Weet niet precies waar je zit natuurlijk maar aanraders om te eten zijn Steakhouse Amsterdam (c. berlin) en Restaurant Del Sol (aan de boulevard bij hotel sant diego).quote:Op maandag 31 juli 2006 20:14 schreef Vandoooorrr het volgende:
Voor de mensen die de afgelopen twee weken zijn geweest: Wat zijn de aanraders om heen te gaan (zowel uitgaan als eten) en wat raad je me af op dat vlak? Verder hoorde ik dat je goed op je spullen moet passen als je bijvoorbeeld op het strand ligt. ( Veel diefstal) Is dit waar of valt het allemaal wel mee? Oja.. is er een Nederlandse café waar het mogelijk is om voetbal te kijken?
Alvast bedankt.
Ok thanks! Darkraver lijkt me zeker leuk voor een avondje, daar ga ik wel ff heen. Verder is het muziekaanbod wel gevarieerd toch? Hehe... over 24 uur ben ik op Mallorcaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:22 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Weet niet precies waar je zit natuurlijk maar aanraders om te eten zijn Steakhouse Amsterdam (c. berlin) en Restaurant Del Sol (aan de boulevard bij hotel sant diego).
Ik liet mn spullen vaak genoeg gewoon liggen op het strand, en ging gewoon lekker zwemmen, natuurlijk kan er dan wat gejat worden, maar het is mij (gelukkig) niet overkomen.
Denk dat er wel meerdere nederlandse cafés zijn waar het voetbal wordt uitgezonden, een aanrader is de Heren van Amstel, erg gezellig!!!
Verder ligt het er een beetje aan van welke muziek je houdt.... donderdagavond Darkraver in Planet Partymaarja weet niet of je dat leuk vind
ik over 24 uurquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:50 schreef Intergalactrick het volgende:
Over een uur of 12 sta ik als alles goed gaat op m'n koffer te wachten.
Hotel San Diego!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:41 schreef Vandoooorrr het volgende:
[..]
Ik vlieg woensdagochtend zeven uur. In welk hotel verblijf je?
Ok! Misschien dat ik je nog tegen 't lijf loop ofzoquote:
Waarom werden jullie er dan uitgezet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:20 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ja serieus zeg, wat een crackhotel is dat, daar zaten onze vrienden...!
We werden er op de laatste nacht nog ff uitgezet, terwijl die jongens al met de koffers beneden stonden, stelletje sukkels daar....!
Het complex ken ik niet. Maar in Paguera ben ik vorig jaar geweest. Wij zaten in Club Europa.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:38 schreef Supahdupah het volgende:
Iemand ervaring met het appartementencomplex Ran de Mar in Paguera?
Hoe is Paguera trouwens?
Steakhouse Amsterdam is van een vriend van me (een andere vriend van me werkt daar ook achter de bar) Ik ga dit wel even doorgeven aan ze, zouden ze leuk vindenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:50 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
.................
Het eten in El Arenal, daar hoor je mij niet over klagen. Ons hotel zat vrijwel naast Steakhouse Amsterdam. Super lekker gegeten daar, en een goeie bediening.
Verder nog bij restaurant Amstelhof gegeten, voordeel is dat ze een groot terras hebben zodat je lekker buiten kan zitten, dat hebben niet veel restaurants. De eerste keer was de bediening erg slecht en lang moeten wachten. Toch nog laten overhalen om een 2e keer daar te eten, en toen was de bediening gelukkig een stuk beter.
Vaak gegeten in restaurant Del Sol, uitgebreide menukaart, en snelle bediening.
.................
Wij wilden daar ook gaan eten maar het zat die avond al helemaal vol, en om te reserveren hadden we geen zin in. Wij zijn onze laatste avond bij de Rui Palace geweest en daarna door naar het vliegtuig. Was best een toffe tent, alleen was de verhouding mannen - vrouwen helemaal uit z'n verband getrokken ( 4 - 1 ), het kan zijn dat wij net de verkeerde avond pakte, maar over het algemeen was die verhouding in alle tenten wel te zien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:46 schreef partyyboyy het volgende:
Ik vond de mooiste avond bij Rui Palace, een grote duitse discotheek.
We zaten in Hotel Luna Park en hadden 'all inclusief' maar we zijn vaak weeste eten bij Del Sol.
Leuk restaurant met een mooi uitzicht en een zéér lekkere bediening
Ja leuk restaurant Del Sol, lekker eten en een uitgebreide menukaart...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:46 schreef partyyboyy het volgende:
Ik vond de mooiste avond bij Rui Palace, een grote duitse discotheek.
We zaten in Hotel Luna Park en hadden 'all inclusief' maar we zijn vaak weeste eten bij Del Sol.
Leuk restaurant met een mooi uitzicht en een zéér lekkere bediening
tip, laat je niet in de discotheek Tito's lullen. Een van de beste van Europa!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:17 schreef TheFrankey het volgende:
ik ga zondag naar playa del palma. Naar verluid het duitsland van Mallorca. Maar dat doet mij niet zoveel. Daarnaast ga ik om te relaxen en niet om te feesten.
Any tips....ben ook van plan een auto te huren en eens lekker of het eiland te cruisen
Serieus!!!???quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:55 schreef Klapdeur het volgende:
Één van die negers in het Nederlandse gedeelte riep naar iedereen Hey Michiel! Toen ik bij de Rui Palace was in het duitse gedeelte stond daar ook een neger en die zei tegen iedereen Hey Hellmut.
quote:Kroegentocht was ook wel leuk geloof ik
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:41 schreef JapieGijs het volgende:
Sjoerd! jij ook hier..
Maar hebbie dat gelezen dat Nixon tegen Klapdeur ook Michieli zei
Totally agree!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:52 schreef JelleS het volgende:
Mijn tip voor Mallorca: BCM en MTV Beachhouse, voor de rest viel het uitgaan wel wat tegen. Maar zoals JapieGijs al zei, het is wat je er zelf van maakt. Ga niet naar al die Nederlandse zooi, tenzij je bier over je heen wil krijgen van al die idiote boeren en gek bent op Nederlandse muziek.
ja ons hotel ook, maar ik ben die tent niet binnen geweest.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:34 schreef Tasje het volgende:
Ons hotel zat 2 minuten van Shooters vandaan, dus dat lag altijd op de route![]()
Bij ons eigenlijk ook heel weinig last van Duitsers, Alleen Nederlandse Proppers en alleen op het laatst kwamen er in het hotel wat Duitsers bij!
Dan zat jij misschien bij mij in het vliegtuig, ben ook die nacht teruggevlogen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:53 schreef Tasje het volgende:
Vannacht ook teruggekomen uit Mallorca en ik heb echt een supervakantie gehad!
We zaten in San Diego, goed hotel, alleen het eten was echt niet lekker![]()
We zijn uitgeweest bij Shooters, 538 en Veronica, en dat was ook super!![]()
![]()
Ik wil alleen weer terug...
weet je exacte datum nog dat Scooter kwam ? Misschien dat een maat van me toen ook in Mallorca zat, en dat gemist heeft, terwijl ie zware Scooterfan isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:28 schreef flubub het volgende:
Ook net terug. Wij zijn 2x naar Riu Palace geweest, 1x was scooter daar en de andere keer Dj Sammy, dat was echt zo vet. Wel veel meer mannen dan vrouwen idd, maar dat vond ik niet zo'n probleem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |