Ja, dat is dan weer wel grappig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ie Raffaela en Marescha verslaat, alleen al om het hele Idolsforum op de kast te jagen![]()
ZOWIEE is dood, lang leve MissBliss!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:11 schreef Zhenar het volgende:ZOWIEE
was een frigide truttebel.
![]()
MissBliss
is een heet poesje, een kittig katje, een wilde tijger! RRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrawwww!
![]()
![]()
![]()
Ik wil niet per se níet bij de massa horen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik word zo moe van mensen die zo expliciet "niet bij de massa willen horen"![]()
Ik vind niets leuker dan zaken waar je met iedereen over kunt praten. Daarom ismainstream
zo tof.
Fuck het individualisme!![]()
Je praat er nu anders al een half uur overquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:12 schreef Bupatih het volgende:
Idols is gewoon een suf programma en daarom kijk ik het niet. Punt. En dat de rest van Nederland er wél naar kijkt, zal me worst wezen.Dan praat ik maar lekker niet gezellig over Floortje, Marescha en Rafaella.
Ja. Omdat iemand mij niet goed begrijpt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je praat er nu anders al een half uur over![]()
Mijn "ik word zo moe" opmerking sloeg ook niet opquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil niet per se níet bij de massa horen.!
Grappig, ik doe dat juist wel. Als veel mensen zeggen dat iets leuk is, dan ben ik altijd wel bereid het een kans te geven. Ik bedoel, als het niet tof is, waarom zou dan iedereen dat wel vinden?! En aangezien ik mij met praktisch alles kan vermaken, drijf ik zo met elke massa mee.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:11 schreef Bupatih het volgende:
Er zijn genoeg zaken waar ik met "iedereen" over kan praten, maar die vind ik dan ook echt leuk.Ik ga niet naar Idols kijken, terwijl ik het niks aanvind, maar dat ik er wel met andere mensen over kan praten.
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. Omdat iemand mij niet goed begrijpt.
Gek, hè?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:10 schreef MissBliss het volgende:
Goedemorgen
[..]
ZOWIEE is dood, lang leve MissBliss!
Daar heb ik eigenlijk ook een hekel aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn "ik word zo moe" opmerking sloeg ook niet opjou
hoor!
![]()
Maar meer op van die fanatieke "kijk mij eens een eigengereid individu zijn!"-types.Die zich alleen maar tegen de massa afzetten omwille van het tegen de massa afzetten zelf.
![]()
![]()
Ooooh. Ik geef zulke dingen natuurlijk ook wel een kans, hoor. En ik heb heus wel een paar keer Idols gekeken, maar het kan me gewoon níet boeien.quote:Grappig, ik doe dat juist wel. Als veel mensen zeggen dat iets leuk is, dan ben ik altijd wel bereid het een kans te geven. Ik bedoel, als het niet tof is, waarom zou dan iedereen dat wel vinden?! En aangezien ik mij met praktisch alles kan vermaken, drijf ik zo met elke massa mee.![]()
En ik ben niet te beroerd om op jouw 'provocaties' in te gaan, hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]Mijn "onbegrip" komt natuurlijk deels voort uit de wens te provoceren hè?
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik ben niet te beroerd om op jouw 'provocaties' in te gaan, hoor.
Ik houd ook van jou.quote:
Like, duhquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik houd ook van jou.
Op puur platonische wijze, natuurlijk, hè.
quote:
quote:
Nee, sorry, ik wil niet meer! Dizer is net online!quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik wil niet meer! Dizer is net online!
Pffft, meneertje ongeduldquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:46 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga even wat eten, maar ik wil niet dat, wanneer ik terugkom, MissBliss' reactie nog steeds de laatste is.
Vandaar deze post.
Topic killende slettebak!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pffft, meneertje ongeduld
Hij stond er pas 8 minuten en het topic was nog lang niet dood
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pffft, meneertje ongeduld
Hij stond er pas 8 minuten en het topic was nog lang niet dood
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Zhenar, doortrapte zak!![]()
![]()
Zie het Kim Holland topic
Die gore slet van een Haaibaaike noemt mij gewoon op grammaticaal incorrecte wijze "doortrapt"!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Zhenar, doortrapte zak!![]()
![]()
Zie het Kim Holland topic
Wat een kuthoer zeg.quote:
quote:
Muhahahahahahahahaquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[28-01-06][19:40-21:00] De Vliegende Panters - De Grote Drie
Ze zijn er weer!![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:52 schreef Zhenar het volgende:
Rot op met je gore vieze smerige kut neigingen om de GTST topics te regisseren!![]()
![]()
"Nu niet posten!"
"NIET POSTEN ZEI IK!"
"Ok ik ben er klaar voor. Ga maar weer posten."
"*HUIL!!!!* Waarom post er niemand?!"!
Zhenar boos op mij... damn how....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:52 schreef Zhenar het volgende:
Rot op met je gore vieze smerige kut neigingen om de GTST topics te regisseren!![]()
![]()
"Nu niet posten!"
"NIET POSTEN ZEI IK!"
"Ok ik ben er klaar voor. Ga maar weer posten."
"*HUIL!!!!* Waarom post er niemand?!"!
Damnquote:
Alleen als jij gaat posten in het GTST topicquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:58 schreef BVO het volgende:
Stem ook nog even in het tournament, Dizzle.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alleen als jij gaat posten in het GTST topic![]()
![]()
Dat weet ik, vandaar dat het ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DamnJe wéét dat ik niet echt boos op je kan worden
![]()
Dat heb ik al een paar keer gedaanquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat weet ik, vandaar dat het ookwas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |