quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:10 schreef Airelle het volgende:
Wat heeft hij jullie misdaan dan?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stem adequaat, stem tegen die geheime aars-piraat!
Nee idioot! Scat is een ander woord voor POEP! En Scat-sex is een ander woord voor poepsex en wordt in de ranzige sexwereld gewoon afgekort door scat. Meer niet. Er bestaat niet het werkwoord scatten in het Engelsquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis Scatman John. Scatten is trouwens ook een ander woord voor poepsex.
CDP is dermate van het fladdernichtniveau dat die hij wat minder vetgedrukt mag hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:10 schreef Airelle het volgende:
Wat heeft hij jullie misdaan dan?
Hij over mijquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:12 schreef Airelle het volgende:
aars-piraat? Wie?
Nou goed...quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:13 schreef BVO het volgende:
[..]
CDP is dermate van het fladdernichtniveau dat die hij wat minder vetgedrukt mag hoor.
Misdaan niks hoor, maar ik vind het een verschrikkelijk figuur.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou goed...
Wat heeft hij jullie misdaan?
Dat vind ik een stomme showquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:10 schreef Airelle het volgende:
Sven nu je het toch over Bridget hebt, vanavond zit ze in de Mike & Thomas Show.
Misschien had je naar twee weken geleden Idols moeten kijken...quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou goed...
Wat heeft hij jullie misdaan?
Ik vind het wel grappig. Soms werken de gasten niet helemaal mee. Maar die aflevering met EliZe en Sophie Hilbrand en Barry Astma enzo was heel lolligquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vind ik een stomme show. Maar iig bedankt voor de tip
.
En dan had ik gezien dat...?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien had je naar twee weken geleden Idols moeten kijken...
Hoe hij zijn liefde voor Christon verwoorde terwijl 3 miljoen Nederlanders op dat moment aan het kijken zijnquote:
Oh dat gitaar spelen? Dat heb ik wel gezien... Ik vond hem daar best diplomatiek hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe hij zijn liefde voor Christon verwoorde terwijl 3 miljoen Nederlanders op dat moment aan het kijken zijn![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |