quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:10 schreef Airelle het volgende:
Wat heeft hij jullie misdaan dan?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stem adequaat, stem tegen die geheime aars-piraat!
Nee idioot! Scat is een ander woord voor POEP! En Scat-sex is een ander woord voor poepsex en wordt in de ranzige sexwereld gewoon afgekort door scat. Meer niet. Er bestaat niet het werkwoord scatten in het Engelsquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis Scatman John. Scatten is trouwens ook een ander woord voor poepsex.
CDP is dermate van het fladdernichtniveau dat die hij wat minder vetgedrukt mag hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:10 schreef Airelle het volgende:
Wat heeft hij jullie misdaan dan?
Hij over mijquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:12 schreef Airelle het volgende:
aars-piraat? Wie?
Nou goed...quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:13 schreef BVO het volgende:
[..]
CDP is dermate van het fladdernichtniveau dat die hij wat minder vetgedrukt mag hoor.
Misdaan niks hoor, maar ik vind het een verschrikkelijk figuur.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou goed...
Wat heeft hij jullie misdaan?
Dat vind ik een stomme showquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:10 schreef Airelle het volgende:
Sven nu je het toch over Bridget hebt, vanavond zit ze in de Mike & Thomas Show.
Misschien had je naar twee weken geleden Idols moeten kijken...quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou goed...
Wat heeft hij jullie misdaan?
Ik vind het wel grappig. Soms werken de gasten niet helemaal mee. Maar die aflevering met EliZe en Sophie Hilbrand en Barry Astma enzo was heel lolligquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vind ik een stomme show. Maar iig bedankt voor de tip
.
En dan had ik gezien dat...?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien had je naar twee weken geleden Idols moeten kijken...
Hoe hij zijn liefde voor Christon verwoorde terwijl 3 miljoen Nederlanders op dat moment aan het kijken zijnquote:
Oh dat gitaar spelen? Dat heb ik wel gezien... Ik vond hem daar best diplomatiek hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe hij zijn liefde voor Christon verwoorde terwijl 3 miljoen Nederlanders op dat moment aan het kijken zijn![]()
![]()
Hoe moet ik het anders zeggen? Chantal doelde op een avondje samen ofzo en toen maakte hij ervan dat hij wel gitaar met hem wilde spelen.quote:
Terwijl de mannen o zo wijs, ten einde gaan... Wisten zij dat het donkere is de juistequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:17 schreef Paltos het volgende:
Wie dit fragment op poëtische wijze vertaald krijgt, is top.![]()
Though wise men at their end know dark is right,
Because their words had forked no lightning they
Do not gentle into that good night.
Hij moest niet zo in geheimtaal praten terwijl hij bedoelde:quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe moet ik het anders zeggen? Chantal doelde op een avondje samen ofzo en toen maakte hij ervan dat hij wel gitaar met hem wilde spelen.. Ik vond het aardig kijkwijzer verantwoord
.
Nou ja zeg!!! Er kijken ook kleine kinderen hoor!!!?!?!!?!?!!!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij moest niet zo in geheimtaal praten terwijl hij bedoelde:
IK WIL HEEL GRAAG MET ZIJN PIK SPELEN TERWIJL HIJ DAAROP VOLGEND MIJN REET PENETREERT
Oh en als CDP dit leest: Garpje
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Terwijl de mannen o zo wijs, ten einde gaan... Wisten zij dat het donkere is de juiste
Omdat hun woorden bliksemde niet.. zij zich niet verweldigden in die goede nacht...![]()
Naar Idols backstage? Daar kijkt geen hond naarquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou ja zeg!!! Er kijken ook kleine kinderen hoor!!!?!?!!?!?!!!!!!.
Nou stel dat er toch een hond naar zou kijken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Naar Idols backstage? Daar kijkt geen hond naar
Leuke poging.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Terwijl de mannen o zo wijs, ten einde gaan... Wisten zij dat het donkere is de juiste
Omdat hun woorden bliksemde niet.. zij zich niet verweldigden in die goede nacht...![]()
Dit keer ben je te ver gegaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
Nee, toch niet!
Whehequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou stel dat er toch een hond naar zou kijken.. Daar lust hij dan geen brood van hoor
.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou stel dat er toch een hond naar zou kijken.. Daar lust hij dan geen brood van hoor
.
Hoewel de wijze mensen op hun eind weten dat het donker juist ist,quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:17 schreef Paltos het volgende:
Wie dit fragment op poëtische wijze vertaald krijgt, is top.![]()
Though wise men at their end know dark is right,
Because their words had forked no lightning they
Do not gentle into that good night.
Hé, dat is niet slecht!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoewel de wijze mensen op hun eind weten dat het donker juist ist,
Omdat hun woorden geen bliksem hadden veroorzaakt
Verzacht niet in die goede nacht.
quote:
Vind je dat 'op poëtische wijze vertaald'?quote:
Niet dat ik die van Sven slecht vind ofzo.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind je dat 'op poëtische wijze vertaald'?
Als je het beter kunt...quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind je dat 'op poëtische wijze vertaald'?
http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/news.jsp?news=14776114quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:35 schreef Dizer het volgende:
He jij dat zelf geschreven P?
Nou, het moet een gedicht blijven in het Nederlands.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet dat ik die van Sven slecht vind ofzo.!!! Maar ik dacht dus dat je iets anders bedoelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |