. Maar toen had het idd nog niet de naar "Internet"
pi_34517121
Moe'k een dansje doen? Met de waarschuwing dat ik niet kan dansen? .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:33:32 #206
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34517144
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:21 schreef Jerruh het volgende:
sun is niet de enige met een winterdip...
jammer dat alles altijd in 1 keer komt.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:33:38 #207
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_34517146
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
voor de winterdippers!
En als je dus niet in een winterdip zit krijg je niks? Nou daar kan je toch wel eens een winterdip van krijgen zeg.

vrijdag 27 januari 2006 @ 14:34:13 #208
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34517160
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:33 schreef Semisane het volgende:

[..]

En als je dus niet in een winterdip zit krijg je niks? Nou daar kan je toch wel eens een winterdip van krijgen zeg.

Zeg..de rest heeft bijna allemaal een vriendje ofzo
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:35:01 #209
71919 wonderer
pi_34517184
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:32 schreef Semisane het volgende:

[..]

Welnee, bestaat al vanaf mid jaren 70. Maar toen had het idd nog niet de naar "Internet"
Wiki zei: The first TCP/IP wide area network was operational by January 1, 1983 (this is technically the birth of the internet)
pi_34517196
Maar die hebben ook wel es behoefte aan een klein kusje van leuke jonge jongens. .
pi_34517219
JA, GA D'R ANDERS EVEN MET TECHNISCH GENEUZEL DOORZITTEN, WONDERER. .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:36:24 #212
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_34517226
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

ja en...extra aandacht mag dan op eens niet meer.....tsk.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:37:21 #213
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_34517267
quote:

[..]

Nee hoor
ikke geen vriendje, laat staan een ofzo
pi_34517269
quote:

[..]

Vriendje hebben is cool!
Nothing is what it seems
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:38:02 #215
71919 wonderer
pi_34517285
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef Dave het volgende:

voor de mensen zonder winterdip, dan maar
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:38:50 #216
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_34517316
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:35 schreef wonderer het volgende:

[..]

Wiki zei: The first TCP/IP wide area network was operational by January 1, 1983 (this is technically the birth of the internet)
Nou nee, er was daarvoor al een netwerk, waar dus "het internet" op gebouwd is, maar goed als wiki tcp/ip als voorwaarde stelt.....maar tcp/ip is enkel een netwerk protocol, mijn inziens niet _het_ gene wat het internet opzich maakt. Voor het zelfde geld was het internet met een ander protocol gebouwd bedoel ik dan. Alleen weet ik om eerlijk te zijn niet, welk protocol dat dan wel had moeten wezen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:39:13 #217
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_34517329
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef Dave het volgende:
Ja en?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:39:36 #218
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_34517344
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:37 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Vriendje hebben is cool!
Klopt
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:39:47 #219
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34517351
Winterdipsaus

vrijdag 27 januari 2006 @ 14:40:20 #220
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34517366
nou om van t gezeik af te zijn
voor iedereen hier
pi_34517389
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:39 schreef Sunjammer het volgende:
Winterdipsaus

A Dorito moment!
pi_34517400
Zeg schatje, mag ik jouw winterdipsausje zijn?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:41:45 #223
71919 wonderer
pi_34517402
*gaat maar es douchen, moet om half vier de trein*
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:41:59 #224
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34517409
Nou ben ik geen fan van Dorito's, maar 't idee is wel aardig
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:42:17 #225
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_34517422
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
voor iedereen hier
Lief En zo spontaan ook
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:42:19 #226
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34517425
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:41 schreef Dave het volgende:
Zeg schatje, mag ik jouw winterdipsausje zijn?
*noteer*
pi_34517431
Ik denk eigenlijk dat het een gat in de markt is.
pi_34517461
Nee, ik ben alleen thuis, met een komkommer en ga zo even een winterdipsausje maken.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:43:35 #229
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34517465
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:42 schreef Dave het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het een gat in de markt is.
Voor alle singles
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:43:57 #230
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_34517476
quote:
voor iedereen hier
dankjewel
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:47:10 #231
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_34517569
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:43 schreef Dave het volgende:
Nee, ik ben alleen thuis, met een komkommer en ga zo even een winterdipsausje maken.
*Remove Mental Picture*

*Click*
pi_34517635
Jaaaaaaa, en leuke . receptjes. .

Kip in winterdip enzo. .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:01:55 #233
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34518062
*heel professioneel een printer in elkaar ros*
pi_34518168
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:35 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hij had 't over ARPAnet.

En dan had je ook nog Viditel in de jaren tachtig
pi_34518172
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef Sunjammer het volgende:
*heel professioneel een printer in elkaar ros*
ja maar, ja maar...dan doet ie het niet meer
Nothing is what it seems
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:06:59 #236
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34518234
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:05 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

ja maar, ja maar...dan doet ie het niet meer
dat is denk ik het doel van sj .
put
your
clothes
on!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:07:52 #237
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34518269
quote:
voor iedereen hier
Hee, ik was er net niet.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:09:09 #238
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34518308
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Hee, ik was er net niet.
voor SAJ, mijn nieuwe topic hunk
pi_34518372
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

voor SAJ, mijn nieuwe topic hunk
En ik dan?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:11:48 #240
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34518408
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:06 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Trouwen?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:11:57 #241
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34518414
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

En ik dan?

Heb van jou nooit een foto gezien
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:23:30 #242
71919 wonderer
pi_34518854
Ik ben weg, doei!
pi_34518962
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:06 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Snap ik natuurlijk ook wel
Nothing is what it seems
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:27:41 #244
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34519015
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:26 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Snap ik natuurlijk ook wel
anders had ie iemand anders geslagen .
put
your
clothes
on!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:33:35 #245
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34519237
Carrie Underwood - Alone
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:36:27 #246
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_34519339
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

En ik dan?
dan doe ik het wel hoor
daar heb ik helemaal geen foto voor nodig
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:38:03 #247
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_34519381
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Heb van jou nooit een foto gezien
Kei hard ben je hoor.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:39:50 #248
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_34519448
tututututu choose your destiny... tututututu flawless victory
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:40:24 #249
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34519460
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef Semisane het volgende:

[..]

Kei hard ben je hoor.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:46:19 #250
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34519662
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:52:58 #251
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34519900
[herontdekt zn map met AI4 mp3tjes]
Jessica Sierra - Total Eclipse of the Heart
Carrie Underwood - Alone
Carrie Underwood & Rascal Flatts - God Bless the Broken Road
Vonzell Solomon - Chain of Fools
Nadia Turner - Try a Little Tenderness
Constantine Maroulis - Bohemian Rhapsody
Bo Bice - I Don't Wanna Be
Anthony Federov - Incomplete
Mikalah Gordon - Young Hearts Run Free
Lindsay Cardinale - Knock on Wood

Wat was het toch een fijn seizoen
Constantine Maroulis - Kiss From A Rose
pi_34520188
L.O. is een vies kankervak. . *voetjes masseer*
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:01:25 #253
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34520221
pi_34520360
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:36 schreef Stroekie het volgende:

[..]

dan doe ik het wel hoor
daar heb ik helemaal geen foto voor nodig
Misschien ben ik wel heel lelijk.....
pi_34520412
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:00 schreef TehRockstar het volgende:
Je bedoelt gimmustiek?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:06:33 #256
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34520426
Zo.

*heel professioneel een printer in elkaar gerost heb*
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:07:25 #257
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34520463
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:06 schreef Sunjammer het volgende:
Zo.

*heel professioneel een printer in elkaar gerost heb*
Welk merk?
pi_34520472
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:06 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:

[..]

Je bedoelt gimmustiek?
Stinkende kutkleedkamers ook. Ik trapte tegen een muur in plaats van een bal.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:09:02 #259
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34520516
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Welk merk?
Océ

Professionele printer (tienduizenden printjes op een dag, maar de hele week gedraagt ie zich als een Palestijn zeg maar)
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:12:44 #260
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34520656

Ik ben ffkes The OC kijken
pi_34520801
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:07 schreef TehRockstar het volgende:

[..]

~Het leven is zwaar ~
pi_34520916
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:

[..]

~Het leven is zwaar ~
't is heus. .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:22:19 #263
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_34520994
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:07 schreef TehRockstar het volgende:

[..]

Moet je ook niet doen he, wist je niet dat muren slecht meegeven?
pi_34521001
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:09 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Océ

Professionele printer (tienduizenden printjes op een dag, maar de hele week gedraagt ie zich als een Palestijn zeg maar)
blies zichzelf op?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:22:45 #265
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_34521020
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:00 schreef TehRockstar het volgende:
maar daar zat je toch juist op te wachten omdat je dat met een andere klas samen hebt en je dan meneer A weer zou zien
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:23:25 #266
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_34521048
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Misschien ben ik wel heel lelijk.....
net als ik
pi_34521068
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef Semisane het volgende:

[..]

Moet je ook niet doen he, wist je niet dat muren slecht meegeven?
Moest 'ie maar kisten dragen tijdens het gymmen..
Dat mocht op het Montessori wel, toen ik daar op zat héél lang geleden

[ Bericht 5% gewijzigd door vanitasvanitatumetomniava op 27-01-2006 16:29:10 ]
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:25:47 #268
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_34521161
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Dat mocht op het Montessori wel
Ik heb me er altijd heel goed onderuit weten te lullen, speelde toender tijd zo'n 6 of 7 keer per week basketbal, onder het mom van "Ik beweeg genoeg en ik mag niet gebleseerd raekn" hoefde ik nooit mee toe doen. 1 opstel per maand was goed genoeg. Heb het over de meest gekke dingen "geopstelt" toen.
pi_34521174
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef Stroekie het volgende:

[..]

maar daar zat je toch juist op te wachten omdat je dat met een andere klas samen hebt en je dan meneer A weer zou zien
^^
pi_34521417
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:23 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:

[..]

Dat mocht op het Montessori wel, toen ik daar op zat héél lang geleden:')
^

. Ik wil geen sportschoenen aan omdat ze lelijk zijn dus dan heb ik het risico dat ik ergens tegenaan trap.

[ Bericht 2% gewijzigd door TehRockstar op 27-01-2006 17:05:04 ]
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:55:57 #271
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_34522392
Vakantie
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:04:50 #272
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_34522723
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:55 schreef Cybart het volgende:
Vakantie
viel spass im sne of have fun op de wintersport
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:04:52 #273
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34522725

ik stoor me mateloos aan deze banner
I'm hungry!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:05:56 #274
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34522773
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:04 schreef Cairon het volgende:
[afbeelding]

Join the club.
pi_34522827
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:04 schreef Cairon het volgende:
[afbeelding]

Wat een hoofden. .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:09:22 #276
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34522889
twee van de meest lelijke homo-dwergen plakken ze erop en dan dat "sexy" erbij, alsof sexy een nieuw woord is voor subdefectievelingen, figuren waarvan moederlief de crack niet kon laten staan tijdens de zwangerschap. Kijk naar de arme misvormde varkenskoppen, kijk naar ze en huiver, want ze zijn uit een menselijke kut ter wereld gekomen, en er is geen gruwelijk ongeluk dat zo'n bek kan verklaren.

Ik heb een gehaktschotel gezien die er beter uitziet!
I'm hungry!
pi_34523016
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:09 schreef Cairon het volgende:
twee van de meest lelijke homo-dwergen plakken ze erop en dan dat "sexy" erbij, alsof sexy een nieuw woord is voor subdefectievelingen, figuren waarvan moederlief de crack niet kon laten staan tijdens de zwangerschap. Kijk naar de arme misvormde varkenskoppen, kijk naar ze en huiver, want ze zijn uit een menselijke kut ter wereld gekomen, en er is geen gruwelijk ongeluk dat zo'n bek kan verklaren.

Een mooie post, van jou.

De rechter is trouwens dit ding volgens mij: www.gay.nl/halfbreed
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:28:24 #278
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34523550
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:29:35 #279
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34523577
Ow, de date voor morgen is al rechtgezet
Hij werd dement blijkbaar
L'Amour menaçant:
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:30:23 #280
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34523596
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:28 schreef Ang3l het volgende:
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:30:27 #281
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34523597
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:09 schreef Cairon het volgende:

!
put
your
clothes
on!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:31:53 #282
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34523636
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Ow, de date voor morgen is al rechtgezet
Hij werd dement blijkbaar
whehe en wat gaan jullie doen voor date?
het is morgen namelijk electro avond @ De Rechter met dhr. Lectroluv! .
put
your
clothes
on!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:35:51 #283
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34523755
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:31 schreef Jerruh het volgende:

[..]

whehe en wat gaan jullie doen voor date?
het is morgen namelijk electro avond @ De Rechter met dhr. Lectroluv! .
Ik ga naar hem thuis, naar Breda.

Electro
L'Amour menaçant:
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:36:15 #284
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34523762
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Electro
Dat word dus neuken
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:36:55 #285
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34523784
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Electro
verdammt, het zou een goeie avond worden!!!!
put
your
clothes
on!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:37:11 #286
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34523792
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:37:35 #287
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34523802
De balletdanser
L'Amour menaçant:
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:37:50 #288
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34523807
* Ang3l heeft alwéér Hide & Seek op repeat
L'Amour menaçant:
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:38:13 #289
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34523818
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Dat word dus neuken

Probably

L'Amour menaçant:
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:38:42 #290
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34523832
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef Jerruh het volgende:

[..]

verdammt, het zou een goeie avond worden!!!!
Keuzes keuzes, goeie muziek of sex die nog maar moet bewijzen goed te zijn.... oei
L'Amour menaçant:
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:38:58 #291
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34523840
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Probably

Nix mis mee toch?
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:37 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l heeft alwéér Hide & Seek op repeat
Ook nix mis mee
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:47:04 #292
16874 creno
born this way
pi_34524069
wat gaan jullie weer snel, weekend zeker !
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:50:12 #293
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34524147
http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/ultraviolet/high.html

Wat een samenraapsel van andere films + clichees....
maar ze blijft geil Onze Jovovich
L'Amour menaçant:
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:54:01 #294
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34524251
http://www.apple.com/trailers/focus_features/brick/trailer/

Dan geef mij toch maar zo'n soort films
L'Amour menaçant:
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:55:20 #295
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34524287
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:55:41 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34524300
quote:
Die heb ik dus daarom al bewust niet aangeklikt
L'Amour menaçant:
pi_34524308
Ik kwam thuis terwijl het buiten nog licht was! !
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:56:19 #298
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34524319
*maar es met ryan_r praten gaat . *
put
your
clothes
on!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:56:37 #299
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_34524325
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:56 schreef Jerruh het volgende:
*maar es met ryan_r praten gaat . *
Krijgt ie straf?
L'Amour menaçant:
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:57:00 #300
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34524340
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die heb ik dus daarom al bewust niet aangeklikt
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:58:54 #301
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34524404
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Krijgt ie straf?
nah, issie te relaxed voor .
iemand anders wel .
put
your