abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34518684
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, kritisch mag iedereen zijn. Ik geloof ook niet dat dat nou een punt is. Maar deze reactie werd uitgelokt door het vragen om een ban voor een ander. Mirage geeft evengoed aan dat de reacties van bijvoorbeeld Indirah niet de manier is waarop ze het zou waarderen maar ziet haar hiermee in een hoek gedrukt. En zo'n order om een ip te checken en daar een ban op te laten volgen vond ik knap belachelijk.
Waarom?? IK heb niet besloten om DonnaNonna voor een week te bannen, dat heeft een mod van FOK gedaan! Als ze dan BINNEN die week weer terugkomt onder een andere account, dan is het toch niet gek om haar wéér te bannen? Consequent zijn heet dat, anders heeft dat hele bansysteem uberhaupt geen zin.
pi_34518805
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:37 schreef CarDani het volgende:
Die reading met de Weekend vond ik een geweldig initiatief van Robbert.
En ik schaam me zelfs een beetje dat ik steeds wantrouwiger werd naar hem toe.

Robbert heeft mij bij deze geleerd dat ik naar mijn gevoel moet luisteren en niet naar wat anderen zeggen. Mijn eerste gevoel was dat hij eerlijk en oprecht is en dat het waar is wat hij zegt.

Ik hoop dat hij wereldwijd bekend wordt en dat hij meer bondgenoten vindt (wat er zullen er heus wel meer op aarde zijn die hetzelfde als Robbert kunnen). Misschien ook mensen die weggestopt zijn.

Lieve Robbert. Als je dit leest.....het spijt me dat ik aan je begon te twijfelen.
Ergens vind ik dat dit een hele mooie les heeft!
Dat jij door het lezen van topics hier inziet dat je dus niet aan je eigen gevoel moet twijfelen, ook al zijn er duizenden die er anders over denken. Natuurlijk moet je je wel eens afvragen of je opvatting wel oke is zo af en toe. Ik las toevallig iemand in een ander forum online en hij zei: Je eerste indruk qua gevoel is altijd de juiste.
pi_34518930
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:22 schreef Indirah het volgende:

Ik las toevallig iemand in een ander forum online en hij zei: Je eerste indruk qua gevoel is altijd de juiste.
Ik vind het juist heel gevaarlijk en onverstandig om op eerste indrukken af te gaan. Het is beter om pas te oordelen als je de tijd hebt genomen om een persoon of situatie rustig en zorgvuldig te beoordelen.
pi_34519086
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:19 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Waarom?? IK heb niet besloten om DonnaNonna voor een week te bannen, dat heeft een mod van FOK gedaan! Als ze dan BINNEN die week weer terugkomt onder een andere account, dan is het toch niet gek om haar wéér te bannen? Consequent zijn heet dat, anders heeft dat hele bansysteem uberhaupt geen zin.
Dit stond in het vorige feedback topic op pagina 5 over hetzelfde onderwerp maar een andere persoon.

[/quote]
Het prijsgeven van zijn identiteit.. of dat nou een Fokkloon is of een aanduiding uit zijn privéleven dóe ik dus niet.
Niet nodig.. niet relevant.
Klonen die zich gedragen worden níet geband.
Klonen geef ik níet prijs, er zijn genoeg geldige redenen waarom iemand werken onder een kloon zou prefereren.
Dàt is ook een stuk respect voor de user.
[quote]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34519155
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:05 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik baal ervan, maar dat zal je wel duidelijk zijn. En ik heb er ook geen zin meer in.
Wat een onzin zeg!
Ik wilde toen een topic openen over Robbert van de Broeke bellievers dit werd gesloten!
Helaas! Maar blijf gerust ik vermaak me wel in andere topics ik ben hier uitgesproken, het wordt voor mij een gebed zonder eind, en wat je ook zegt of vind, het wordt verkeerd opgevat oid, of je bent ineens krengerig naar anderen toe, terwijl ik alles probeer te verpakken in gezonde humor! Helaas wordt dit niet altijd goed begrepen! Ik begrijp ergens niet, waarom het elke keer dezelfden zijn die hierover vallen.Maar goed anyway!
Succes met het ''afmaken'' en verwensen van Robbert, ik kan hier gewoon niet aan meedoen omdat ik het gewoonweg niet eerlijk vindt zoals dat soms hier gebeurd.
Maar goed zolang dit geaccepteerd wordt prima maar verwacht dan ook mensen die hier iets over zeggen, wel of niet quasi serieus!
Sten blijft gewoon meid, trek het je niet aan!
De afgelopen twee topics was je genuanceerder in je uitspraken dan ervoor! En daar kan ik redelijk mee door de bocht.
peeps grtzzzzzzz
see yah around!
Robbert jongen zet hem op he!
*zwaait*
pi_34519230
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dit stond in het vorige feedback topic op pagina 5 over hetzelfde onderwerp maar een andere persoon.

Het prijsgeven van zijn identiteit.. of dat nou een Fokkloon is of een aanduiding uit zijn privéleven dóe ik dus niet.
Niet nodig.. niet relevant.
Klonen die zich gedragen worden níet geband.
Klonen geef ik níet prijs, er zijn genoeg geldige redenen waarom iemand werken onder een kloon zou prefereren.
Dàt is ook een stuk respect voor de user.
Oh ok, ja dat is ook een redenering.
pi_34519631
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:25 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik vind het juist heel gevaarlijk en onverstandig om op eerste indrukken af te gaan. Het is beter om pas te oordelen als je de tijd hebt genomen om een persoon of situatie rustig en zorgvuldig te beoordelen.
In zekere zin heb je wel gelijk maar er zijn ook situaties waar je geen tijd hebt om een persoon of situatie rustig en zorgvuldig te beoordelen en dan kan je gevoel je toch een eind op de goede weg sturen denk ik.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34519736
quote:
...en dan kan je gevoel je toch een eind op de goede weg sturen denk ik.
Of precies de verkeerde weg.
pi_34519809
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:17 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ooohhh dat had ik eerder moeten weten!! We kunnen het forum opdoeken mensen, we zijn eruit.
Achkoh.. :p
Bedoel alleen iedereen zit hem af te zeiken, en mensen af te zeiken die hem wel geloof.
Laat ze. Je hoef ze niet meteen af te katte
*Klik als je durf* Niet klikken als je snel bang bent!!!
pi_34519833
Hoi Stenny,

Ik kan me voorstellen dat jij je wat op je ziel getrapt voelt omdat je zoveel tijd hebt gestoken in dit onderwerp. En hoe 'krengerig' je ook geweest had moeten zijn, ik kan me niet voorstellen dat je daarmee de forumregels had overtreden. Begreep ik het goed dat je voor een week was gebanned?

Maar trek het je niet aan. Het is maar internet. Er zijn genoeg dingen die veel relevanter zijn in het leven om je zorgen over te maken. Mensen die je niet persoonlijk kent en jou aanvallen moet je gewoon niet serieus nemen. Ze zijn niets meer dan tekst op je beeldscherm. De andere mensen die bijdragen aan jouw ontspanning - deelnemen aan fora doe je immers om te ontspannen - dáár moet je je energie op richten.

Maar je lijkt me nogal een bezige bij. Ik heb echt bewondering voor je hoe productief je bent, want naast een sociaal leven wat zover reikt dat je haast een BNer bent doe je nog van alles: websites maken, photoshoppen, boeken schrijven, etc. Je hebt genoeg te doen, dus laat je niet op je kop zitten.
pi_34520120
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:48 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Of precies de verkeerde weg.
Precies, dat zijn dus de situaties waar ik zeer zeker niet op mijn gevoel af want dan kom ik ergens in Timboektoe uit
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34520408
@Netflier.... ik zie nergens dat Sten een ban heeft hoor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34520454
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:06 schreef nokwanda het volgende:
@Netflier.... ik zie nergens dat Sten een ban heeft hoor.
Nee hij was in de war met DonnaNonna. Maar verder wel een hele schattige post van Netflier.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:17:47 #264
138453 Kaneelstok
Free fall flow, river flow
pi_34520826
Ik snap niet waarom dit topic uberhaupt nog open is, deel 38 ..wtf!?

iedereen weet nu wel dat die man een neppert is
bier, worst, psychedelica, muziek en sex
pi_34521522
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef Kaneelstok het volgende:
Ik snap niet waarom dit topic uberhaupt nog open is, deel 38 ..wtf!?

iedereen weet nu wel dat die man een neppert is
Nou, dat zou ik niet te hard zeggen hoor! In de Weekend stond dat het toch wel eens waar kan zijn
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:37:42 #266
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34521640
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:15 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Zozo een heel kunstwerk!
Wat vind je dan precies zo goed aan die post van Mirage, soulsurvivor?
Inhoudelijk discussiëren, niet op de persoon gericht.
gewoon respect man
Een forum is een plaats van discussie. Het uitwisselen van meningen [ aangaande het onderwerp ] en gedachten op grond van inhoudelijke argumenten.
Natuurlijk is humor hartstikke leuk en moet er zijn. Zelfs af en toe humor naar de persoon toe.
maar met een knipoog en als het niet ten nadelen is van het lopende topic.

Dat is volgens mij de beste basis voor een leuk sub forum
waarin iedereen natuurlijk weleens de fout in gaat, maar als het denigreren katten en haantjes gedrag de overhand neemt is de lol er snel af.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:38:36 #267
138453 Kaneelstok
pi_34521685
slotje
pi_34521748
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:59 schreef nokwanda het volgende:
Absoluut niemand hoeft zich te laten wegjagen.
Door niemand. En als dat zo door wie dan ook wordt opgevat is dat eeninterpretatie waarvan ik zeker ben dat die niet zo bedoelt is.
En echt.... daarvoor ken ik Mirage inmiddels te goed en kom ik in deze voor haar mening op.
Ik vind ook dat niemand zich weg moet laten jagen, en denk ook niet dat dat de bedoeling was. Ik hoop in ieder geval dat iedereen gewoon blijft posten, hoewel het te hopen is dat er nog eens wat nieuws komt van een serieus interview.
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_34522488
Drie keer raden wie van de site van House of Talent is verdwenen.

Ik geloof dat de samenwerking tussen Moors en de familie VdB echt ten einde is.
pi_34522771
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:58 schreef Prst_ het volgende:

Inderdaad!!!! Goed gezien!!
Ook bij die vallende fotootjes is hij weggehaald, daar stond ie vorige week nog tussen. Ook Irene is hem dus beu
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:08:00 #271
139796 spirimiranda
er is altijd licht
pi_34522851
Is stenny nu werkelijk geband?
Ik kom hier net,kon haar nuancering juist waarderen,dit is toch een forum,mag toch zeker je mening geven,of ben ik nu gek?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:08:27 #272
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34522858
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:05 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Inderdaad!!!! Goed gezien!!
Ook bij die vallende fotootjes is hij weggehaald, daar stond ie vorige week nog tussen. Ook Irene is hem dus beu
misschien niet beu, maar wel slecht voor het image van haar bedrijf.
zag gisteren nog dat char haar een glansrijke cariere daarin voorspelde.
Moet ook zeggen dat ik sommige zaken van char niet kan verklaren door coldreading, maar daar is volgens mij een appart topic over.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34523015
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:08 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

zag gisteren nog dat char haar een glansrijke cariere daarin voorspelde.
Moet ook zeggen dat ik sommige zaken van char niet kan verklaren door coldreading, maar daar is volgens mij een appart topic over.
Inderdaad, met alleen cold reading kom je bij char een heel eind, maar zo is ze niet helemaal te verklaren. Hoewel ze weer in het niet valt bij Derren Brown.
pi_34523169
quote:
Nou, ik kan me voorstellen dat Moors er goed de balen van heeft. Gezien de ijver waarmee nu alle verwijzingen naar dit 'project' worden verwijderd, lijkt het erop dat ze het zelf niet bepaald beschouwen als een productie om trots op te zijn.

Om de een of andere reden hebben ze blijkbaar niet veel vertrouwen in Robbert.
quote:
Weet iemand hoe de 'intake- procedure' gaat voor dat televisieprogramma? Ik neem aan dat je je eerst moet aanmelden en dat een redactie selecteert wie er in de uitzending komt. Dit 'voorwerk' kan ook al een heleboel nuttige info opleveren. Maar dat terzijde.
pi_34523230
Alles wijst in elk geval op een ernstig verstoorde verstandhouding. Frappant dat dat na weken van kritiek samenvalt met het artikel in Weekend. Het stinkt van alle kanten.
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_34523237
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:16 schreef Prst_ het volgende:

Weet iemand hoe de 'intake- procedure' gaat voor dat televisieprogramma? Ik neem aan dat je je eerst moet aanmelden en dat een redactie selecteert wie er in de uitzending komt. Dit 'voorwerk' kan ook al een heleboel nuttige info opleveren. Maar dat terzijde.
Precies. Dat denk ik zelf ook. Daarbij kan het zo zijn dat er met char zelf een voorgesprek is.
pi_34523287
www.robbertvandenbroeke.com is ook offline.
pi_34523307
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:16 schreef Prst_ het volgende:

Veel van die readings die Char op straat gaf, gingen nergens over en daar verviel ze bij in cliche verhalen. Toch waren daar ook enkele zeer opmerkelijke en treffende readings bij, die met een cold reading niet simpel te verklaren zijn. Maar het is en blijft natuurlijk altijd een weergave van dat wat wel uitgezonden wordt.
pi_34523562
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:08 schreef spirimiranda het volgende:
Is stenny nu werkelijk geband?
Ik kom hier net,kon haar nuancering juist waarderen,dit is toch een forum,mag toch zeker je mening geven,of ben ik nu gek?
neee hoor. Sten is helemaal niet geband.

Men had het over een andere user die geband was en waarvan men zei dat ze onder een kloon doorposte. Men vroeg zich af waarom dat getolereed werd. Daar ontstond de spraakverwarring.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34523569
quote:
www.robbertvandenbroeke.com is ook offline.
Ja, dat was al opgemerkt. Niet raar, aangezien deze site ook door House of Television was neergezet. Het contract is overduidelijk ontbonden. De familie VdB moet op zoek naar andere partijen om Robbert's 'talent' mee te exploiteren.
pi_34523813
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:58 schreef Prst_ het volgende:

Aye!!!!

Vraag me af op wiens initiatief.
Is dat omdat Moors er geen zin meer in had of omdat Robbert uit de publiciteit wilt verdwijnen?
Nah..... waarom zou hij dan een interview aan de Weekend geven?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34523881
quote:
Is dat omdat Moors er geen zin meer in had of omdat Robbert uit de publiciteit wilt verdwijnen?
Daarom lijkt mij het waarschijnlijk dat Moors en consorten er geen zin meer in hadden. Die gaan zich weer concentreren op klussen en koken. Daar roep je een stuk minder heftige reacties mee op.
pi_34523897
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:22 schreef Indirah het volgende:

[..]

Ergens vind ik dat dit een hele mooie les heeft!
Dat jij door het lezen van topics hier inziet dat je dus niet aan je eigen gevoel moet twijfelen, ook al zijn er duizenden die er anders over denken. Natuurlijk moet je je wel eens afvragen of je opvatting wel oke is zo af en toe. Ik las toevallig iemand in een ander forum online en hij zei: Je eerste indruk qua gevoel is altijd de juiste.
Juist de eerste indruk die ik van Robbert kreeg was: een goede manipulator.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_34524161
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:41 schreef Tulio het volgende:

[..]

Juist de eerste indruk die ik van Robbert kreeg was: een goede manipulator.
En dat gevoel is ook onjuist gebleken. Dus laat dat 'juist' maar weg.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gorian op 27-01-2006 17:59:12 ]
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:07:57 #285
138453 Kaneelstok
pi_34524642
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Aye!!!!

Vraag me af op wiens initiatief.
hahahahah

doe je dat nou expres? dat "wilt"

doet robbert ook altijd namelijk
pi_34524888
quote:
RTL4 is enkele weken geleden begonnen met de serie Er is zoveel meer over het Nederlandse medium Robbert van den Broeke, gepresenteerd door Irene Moors. Qua opzet en sfeer doet het enigszins denken aan een uitzending van de Veronica-serie Het Zwarte Gat, maar dan wel een stuk minder boeiend.
Ondanks de kwaliteiten en ervaring van presentatrice Moors komt het programma rommelig en naïef over.
Het geval wil overigens dat Van den Broeke al eerder te gast was bij een andere TV-serie, het KRO-programma Wonderen Bestaan. Volgens mij een veel beter opgezet, serieuzer en vooral ook kijkersvriendelijker programma dan Er is zoveel meer, dat bovendien niet afhankelijk was van de ervaringen van slechts één persoon. Er is immers zoveel meer dan alleen Van den Broeke in de wereld van 'het paranormale'.

Er is zoveel meer creeert een hype rond Robbert van den Broeke die volgens mij de verkeerde beeldvorming rond parapsychologische verschijnselen kan versterken. Enerzijds doordat skeptici door het zwakke format van het programma al snel op details kunnen wijzen die op zijn minst verdacht zijn. Dit is dan ook prompt gebeurd: Rob Nanninga van Skepsis heeft een merkwaardige, niet-triviale overeenkomst gevonden tussen een rare uitspraak van Van den Broeke en een typefout op een site op internet. Een overeenkomst die op zijn minst doet vermoeden dat lang niet alle uitspraken van het medium werkelijk berusten op paragnostische indrukken. Nu zou je daaruit kunnen afleiden dat Van den Broeke dus ook helemaal niet begaafd is, maar de geschiedenis van de parapsychologie leert iets anders. In de loop der tijd hebben allerlei lieden die naar alle waarschijnlijkheid - blijkens gedegen experimenten - echt begaafd waren onder bepaalde omstandigheden (m.n. sociale prestatiedruk) hun toevlucht genomen tot bedrog. Natuurlijk is dat gegeven veel te complex voor de gemiddelde RTL4-kijker (net als voor veel skeptici). Tel daarbij op dat de meeste kijkers niet op de hoogte zijn van het bewijsmateriaal van de parapsychologie, en men voltrekt al snel de volgende redenering: Robbert van den Broeke maakt tenminste in bepaalde gevallen waarschijnlijk gebruik van bedrog - dus is Robbert van den Broeke alleen maar een schaamteloze bedrieger - dus zijn alle paragnosten en mediums bedriegers - dus is er juist helemaal niets 'meer'. Let wel, RTL4 treft op zichzelf geen blaam als Van den Broeke werkelijk de boel (van tijd tot tijd) bedondert, maar men had wel meer voorzorgsmaatregelen moeten treffen om dit soort rare incidenten te voorkomen.
Ook in een ander opzicht kan de serie Er is zoveel meer negatief uitpakken, namelijk doordat mensen onder invloed van de skeptische reacties juist al te gemakkelijk aan gaan nemen dat Robbert alles kan wat hij beweert te kunnen. Met andere woorden: naast tot een grotere (onterechte) skepsis tegenover het 'paranormale' kan het ook nog eens leiden tot een toename van (ongefundeerde) 'zweverigheid'.
Als Van den Broeke werkelijk begaafd is en bovendien kan aantonen dat er geen goede reden is om te geloven dat hij de boel ertussen genomen heeft, dient hij zich hoe dan ook op een serieuzere manier te gaan manifesteren.

Titus Rivas
http://psychologie-nu.blogspot.com/
pi_34525120
quote:
In de loop der tijd hebben allerlei lieden die naar alle waarschijnlijkheid - blijkens gedegen experimenten - echt begaafd waren onder bepaalde omstandigheden (m.n. sociale prestatiedruk) hun toevlucht genomen tot bedrog. Natuurlijk is dat gegeven veel te complex voor de gemiddelde RTL4-kijker (net als voor veel skeptici). Tel daarbij op dat de meeste kijkers niet op de hoogte zijn van het bewijsmateriaal van de parapsychologie, en men voltrekt al snel de volgende redenering: Robbert van den Broeke maakt tenminste in bepaalde gevallen waarschijnlijk gebruik van bedrog - dus is Robbert van den Broeke alleen maar een schaamteloze bedrieger - dus zijn alle paragnosten en mediums bedriegers - dus is er juist helemaal niets 'meer'. Let wel, RTL4 treft op zichzelf geen blaam als Van den Broeke werkelijk de boel (van tijd tot tijd) bedondert, maar men had wel meer voorzorgsmaatregelen moeten treffen om dit soort rare incidenten te voorkomen.
Ook in een ander opzicht kan de serie Er is zoveel meer negatief uitpakken, namelijk doordat mensen onder invloed van de skeptische reacties juist al te gemakkelijk aan gaan nemen dat Robbert alles kan wat hij beweert te kunnen. Met andere woorden: naast tot een grotere (onterechte) skepsis tegenover het 'paranormale' kan het ook nog eens leiden tot een toename van (ongefundeerde) 'zweverigheid'.
Als Van den Broeke werkelijk begaafd is en bovendien kan aantonen dat er geen goede reden is om te geloven dat hij de boel ertussen genomen heeft, dient hij zich hoe dan ook op een serieuzere manier te gaan manifesteren.
Aardig stukje. Maar laat de genverbrander-reading, Carré, de poppetjesfoto's, de orbs, de 'adem-entiteiten' en de graancirkels eens weg, als zijnde dubieuze manifestaties van Robbert's 'gaven' en mogelijk bedrog....wat blijft er dan eigenlijk nog over?
pi_34525167
Niet veel, maar ik vond de benadering wel te pruimen
pi_34525178
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:31 schreef Indirah het volgende:

[..]

De afgelopen twee topics was je genuanceerder in je uitspraken dan ervoor! En daar kan ik redelijk mee door de bocht.
Waarom zouden we hier wel heel voorzichtig met Robbert omgaan en niet met elkaar?

Is het nodig dat die Robbert met zijden handschoenen wordt aangepakt? Hij heeft nota bene zelf gekozen om die wereld in te stappen. Dank je de koek koek dat hij kritiek krijgt, das niets meer dan terecht. Of moet iedereen Robbert toedekken als hij gaat slapen, moeten ze allemaal aan zijn voeten liggen en zijn hand kussen? Wat mij betreft voegt die Robbert niets toe aan deze wereld. Totaal niets. Van mijn part doeken ze die handel op en laten ze hem lekker werken voor zijn geld, inplaats van een beetje semi-vaag te willen overkomen. Semi-vaag Nee, hij voegt gewoon niets toe met die onzin. Hij is waardeloos.

Op Fok! wordt vaak helemaal niet nagedacht over wat men zegt tegen elkaar. Ga dan ook niet verlangen dat zoiets hier gebeurt bij een of andere celebrity die nep is en van alles de wereld in helpt.

Ga je eerst druk maken over hoe fokkers onderling met elkaar omgaan. En zelfs dat....zelfs dat zijn je zaken niet helemaal Dat is iets voor de modjes en admins waarschijnlijk.

Maar nu stop ik weer.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sight_key op 27-01-2006 18:34:34 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_34525180
maar de geschiedenis van de parapsychologie leert iets anders. In de loop der tijd hebben allerlei lieden die naar alle waarschijnlijkheid - blijkens gedegen experimenten - echt begaafd waren...
Natuurlijk is dat gegeven veel te complex voor de gemiddelde RTL4-kijker (net als voor veel skeptici). .....

Het is allemaal zo complex , maar er zijn allang bewijzen en die kunnnen alleen door de heer Rivas begrepen worden. Wat een held.
Helpt waar hij kan!
pi_34525274
Leuk stukje over het bewijs van reincarnatie. Ik vrees echter dat het aan de blinden hier volledig voorbijgaat.

Die blijven toch mekkeren dat het om kinderen met teveel fantasie gaat.
Gaap Goals rulezzz!
pi_34525328
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef NoSigar het volgende:

Het is allemaal zo complex , maar er zijn allang bewijzen en die kunnnen alleen door de heer Rivas begrepen worden. Wat een held.
Ik denk dat je het moet zien in de strekking van het programma. Dat wekte de indruk de kijker te laten zien dat 'er zoveel meer' is. Als je dat enkel met een dergelijk programma wil doen ga je de mist in. Wil je een standpunt innemen, lijkt me het niet verstandig dat te doen nav een tv programma of een artikel waar je je wel in kan vinden. Er komt zoveel meer bij kijken omdat het naast vage ook complexe materie is. Ik kan niet voor Rivas spreken, maar zo kwam dat stukje op me over.
pi_34525361
quote:
Er komt zoveel meer bij kijken omdat het naast vage ook complexe materie is. Ik kan niet voor Rivas spreken, maar zo kwam dat stukje op me over.
Hij eindigt dan ook met
quote:
Ik denk dat iedereen het daar mee eens kan zijn.
pi_34525453
Zeg waar is Stenny? Met alle respect - het gros van de deelnemers heeft gedurende deze 38 afleveringen weinig bijgedragen of zelfs negatieve bijdragen geleverd, terwijl Sten imho één van de beste en meest genuanceerde was. Sterker nog: de hele disussie dreef op haar inzet! Wordt uitgerekend zij nu op de korrel genomen? PROTEST!

Stenny - kom terug! We want you!
pi_34525459
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:07 schreef Kaneelstok het volgende:

[..]

hahahahah

doe je dat nou expres? dat "wilt"

doet robbert ook altijd namelijk
Deed ik niet expres. Soms sluipt de spreektaal erin. Wees maar blij dak nie plat Nimweegs tiep.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34525636
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef Sight_key het volgende:

Op Fok! wordt vaak helemaal niet nagedacht over wat men zegt tegen elkaar. Ga dan ook niet verlangen dat zoiets hier gebeurt bij een of andere celebrity die nep is en van alles de wereld in helpt.

Ga je eerst druk maken over hoe fokkers onderling met elkaar omgaan. En zelfs dat....zelfs dat zijn je zaken niet helemaal Dat is iets voor de modjes en admins waarschijnlijk.

Maar nu stop ik weer.
Ergens heb je een punt met deze zin. Alleen kun je verantwoordelijkheid voor de manier waarop mensen met elkaar omgaan niet enkel afschuiven op mods en admins. Dat zijn ook maar mensen en gewoon mede-users met een kleurtje. Ik vind dat we ook als user zonder modrechten gewoon verantwoordelijkheid hebben naar elkaar.

Als we in de kroeg zitten stellen we de bardame ook niet verantwoordelijk voor de manier waarop we met elkaar omgaan. maar als we ons echt niet gedragen komt er wel een uitsmijter

En de discussie gaat natuurlijk niet primair over de manier waarop we met elkaar omgaan maar gaat nu juist over RtB. Dus... tja..... tis misschien ook wel onzinnig. Maar wel inherent aan het topic.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34525664
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:34 schreef Gorian het volgende:

[..]

Ik denk dat je het moet zien in de strekking van het programma. Dat wekte de indruk de kijker te laten zien dat 'er zoveel meer' is. Als je dat enkel met een dergelijk programma wil doen ga je de mist in. Wil je een standpunt innemen, lijkt me het niet verstandig dat te doen nav een tv programma of een artikel waar je je wel in kan vinden. Er komt zoveel meer bij kijken omdat het naast vage ook complexe materie is. Ik kan niet voor Rivas spreken, maar zo kwam dat stukje op me over.
Dat zou best kunnen hoor. Maar dan blijft er nog dit:
maar de geschiedenis van de parapsychologie leert iets anders. In de loop der tijd hebben allerlei lieden die naar alle waarschijnlijkheid - blijkens gedegen experimenten - echt begaafd waren...
Helpt waar hij kan!
pi_34525773
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:47 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen hoor. Maar dan blijft er nog dit:
Ja, en die zijn er ook wel. Hij houdt zelfs een slag onder de arm door te zeggen naar alle waarschijnlijkheid

Ik vraag me af wat daar zo mis aan is?
pi_34525948
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:39 schreef Micheleangelo het volgende:
Zeg waar is Stenny? Met alle respect - het gros van de deelnemers heeft gedurende deze 38 afleveringen weinig bijgedragen of zelfs negatieve bijdragen geleverd, terwijl Sten imho één van de beste en meest genuanceerde was. Sterker nog: de hele disussie dreef op haar inzet! Wordt uitgerekend zij nu op de korrel genomen? PROTEST!

Stenny - kom terug! We want you!
Jenny - IwannabeeasfamousasRobbert - likt haar wonden.

Zeg maar dag met je handje
Gaap Goals rulezzz!
pi_34525988
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:57 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Jenny - IwannabeeasfamousasRobbert - likt haar wonden.

Zeg maar dag met je handje
en natrappen en op de man spelen is niet nodig Wat een kutopmerking. Hou dan op!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')