Dat zat ik ook al te bedenken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens deze link de nieuwe speeldata:
[..]
Binnenach Den Haag! Daar wil ik in ieder geval bij zijn!![]()
Het lukt met StreamBox VCR 1.0 Beta 3.1quote:Op zondag 12 maart 2006 16:02 schreef Schum1 het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe ik de wmv kan downloaden, ik kan alleen maar een "link" naar de stream downloaden, dat terwijl het niet live is etc. Dan moet het toch gewoon te downloaden zijn?
Kies de stem van Singing Boy in Sung pitch en voila.quote:Hallo,
ik ben nieuw hier en luister al wat jaartjes naar Spinvis. Het eerste album vind ik het beste, alhoewel het tweede me ook steeds meer begint te bevallen.
Ik zat laatst met een collega wat te geinen over computerprogramma's die kunnen spreken, en ging via google op zoek naar zo'n programmatje. Na een tijdje zoeken kwamen we uit bij Talkany.exe http://www.joshellison.com/exeGames.htm. Het viel me op dat deze stem erg veel leek die van het nummer Mike Clark. En warempel! Tik de tekst in van Mike Clark, en het mysterie rond de vreemde robotstem is ontrafeld! (volgens mij moet je de robotstem kiezen)
(misschien is dit al eens eerder ter sprake gekomen, dat weet ik niet. Vond het wel grappig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |