abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34498330
Dat stuk in Weekend zal hem waarschijnlijk alleen maar readings opleveren ondanks alle negatieve kritiek denk ik.
Gaap Goals rulezzz!
pi_34498396
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:02 schreef syntaxerror het volgende:
hmmmm, ik gok deel 97,
Als het in hetzelfde tempo doorgaat als in de 2 maanden dat dit nu al loopt dan zouden dat er 152 moeten zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34498426
ja oke dat kan ik begrijpen, maar dan had je dat even eerder moeten zeggen, het kwam zo over van wat ik niet meegemaakt heb geloof ik niet, maar nu snappen we elkaar i think...:
ja en dat gevoel ken ik ook zelf, wat niet bij mij ontbreekt, maarja on topic maar weer
veel kijkplezier toegewenst!
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Sommige dingen geloof ik, andere weet ik niet zeker maar sluit ik niet uit.....ik zeg altijd het is een bepaald gevoel dat je hebt, waar het bij sommigen onder ons het nogal weleens aan kan ontbreken,

En nu ga ik verder met the ghost whisperer kijken
pi_34498493
ja denk ik ook, of hij komt nog met grote reactie in media over fotos ofzo en heeft die nieuw bewijs enz., maar dat wachten we wel af!
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:15 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dat stuk in Weekend zal hem waarschijnlijk alleen maar readings opleveren ondanks alle negatieve kritiek denk ik.
pi_34498521
dan was ik de 1 vergeten: 197
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:16 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als het in hetzelfde tempo doorgaat als in de 2 maanden dat dit nu al loopt dan zouden dat er 152 moeten zijn.
pi_34499078
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:19 schreef syntaxerror het volgende:
dan was ik de 1 vergeten: 197
[..]
Ik maakte een fout.....ik telde tot 24 juli en het moest tot 1 juli zijn. dus.......even een beetje natte vinger werk nu: 112. Stel dat het een tijdje wat minder wordt.... dan zou je met je oorspronkelijke 97 wel eens goed kunnen zitten Stomme speculatie, ditte.

Maar ontopic..... Ik sluit me eigenlijk wel aan bij Gorian's houding.
Het lijkt er idd wel erg veel op dat negatieve verhalen eerder geaccepteerd worden dat positieve. Niet echt open dus. En dat terwijl er toch best veel mensen hier zijn die open staan voor wat buiten het absoluut rationele gaat.

Ik vraag me af wat er zou gebeuren als er een fok-user voor een reading zou gaan en hier verslag zou uitbrengen. Als dit iemand was die toch al een RtB gelovige was dan zou die persoon wss gewoon afgefikt worden.
Een scepticus zou wss alsnog roepen dat het een boel nonsens is en allerlei andere mogelijkheden aanvoeren.
Zo is de sfeer wel.

Dus..... zou h3et nut hebben?
Al zou iedere fokker voor een reading gaan dan zou nog ieder daar eigen conclusies aan verbinden en ik vraag me af of er werkelijk iets zou veranderen in de houding van sommige mensen die lijnrecht tegenover elkaar lijken te staan nu.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34499151
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:51 schreef NoSigar het volgende:
Inderdaad. Als zelfs de Weekend het schrijft moet het juist wel waar zijn!
pi_34499338
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:25 schreef Gorian het volgende:

[..]

Het had ook niet specifiek op jou betrekking, ik gebruikte jouw zin omdat die compact was en omdat daar eerder al eea over gezegd was. Ik schrijf trouwens nergens dat ik de Weekend betrouwbaar vind. De enige bedoeling was het aan de kaak stellen van de grote mate van selectiviteit die hier door menigeen gehandhaafd wordt, en die van de discussies an sich een grote brei maakt.

Maar kritiek op de kritiek hebben ligt hier gevoelig heb ik al gemerkt. Als je dat hebt, ben je meteen een believer of zoals nu vind je dan de Weekend een betrouwbare bron. Leg me geen woorden in de mond/vingers, dat doe ik bij jou ook niet.

Als je je aangesproken voelt omdat ik jouw quote gebruikte, dan daarvoor mijn excuses.
Op zich een punt, ik heb het wel een beetje gecheckt hoor, maar ik heb het nooit als waarheid gebracht. Je moet begrijpen dat RvdB hier ook een beetje satire geworden is, dollen omdat Robbert zelf weigert het 'minne' (?) Fok volk te verlichten. Kom op zeg, hoeveel kansen heeft hij al gehad hier te komen praten? Er zijn genoeg mensen, de meeste waarschijnlijk die hem heel netjes laten uitpraten. Het klopt gewoon niet dat hij Weekend, een roddelblad notabene, en blad dat NIET staat voor de waarheid, zijn echte 'waarheid' gaat geven.
pi_34499412
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef syntaxerror het volgende:
ja oke dat kan ik begrijpen, maar dan had je dat even eerder moeten zeggen, het kwam zo over van wat ik niet meegemaakt heb geloof ik niet, maar nu snappen we elkaar i think...:
ja en dat gevoel ken ik ook zelf, wat niet bij mij ontbreekt, maarja on topic maar weer
veel kijkplezier toegewenst!
[..]
Ok ontopic: ik zou wel bij zo'n reading van Robbert willen zijn. Ik geloof er nog steeds in dat er een kern van waarheid met veel entourage omheen zit
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34499427
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:31 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik maakte een fout.....ik telde tot 24 juli en het moest tot 1 juli zijn. dus.......even een beetje natte vinger werk nu: 112. Stel dat het een tijdje wat minder wordt.... dan zou je met je oorspronkelijke 97 wel eens goed kunnen zitten Stomme speculatie, ditte.

Maar ontopic..... Ik sluit me eigenlijk wel aan bij Gorian's houding.
Het lijkt er idd wel erg veel op dat negatieve verhalen eerder geaccepteerd worden dat positieve. Niet echt open dus. En dat terwijl er toch best veel mensen hier zijn die open staan voor wat buiten het absoluut rationele gaat.

Ik vraag me af wat er zou gebeuren als er een fok-user voor een reading zou gaan en hier verslag zou uitbrengen. Als dit iemand was die toch al een RtB gelovige was dan zou die persoon wss gewoon afgefikt worden.
Een scepticus zou wss alsnog roepen dat het een boel nonsens is en allerlei andere mogelijkheden aanvoeren.
Zo is de sfeer wel.

Dus..... zou h3et nut hebben?
Al zou iedere fokker voor een reading gaan dan zou nog ieder daar eigen conclusies aan verbinden en ik vraag me af of er werkelijk iets zou veranderen in de houding van sommige mensen die lijnrecht tegenover elkaar lijken te staan nu.
Als jullie me willen financieren wil ik wel gaan,
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_34499441
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:27 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik wens radicale moslims inderdaad dood ja, do you mind? De wereld zou een heel wat betere plek zijn zonder die lui. Stond laatst in mijn sig. Zo dat hebben we ook weer gehad. On-topic maar weer.

50 euro voor een reading is trouwens belachelijk weinig als het ventje daar anderhalf uur mee bezig is. 50 euro voor een half uurtje zou beter zijn. En over de tarieven van Char wil ik het niet eens hebben, te schandalig voor woorden. Alhoewel het tarief misschien weer niet iets zegt over hoe goed een medium is. Wat ik tot nu toe aan readings heb gezien vind ik Robbert vele malen beter dan Char.
De dood bestaat niet, en jij die zegt een medium te zijn geweest en van wie DUS verondersteld wordt mag worden dat hij weet dat de dood in principe geen straf of einde is, wenst radicale moslims 'dood'?
pi_34499490
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ok ontopic: ik zou wel bij zo'n reading van Robbert willen zijn. Ik geloof er nog steeds in dat er een kern van waarheid met veel entourage omheen zit
Voor mij is hij besmet zolang hij om de hete brij heen blijft dansen.
pi_34499554
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:50 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Bovendien leg ik uit dat er *genoeg*reden zijn om Weekend niet serieus te nemen en de homoseksualiteit van Robbert helemaal niet relevant is. Als Robbert homo blijkt te zijn maakt hem dat niet meer of minder een oplichter. Als Weekend gelijk heeft, heeft dat veel meer consequenties. Er is dus alle reden om onderscheid te maken.
pi_34499627
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef Stenny het volgende:

[..]

De dood bestaat niet, en jij die zegt een medium te zijn geweest en van wie DUS verondersteld wordt mag worden dat hij weet dat de dood in principe geen straf of einde is, wenst radicale moslims 'dood'?
Nou ja, je kunt dat op zich ook op een andere manier interpreteren natuurlijk Wellicht wenst hij ze dood omdat ze dan waarschijnlijk ophouden met hun radicale acties en hopelijk een zuiver bewustzijn tijdens de rest van hun leerproces krijgen.....jaja, ik heb opgelet tijdens Staya Erusa
pi_34499685
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:41 schreef Stenny het volgende:

[..]

Voor mij is hij besmet zolang hij om de hete brij heen blijft dansen.
Ik weet het
pi_34499696
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef Stenny het volgende:

[..]

De dood bestaat niet? Nou wordt'ie helemaal mooi.

Als iemand in en inslecht geleefd heeft is zijn of haar dood heus wel een straf hoor. Waar denk je dat zo iemand terechtkomt? Niet in een zalige bloemenweide om maar eens met een dogmatisch beeld te spreken.
Gaap Goals rulezzz!
pi_34499715
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Nou ja, je kunt dat op zich ook op een andere manier interpreteren natuurlijk Wellicht wenst hij ze dood omdat ze dan waarschijnlijk ophouden met hun radicale acties en hopelijk een zuiver bewustzijn tijdens de rest van hun leerproces krijgen.....jaja, ik heb opgelet zijdens Staya Erusa
Het viel me gewoon op.
pi_34499763
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:46 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

De dood bestaat niet? Nou wordt'ie helemaal mooi.

Als iemand in en inslecht geleefd heeft is zijn of haar dood heus wel een straf hoor. Waar denk je dat zo iemand terechtkomt? Niet in een zalige bloemenweide om maar eens met een dogmatisch beeld te spreken.
Ook deze theorie leunt maar op één been. Iemand die daar naar een slecht gebied gaat, zit er hier ook al in. Jouw dood wensing raakt kant noch wal.
pi_34499840
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ik weet het
De Weekend! Dat geloof je toch niet!

pi_34499872
Maar goed, ik denk dat je jezelf straft. Althans je hogere ik. Niet dat dat bewijsbaar is of zo.

Ik wens u allen een fijne nachtrust.
Gaap Goals rulezzz!
pi_34499888
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:46 schreef Stenny het volgende:

[..]

Het viel me gewoon op.
Ach ja, wie wenst ze niet dood.....het is en blijft je mede-mens, maar koelbloedige extremisten draaien hun hand er niet voor om om zelf mensen uit te moorden over het algemeen.....
maar goed het is weer heel erg off-topic dus
pi_34499980
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:47 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ook deze theorie leunt maar op één been. Iemand die daar naar een slecht gebied gaat, zit er hier ook al in. Jouw dood wensing raakt kant noch wal.
Natuurlijk zit'ie er hier ook al in, maar daar hoeft hij zich niet bewust van te zijn. Hij kan wel leven als een god in Frankrijk.
Gaap Goals rulezzz!
pi_34499989
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef Stenny het volgende:

[..]

De Weekend! Dat geloof je toch niet!
Het is idd niet bepaald van niveau :S
Tenzij hij nou in de Paravisie....nee dat leest natuurlijk geen scepticus ....hij moet gewoon in een betrouwbare krant komen te staan die iedereen leest
pi_34500036
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:49 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ach ja, wie wenst ze niet dood.....
Eerlijk gezegd vind ik dit echt te ver gaan hoor. Kwaad zijn op bepaalde mensen is tot daar aan toe, maar ze openlijk doodwensen (niet met vriendelijke bedoelingen), gaat me te ver. Ben je zelf dan wel beter?
pi_34500084
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

hij moet gewoon in een betrouwbare krant komen te staan die iedereen leest
Precies, een neutraal blad, Volkskrant, NRC... Nou ja, echte neutraliteit is ver te zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')